Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ferrari Challenge

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Onko tullut mitään tietoa tuon päivityksen julkaisupäivästä tai ladattavan lisäsisällön julkaisusta?
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Ekaa pakettia tosiaa luvattiin elokuulle, mutta mitään ei ole näkynyt. Uutisoimme kyllä varmasti asiasta, kun lisätietoja tulee.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Vihdoin ja viimein tuli tämä hommattua. Peli tuntui aluksi yllättävänkin vaikealta pääosin tunnottomien jarrujensa vuoksi, mutta muutaman kierroksen jälkeen homma alkoi maistua jo makoiselta. Grafiikat eivät ihan pääse GT5P:n tasolle (mikä muu peli pääsee..), mutta itseä miellyttää erilainen (syksyinen?) värimaailma sekä pienet yksityiskohdat kuten lentävät lehdet tuulen mukana yms.

Nettipelissä on potentiaalia lobby-systeemin vuoksi, mutta ainakin vielä tuli liikaa epämääräistä errorreita, kun yritti liittyä peleihin. Tämä luultavimmin korjautuu lähipäivien päivityksessä jota innolla odotetaan. Kun peliin pääsi, onlinessa ajaminen oli ihan hauskaa puuhaa. Ajaminen oli tiukkaa, mutta reilua eikä sikailijoita ainakaan omalla kohdalla sattunut vastaan.

Kaiken kaikkiaan loistavaa viihdettä varsinkin ratin kanssa! Ehkä pelistä puuttuu se "viimeinen silaus", joka on suuremman budjetin peleissä mutta ainakin täällä peli tulee varmasti saamaan runsaasti ajokilometrejä! Pakko-ostos autopelifanaatikoille!!

ps. kannattaa ehkä aloittaa peli tutorialilla, ettei tarvi kantapään kautta tuntumaa opetella. t: nimim. itse en aloittanut. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Olipas ylläri tämä peli.
Yleensä lisenssi pelit kaatuu johonkin, mutta ei tällä kertaa.

Ajomalli on tarpeeksi haastava, vaikkakin osa forceista katoaa jonnekkin matkan varrella (toivotaan päivityksen auttavan tähänkin).
Nettipeliäkin testasin kerran ja siihen se jäi, aina kun joku liittyy tai poistuu pelistä kesken kisan niin peli taukoaa tai servu kaatuu kokonaan (tähän tulossa päivitys (onneksi)).

Moottorin äänet sisä kuvakulmasta ajettuna on hunajaa korville.
Tyytyväinen olen ostokseen.

edit: Tiff Needel sai kyllä suun lievään hymyyn
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Hi,

Patch V2 is scheduled to be released on the 17th September. It has taken slightly longer than expected as we made some modifications to the A.I. which address the over aggressive nature. In additional, we've added a Legend difficulty setting and increased the possible number of laps in Quick Race to 11.

Initially it will be only available in Europe but should be rolled out to the US towards the end of the month.

Thanks for your patience.
__________________
Enjoy

FerrariPRO

Patch sisältää myös trophyt. Taidanpa laittaa pelin tilaukseen...

http://www.ps3trophies.org/forum/ferrari-challenge/1943-trophy-patch-set-17th-sept.html
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Tämä peli oli kyllä positiivinen yllätys kaikin puolin. Pari päivää on tullut pelattua ja olen aivan koukussa. Huomenna tulevat trophyt lisäävät intoa entisestään. Ajaminen on yksinkertaisesti hemmetin hauskaa!

Tiff Needel yllätti positiivisesti myös minut :)
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Tänään pitäisi tulla päivitystä joskus kahentoista aikaan, saas nähä pitääkö paikkansa.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Tänään pitäisi tulla päivitystä joskus kahentoista aikaan, saas nähä pitääkö paikkansa.

Toivotaan, toivotaan.. Itse odottelin kuumeisesti jo eilen kun oli 17. päivä alunperin luvattu..Trophy metsästys alkakoon! :)
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Dodiin sieltähän sitä päivitystä 2.00 pukkaa...
Kokoa komiat 79mb joten ei turhan pitkin pitäisi mennä...
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Loistavaa päivitys tuli, ja musiikin toistokin toimii suoraan xmb:stä. Tämä kohosi juuri suosikkipelikseni:D
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Kysytään täältä vielä kommentteja, että onko tämä hyvä peli?
Arcade, simu vai siltä väliltä.Säätöjä ainankin oli jotain unohdin lahona ne jo esim. jarru teho/ palanssi ym.Toimiiko nettipeli hyvin.

Ja jos kerrot itse, että tykkäätkö enemmän arcade vai simu (tai siltä väliltä) rata-autopeleistä.
Tai joku autopeli vinkkinä esim. toca..
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Kysytään täältä vielä kommentteja, että onko tämä hyvä peli?
Arcade, simu vai siltä väliltä.Säätöjä ainankin oli jotain unohdin lahona ne jo esim. jarru teho/ palanssi ym.Toimiiko nettipeli hyvin.

Ja jos kerrot itse, että tykkäätkö enemmän arcade vai simu (tai siltä väliltä) rata-autopeleistä.
Tai joku autopeli vinkkinä esim. toca..

