Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei tästä valitettavasti taktisuutta kyllä löydä hakemallakaan. Tehtävät ovat hyvin simppeleitä. Yleensä mennään paikkaan x ja käydään tappamassa, tuhoamassa tai viemässä joku/jotakin. Tehtäviin olisi todellakin kaivannut vaihtelua ja vähän enemmän oivaltamista. Nyt ne ovat massiiviropejen tasoista "tapa kolme oravaa ja sitten viisi jänistä" puuhastelua.Onko peli kuinka räiskintä painoitteinen? Onko paljoa tehtäviä jossa ei ole pakko ampua vaan on pistetty vähän taktisuutta peliin?
Ei tästä valitettavasti taktisuutta kyllä löydä hakemallakaan. Tehtävät ovat hyvin simppeleitä. Yleensä mennään paikkaan x ja käydään tappamassa, tuhoamassa tai viemässä joku/jotakin.
Kun ei kerran täällä foorumilla ole vielä Peliapu-osiossa threadia tästä pelistä, niin kysyn täältä:
APR toinen tehtävä, missä pitää tappaa jengiä "yllätys-yllätys" junaraiteella. Otan Josepin sivutehtävät vastaan ja North Railyardin jälkeen lähden hakemaan Josepia lyhyen ajomatkan päästä. Tulen sinne, tapan kaikki, Josep makaa ja sitä pitää auttaa. Annan sille kolme piikkiä, minkä jälkeen hän heittää veivit. Kuuluuko Josepin kuolema juoneen? Olen nyt kolmesti vetänyt viimeisen osion, viimeisel kerral hoidin kaikki vastustajat puoles minuutis (jeepillä) ja silti Josep on haavoitettu ja kolmen piikin jälkee heittää veivit. Onko kukaan onnistunut pelastamaan hänet?
Tarkotat varmaan tuota Josip Idromenoa? En tiedä hänen pelastamisesta sen tarkemmin, koska pelaan itse kyseisellä hahmolla mutta kaikki kaiffarit olen saanut pidettyä hengissä. Ei kai siinä mitään sen kummempaa ole kuin sykkiä vaan tarpeeksi vauhdilla vihut hengiltä ja koittaa pitää kaveri hengissä. Ihan 100%-varma en ole asiasta, mutta olen ymmärtänyt että kaverit on mahdollista pitää hengissä pelin eri tilanteissa.
Jos joku sanoo että graffat ei ole huippu tasoa niin kyllä kummastuttaa
Kyllä tuollaiset auringonnousut ym on aikamoista nannaa ja kelpaa minulle
Pelaamista riittää, tunteja varmaankin 12h ja prosentteja about saman verran.
Joo kyl toi grafiikka on huippuu täs. Ite oon nyt storyy noin. 60% ja viel jaksaa!
Tiiätteks mitä käy jos nää malarian vastaainelääkkeet pääse loppumaa? Ku välil tulee niit tehtävii et "etsi henkilö joka voi antaa sinulle vastalääkettä" jne. Pari kertaa on päässy melkee loppuu mut aina oon hakenu lisää. Auttaakohan kukaa frendi jos meitsi tipahtaa kesken matkan ku lääkkeet on loppu
Joo, häntä juuri tarkoitan
Kuten sanoin, olen kolme kertaa sitä tehtävää käynyt läpi pitääkseen Josipia hengessä. Viimeisellä kerralla ajoin keskelle pistettä ottaakseen kaiken osuman ja onnistuin tappamaan nopeasti kaikki vihollisit, niin että Josip tuskin oli kerennyt ampua ketään. Sitten tuli ilmoitus että tehtävä suoritettu ja yhtäkkia nään taas kuinka sininen savu nousee jostain ihmeen paikasta missä ei ees ollu vastustajia.. yllätysyllätys, Josip taas makoilee ja hourailee omia. Kolmannen piikin jälkeen Josip taas kuolee... vaikka jätkä tuskin oli ees sotimas nii aina se kuolee..
Jos malarialääkkeet loppuu niin se on viimeinen virhe, koska silloin kuolet lopullisesti. Eli peli poistaa samalla sen sun tallennuksen/tallennukset koneelta ja joudut aloittamaan alusta.
Jos malarialääkkeet loppuu niin se on viimeinen virhe, koska silloin kuolet lopullisesti. Eli peli poistaa samalla sen sun tallennuksen/tallennukset koneelta ja joudut aloittamaan alusta.
Ihanko tosi?
(viimenen pilleri meni just)
Eiköhän Pleieri ihan läpäl sanonu.? Toivottavasti ainaki.. Onneks ainaki just sain lisää pillereit ku sattu vika menee kans tos hiljattai
No ei voinu tietää, kun ei ollut edes hymiötä viestissä