Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

[Ei tämä ole ollenkaan hypetyksen arvoinen peli. Paljon hiomista teknisellä puolella. Grafiikat keskitasoa, äänet hyvät, tekoäly hoh hoijaa. Moninpelinä aivan surkea vaikka Cod4 verrattuna.
En ymmärrä edelleenkään, miksi kaikki vertaavat tätä Call of Duty 4:een.

CoD4 on tarkoitettu moninpeliksi, johon on liimattu päälle jonkinlainen yksinpeli.

FC2 on taas tarkoitettu yksinpeliksi, johon on liimattua päälle jonkinlainen moninpeli.

That's it! Muutenkin pelien ympäristöt ja ensiasetelmat eroavat toisistaan kuin yö ja päivä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Tarviiko/kannattaako pelata tutoriaali tehtäviä? Opettaako se muuta kun kontrollit? Vois kohta siirtyä Storymodea testaamaan.

Se on pakko pelata, koska se tutoriaali on osa juonta ja alkaa jo siitä. Eipä se paljon muuta opeta, kuin kontrollit ja jotain muuuta infoa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Mistä löysit? Ja oletko varma, että se on kultainen? Ruoste ja kulta voivat näyttää samalta tietynlaisissa valaistus olosuhteissa ;)

Kyllä se ihan kultaiselta vaikuttais, itse aluksi kattelin, että mikäs se tämä on. Sen jälkeen tarkistin kyllä, että onkohan se ruostetta, mutta ase ei ole jumiutunu vielä kertaakaan ja ruoste on kyllä ihan eriväristä. Vaeltelin kartan reunustalla, kun olin matkalla kohti tehtävää ja sen timanttiseekkeri alko piippailemaan ja menin sen etsimään niin salkun vieressä oli tuo ase. Voin sen paikan laittaa ens kerralla jos kiinnostaa, kunhan vielä tarkistan uudelleen illemmalla, että se todella on kultainen, enkä ole puhunut aivan potaskaa :D

E: Ilmeisesti en ole ihan omiani nähnyt, kun xbox-ketjussa on joku myös samanlaisen löytänyt :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Annoin vielä yhden mahdollisuuden yksinpelille. Tein kolme täysin identtistä tuhoamistehtävää, jotta sain käyttööni MP5SD:n. Uuden aseeni turvin lähdin hiippailemaan ja paremmin sitä pystyy piilossa olemaan tuon aseen kanssa, jos ei päästä ainuttakaan vihua edes vilaukselta huomaamaan. :rolleyes:

Pari kertaa paloi käämi, kun pitkän matkan päästä lasautin kiikarikiväärillä vihua naamaan, niin eiköhän jostain läheiseltä toiselta outpostilta tms. hurauttanut pari vihua auton kanssa TÄSMÄLLEEN siihen samaan puskaan, missä varjossa kyykin. Yhden laukauksen jälkeen siis. Tämä sama kuvio toistui eri puolella karttaa useamman kerran. Luulisi avoimessa maastossa äänen hajoavan niin, ettei vihut ihan metrin säteellä saisi pelaajaa paikallistettua.

Aloitin kolmannen päätehtävän, joka sekin rakenteeltaan on valitettavasti täysin samanlainen kuin kaksi aikaisempaakin. :( Joko menet pyssyt paukkuen tuhoamaan varusteet/vaunun/tms. tai sitten vaihtoehtoisesti käyt kovistelemassa jotain yksittäistä sälliä (jonka luokse pääsee joko pyssyt paukkuen tai sniikkailemalla, joka on kyllä yhtä tuskaa tässä pelissä vihujen tekoälyn vuoksi), jonka sijainnin joku kaverisi paljastaa. Peliä takana yli 12 %.

Kertokaa toki te pidemmälle pelanneet, että tuleeko tehtäviin yhtään vaihtelua vai jatkuuko sama kaava koko pelin läpi. Muutaman asian olen melkein valmis antamaan anteeksi pelille, mutta samalla kaavalla toistuvat tehtävät alkavat väkisinkin puuduttaa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Voi voi tearing ongelmia vai miksi tuota kutsutaan kun liikuttaa hitaasti kameraa/pelaajaa ja kuvasta tulee epäselvä.

Ei ikinä saisi tulla tuollaista uuden sukupolven peleissä. joku taso on luotava, tuliko Far Cry 2 kanssa kiire.

Voi voi.. paljon on pelissä hyvää, mutta vaihtoon menee kun LBP tulee. Aika kova juttu sinäänsä sillä olen pelannut FPS pelejä aina ja nyt rakentelu/tasohyppely menee tämänkin ohi mennen tullen:mad:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Voi voi tearing ongelmia vai miksi tuota kutsutaan kun liikuttaa hitaasti kameraa/pelaajaa ja kuvasta tulee epäselvä.

Ei ikinä saisi tulla tuollaista uuden sukupolven peleissä. joku taso on luotava, tuliko Far Cry 2 kanssa kiire.

