Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mee "Options" ja sieltä löytyy "Change Arena Player" (tjs).Tirioni sanoi:Voiko tota Ronaldinhoa vaihtaa tosta treenailusta?
Mikä ihmeen pätsi?Riabo sanoi:Mitä tuossa 20mb pätsis tuli Fifaan?
joku pikkupäivitys, jossa sisältää 5 vs 5 be pro online modea.Eddy93 sanoi:Mikä ihmeen pätsi?
Itse en kyllä löytänyt mitään pätsiä. Ainoa juttu, joka on tullut aikoja sitten jo, on syyskuun roasterit.
Mulle ei tullut, vaikka käynnistin FIFAn tänään ja menin sinne loggaamaan itseni KonsoliFinin Kuupii Cupiinaleksi0 sanoi:joku pikkupäivitys, jossa sisältää 5 vs 5 be pro online modea.
PS. minullekin tuli kysely kun käynistin pelin että haluatko päivittää/asentaa
sama minulla, mutta se joskus pongahti esiinEddy93 sanoi:Mulle ei tullut, vaikka käynnistin FIFAn tänään ja menin sinne loggaamaan itseni KonsoliFinin Kuupii Cupiin![]()
![]()
PS3_pelaaja sanoi:Mites porukoilla toimii tää peli?? Itellä ollu julkaisusta lähtien ja tilttailee/jäätuilee välillä, samanlaisia kokemuksia??
Itselläni ei ole tiltannut kuin yhden ainoan kerran matsin jälkeisessä tilastoruudussa. Taisi olla managerimooodin pelin jälkeen.PS3_pelaaja sanoi:Mites porukoilla toimii tää peli?? Itellä ollu julkaisusta lähtien ja tilttailee/jäätuilee välillä, samanlaisia kokemuksia??
Pelaajia pystyy tekemään ja turvan muokkaamaan melko yksityiskohtaisesti. Niistä vaan ei saa heti mitään supertähtiä tehtyä, vaan ne kehittyvät hiljalleen managerimoodissa. Pelaaja/joukkue editoinnin suhteen PES vetää pidemmän korren.wallu0 sanoi:Onkos tässä joukkue/pelaaja -editoria. Jos on niin onko hyvä?
Cavalera sanoi:Pelaajia pystyy tekemään ja turvan muokkaamaan melko yksityiskohtaisesti. Niistä vaan ei saa heti mitään supertähtiä tehtyä, vaan ne kehittyvät hiljalleen managerimoodissa. Pelaaja/joukkue editoinnin suhteen PES vetää pidemmän korren.
Ei voi, eikä omia jengejä voi tehdä. Jää siis oma puulaakijengi tekemättäwallu0 sanoi:Entäs voiko joukkueita tehdä, editoida?