Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

oonko mä nyt ymmärtäny oikein että tämä peli on vähän niinku gta mut siinä hiiviskellään vaan jossain afrikassa manhattanin sijasta.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

oonko mä nyt ymmärtäny oikein että tämä peli on vähän niinku gta mut siinä hiiviskellään vaan jossain afrikassa manhattanin sijasta.

No ei nyt ihan GTA. Ainoa mitä yhteistä näillä on avoin maailma. Muuten ihan eri sarjaan kuuluvat.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

No ei nyt ihan GTA. Ainoa mitä yhteistä näillä on avoin maailma. Muuten ihan eri sarjaan kuuluvat.

On tässä kyllä huomattavan paljon yhtäläisyyksiä GTA:han, itsekin olen tällä esimerkillä kavereilleni kertonut pelistä.

Avoin maailma, jossa teet tehtäviä jotka toistavat samaa kaavaa, kulje pisteeseen x, tapa/tuhoa joku/jotain. Mukana on autot ja aseet, huumeparonit ja myös IV:stä tutut "buddyt", jotka tarjoaa apuaan tehtävissä.

Kartan kuvakkeetkin on kuin suoraan GTA:sta :D

Selkeä pelillinen (jopa ainoa?) ero on mielestäni vain kuvakulma.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kertokaas hieman nettipelistä. Mitä hyvää, mitä huonoa?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mun pitiki kysyä nyt että mistä noita lääkkeitä saa lisää.Mulla ei oo siinä purkissa enää yhtään niitä :D ?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Mun pitiki kysyä nyt että mistä noita lääkkeitä saa lisää.Mulla ei oo siinä purkissa enää yhtään niitä :D ?

Muisteleppa kenen kautta niitä mahtoi saada tai infoa henkilöstä jolla niitä loppujen lopuksi on ;)
Käy papin luonna
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kertokaas hieman nettipelistä. Mitä hyvää, mitä huonoa?

No mä ainakii tykkään.. Exp järjestelmä toimii hyvin ja kun 16 tyyppii sotii ni kyllähä siinä hyvät sodat tulee. Team Deathmatch ja Deathmatch on mun suosikit mut Uprisingii ei oo tullu ees kokeiltua millane se on.

Aseryhmät on samanlaiset kuin Bäfässä mut vähän eri aseilla. Karttoja on vissii Ubisoftin tekemiä 8 (?) erilaista, ja omia karttoja saa jotenki käyttöö, mut mä en ainakaa tiiä mite ni jos joku hiukkasen viisaampi ihminen vois siitä kertoo?

E: Ja huonoo siinä on se, kun ammut jotain ukkoo konarilla selkää se kääntyy ja ampuu vähän aikaa ni kuolee, vaikka sillä ois sama ase.. Eli vähäsen samaa bugia kui Bäfässä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Kyllä mä vähän luulen että sen kuuluu kuolla. Itse menin saman kohdan ja sain ainakin saavutuksen siitä (pelaan siis boksilla)...

Jooh sitähän mäkin vähän :)

Multa pääsi lääkkeet loppumaan. Eihän siitä muuta kun, että kaaduin autosta ulos, läähäsin vähän aikaa maassa, ruutu tummeni ja yhtäkkiä herään taas
papin luona
ja saan siltä tehtävän lääkkeitä vastaan.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Ite hieman arvon tämän pelin kanssa...

Vaikuttaa sellaselta, jossa on paljon hyviä ideoita, varsinkin toi ympäristö on hienon näköinen kaikissa pätkissä. Pari kysymystä heittäisin, johon mielellään mahd. objektiivisia vastauksia:

- Onko tehtävien suorittamisessa oikeasti valinnanvaraa, että voi ottaa hieman hienovaraisemman tavan hoitaa homma? Vai meneekö homma loppupeleissä aina siihen, että kaikki on pakko teilata?

- Millaista ajoneuvojen käyttäytyminen on?

- Tarvitseeko minun olla FPS-fanaatikko, että nautin tästä? Esim. Bioshock meni vielä ihan hyvin.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Ite hieman arvon tämän pelin kanssa...

....

- Onko tehtävien suorittamisessa oikeasti valinnanvaraa, että voi ottaa hieman hienovaraisemman tavan hoitaa homma? Vai meneekö homma loppupeleissä aina siihen, että kaikki on pakko teilata?

- Millaista ajoneuvojen käyttäytyminen on?

- Tarvitseeko minun olla FPS-fanaatikko, että nautin tästä? Esim. Bioshock meni vielä ihan hyvin.


