Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hi,
Patch V2 is scheduled to be released on the 17th September. It has taken slightly longer than expected as we made some modifications to the A.I. which address the over aggressive nature. In additional, we've added a Legend difficulty setting and increased the possible number of laps in Quick Race to 11.
Initially it will be only available in Europe but should be rolled out to the US towards the end of the month.
Thanks for your patience.
Kysytään täältä vielä kommentteja, että onko tämä hyvä peli?
Arcade, simu vai siltä väliltä.Säätöjä ainankin oli jotain unohdin lahona ne jo esim. jarru teho/ palanssi ym.Toimiiko nettipeli hyvin.
Ja jos kerrot itse, että tykkäätkö enemmän arcade vai simu (tai siltä väliltä) rata-autopeleistä.
Tai joku autopeli vinkkinä esim. toca..
Kysytään täältä vielä kommentteja, että onko tämä hyvä peli?
Arcade, simu vai siltä väliltä.Säätöjä ainankin oli jotain unohdin lahona ne jo esim. jarru teho/ palanssi ym.Toimiiko nettipeli hyvin.
Ja jos kerrot itse, että tykkäätkö enemmän arcade vai simu (tai siltä väliltä) rata-autopeleistä.
Tai joku autopeli vinkkinä esim. toca..
Vastasit oikeastaan itse jo kysymykseesi; muillakin on ollut ongelmia päivityksen jälkeen. Eli joko vika on päivityksessä tai serveripäässä. Odota joko uutta päivitystä tai servereiden ehjääntymistä.Mikä on vikana kun ei pääse enään nettipeliin? Muillakin on ollut ferrarichallengen foorumeilla ongelmia tämän 2.00 päivityksen jälkeen.
Olen käsittänyt, että pelijulkaisijat ylläpitävät itse omia PS3-peliservereitään.No toivottavasti johtuu servereiden ylikuormituksesta. Meneekö pelit muuten sonyn, system kolmosen vai kenen kautta?