Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Itsellä kans ainakin näin ensimmäisten tuntien jälkeen on alkanut hiukan risomaan nuo vartiokämpät joita on ripoteltu ympäri tieverkostoa. Luotia tulee heti ku vähän vilaustakaan ukoista näkyy. Kuten jo aikasemmin Kuris sanoikin, mistä ne tietää vaikka niiden äiti ois jeepillä sieltä tulossa. Tuntuu keinotekoiselta pitkittämiseltä ja korpeaa vahvasti kun ois tarkotus niitä varsianisia tehtäviä päästä suorittamaan.

Toinen juttu mikä henkilökohtaisesti on alkanut hiukan sapettamaan on tuo edestakaisin ajeleminen. Loppujen lopuksi minä pidän siitä että joku taluttaa mua putkea pitkin komeiden skriptattujen juonikuljetusten kera ja kun jostain on ohi menty ei sinne enää tarvi palata. Tämä peli saattaa omalla kohdallani kaatua tähän "openworld" haahuiluun, mutta katsotaan nyt, josko jaksaisi tahkota.
Veit sanat suustani, et ole nääs yksin havaintojesi kanssa. Jatka vain SP:tä, samaa rallia tiedossa. :(
Kokeileppa Online puolta välillä ja kommenttia sitten tänne...
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

HEI KAIKKI TE JOTKA OLETTE PELANNEET PELIÄ, odottakaa niiden negatiivisten mielipiteiden kanssa muutama päivä, että nekin ketkä eivät ole, pääsevät pelamaan ja siten itse kokeilemaan.

Tämä on faktaa, ei ole olemassa eikä tule peliä josta kaikki pitäisivät. Joten odottakaa, että muut pääsevat hankkimaan pelin. Sen jälkeen voitte sanoa OMAN mielipiteenne.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Tämä on faktaa, ei ole olemassa eikä tule peliä josta kaikki pitäisivät. Joten odottakaa, että muut pääsevat hankkimaan pelin. Sen jälkeen voitte sanoa OMAN mielipiteenne.

En ihan ymmärrä logiikkaasi :) Lukemansa perusteella itse kukin voi tehdä oman arvionsa siitä haittaako kritisoidut asiat itseä vai ei ja tehdä ostopäätöksen sen mukaan. Jokainen kirjotushan on vain yksittäisen pelaajan mielipide, mielipiteitä on monia. Turha vaipua massahysteriaan sen takia, että esim minä en ole täysin myyty, moni muu tuntuu hehkuttavan peliä. Varmasti monelle openworld puuhastelu iskee kovastikin, itse olen enemmän putkiräiskintäosaston miehiä ja kyllähän minä tiesin, että Far Cry2 on tätä edestakaisin ajoa jo ennakolta, mutta kiusaus vei voiton ja peli tuli hankittua, vaikka näin jälkeenpäin omalla kohdallani se oli ehkä pikku virhe. En minä GTA peleissäkään koskaan jaksa suorittaa mitään sivutehtäviä vaan melko orjallisesti seuraan tarinaa, koska etsin peleistä vähän samoja fiiliksiä kuin elokuvien katsomisesta.

Tietenkään peli ei voi kaikkia miellyttää, mutta eikö se ole vain hyvä, että jos joku tuo esiin peliin liittyviä puutteita(omasta mielestään), jolloin joku samoista asioista ärsyyntyvä saattaa ehkä säästää rahansa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Joten odottakaa, että muut pääsevat hankkimaan pelin. Sen jälkeen voitte sanoa OMAN mielipiteenne.
Tuskin täällä kukaan on kirjoittanutkaan muuta kuin OMIA mielipiteitään. :cool:
Yhdenkään lehden/sivuston saatikka tuntemattoman pelaajan, tässä tapauksessa minun mielipiteitten mukaan jos jättää ostamatta tai ostaa pelin on se jokaisen oma valinta.

Mutta pahoin pelkään että meidän muutaman negatiivis-sävytteiset havainnot eivät jää ainoiksi. Vastapainona aina on myös positiivisiakin mielipiteitä.