Voi voi.. paljon on pelissä hyvää, mutta vaihtoon menee kun LBP tulee. Aika kova juttu sinäänsä sillä olen pelannut FPS pelejä aina ja nyt rakentelu/tasohyppely menee tämänkin ohi mennen tullen:mad:

Voit lisätä sen, että pelaat sitten varmaan sillä 90'' näytölläsi, että se noin suurta päänsärkyä aiheuttaa. Omassa 32'' ja kaverin 40'' telkuissa ei ainakaan ole mitään huomattu(ei tosin ole etsittykkään, miksi niitä pitäisi etsiä? Nautis pelistä).
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

olen eka kertaa etsimässä timantija,mutta kun se vihreävalo pyhsästyy niin missä se timantti on Perk....
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Alkua on tullu muutama minuutti pelattua ja ei voi kun ihmetellä että mitä v*** jotkut täällä winettää.. Grafiikka on sitä mitä se on ollu videoissa.. eli hyvää ja valoisuus ym varjot on huippua. Ja mikä ***** CoD4?? Tää on prkl Farcry2, Eikä onneks mikään Cod4 kopio! Mitähä pojat on odottanu peliltä jos tämä vaikuttaa paskalta?? :D ei prkl..sori, on pakko vaa avautua.
No makuja on monenlaisia.. :) jatkakaa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Heh! Amen brother! Shout it to the mountains!! Let's make waves woooo!! Anteeksi :rolleyes:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

olen eka kertaa etsimässä timantija,mutta kun se vihreävalo pyhsästyy niin missä se timantti on Perk....

Kun se vihreävalo pysähtyy niin se meinaa, että suunta on oikea eli sinne suuntaan kävele, mitä tiheämmin se valo vilkkuu niin sitä lähempänä olet ja ihan lähellä kuuluu jo ääntäkin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Onko porukalla jäätynyt tai tökkinyt peli? Mulla on 2 kertaa peli juminut täysin, joskus liikkuessa ukkeli jää yhteen paikkaan n.5 sekunniksi ja sit jatkaa liikkumista. Kaverilla on tehnyt tätä samaa..
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Tämähän on perhana hyvä peli, eritoten äänissä on mukavasti potkua, miehekästä ampua RPG:llä un takaa kuluu julmetty jysäys :D
Ostin juuri uzin tai jonkin vastaavan ja rakastuin siihen oitis, kiva kikkailla vihujen keskellä ja tehdä tuhojaan.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Kylläpä mielipiteet vaihtelee :) Itse kyllä tykkäsin vaikka nyt vaan jonku 1h ehdin pelata. Viel on hiema hakemist tos. Kartta on ehkä hieman liian iso(?) kun yrittää kävellä sen kanssa niin ei näe mihinkään :D Mutta kyllä muuten on mahtava peli :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Mikäköhän on ongelma, kun tuommoinen Guard Post ei millään avaudu eli siis on se lukko siinä vaikka olen koko paikan käynyt läpi ja vihuja ei löydy mistään eikä mitään muutakaan?? :confused:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Onko porukalla jäätynyt tai tökkinyt peli? Mulla on 2 kertaa peli juminut täysin, joskus liikkuessa ukkeli jää yhteen paikkaan n.5 sekunniksi ja sit jatkaa liikkumista. Kaverilla on tehnyt tätä samaa..

Uskokaa pois peli on keskeneräinen, eikä teknisesti kovin hyvä. Minulla ollut tätä samaa. Uskomatonta, että tällaista virheviidakkoa päästetään valmiiseen peliin.

Kuten sanoin aiemmin peli on ihan hyvä, mutta kaukana klassikosta.. yleisarvosana 7,5 .

Kartta-editori on hieno ja hyvä, mutta työläs tuottaa upeita mappeja, koska peli on kankea, nykivä, graafisesti arvelluttava ja kuva renderoituu???
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Uskokaa pois peli on keskeneräinen, eikä teknisesti kovin hyvä. Minulla ollut tätä samaa. Uskomatonta, että tällaista virheviidakkoa päästetään valmiiseen peliin.

Kuten sanoin aiemmin peli on ihan hyvä, mutta kaukana klassikosta.. yleisarvosana 7,5 .

Kartta-editori on hieno ja hyvä, mutta työläs tuottaa upeita mappeja, koska peli on kankea, nykivä, graafisesti arvelluttava ja kuva renderoituu???

Eiköhän sun mielipide tullut jo selväksi; ei tarvi sitä tänne joka sivulle postata.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Uskokaa pois peli on keskeneräinen, eikä teknisesti kovin hyvä. Minulla ollut tätä samaa. Uskomatonta, että tällaista virheviidakkoa päästetään valmiiseen peliin.

Kuten sanoin aiemmin peli on ihan hyvä, mutta kaukana klassikosta.. yleisarvosana 7,5 .

Kartta-editori on hieno ja hyvä, mutta työläs tuottaa upeita mappeja, koska peli on kankea, nykivä, graafisesti arvelluttava ja kuva renderoituu???



Joo eiköhän tuo mielipiteesi ole tullut kaikille selväksi..

oma mielipide parin tunnin peluulla mahtava peli:)
 
Ylös Bottom