- Joo no siis sä voit tehä mitä tehtäviä vaa itte haluat. En nyt sit tiedä et onko kaikki tehtävä lopus kun en ole vielä siellä saakka mutta ite oon ain sielt keskustast hakenut duunii kun saa enemmän timanttei


- Mun mielest ajoneuvot kääntyilee ihan hyvin ja sopeutuu sinne savanneille ihan hyvin, mut kyl toivoisin et ne vois kulkee vähän kovempaa.. Sitte ku tulee alamäki ni kyl sit pääsee jo suht kovaa :D

- Kyl ite oon ainaki fps-pelien ystävä ja oon pitänyt tästä pelistä vaikka aluks vähän epäröinkin tän pelin kans.. Pitää tää ainaki läpi päästä! Graffast jaksaa nauttii jne. Mut siis kyl mä sanoisin et tää kanttii ho,mmaa.

Joo mut en osannu ehk vastata kunnol kysymyksiis mut np.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

kun katsoin noita trailereita yms. niin tämä vaikutti ihan täydelliseltä peliltä, mutta jossain sai arvosanaksi vain n. 80/100 (mikä kyllä on jo ihan hyvä) mutta odotin enemmän. Mikä noita pojoja sitten laskee.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

kun katsoin noita trailereita yms. niin tämä vaikutti ihan täydelliseltä peliltä, mutta jossain sai arvosanaksi vain n. 80/100 (mikä kyllä on jo ihan hyvä) mutta odotin enemmän. Mikä noita pojoja sitten laskee.

Onhan tuo peli saanut paljon parempiakin arvosteluja. Kyseessä on kuitenkin aina yhden henkilön mielipide.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Minä voin ainakin suositella peliä kaikille vähänkin kiinnostuneille. Nettipeli ei ekan testin jälkeen kovin hyvältä vaikuttanut, mutta yksinpeli on sitäkin parempi..!

Tehtävissä on se hyvä puoli, että vaikka ne onkin tyyliä mene tuonne tapa kaikki, on toteutuksessa mielestäni sopivaa avoimuutta.. Esim. yhdessä tehtävässä piti hakea jotain sellaiselta alueelta joka kuhisi vartioita, joten suoran singahtelun sijaan kiersin sivusta, tapoin sniperin joka vartioi aluetta ja sen aseella napsin vihut hengiltä..
Toisessa vastaavassa jysäytin singolla kaukaa kalliolta kohteeseen ja jätin sniikkailun kokonaan väliin.

Kulkuneuvotkin tottelevat ohjausta suhteellisen luonnollisesti, mitä en kyllä fps-pelissä olisi oikein odottanut.

Suosittelen!
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Onhan tuo peli saanut paljon parempiakin arvosteluja. Kyseessä on kuitenkin aina yhden henkilön mielipide.

Onko pelistä semmoista laajempaa suomenkielistä arvostelua kun en vielä ole löytänyt.
Joo ja näkyyhän noita hyviäkin pisteitä olevan, mutta onkos tossa pelissä mitään negatiivista.
Saisko tota nyt havalla usasta kun dollari tuntuu olevan heikossa kunnossa :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Eurohan on nyt heikentynyt paljon dollaria vastaan "pankkikriisin" aikana. Parhaimmillaan käytiin 1=1,61$, mutta nyt taidetaan mennä siellä 1=1,25$. En sitten tiedä, että seuraavatko pankit reaaliajassa noita kursseja, kun maksellaan nettikaupoissa noita dollarihintoja.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

- Onko tehtävien suorittamisessa oikeasti valinnanvaraa, että voi ottaa hieman hienovaraisemman tavan hoitaa homma? Vai meneekö homma loppupeleissä aina siihen, että kaikki on pakko teilata?

- Millaista ajoneuvojen käyttäytyminen on?

- Tarvitseeko minun olla FPS-fanaatikko, että nautin tästä? Esim. Bioshock meni vielä ihan hyvin.
- Aika pitkälti samaa puuroa, mene sinne->tapa joku/hae jotakin/räjäytä jotakin, mutta mielestäni tehtävät eivät kuitenkaan missään nimessä puuduttavia ole.

-Autolla ajaminen pelissä on kuin junan kiskoja pitkin mentäisiin, hieman miinuspisteitä tulee kyllä tästä. Olisi tuohon autojen käyttäytymiseen voinut hieman panostaa.

-Kyllä varmaan nautit pelistä, vaikket fanaatikko olekaan. Itsekin ostin pelin, jottai saisin jotakin pelattavaa ennen skate2:n julkaisua :d

Mutta joo, kaiken kaikkiaan nautittava peli on ollut tähän asti (42% story mode), multiplayer ei kauheasti iskenyt, mutten siltä kyltä mitään odottanutkaan.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3]

Map editor on kyllä aika nannaa. Aikaa vievää hommaa jos kunnollisen kartan meinaa tehdä, hurahtaa tunti jos toinenkin ja huomaamatta kun oikein innostuu räpeltämään.
Vielä kun voisi tehdä sp kenttiä johon saisi ripoteltua AI vihuja
 
Ylös Bottom