Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

On kyllä hyvin ristiriitaisia kokemuksia. Toivottavasti kuulun itse ryhmään joka nauttii pelistä suuresti, jahka vaan saisi tuon tuolta postista käytyä :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Minkäslainen ''puu'' lattikko se nyt sitten on? jos viittit nii pistä joku lähikuva :D
Googlettamalla löytyi tällainen kuva:

fc2_collectors_edition.jpg


Laitan lähikuvan tänne jos jaksan/kerkeän.

BTW, paita oli ainakin mulla kokoa L eli mulle teltta. Harmi, sen verran pieni kaveri kun olen :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Ainoa pieni nega mitä nyt 2h pelaamisen jälkeen voi sanoa on se mitä muutkin ovat huomanneet, että ampuminen on jotenkin "vaikeaa" ja "tönkkö". Eli se helkkarin tähtäin ei millään löydä siihen sun targettiin vaan vedät aina sen ohi ja sitten toiselta puolelta ohi ja sitten taas toiselta... Eiköhän tuohonkin totu, mutta jos vrt. codiin niin siinä tuo ampuminen oli paljon helpompaa, kun sen oppi, tässä tuo jotenkin pomppii.

MP:tä en ole vielä kokeillut, yhden kaverin teurastin mukavasti teloitustyyliin, kun vihu seisoi kädet ylhäällä yllätettyäni sen niin luoti keskelle ottaa ja kaveri nätisti siitä rojahti maihin :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Googlesta löytyi tällainen kuva:

fc2_collectors_edition.jpg


Laitan lähikuvan tänne jos jaksan/kerkeän.

BTW, paita oli ainakin mulla kokoa L eli mulle teltta. Harmi, sen verran pieni kaveri kun olen :(

Juu nyt löytyki ihan video.. Ihan nätti boxihan se on..
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Vaikuttais kyllä olevan mielipiteitä jakava peli, eli eipä kai kannata hypettyä tästä tekeleestä. No, odotan peliä jossa saa vapaasti kierrellä aavikoilla ja tappaa vastustajia timantteja ja aseita keräillen, joten kommentien perusteella tulen tuskin pettymään.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

voi jeesus. peli olis tullu tänään jos eivät olisi discshopista lähttäneet vanhaan osoitteeseen peliä. nyt se matkaa jossain. kai huomenna tulee. hermoihin ottaa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Nyt ois aikaa itekkin koeajaa tämä. Taidan hypätä suoraan multiplayeriin mikäli peliseuraa löytyy.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Annappa tulla kipakat kommentit heti ensikokemusten jälkeen. *Nyt eletään ratkaisun hetkiä* :D

Ihan hauskaltahan tuo multiplayer vaikuttaa, joskin vähän tönkkö ohjaus niinkuin BF:BC:ssä. Kaikkia pelimuotoja olen koittanut ja parhaimmilta tuntuu ihan perus team deathmach ja capture the flag (en nyt muista sitä oikeaa nimitystä tuolle). Viholliseen osuessa veri lentää ja lotisee. :D Muuten ehkä vähän huono tuntuma tossa osumisessa. :rolleyes: Uusia aseita saa avattua levelien noustessa eli aina kun leveli nousee saat siitä timantin jolla voit sitten avata uusia aseita.

Eikä tätä tosiaan kannata verrata CoDiin on tämä niin erilainen. ;)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Ihan hauskaltahan tuo multiplayer vaikuttaa, joskin vähän tönkkö ohjaus niinkuin BF:BC:ssä. Kaikkia pelimuotoja olen koittanut ja parhaimmilta tuntuu ihan perus team deathmach ja capture the flag (en nyt muista sitä oikeaa nimitystä tuolle). Viholliseen osuessa veri lentää ja lotisee. :D Muuten ehkä vähän huono tuntuma tossa osumisessa. :rolleyes: Uusia aseita saa avattua levelien noustessa eli aina kun leveli nousee saat siitä timantin jolla voit sitten avata uusia aseita.

