Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
oonko mä nyt ymmärtäny oikein että tämä peli on vähän niinku gta mut siinä hiiviskellään vaan jossain afrikassa manhattanin sijasta.
No ei nyt ihan GTA. Ainoa mitä yhteistä näillä on avoin maailma. Muuten ihan eri sarjaan kuuluvat.
Mun pitiki kysyä nyt että mistä noita lääkkeitä saa lisää.Mulla ei oo siinä purkissa enää yhtään niitä ?
Kertokaas hieman nettipelistä. Mitä hyvää, mitä huonoa?
Kyllä mä vähän luulen että sen kuuluu kuolla. Itse menin saman kohdan ja sain ainakin saavutuksen siitä (pelaan siis boksilla)...
Ikäsuositus tässä pelissä on K16.Onko mikä ikäraja?
Ite hieman arvon tämän pelin kanssa...
....
- Onko tehtävien suorittamisessa oikeasti valinnanvaraa, että voi ottaa hieman hienovaraisemman tavan hoitaa homma? Vai meneekö homma loppupeleissä aina siihen, että kaikki on pakko teilata?
- Millaista ajoneuvojen käyttäytyminen on?
- Tarvitseeko minun olla FPS-fanaatikko, että nautin tästä? Esim. Bioshock meni vielä ihan hyvin.
kun katsoin noita trailereita yms. niin tämä vaikutti ihan täydelliseltä peliltä, mutta jossain sai arvosanaksi vain n. 80/100 (mikä kyllä on jo ihan hyvä) mutta odotin enemmän. Mikä noita pojoja sitten laskee.
Onko pelissä muuten minkäänlaista taustamusiikkia pelin aikana?
Onhan tuo peli saanut paljon parempiakin arvosteluja. Kyseessä on kuitenkin aina yhden henkilön mielipide.
- Aika pitkälti samaa puuroa, mene sinne->tapa joku/hae jotakin/räjäytä jotakin, mutta mielestäni tehtävät eivät kuitenkaan missään nimessä puuduttavia ole.- Onko tehtävien suorittamisessa oikeasti valinnanvaraa, että voi ottaa hieman hienovaraisemman tavan hoitaa homma? Vai meneekö homma loppupeleissä aina siihen, että kaikki on pakko teilata?
- Millaista ajoneuvojen käyttäytyminen on?
- Tarvitseeko minun olla FPS-fanaatikko, että nautin tästä? Esim. Bioshock meni vielä ihan hyvin.