Tosin itse annan painoarvoa lähinnä vain sellaisille havainnoille/kommenteille joissa on kirjoitettu peli kokemuksesta pitkiäkin vastauksia perusteluineen täällä. Paljoa ei heilauta kommentit tyyliin: Huippupeli, ostakaa!!!!! ..tai tyyliin Paska peli, Älkää ostako.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Puolisen tuntia pelannut ja grafiikat ovat mun silmiin hemmetin upeeta jälkeä, eikä ohjaus ole tönkkö vaan omasta mielestä sekin on todella hyvä. Kartan mukaan pelimaailma ei ole niin vapaa kun olin toivonut, mutta pask**ko sillä on väliä.

Joten luottakaa itteenne ja jos peli kiinnostaa ostakaa se Älkää Välittäkö Muiden Mielipiteistä.

Pirate fin has spoken ;)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Puolisen tuntia pelannut ja grafiikat ovat mun silmiin hemmetin upeeta jälkeä, eikä ohjaus ole tönkkö vaan omasta mielestä sekin on todella hyvä. Kartan mukaan pelimaailma ei ole niin vapaa kun olin toivonut, mutta pask**ko sillä on väliä.

Joten luottakaa itteenne ja jos peli kiinnostaa ostakaa se Älkää Välittäkö Muiden Mielipiteistä.

Pirate fin has spoken ;)

Mites jätkät kestää luotia? Kuoleeko hedusta jne?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Mites jätkät kestää luotia? Kuoleeko hedusta jne?

Äsken ammuin äijää päähän niin tokalla kaatu (en kyllä tiedä osuko eka kuti edes) :D Normaalilla pelaan (joku kuiteskin olis kysyny sitä jossain vaiheessa) Ne kumiluoti jutut on tadettu repiä sieltä minne auriko ei paista
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

On aika mielipiteitä jakavaa tuo SP, mutta edelleen odotellaan MP -kokemuksia.
Lagisuus, lobby-systeemi, filtterit (saako valittua pelejä Suomesta), toimiiko mikki..yms. mitä nyt tulee ekana mieleen?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Jos sitä tänään ehtis paukuttelemaan ees pari tuntia.

Noista negatiivisista kommenteista sen verran, että jokuhan saattaa kiinnittää enemmän huomiota niissä mainittuihin asioihin kuin normaalisti, ja täten leimaa itsekin sen negatiiviseksi. Muutenhan ei sitä välttämättä edes huomaa, tai se ei haittaa muuten vaan. Henkilökohtaisesti tykkään kyllä että ihmiset laittaa omia huomioitansa, olivat sitten negatiivisia tai ylistystä, mutta se oma mielipide silti on tärkein. Itse ainakin nollaan pääni arvosteluista ja palautteesta ennen kuin alan pelaamaan, ja muodostan oman arvioni sitten.

Olipa taas vuodatusta. :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Ei *****... Ostin tänään Far Cry 2 paikallisesta prismasta. Asensin sen. Yritän pelaa mutta peli jumittuu aina muutaman minuutin välein. sillo ei voi tehä mitään. sit sen jälkeen se taas toimiii jonkun aikaa. ja taas jumittuu....
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Itse olen nyt tahkonnut peliä muutaman tunnin pc:llä ja kyllä ainakin äänenvaimennetulla pislalla kun ampuu päähän niin ukko kaatuu jo ekasta kudista. Piiloutuminenkin omasta mielestä onnistuu vallan mainiosti. Tuo pelin sademetsä alue on kyllä melko putki ja vartioita on lähes jokaisessa risteyksessä joka estää nopeasti liikkumisen. Voisiko joku viisaampi vielä sanoa että onko pelaaja kumman puolella sen a:lla vai u:lla alkavan liittouman
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Itse olen nyt tahkonnut peliä muutaman tunnin pc:llä ja kyllä ainakin äänenvaimennetulla pislalla kun ampuu päähän niin ukko kaatuu jo ekasta kudista. Piiloutuminenkin omasta mielestä onnistuu vallan mainiosti. Tuo pelin sademetsä alue on kyllä melko putki ja vartioita on lähes jokaisessa risteyksessä joka estää nopeasti liikkumisen. Voisiko joku viisaampi vielä sanoa että onko pelaaja kumman puolella sen a:lla vai u:lla alkavan liittouman

