Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 08 [Ps3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kannon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 08 [Ps3]

Pelaako porukat tätä verkossa, kun en ole vielä kertaakaan kohdannut yhtään suomilipulla varustettua pelaajaa :) itse olen lähinnä ranked sessioneja pelannut.

Mä pelailen melkeen joka päivä nickillä melamaa. Pelaan yleensä Bayern Mynchenillä. Lisää mut vaikka kaverilistaan ni otetaan matsii joku päivä.

Riabo sanoi:
Mitä tuossa 20mb pätsis tuli Fifaan?
Mikä ihmeen pätsi?

Itse en kyllä löytänyt mitään pätsiä. Ainoa juttu, joka on tullut aikoja sitten jo, on syyskuun roasterit.

Eddy93 sanoi:
Mikä ihmeen pätsi?

Itse en kyllä löytänyt mitään pätsiä. Ainoa juttu, joka on tullut aikoja sitten jo, on syyskuun roasterit.
joku pikkupäivitys, jossa sisältää 5 vs 5 be pro online modea.

PS. minullekin tuli kysely kun käynistin pelin että haluatko päivittää/asentaa

aleksi0 sanoi:
joku pikkupäivitys, jossa sisältää 5 vs 5 be pro online modea.

PS. minullekin tuli kysely kun käynistin pelin että haluatko päivittää/asentaa
Mulle ei tullut, vaikka käynnistin FIFAn tänään ja menin sinne loggaamaan itseni KonsoliFinin Kuupii Cupiin :D :(

Eddy93 sanoi:
Mulle ei tullut, vaikka käynnistin FIFAn tänään ja menin sinne loggaamaan itseni KonsoliFinin Kuupii Cupiin :D :(
sama minulla, mutta se joskus pongahti esiin :P

Mites porukoilla toimii tää peli?? Itellä ollu julkaisusta lähtien ja tilttailee/jäätuilee välillä, samanlaisia kokemuksia??

PS3_pelaaja sanoi:
Mites porukoilla toimii tää peli?? Itellä ollu julkaisusta lähtien ja tilttailee/jäätuilee välillä, samanlaisia kokemuksia??

Pari kertaa tiltannut kun on ruvennut latamaan valikkoa. Toinen vika on nois ranked matseis, että ei meinaa saada vastustajaa, valittaa yhteyden katkeamista. Muuten ihan hyvin.

Itellä pysähtelee vähän missä sattuu aina välillä. Pari kertaa, kun vaihtanut Arena playeriä, muutaman kerran valikoissa, kerran ottelua ladattaessa ja kerran peliä käynnistettäessä

PS3_pelaaja sanoi:
Itselläni ei ole tiltannut kuin yhden ainoan kerran matsin jälkeisessä tilastoruudussa. Taisi olla managerimooodin pelin jälkeen.

Luulisi, että päivitys vähentää kaatuilua, ainakin onlinessa.

Pääpalloista on nyt voinut vetää sen johtopäätöksen vaan että ajoittaminen on aika mahdotonta liikkuvalla pelaajalla :/ Harmin paikka.

Sitten pari muuta ärsyttävää piirrettä useiden pelituntien jälkeen:

Kulmat (etenkin hyökkäys suuntaan). Siis voi jösses. AI ottaa aina haltuun palloa kauimpana olevan pelaajan ja sen vaihtaminen ei vain onnistu. Jes ja kiitos.

Edelliseen liittyen kursorin vaihto on muutenkin paikoin mahdotonta (miksi?!?) ja toisinaan hyvin epäloogista. Aika pieni vika, mutta pistää ärsyttämään todella paljon, kun irtopallo menee vastustajalle tällaisen takia.

Sitten viimeisenä. Tai oikeastaan kysymys. Miten tossa saa vastustajalta pallon pois korkeammilla vaikeustasoilla? Äijä pyörii ku hullun m*lkku, ja itte on koko ajan iholla, mutta pallo ei vain lähde vastustajan jalasta, ennen kuin se juoksee ihan suoraan päin. Liukkari on ihan hyvä lääke, mutta ei sitäkään viitsi boksin lähellä viljellä.

Pääpelistä sen verran että se on aika olematonta. Varsinkin kun vastustajan maalivahti avaa pitkänä niin eipä siellä kovin usein oo oma pelaaja taistelemassa pallosta. Ja paljon puhuttu maalien teko on kieltämättä työn takana mutta toisaalta se on taas palkitsevaa. Ei oo sentään PES:n kaltaista maali-iloittelua tai pallorallia maalilta maalille.

wallu0 sanoi:
Onkos tässä joukkue/pelaaja -editoria. Jos on niin onko hyvä?
Pelaajia pystyy tekemään ja turvan muokkaamaan melko yksityiskohtaisesti. Niistä vaan ei saa heti mitään supertähtiä tehtyä, vaan ne kehittyvät hiljalleen managerimoodissa. Pelaaja/joukkue editoinnin suhteen PES vetää pidemmän korren.

Cavalera sanoi:
Pelaajia pystyy tekemään ja turvan muokkaamaan melko yksityiskohtaisesti. Niistä vaan ei saa heti mitään supertähtiä tehtyä, vaan ne kehittyvät hiljalleen managerimoodissa. Pelaaja/joukkue editoinnin suhteen PES vetää pidemmän korren.

Entäs voiko joukkueita tehdä, editoida?

Semmoista et mulla on käytettävissä kaapelimodeemi 512/256 kbits, onko tuo nopeus liian alhainen FIFAn pelaamiseen netissä??

wallu0 sanoi:
Entäs voiko joukkueita tehdä, editoida?
Ei voi, eikä omia jengejä voi tehdä. Jää siis oma puulaakijengi tekemättä :)

Tosin lisenssit on niin viimeisen päälle, ettei joukkue-editoria edes kaipaa, mitä tulee autenttisuuden hakuun..

Ylös Bottom