Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Kokeileppa Online puolta välillä ja kommenttia sitten tänne...

Veit sanat suustani, et ole nääs yksin havaintojesi kanssa. Jatka vain SP:tä, samaa rallia tiedossa.Itsellä kans ainakin näin ensimmäisten tuntien jälkeen on alkanut hiukan risomaan nuo vartiokämpät joita on ripoteltu ympäri tieverkostoa. Luotia tulee heti ku vähän vilaustakaan ukoista näkyy. Kuten jo aikasemmin Kuris sanoikin, mistä ne tietää vaikka niiden äiti ois jeepillä sieltä tulossa. Tuntuu keinotekoiselta pitkittämiseltä ja korpeaa vahvasti kun ois tarkotus niitä varsianisia tehtäviä päästä suorittamaan.
Toinen juttu mikä henkilökohtaisesti on alkanut hiukan sapettamaan on tuo edestakaisin ajeleminen. Loppujen lopuksi minä pidän siitä että joku taluttaa mua putkea pitkin komeiden skriptattujen juonikuljetusten kera ja kun jostain on ohi menty ei sinne enää tarvi palata. Tämä peli saattaa omalla kohdallani kaatua tähän "openworld" haahuiluun, mutta katsotaan nyt, josko jaksaisi tahkota.

Kokeileppa Online puolta välillä ja kommenttia sitten tänne...

Lukemansa perusteella itse kukin voi tehdä oman arvionsa siitä haittaako kritisoidut asiat itseä vai ei ja tehdä ostopäätöksen sen mukaan. Jokainen kirjotushan on vain yksittäisen pelaajan mielipide, mielipiteitä on monia. Turha vaipua massahysteriaan sen takia, että esim minä en ole täysin myyty, moni muu tuntuu hehkuttavan peliä. Varmasti monelle openworld puuhastelu iskee kovastikin, itse olen enemmän putkiräiskintäosaston miehiä ja kyllähän minä tiesin, että Far Cry2 on tätä edestakaisin ajoa jo ennakolta, mutta kiusaus vei voiton ja peli tuli hankittua, vaikka näin jälkeenpäin omalla kohdallani se oli ehkä pikku virhe. En minä GTA peleissäkään koskaan jaksa suorittaa mitään sivutehtäviä vaan melko orjallisesti seuraan tarinaa, koska etsin peleistä vähän samoja fiiliksiä kuin elokuvien katsomisesta.
 Lukemansa perusteella itse kukin voi tehdä oman arvionsa siitä haittaako kritisoidut asiat itseä vai ei ja tehdä ostopäätöksen sen mukaan. Jokainen kirjotushan on vain yksittäisen pelaajan mielipide, mielipiteitä on monia. Turha vaipua massahysteriaan sen takia, että esim minä en ole täysin myyty, moni muu tuntuu hehkuttavan peliä. Varmasti monelle openworld puuhastelu iskee kovastikin, itse olen enemmän putkiräiskintäosaston miehiä ja kyllähän minä tiesin, että Far Cry2 on tätä edestakaisin ajoa jo ennakolta, mutta kiusaus vei voiton ja peli tuli hankittua, vaikka näin jälkeenpäin omalla kohdallani se oli ehkä pikku virhe. En minä GTA peleissäkään koskaan jaksa suorittaa mitään sivutehtäviä vaan melko orjallisesti seuraan tarinaa, koska etsin peleistä vähän samoja fiiliksiä kuin elokuvien katsomisesta.

Normaalilla pelaan (joku kuiteskin olis kysyny sitä jossain vaiheessa) Ne kumiluoti jutut on tadettu repiä sieltä minne auriko ei paista
 Normaalilla pelaan (joku kuiteskin olis kysyny sitä jossain vaiheessa) Ne kumiluoti jutut on tadettu repiä sieltä minne auriko ei paista