Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Vastaus: Fallout 4

Milelurkki queen on yks jota en oo viittiny vielä käydä kokeileen pieksemässä nurin, mutta pitää nyt vapaiden kunniaksi kokeilla, kun vaimokin otti ja lähti käymään lasten kanssa anoppilassa muutaman päivän reissun :)

http://fallout4.wiki.fextralife.com/Perks <- tuon mukaan 275 perkkiä, eli kyllä leveleitä saa vielä rutkasti tulla lisää ennenku on kaikki perkit käytössä, mutta kai se pitää yrittää sinne asti jaksaa, hehheh....

toivottavasti onnistuu tämä spoileri :D

Jannu = se syntti Shaun joka majailee instituutiossa, advanced syteem -paikassa, tämä tietenkin edellyttää tietenkin tarinan pelaamisen loppuun instituution puolella
 
Vastaus: Fallout 4

Kukas se tälläinen jannu on? Pistä vaikka spoilereihin.

Itse eilen vedin merellä kiertäen hylkyjä, yms. Meni taas jokunen tunti kivasti. Ärsyttävin vihu pelissä on mirelurk queen!! Kestää vielä osumaakin turkasen paljon ja vaikea löytää hyvää turvapaikkaa tappamiseen.

Onko kukaan päässy lvl100? Ja milloin on kaikki perkit auki? [emoji23]
Päätarinan jälkeen saat jannus.

Milelurkki queen on yks jota en oo viittiny vielä käydä kokeileen pieksemässä nurin, mutta pitää nyt vapaiden kunniaksi kokeilla, kun vaimokin otti ja lähti käymään lasten kanssa anoppilassa muutaman päivän reissun :)

toivottavasti onnistuu tämä spoileri :D

Jannu = se syntti Shaun joka majailee instituutiossa, advanced syteem -paikassa, tämä tietenkin edellyttää tietenkin tarinan pelaamisen loppuun instituution puolella

Mistä tuollaista sait päähäsi? Ei tietenkään ole väliä millä factionilla pelaa.

Kyllä se mirelurk queen tipahtaa melko nopeasti vaikeimmalla vaikeustasollakin: 10-kertainen sneak attack critical super sledgellä ja voi perään lyödä pari tavallistakin 2,5-kertaista krittiä, jos ei ekalla tipu. Jos kovasti nynnyilee, voi ampua jollain gauss riflelläkin sadan metrin päästä, vaatii toki aika monta osumaa.
Mua ärsyttää ne huonot legendaariset aseet. Saisi olla yksi vaikeustaso lisää, niin että kaikki viholliset olisi legendaarisia :)
 
Vastaus: Fallout 4

Päätarinan jälkeen saat jannus.



Mistä tuollaista sait päähäsi? Ei tietenkään ole väliä millä factionilla pelaa.

Kyllä se mirelurk queen tipahtaa melko nopeasti vaikeimmalla vaikeustasollakin: 10-kertainen sneak attack critical super sledgellä ja voi perään lyödä pari tavallistakin 2,5-kertaista krittiä, jos ei ekalla tipu. Jos kovasti nynnyilee, voi ampua jollain gauss riflelläkin sadan metrin päästä, vaatii toki aika monta osumaa.
Mua ärsyttää ne huonot legendaariset aseet. Saisi olla yksi vaikeustaso lisää, niin että kaikki viholliset olisi legendaarisia :)

ai, okei :D
 
Vastaus: Fallout 4

Tuli ns. välipäivinä pelattua vähän viinipäissään joten meni vähän ohi pari juttua joten kysyn ne tolla spoiler jutulla.
Niin kun menin tapaamaan poikaani, niin en oikeen ymmärtänyt, että minkä takia ne kidnappaa ihmisiä ja mikä ton instituutin lopullinen suunnitelma on? Korvata ihmiset syntheillä?

Kolmosta vähän kokeilleena ja new vegasin läpipelanneena pakko sanoo että on tää paljon parempi kun ne. Oon yhtä koukussa tähän melkein kun skyrimiin aikoinaan. Onneks seurustelen että täytyy välillä vähän himmata noiden pelituntien kanssa. Aikoinaan pelailin skyrimiä eri hahmoilla yhteensä lähemmäs kolmetuhatta tuntia. Peli tyyli kun on vahvasti fiilistelevä ja hiippaileva, sekä lopulta tykkään tehdä hahmoista ns. jumal tyyppejä..
Hahmon nimi on Frank. Frank tykkää ninjailla mutta kun Frankilla palaa pinna niin sitten otetaan esiin Frankin kuudesti laukeeva Frank´s Johnson taikka automaatti haulikko nimeltään Dead Bum. Frank uskoo omankäden oikeuteen. Kyllä, olen syvällä.