Voit suorittaa tehtäviä molemmille faktioille joten et ole kummankaan "puolella". Kaikki sua ampuu. :p
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Aamulla kävin hakemassa pelin, nyt pitää vielä töissä malttaa olla ja illalla sitten few drinks ja ainakin SP:tä ellei jopa MP:täkin. Itse aion kanssa nollata mieleni täältä luetuista vaihtelevista mielipiteistä ja no... kokeilemallahan se parhaiten selviää millainen tämä nyt sitten on, oli mukava huomata että normiversion mukanakin tuli kartta :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Kävin tuon Collector's Editionin hakemassa. Vielä en kerkeä tuota testaamaan, mutta laitan heti kommenttia, kun olen ehtinyt tuota pelaamaan. On huomenna mopokorttikoe, joten siihen täytyy harjoitella.

Jotkut ovat täällä jo haukuneet pelin syvimpään helvettiin ja jotkut ovat sen takia päättääneet, ettei osta tätä peliä. Siis mitä hittoa? Jos joku ei tykkää tästä, niin ei se tarkoita, että peli on huono. Kaikilla on mielipiteitä, ja itseäni tämä peli ainakin kiinnostaa. Sen takia sen hommasinkin.

oli mukava huomata että normiversion mukanakin tuli kartta :)
Jep, kyllä siinä tuleekin, mutta Collector's Editionin mukana tulee parempi kartta/juliste. Siinä selitelaatikko eri paikoille/asioille ja kartasta näkee, missä ne on.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Puolisen tuntia pelannut ja grafiikat ovat mun silmiin hemmetin upeeta jälkeä, eikä ohjaus ole tönkkö vaan omasta mielestä sekin on todella hyvä.
Ei pahalla eikä henkilökohtaisesti kellekkään mutta 32" kuvalla näyttää Pac-Mankin kohtuulliselta sekä PS2 pelitkin näteiltä. Itsellä on kuvassa kokoa melkein 9x 32" pinta-alan verran.
32":lla 1x1cm alue ruudulla näkyy mulla ~9x9cm kokoisena niin näkee puusilmäkin eri pelien grafiikan todelliset erot. Ja Cod4 näyttää hyvältä aina, tämäkin yltää samaan, mutta on heikompiakin paikkoja jotka laskevat silmissäni graffat 8/10.

Siellä MP:ssä huomaa jokainen Cod4 veteraani oman pökkelömäisyyden. Ja vaikka käytänkin vrt kohteena Codia, olen viimeksi Codeillut 6kk sitten eli en ole mikään wanna-be-Cod-God...Cod 4ewö teini fani vaan 1st Person veteraani omine kokemuksineen since Wolfenstein 3D josta kaikki alkoi.. ;)

FC2 myyty ja matkalla postissa uudelle omistajalle. Luoja suokoon hänelle uljaan pelikokemuksen.

UGH, Olen puhunut.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Kävin tuon Collector's Editionin hakemassa. Vielä en kerkeä tuota testaamaan, mutta laitan heti kommenttia, kun olen ehtinyt tuota pelaamaan. On huomenna mopokorttikoe, joten siihen täytyy harjoitella.

Jotkut ovat täällä jo haukuneet pelin syvimpään helvettiin ja jotkut ovat sen takia päättääneet, ettei osta tätä peliä. Siis mitä hittoa? Jos joku ei tykkää tästä, niin ei se tarkoita, että peli on huono. Kaikilla on mielipiteitä, ja itseäni tämä peli ainakin kiinnostaa. Sen takia sen hommasinkin.


Jep, kyllä siinä tuleekin, mutta Collector's Editionin mukana tulee parempi kartta/juliste. Siinä selitelaatikko eri paikoille/asioille ja kartasta näkee, missä ne on.

Minkäslainen ''puu'' lattikko se nyt sitten on? jos viittit nii pistä joku lähikuva :D
 
Ylös Bottom