Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onko peli kuinka räiskintä painoitteinen? Onko paljoa tehtäviä jossa ei ole pakko ampua vaan on pistetty vähän taktisuutta peliin?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onko peli kuinka räiskintä painoitteinen? Onko paljoa tehtäviä jossa ei ole pakko ampua vaan on pistetty vähän taktisuutta peliin?
Ei tästä valitettavasti taktisuutta kyllä löydä hakemallakaan. Tehtävät ovat hyvin simppeleitä. Yleensä mennään paikkaan x ja käydään tappamassa, tuhoamassa tai viemässä joku/jotakin. Tehtäviin olisi todellakin kaivannut vaihtelua ja vähän enemmän oivaltamista. Nyt ne ovat massiiviropejen tasoista "tapa kolme oravaa ja sitten viisi jänistä" puuhastelua.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Ei tästä valitettavasti taktisuutta kyllä löydä hakemallakaan. Tehtävät ovat hyvin simppeleitä. Yleensä mennään paikkaan x ja käydään tappamassa, tuhoamassa tai viemässä joku/jotakin.

No, ostoon menee kuitenkin. Tämän jälkeen varmaan Mirror's Edge.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kun ei kerran täällä foorumilla ole vielä Peliapu-osiossa threadia tästä pelistä, niin kysyn täältä:

APR toinen tehtävä, missä pitää tappaa jengiä "yllätys-yllätys" junaraiteella. Otan Josepin sivutehtävät vastaan ja North Railyardin jälkeen lähden hakemaan Josepia lyhyen ajomatkan päästä. Tulen sinne, tapan kaikki, Josep makaa ja sitä pitää auttaa. Annan sille kolme piikkiä, minkä jälkeen hän heittää veivit. Kuuluuko Josepin kuolema juoneen? Olen nyt kolmesti vetänyt viimeisen osion, viimeisel kerral hoidin kaikki vastustajat puoles minuutis (jeepillä) ja silti Josep on haavoitettu ja kolmen piikin jälkee heittää veivit. Onko kukaan onnistunut pelastamaan hänet?

:confused:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Aivan uskomattoman hyvä peli! Kyllähän tämä aika räiskintä painotteinen peli on, mutta mitä oon ite testannut, niin noita vihollisen leirejä voi kyllä aika hiljaisestikin vallata.. Kun seuraa jonkin mäen nyppylän päältä vartijoiden liikkeet yms. niin ne pystyy aika hyvin napsimaan puukon ja äänenvaimennetulla pistoolilla... :D
En ole montaa tehtävää tehnyt, mutta kieltämättä kyllä toistaa vähän itseään. Mutta tämä ei haittaa, kun on tavoitetta ( trophyt, timantin keruu jne.. ) ja grafiikka on siis aivan uskomaton!!:)

Nettipeli oli pettymys, mutta varmaan nostattelen vähän rankkia että sais pari trophya siitäkin.. :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kun ei kerran täällä foorumilla ole vielä Peliapu-osiossa threadia tästä pelistä, niin kysyn täältä:

APR toinen tehtävä, missä pitää tappaa jengiä "yllätys-yllätys" junaraiteella. Otan Josepin sivutehtävät vastaan ja North Railyardin jälkeen lähden hakemaan Josepia lyhyen ajomatkan päästä. Tulen sinne, tapan kaikki, Josep makaa ja sitä pitää auttaa. Annan sille kolme piikkiä, minkä jälkeen hän heittää veivit. Kuuluuko Josepin kuolema juoneen? Olen nyt kolmesti vetänyt viimeisen osion, viimeisel kerral hoidin kaikki vastustajat puoles minuutis (jeepillä) ja silti Josep on haavoitettu ja kolmen piikin jälkee heittää veivit. Onko kukaan onnistunut pelastamaan hänet?

:confused:

Tarkotat varmaan tuota Josip Idromenoa? En tiedä hänen pelastamisesta sen tarkemmin, koska pelaan itse kyseisellä hahmolla mutta kaikki kaiffarit olen saanut pidettyä hengissä. Ei kai siinä mitään sen kummempaa ole kuin sykkiä vaan tarpeeksi vauhdilla vihut hengiltä ja koittaa pitää kaveri hengissä. Ihan 100%-varma en ole asiasta, mutta olen ymmärtänyt että kaverit on mahdollista pitää hengissä pelin eri tilanteissa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Tarkotat varmaan tuota Josip Idromenoa? En tiedä hänen pelastamisesta sen tarkemmin, koska pelaan itse kyseisellä hahmolla mutta kaikki kaiffarit olen saanut pidettyä hengissä. Ei kai siinä mitään sen kummempaa ole kuin sykkiä vaan tarpeeksi vauhdilla vihut hengiltä ja koittaa pitää kaveri hengissä. Ihan 100%-varma en ole asiasta, mutta olen ymmärtänyt että kaverit on mahdollista pitää hengissä pelin eri tilanteissa.