Voisko joku pääjuonen pelannut vastata?!?
 
Vastaus: Fallout 4

Päätarinan jälkeen saat jannus.



Mistä tuollaista sait päähäsi? Ei tietenkään ole väliä millä factionilla pelaa.

Kyllä se mirelurk queen tipahtaa melko nopeasti vaikeimmalla vaikeustasollakin: 10-kertainen sneak attack critical super sledgellä ja voi perään lyödä pari tavallistakin 2,5-kertaista krittiä, jos ei ekalla tipu. Jos kovasti nynnyilee, voi ampua jollain gauss riflelläkin sadan metrin päästä, vaatii toki aika monta osumaa.
Mua ärsyttää ne huonot legendaariset aseet. Saisi olla yksi vaikeustaso lisää, niin että kaikki viholliset olisi legendaarisia :)

Tai sit pelaa sillai, että hankkii perkkejä jotka eivät tee tappamisesta noin helppoa ja samalla pitää oman äijän dmg siedon samassa kuin pelin alkaessa. Itse pelasin osaksi vahingossa näin niin lvl 40 asti oli perusraiderista, karhusta yms riittävästi päänvaivaa. Mirelurkiakin sai ampua parhaalla haulikolla 10krt. Lähinnä kumppani pelasti ku se meni väliin ja otti osan iskuista. Mikäli paikalle sattui king mirelurk ja kavereita niin se oli gameover. Näillä lähtökohdilla tuon kuningattaren kohtaaminen oli todellista taistelua ja stimpaks biletystä [emoji23]

Mut jokainen tyylillään ja tyylejä on yhtä monta kuin jokaista.. [emoji106] itsellä toimii tämä tyyli ja saa edetä varovaisesti fiilistellen, pelko persiissä.
 
Vastaus: Fallout 4

Voisko joku pääjuonen pelannut vastata?!?


Instituutti haluaa sellaista väkeä maan päälle, joiden kanssa ei enää ydinpommit räjähtele. Tavallisiin ihmisiin ei löydy enää luottoa, joten jotain kehittyneempää versiota pitäisi saada tulille. Tähän sitten niitä kidnapattuja, joiden kohtalona on joutua lähinnä niihin Instituutin teettämiin ihmiskokeisiin. Kidnapattujen joukossa myös sitä välkympää väkeä, joiden toivotaan liittyvän itse kehitystyön pariin. Tulet meille töihin, tai...
 
Vastaus: Fallout 4

Itellä ei tule noita melee aseita käytettyjä laisinkaan, pickman`s blade löytyy pikavalikosta, mutta muutaman ghoulin / nukkuvan raiderin joskus sillä tappanut :D

Mites te jotka näytätte pelaavan pääosin noilla melee aseilla ja vaikealla vaikeustasolla, niin miten te pääsette noiden vihujen kimppuun, kun käytännössä suurimmalla osalla on kuitenkin tuliaseet? Jotain Gunnerssejaki saattaa olla 10 ryhmässään jne..

Juoksetteko vaan kimppuun huumepäissään ja hakkaatte ne kylmäksi huumeiden / stimpakien vaikutuksen alaisena?? :D

Eihän se oo realistista, kunnon tulitaistelu se olla pitää ;) :D
 
Vastaus: Fallout 4

Mites te jotka näytätte pelaavan pääosin noilla melee aseilla ja vaikealla vaikeustasolla, niin miten te pääsette noiden vihujen kimppuun, kun käytännössä suurimmalla osalla on kuitenkin tuliaseet? Jotain Gunnerssejaki saattaa olla 10 ryhmässään jne..

Juoksetteko vaan kimppuun huumepäissään ja hakkaatte ne kylmäksi huumeiden / stimpakien vaikutuksen alaisena?? :D

Eihän se oo realistista, kunnon tulitaistelu se olla pitää ;) :D

Haha, realistista... Mutta siis ei vaikeimmalla tasolla stimpakeja juuri auta käyttää kesken taistelun, ellei pääse jonnekin välillä piileksimään. Meleetaistelussa vaaditaan ampumista enemmän pelisilmää, taktikointia ja ajoitusta. Useimmiten täytyy hiiviskellä jokaisen vihollisen taakse. Hiiviskely ei tietenkään yleensä onnistu power armor päällä, joten kuolema korjaa nopeasti, jos tulee havaituksi. Maksimoitu power armorikaan ei kestä montaa osumaa, joten hiipiminen on fiksumpaa, kuin päättömästi kohti juokseminen. Tämä kaikki vaatii monta hyvää perkkiä, joten peli alkaa vasta tason 50 jälkeen [emoji4]
Niin, tykkään myös ammuskelusta, ei ollut tarkoitus sitä dissata. Välillä on pakko ammuskella ja käyttää power armoria, kun jotkin tehtävät ja paikat eivät salli hiipimistä.
 