Eikä tätä tosiaan kannata verrata CoDiin on tämä niin erilainen. ;)

Veit jalat suustani. Pari quick matchia pelasin. Peli löytyi kohtuu nopeaa. Tohon lisäisin vielä; Rautatähtäimet plussaa, sprintatessa kääntyy tosi kankeasti. Lagia ei ollut. Kyllähän tämä menee mukavana välipalana.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Herranjestas, että on hyvä peli. Jotkut inisivät siitä kuvan alalaidassa olevaa häikkää, olihan se siellä, mutta herralettas se on jonkun millin paksunen jonka itse olen huomannut melkein joka pelissä. Oma mielipiteeni on, että kannattaa hankkia.

Sitä en ymmärrä, että jotkut ovat vertaamassa tätä CoD4:een ja BF:n. Mutta kyse on tietenkin edelleen, että kuka pitää mistäkin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Herranjestas, että on hyvä peli. Jotkut inisivät siitä kuvan alalaidassa olevaa häikkää, olihan se siellä, mutta herralettas se on jonkun millin paksunen jonka itse olen huomannut melkein joka pelissä.

Mikä häikkä? Katson juuri ruutua ja en huomaa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Siis toi mappieditori on ihan just sitä kuin uskalsin toivoa, enemmän..!! :eek:

Aivan loistava, ihan vanhus innostuu, kun oppis vaan tekeen noita.. JEE
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

On tähän peliin jo Urpojaki löytynyt. Odotellu tässä että sais matsin käyntiin niin joku keksii laittaa voten, matsi ei ala ennen kuin vote on loppunut. Tässäkin ollaan äänestetty jo kentän vaihdosta, joukkueiden sekottamisesta, muutaman pelaajan bannaamisesta. Mitkähän vaalit seuraavaksi?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

On tähän peliin jo Urpojaki löytynyt. Odotellu tässä että sais matsin käyntiin niin joku keksii laittaa voten, matsi ei ala ennen kuin vote on loppunut. Tässäkin ollaan äänestetty jo kentän vaihdosta, joukkueiden sekottamisesta, muutaman pelaajan bannaamisesta. Mitkähän vaalit seuraavaksi?

Toivottavasti tajuavat vaihtaa päivityksellä mahdollisimman pian. Halo3/Cod4 systeemi toimii paremmin kuin hyvin, tällainen suorastaan kutsuu jenkkiläiset näppylänaamat perseilemään..
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Helkkari, kun vois screenshottia ottaa ja tänne laittaa näistä maisemista. Aika helvetin upeaa, kun savannilla olet kukkulalla ja aurinko laskee vuorten taa ja helvetin kokoinen ruohikkopalo se vaan lähestyy ja lähestyy :). On tosiaan niitä pelejä joissa menee aika huomaamattomasti ja yhtäkkiä onkin jo aika mennä nukkumaan.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Älkää ostako peliä!


Yksinpeli 7

Moninpeli 5+

Kartta-editori 8,5

Ei tämä ole ollenkaan hypetyksen arvoinen peli. Paljon hiomista teknisellä puolella. Grafiikat keskitasoa, äänet hyvät, tekoäly hoh hoijaa. Moninpelinä aivan surkea vaikka Cod4 verrattuna.

Odottakaa näitä:

Little Big Planet

COD: WaW

Fallout 3

esim. näitä.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

No nyt on tullut pelailtua nuo tutoriaali tehtävät ja voisinpa väittää kokemani perusteella että kyseessä on kuitenkin aivan kelpo peli. Ohjaus toimii, vaikka ampuminen tuntuu vähän vieraalta ja grafiikassakaan ei mielestäni ole mitään moitittavaa ottaen huomioon pelin laajuuden. Pientä nykimistä tosin esiintyy ajoittain, mutta ei se haittaa. Pelataan ja katsotaan miten homma kehittyy.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

No nyt on tullut pelailtua nuo tutoriaali tehtävät ja voisinpa väittää kokemani perusteella että kyseessä on kuitenkin aivan kelpo peli. Ohjaus toimii, vaikka ampuminen tuntuu vähän vieraalta ja grafiikassakaan ei mielestäni ole mitään moitittavaa ottaen huomioon pelin laajuuden. Pientä nykimistä tosin esiintyy ajoittain, mutta ei se haittaa. Pelataan ja katsotaan miten homma kehittyy.

Tarviiko/kannattaako pelata tutoriaali tehtäviä? Opettaako se muuta kun kontrollit? Vois kohta siirtyä Storymodea testaamaan.
 
Ylös Bottom