Joo, häntä juuri tarkoitan
Kuten sanoin, olen kolme kertaa sitä tehtävää käynyt läpi pitääkseen Josipia hengessä. Viimeisellä kerralla ajoin keskelle pistettä ottaakseen kaiken osuman ja onnistuin tappamaan nopeasti kaikki vihollisit, niin että Josip tuskin oli kerennyt ampua ketään. Sitten tuli ilmoitus että tehtävä suoritettu ja yhtäkkia nään taas kuinka sininen savu nousee jostain ihmeen paikasta missä ei ees ollu vastustajia.. yllätysyllätys, Josip taas makoilee ja hourailee omia. Kolmannen piikin jälkeen Josip taas kuolee... vaikka jätkä tuskin oli ees sotimas nii aina se kuolee.. :confused:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Jos joku sanoo että graffat ei ole huippu tasoa niin kyllä kummastuttaa :D

Kyllä tuollaiset auringonnousut ym on aikamoista nannaa ja kelpaa minulle ;)

Pelaamista riittää, tunteja varmaankin 12h ja prosentteja about saman verran.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Jos joku sanoo että graffat ei ole huippu tasoa niin kyllä kummastuttaa :D

Kyllä tuollaiset auringonnousut ym on aikamoista nannaa ja kelpaa minulle ;)

Pelaamista riittää, tunteja varmaankin 12h ja prosentteja about saman verran.

Aivan oikein. Komea on auringosta pelissä saatu, se kun kävelet puiden alla ja aurinko vilkkuu lehtien lomasta.
Itse pelannut tänään koko päivän peliä, ja prossia n. 20
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Joo kyl toi grafiikka on huippuu täs. Ite oon nyt storyy noin. 60% ja viel jaksaa!

Tiiätteks mitä käy jos nää malarian vastaainelääkkeet pääse loppumaa? Ku välil tulee niit tehtävii et "etsi henkilö joka voi antaa sinulle vastalääkettä" jne. Pari kertaa on päässy melkee loppuu mut aina oon hakenu lisää. Auttaakohan kukaa frendi jos meitsi tipahtaa kesken matkan ku lääkkeet on loppu :confused:
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Itse olen nyt ehtinyt pelaamaan tutorialin läpi ja ainoa asia mikä on ärsyttänyt, on kankea juokseminen. Siis jos juoksee, ei pysty juoksemaan kuin eteenpäin. Todella kankeaa!

Normaalilla vauhdilla ohjaaminen ei ole niin kankeaa, mutta siitäkin löytyisi parannettavaa.

Muuten on kyllä mahtava peli! :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Joo kyl toi grafiikka on huippuu täs. Ite oon nyt storyy noin. 60% ja viel jaksaa!

Tiiätteks mitä käy jos nää malarian vastaainelääkkeet pääse loppumaa? Ku välil tulee niit tehtävii et "etsi henkilö joka voi antaa sinulle vastalääkettä" jne. Pari kertaa on päässy melkee loppuu mut aina oon hakenu lisää. Auttaakohan kukaa frendi jos meitsi tipahtaa kesken matkan ku lääkkeet on loppu :confused:

Jos malarialääkkeet loppuu niin se on viimeinen virhe, koska silloin kuolet lopullisesti. Eli peli poistaa samalla sen sun tallennuksen/tallennukset koneelta ja joudut aloittamaan alusta.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Joo, häntä juuri tarkoitan
Kuten sanoin, olen kolme kertaa sitä tehtävää käynyt läpi pitääkseen Josipia hengessä. Viimeisellä kerralla ajoin keskelle pistettä ottaakseen kaiken osuman ja onnistuin tappamaan nopeasti kaikki vihollisit, niin että Josip tuskin oli kerennyt ampua ketään. Sitten tuli ilmoitus että tehtävä suoritettu ja yhtäkkia nään taas kuinka sininen savu nousee jostain ihmeen paikasta missä ei ees ollu vastustajia.. yllätysyllätys, Josip taas makoilee ja hourailee omia. Kolmannen piikin jälkeen Josip taas kuolee... vaikka jätkä tuskin oli ees sotimas nii aina se kuolee.. :confused:

Kyllä mä vähän luulen että sen kuuluu kuolla. Itse menin saman kohdan ja sain ainakin saavutuksen siitä (pelaan siis boksilla)...
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Jos malarialääkkeet loppuu niin se on viimeinen virhe, koska silloin kuolet lopullisesti. Eli peli poistaa samalla sen sun tallennuksen/tallennukset koneelta ja joudut aloittamaan alusta.

Joo oke... :D Eli parempi pitää ain pillerit messis.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Jos malarialääkkeet loppuu niin se on viimeinen virhe, koska silloin kuolet lopullisesti. Eli peli poistaa samalla sen sun tallennuksen/tallennukset koneelta ja joudut aloittamaan alusta.

Ihanko tosi?:eek:
(viimenen pilleri meni just)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mulla ei oikein hyvin mee kaveririntamalla... Ensin kuoli se ensimmäinen jätkä jonka sai kaveriks ja nyt tänään kuoli se nainenki ( olikohan nimi joku Flora...?). Ainakaan tuon Floran kuolema ei varmaan kuulu juoneen...? Sehän on se joka soittelee yms... :rolleyes:

Mutta aivan mahtava peli! Ite hommasin lisää malaria pillereitä sieltä Undergroundista.. ( alamaailmasta..?). Ja taas on purkki täynnä... :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

tänään tuli hommattua ja niinhän siinä kävi että kymmenisen tuntia vierähti heti pelin kanssa.. Pääosin yksinpeliä, pari multiplayer tdm -matsia pelailin ja karttaeditoria testailin, ihan toimiva paketti siis. Yksinpeli on alussa hieman sekavahko imo.

Mahtava grafiikka ja mitä olen täältäkin lukenut vihollisten yli-inhimillisistä vaistoista niin eipä tuo ole kohdallani paikkaansa pitänyt, hyvin sitä hiipii yöllä ak:n kanssa losattauen kudin pari kalloon eikä kaverit ole kuulevinaankaan :d

game on
 
Ylös Bottom