Vastaus: Fallout 4

Oon tässä pelaillut innolla päätehtävän jälkeistä aikaa lvl 36 mutta ei ole ollut muita kuin poliisiasemalta saatuja tevtäviä ja Prestonilta. Olisiko vinkkiä heittää lisä tekemiselle?
 
Vastaus: Fallout 4

Itse olin lvl 37 pääjuonen jälkeen. Mielestäni tuo juoni pakottaa hieman juoksemaan.

Meinaan jos oma poika olis kateissa, niin ite en ainakaan alkais muille taloja rakentelemaan. :D
 
Vastaus: Fallout 4

Oon tässä pelaillut innolla päätehtävän jälkeistä aikaa lvl 36 mutta ei ole ollut muita kuin poliisiasemalta saatuja tevtäviä ja Prestonilta. Olisiko vinkkiä heittää lisä tekemiselle?

Mestoja vaan koluamaan niin tehtäviä löytyy, esim. Pickman, railroads, atom cats, kid in the fridge löytyvät ainakin koluamalla.
 
Vastaus: Fallout 4

Instituutti haluaa sellaista väkeä maan päälle, joiden kanssa ei enää ydinpommit räjähtele. Tavallisiin ihmisiin ei löydy enää luottoa, joten jotain kehittyneempää versiota pitäisi saada tulille. Tähän sitten niitä kidnapattuja, joiden kohtalona on joutua lähinnä niihin Instituutin teettämiin ihmiskokeisiin. Kidnapattujen joukossa myös sitä välkympää väkeä, joiden toivotaan liittyvän itse kehitystyön pariin. Tulet meille töihin, tai...


Onko ne edes tulossa maanpäälle sieltä maanalta? Yrittääkö ne lopulta korvata ihmiset synheillä, kun välillä se poika puhu synheistä hyvin lempeellä sävyllä ja välillä niillä ei ollut mitään arvoo, niin meni aika sekavaks mun keskinkertaisella englannilla? Mikä niiden lopullinen goal on ja selviskö se ees ennen bunker hilliä? Mä jotenkin vaan käsitin että se poika on kylmä sydäminen hullu jota ei kiinnosta mitä maanpäällä tapahtuu...
 
Vastaus: Fallout 4

Miten muut hankkii panpksia kun meinaa olla pula esim minigunin ja laaserin panoksista. Kun perhanan kalliita ja ainakaan itellä jos on sattunut löytämään on määrä niin pieni että ne on ekaan viholliseen tuhlattu :D
 
Vastaus: Fallout 4

Miten muut hankkii panpksia kun meinaa olla pula esim minigunin ja laaserin panoksista. Kun perhanan kalliita ja ainakaan itellä jos on sattunut löytämään on määrä niin pieni että ne on ekaan viholliseen tuhlattu :D

Luckin alta löytyy Perk nimeltä Scrounger. Sen päivitin tappiin niin eipä ole pulaa panoksista ollut. Perkin avulla löytää paljon enemmän panoksia mitä normaalisti. Ihan myytäväksi asti. Esimerkiksi niitä rynkyn panoksia taitaa olla jo lähemmän 15k kappaletta. Suosittelen perkkiä =)
 
Itse kierrätän aseita ja ikinä ei ole ollut pulaa panoksista, eli heikommat vihut 10mm pistoolilla ja kovempien vihujen panoksia säästellen.

Minigunilla kyllä pääsee nopeasti eroon panoksista.

Edit: mulla on minigunista ashmaker* versio eikä sillä saanut queen mirelurkiin mitään vahinkoa. Ammuin sen 900panosta ja 2-3% menetti energiaa [emoji23]
 
Vastaus: Fallout 4

Trade ja ps:llä kolmiota painat sen kamppeen kohdalla minkä haluat sen pukevan/käyttävän. Tietty joudut eka siirtään esim. koiran suojan sen haltuun ja sit kolmiolla.
 
Ylös Bottom