https://discord.gg/5faYDtR tein oman discon Fallout 76selle ja fbstä löytyy myös Fallout 76 Suomi-ryhmä
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
https://muropaketti.com/pelit/bethe...rajoittamalla-pc-version-grafiikka-asetuksia/
Ei kyllä itseäni kosketa kun en pc:llä pelaa, saa nähdä onko tuo pysyvä ratkaisu.
Koska kukaan ei ole päässyt peliä kunnolla pelaamaan kun serverit vasta aukesi.
Tämän pelin konsoliversiot ovat kamalia ja vanha moottori venyy ja paukkuu jokapuolelle.
Bethesdan peleille löytyy omat uskovaiset, jotka vähättelevät Fallout ja Elder Scrolls pelien teknisiä ongelmia sekä bugeja. Vuosien varrella tämä on tullut opittua henk. koht. tasolla, kun olen avautunut näistä ongelmista foorumeilla. Lisäksi muistan edelleen kaksi pelimedian edustajaa, jotka Fallout 4:n julkaisuvuotena puolustivat em. pelin keskeneräisyyttä toteamalla miten tämänkaltaisia pelejä olisi mahdoton kehittää ilman Bethesdan trademark ongelmia. Fallout 76 voi osoittautua flopiksi, mutta toisaalta samanlaista paskaa oli myös Fallout 4, joka ainakin julkaisussa myi enemmän kopioita mitä Skyrim.Kyllä huomaa miten studiolla on luottoa että pelkkä nimi myy mutta peli saa olla vaikka jesuiitan paskaa. Toivottavasti tulee olemaan kauhia taloudellinen floppi että oppivat jotaki.
No jos bethesda ei tuo uutta moottoria next gen konsoleille studion satu on luettu siinä vaiheessa, toki en usko että ovat niin tyhmiä ja julkaisisivat TES 6 ja Starfieldin vanhalle moottorille.
"Fallout 76 uses a new renderer, a new lighting system and a new system for the landscape generation. For Starfield even more of it changes. And for The Elder Scrolls 6, out there on the horizon even more," Howard tells Forbes, confirming that future games will indeed utilise the Creation Engine.
Oma pessimistinen veikkaus on, että kolmen (?) vuoden päästä julkaistava Starfield narskuu liitoksistaan samaan tapaan kuin Bethesdan pelit aiemmat tittelit ja tämä tuntuu entistä enemmän vanhalta/kankealta vrt. muihin avoimen pelimaailman peleihin.