Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Vastaus: Fallout 4

Kun päivitän minun aseitani, miksi inventorini täyttyy erittäin nopeasti? Todella rasittavaa.

Kun lisäät aseeseen uuden modin, vanha modi siirtyy automaattisesti inventaarioon. Modit painaa vähintään sen 0.5kg per modi joten jos päivität paljon niin noista kertyy äkkiä painoa. Kannattaa siis poistaa turhat modit inventaariosta.
 
Vastaus: Fallout 4

Kun lisäät aseeseen uuden modin, vanha modi siirtyy automaattisesti inventaarioon. Modit painaa vähintään sen 0.5kg per modi joten jos päivität paljon niin noista kertyy äkkiä painoa. Kannattaa siis poistaa turhat modit inventaariosta.

Eikös nuo vanhat modit kannata siirtää work benchiin? Voiko noita modeja käyttää muihin aseisiin?
 
Vastaus: Fallout 4

Täällä peliä takana n. 22h ja juuri tapasin
Nick Valentinen
, eli melko alussa mennääm vielä :)

Power armoreja löytyi juuri kolmas ja sivutehtäviä tullut tehtyä yleisen tutkimisen ja rakentelun lomassa.
Todella hyvältä tuntuu peli näin Fallout ensikertalaisellekin. Nyt vaan vähän kaduttaa kun jättänyt aiemmat Falloutit jostain syystä koskematta.

Ikävä bugi tuli vastaan nyt kun pelaamista olin lopettamassa ja tarkistin viimeisestä tallennuksesta peliajan. Aiemmin aika näyttänyt ihan oikein, mutta nyt jostain syystä näytti 2d 6h ja risat.. ja about samaa näytti muissakin lähiajan tallennuksissa.

Eihän tuo pelaamiseen vaikuta, mutta harmittaa kun tykkään seurata paljonko aikaa mihinkin peliin menee..
 
Vastaus: Fallout 4

Miten saan valita että olen Instituten puolella. Missään ei tule semmosta vaihtoehtoo, eli vähemmän yllättäen bugi ilmeisesti.

Edit: Eli en pääse pois Institutesta ilman että niistä tulee vihollisia. Ainut vaihtoehto on hackeroida siihen koneeseen että saa oven auki mistä pääsee pois.

Osaako kukaan sanoo mitä vois tehdä vai vaan odotella päivitystä jos korjais bugin.
 
Vastaus: Fallout 4

Osaako kukaan sanoo mitä vois tehdä vai vaan odotella päivitystä jos korjais bugin.

Fast travelillahan sieltä pääsee kun on hoidellut ne jutustelu tehtävät pois alta siellä, vai eikö se siis toimi(itsellä ainakin kesti hetken tajuta ekalla kerralla että miten sieltä pääsee pois)?
 
Vastaus: Fallout 4

Osaako kukaan sanoo mitä vois tehdä vai vaan odotella päivitystä jos korjais bugin.
Ihan fast travelilla sieltä pois pääsin. Ehkä voit ottaa aikaisemmasta tallennuksesta jos ei toimi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Sehän siinä onkin että en pääse sieltä fast travellaan kun sieltä yhdestä huoneesta ja siihen huoneeseen en pääse kun hackeroimalla sen koneen (erillinen tehtävä) jolloin niistä tulee vihollisia. Kun se Father ei anna sitä vaihtoehtoa, että jäisin heidän puolelle. Kokeiltu on edellisiä saveja moneen kertaa.

Edit: Se Fatherille juttelu antaa aina vaan sen että mene juttulee kaikille osastoille, mutta ei taas tuo sitä enään sen ekan kerran jälkeen mappiin näkyviin kun sen kerta olen jo tehnyt.
 
Vastaus: Fallout 4

Sehän siinä onkin että en pääse sieltä fast travellaan kun sieltä yhdestä huoneesta ja siihen huoneeseen en pääse kun hackeroimalla sen koneen (erillinen tehtävä) jolloin niistä tulee vihollisia. Kun se Father ei anna sitä vaihtoehtoa, että jäisin heidän puolelle. Kokeiltu on edellisiä saveja moneen kertaa.

Edit: Se Fatherille juttelu antaa aina vaan sen että mene juttulee kaikille osastoille, mutta ei taas tuo sitä enään sen ekan kerran jälkeen mappiin näkyviin kun sen kerta olen jo tehnyt.

Eikä sulla oo mitään muitakaan tehtäviä siellä avoinna? Fatheriltahan sun pitäs saada tehtävä jossa lähetään noutamaan yhtä karkulaista ja sillon ainakin ite pääsin fast travelilla pois.
 
Vastaus: Fallout 4

Olisitte voineet keskustella noista spoiler tagien kanssa, kuitenkin sen verran spoilaa.
 
Vastaus: Fallout 4

Eikä sulla oo mitään muitakaan tehtäviä siellä avoinna? Fatheriltahan sun pitäs saada tehtävä jossa lähetään noutamaan yhtä karkulaista ja sillon ainakin ite pääsin fast travelilla pois.

Ei kyllä ole mitään avoinna. No sinne on eri save niin odotellaan päivitystä.


Olisitte voineet keskustella noista spoiler tagien kanssa, kuitenkin sen verran spoilaa.

En kyllä näe noissa mitään spoilausta. Mutta sori jos jotain oli. En edes tiä miten tällä tapatalkilla saa spoileriin laitettua.
 