No itse tykkän realistisista autopeleistä, granturismo on pleikkarilla ainut kelvollinen. Säätöjä tässä pelissä ei kovin paljoa ole, enkä nyt ulkomuistista osaa sanoa mitä ne vähäiset olikaan. Nettipeli ei itsellä juuri nyt toimi ollenkaan, toivottavasti uusi päivitys ei sitä tuhonnut. Jos haet hyvää simua niin en välttämättä suosittelisi, mutta jos ferrarit on lähellä sydäntä niin sitten kyllä:D

E: Unohtu sanoa että vähäisistä säädöistä huolimatta ajomalli on lähempänä simua kuin arcadea. Eli mutkia ei mennä kaasupohjassa luisussa kuten esim GRID:issä mitä realistiseksi kehutaan:D
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Kysytään täältä vielä kommentteja, että onko tämä hyvä peli?
Arcade, simu vai siltä väliltä.Säätöjä ainankin oli jotain unohdin lahona ne jo esim. jarru teho/ palanssi ym.Toimiiko nettipeli hyvin.

Ja jos kerrot itse, että tykkäätkö enemmän arcade vai simu (tai siltä väliltä) rata-autopeleistä.
Tai joku autopeli vinkkinä esim. toca..

Ehdottomasti suosittelemisen arvoinen tekele! Grafiikat eivät aivan yllä GT5:n tasolle ja ruudunpäivitys on heikompi (30fps?), mutta kunhan ajotuntumasta pääsee jyvälle niin makeaa meininkiä on! Varsinkin ratilla ajaminen on nautinnollista, padilla en ole viitsinyt ees koittaa.

Online puoli on tekniseltä toteutukseltaan GT5:ttä edellä (eli peleihin pääsee nopeasti ja omat lobbyt löytyvät), mutta muistaakseni autoja ei saa säädeltyä, vaan kaikki ajavat samoilla asetuksilla. Itse en ole nettipeliä kokeillut vielä päivityksen jälkeen, mutta foorumeilta olen lukenut, että toimisi paremmin nyt. Ainakaan sikailijoita ei tarvitse tässä pelissä pelissä pelätä mikä on ISO plus!

Suurin heikkous pelissä taitaa olla tekoäly, tai lähinnä sen puute yksinpelissä. AI kuskit eivät pahemmin virheitä tee ja ajavat kiltisti jonossa alusta loppuun odotellen koska pelaaja heidät ohittaa.

Ja kyllä kai tämän simu kategoriaan voisi laittaa (Forza/Gran Turismo akselille), ainakin jarrutuksissa melko kylmää kyytiä mikäli unohtaa itsensä..
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

onkos termoz ja olaviman paikalla niin käydään tekee onlinen pika testi...??

Laitoin jo inviä... ja jne... hosti päättää mitkä avut päällä ja niitten maksimit
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

taitaa pojat olla trophyjä hakemassa... mie lopetan tältä erää tältä illalta... kun on muitakin hommeleita tekemättä... viikonloppuna sitten
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Tykkään kunnon rata-autopeleistä (simut).
Minulle olisi tärkeää, että saisi auton säädettyä mieleiseksi, etenkin jarrupalanssi joka on yleensä autopelissä kuin autopelissä päin prinkkalaa.
Rattia ei ole ja ei tule näillä näkymin olemaankaan nilkka vian vuoksi, joten tatilla on aina ajettava ja silläkin nykyään muutamat kisat putkeen ja taukoa (sama vika ranteessa).

Jos toi nettipeli juttu pitää kanssa paikkaansa ettei säätämään pääse on kyllä iso miinus, vaikka kaikilla sama tilanne.
Muuten nettipeli toiminta onkin hyvä jutun perusteella.
Ois ollut kiva kun olisi toisen kunnon autopelin saanut kokoelmiin, ettei GT maistu kohta puulle vähien ratojen takia.

Minulla rahat ovat niin sanotusti pahemman kerran kortilla.Joten taidan jättää nyt ostamatta ja odotan noita moottoripyöräpelejä,
onko niistä mihin ei ainankaan netissä jos ei niissä ole kaverilista toimintoa tai odotan ferrari challengen halpenemista.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Mikä on vikana kun ei pääse enään nettipeliin? Muillakin on ollut ferrarichallengen foorumeilla ongelmia tämän 2.00 päivityksen jälkeen. NAT 1 on verkkoasetuksissa, ja kaikki muut pelit toimii ja PSN store, mutta kun yritän liittyä johonkin huoneeseen niin lataa vain hetken ja heittää lost connectionia.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Mikä on vikana kun ei pääse enään nettipeliin? Muillakin on ollut ferrarichallengen foorumeilla ongelmia tämän 2.00 päivityksen jälkeen.
Vastasit oikeastaan itse jo kysymykseesi; muillakin on ollut ongelmia päivityksen jälkeen. Eli joko vika on päivityksessä tai serveripäässä. Odota joko uutta päivitystä tai servereiden ehjääntymistä. :)
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

No toivottavasti johtuu servereiden ylikuormituksesta. Meneekö pelit muuten sonyn, system kolmosen vai kenen kautta?
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

No toivottavasti johtuu servereiden ylikuormituksesta. Meneekö pelit muuten sonyn, system kolmosen vai kenen kautta?
Olen käsittänyt, että pelijulkaisijat ylläpitävät itse omia PS3-peliservereitään.
 
Ylös Bottom