Henkka-123
New Member
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]
Oletko huomioinut, että esim onlinessa pelatessa ei voi valita vaikeustasoa? vai voiko kerro minulle jos voi? (Professional vai mitä niitä on). Itse ainakin fifoja paljon pelanneena samat maalipaikat ovat käytössä jo 09 lähtien ihan sama käytätkö assistia vai et. Yksinpeli ei kiinnosta, kun se on perseestä. Perus EA Sportsin tekele. Tämä peli ei vain tunnu jalkapallolta piste.
Kyllä on. D-padista nuoli ylöspäin, ja sitten pitäisi tulla valikko, jossa lukee mm. "counter attack".
Tuossa tummentamassani tekstissä ei ole kyllä mitään perää. Parin ottelun jälkeen ei todellakaan voi tietää kuinka tehdä varmoja maaleja. FIFA 11:sta pelasin 1000 ottelua onlinessa, enkä pysty vieläkään sanomaan, että jonkunnäköinen eploit glitch olisi löytynyt.
Oliko tuossa Balotellin maalissa vaikeustaso professional tai kovempi? Se että pystyy kääntymään noin vapaasti kuudentoista sisällä on jo melko vaikeaa tämän pelin professionalilla, ja noista sijoituksistakin on tehty vaikeampia verrattuna viime vuotiseen peliin (assisted controlleilla noita vielä uppoaa, mutta siinä tapauksessahan tietokone tekee maalin puolestasi! Täysin manuaalisiksi controllit, niin eipä muuten mene verkon perukoille joka kerta.)
Läpiajoja ei myöskään ihan noin vain tule. Taas palaan vaikeustasoon, jos se on professional tai korkeampi, niin AI alkaa puolustamaan melko kurinalaisesti. Puolustuslinjaa ei nyt pysty seinäsyötölläkään pelaamaan pihalle, joka oli mahdollista FIFA 11:sta. Amateurilla tietenkin Walcott, Pato ja kumppanit polkevat toppareiden ohi, koska tietokone laittaa ne lönköttelemään, mikäli pelaaja on niiden ohi juossut.
Oletko huomioinut, että esim onlinessa pelatessa ei voi valita vaikeustasoa? vai voiko kerro minulle jos voi? (Professional vai mitä niitä on). Itse ainakin fifoja paljon pelanneena samat maalipaikat ovat käytössä jo 09 lähtien ihan sama käytätkö assistia vai et. Yksinpeli ei kiinnosta, kun se on perseestä. Perus EA Sportsin tekele. Tämä peli ei vain tunnu jalkapallolta piste.