Vastaus: Fallout 4

Onko mahdollista rakentaa jotain astiaa tai muuta vastaavaa että saa ruokaa sisälle kasvaan.
 
Vastaus: Fallout 4

Puuh... nyt se loppui... 86h se otti. Nyt uskaltaa kirjoitella arvion KFINniin.

Kun sait juonen päätökseen, pystyikö peliä jatkamaan sivutehtäviä suorittaen ja tasoja keräten?

Muistan, että pelintekijät twiittailivat jotain tällaisesta ominaisuudesta.
 
On tämä peli kyllä hitto soikoon buginen. 3 tehtävää tänään jäänyt vaiheeseen kun ei ota tehtäviä tehdyksi vaikka ne oon tehnyt. Katsonut vielä ohjeita ja videoita joiden mukaan olen oikein tehnyt. Sitten tehtävät katoaan kokoajan kartalta, ja joutuu aina ottaan edellisen saven ja sit toimii taas jos toimii. Ei näin kehitysasteelle olevia pelejä sais julkaista.
 
Vastaus: Fallout 4

Onko mahdollista rakentaa jotain astiaa tai muuta vastaavaa että saa ruokaa sisälle kasvaan.
En ole varma, mutta ainakin yhdessä talossa oli jonkinlaisia kasvatuspöytiä joissa oli samoja kasveja mitä itsekin voi kasvattaa. Ja
yhdestä Picket Fences lehdestä avautuu jotain ruukkukasveja mitä voi omaan tukikohtaan rakentaa.

On tämä peli kyllä hitto soikoon buginen. 3 tehtävää tänään jäänyt vaiheeseen kun ei ota tehtäviä tehdyksi vaikka ne oon tehnyt. Katsonut vielä ohjeita ja videoita joiden mukaan olen oikein tehnyt. Sitten tehtävät katoaan kokoajan kartalta, ja joutuu aina ottaan edellisen saven ja sit toimii taas jos toimii. Ei näin kehitysasteelle olevia pelejä sais julkaista.
Tuliko tämä muka yllätyksenä? Kyseessä kuitenkin sama pelimoottori joka ollut aikaisemmissakin Bethesdan peleissä. Mulla ei tosin ole mitään kovin ihmeellisiä bugeja vielä tullut vastaan, eikä ole kuin kerran kaatunut PC:llä.
 
En ole varma, mutta ainakin yhdessä talossa oli jonkinlaisia kasvatuspöytiä joissa oli samoja kasveja mitä itsekin voi kasvattaa. Ja
yhdestä Picket Fences lehdestä avautuu jotain ruukkukasveja mitä voi omaan tukikohtaan rakentaa.


Tuliko tämä muka yllätyksenä? Kyseessä kuitenkin sama pelimoottori joka ollut aikaisemmissakin Bethesdan peleissä. Mulla ei tosin ole mitään kovin ihmeellisiä bugeja vielä tullut vastaan, eikä ole kuin kerran kaatunut PC:llä.

Okei katsellaan tuommoista kiitoksia.

Toki kun tekijän tietää, niin se ei taas ole yllätys. 20v peli kokemuksella tämä menee ihan heittämällä top 3 vikojen suhteen. Menee vaan useita tunteja peliajasta hukkaan kun peli ei rekisteröi jo tehtyjä tehtäviä.
 
Vastaus: Fallout 4

Vuorokausi pelattu ja eilen illalla menin Diamond cityynja aloitin mainquestin, hyvin sai 24 tuntia menemään ihan vain pyörimällä siellä pohjoispuolella, pari kysymystä jäi avoimeksi:

1.
Brotherhood of steel questeistä niin montako kertaa quartermaster/clensing the commonwealth" uestit toistuu, olen kerännyt silel yhdelle varmaan 10-12 "artifaktia" jo ja loppua ei näy, eli onko noi vaan xp farmausta?

2.
Miten tuo protectroin personality toimii? Eli onko sillä väliä minkä valitsee? En ole ainakaan huommannut mitään eroa protectorin toimintaan oli sitten se personality mikä tahansa.
 
Vastaus: Fallout 4

Vuorokausi pelattu ja eilen illalla menin Diamond cityynja aloitin mainquestin, hyvin sai 24 tuntia menemään ihan vain pyörimällä siellä pohjoispuolella, pari kysymystä jäi avoimeksi:

1.
Brotherhood of steel questeistä niin montako kertaa quartermaster/clensing the commonwealth" uestit toistuu, olen kerännyt silel yhdelle varmaan 10-12 "artifaktia" jo ja loppua ei näy, eli onko noi vaan xp farmausta?

Farmausta, jokaisella Factionilla on vastaavia tehtäviä.
 
Vastaus: Fallout 4

Jotain bugia pullahti esille... joku taistelumusaa jäi päälle, jatkui jopa pelin alkunäytössä.. ja samoihin aikoihin tuli sellainen että tuhkakasoista(tai limalammikoista) ei saanut kamoja otettua, oli niiden kohdilla vain X - Activate tai jotain mutta mitään ei tapahtunut :( jäi parit legendaariset kamat sitten saamatta :(

Ilmeisesti bugi on seurannut pelimoottoria Fallout 3:sta asti... huoh...:mad:
 
Ylös Bottom