Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 13

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 13

Eikö vois jo pikkuhiljaa alkaa asettelemaan jotain takarajaa tälle UT turnaukselle? :D

Kävi kuten ennustin. Vain muutamat ottivat yhteyttä tuon maksun suhteen. Kaikki jotka ovat laittaneet minulle viestiä maksusta voivat olla huoletta, viestit ovat tulleet perille. Ei olisi ollut ottaa mitään järkeä puolilta maksu (EA Tax) ja siirrellä sitten takaisin, kun osa ei siirrääkkään maksua.

Mutta tällä hetkellä puuttuu kolmelta vielä yhteydenotto, eivätkä vastaa minun yhteydenottoon.
 
Vastaus: FIFA 13

Kävi kuten ennustin. Vain muutamat ottivat yhteyttä tuon maksun suhteen. Kaikki jotka ovat laittaneet minulle viestiä maksusta voivat olla huoletta, viestit ovat tulleet perille. Ei olisi ollut ottaa mitään järkeä puolilta maksu (EA Tax) ja siirrellä sitten takaisin, kun osa ei siirrääkkään maksua.

Mutta tällä hetkellä puuttuu kolmelta vielä yhteydenotto, eivätkä vastaa minun yhteydenottoon.

Jos ei useampi ota yhteyttä niin voitaisiinhan me pelata esim. yksinkertainen kaikki vastaan kaikki sarja. Ja mahdollisesti sarjataulukon mukan vielä mitalipeli päälle(finaali) jos porukka haluaa. Periaatteessahan osallistumismaksun korotustakin voisi miettiä.
 
Vastaus: FIFA 13

Jos ei useampi ota yhteyttä niin voitaisiinhan me pelata esim. yksinkertainen kaikki vastaan kaikki sarja. Ja mahdollisesti sarjataulukon mukan vielä mitalipeli päälle(finaali) jos porukka haluaa. Periaatteessahan osallistumismaksun korotustakin voisi miettiä.

Kuulostaa hyvältä. Mukana olisi siis 5 pelaajaa: Pekkaa88,jormis,joed,hernerokka ja zanza. Osallistumismaksu korotetaan 20k-30k?. Pelattaisiin siis kaksinkertainen sarja, 4 parasta jatkoon. Eli vain yksi karsiutuu. Siitä sitten eliminointi systeemillä finaaliin.

Olen jo teidän joukkueiden nimet yms saanut. Joten laitatte vain mulle yv:llä, että mikä olisi sopiva osallistumismaksu tuolta väliltä niin säätelen siitä sitten sellaisen summan, mitä on eniten toivottu. Sitten siirrellään vain osallistumismaksut ennen ensinmäisiä pelejä.

Mikäli tuollainen systeemi sopii kaikille, alkaisin kasailla sarjataulukkoa. Johon tulee tietty voitot,häviöt,tasapelit,maaliero (tehdyt päästetyt),pisteet ja pelatut ottelut. Jos henkilöt ovat tasapisteissä ensinmäiseksi ratkaisee maaliero, jos maaliero on sama niin voittojen määrä. Lopulta sitten tehdyt maalit. Voitosta kolme pistettä, tasapelistä yksi ja häviöstä nolla.
 
Vastaus: FIFA 13

Kuka nyt oikeella rahalla, ei kukaan :) herätys...

Ja miksi ei? Jos sulla ei tulis se mieleenkään, nii ei se sitä tarkota ettei kukkaan ostas. Pyöriihän tuolla netissä nuita kolikonostopaikkojakin. Varmasti robbenin jossaki sais myytyä.
 
Vastaus: FIFA 13

Voi hyvä luoja. Tarjoilun tuossa Kouyatesta ja samaan aikaan selasin puhelinta. Heitin pari bidiä vielä ja yhtäkkiä hinta oli korotettu 200k. En ollut hereillä ja heitin bidin ja tuloksena n. 125k tappiot eli puolet häikäisevän suuresta omaisuudesta roskapönttöön. :)
 
Vastaus: FIFA 13

Kuulostaa hyvältä. Mukana olisi siis 5 pelaajaa: Pekkaa88,jormis,joed,hernerokka ja zanza. Osallistumismaksu korotetaan 20k-30k?. Pelattaisiin siis kaksinkertainen sarja, 4 parasta jatkoon. Eli vain yksi karsiutuu. Siitä sitten eliminointi systeemillä finaaliin.

Olen jo teidän joukkueiden nimet yms saanut. Joten laitatte vain mulle yv:llä, että mikä olisi sopiva osallistumismaksu tuolta väliltä niin säätelen siitä sitten sellaisen summan, mitä on eniten toivottu. Sitten siirrellään vain osallistumismaksut ennen ensinmäisiä pelejä.

Mikäli tuollainen systeemi sopii kaikille, alkaisin kasailla sarjataulukkoa. Johon tulee tietty voitot,häviöt,tasapelit,maaliero (tehdyt päästetyt),pisteet ja pelatut ottelut. Jos henkilöt ovat tasapisteissä ensinmäiseksi ratkaisee maaliero, jos maaliero on sama niin voittojen määrä. Lopulta sitten tehdyt maalit. Voitosta kolme pistettä, tasapelistä yksi ja häviöstä nolla.

Ääh, eihän ne playoffit futikseen kuulu. :p Mite ois vaan suosiolla kaksinkertainen sarja ja voittajalle rahat käteen?

25K per lärvi vois olla ihan jeesjees panos.
 
Vastaus: FIFA 13


Sallithan minun nauraa? Myyt 80e myös miljoona kolikkoa. 80e oikeasti FUT-Coins kaupasta saisi vaan noin puolet miljoonasta jos sitäkään. Saat tuon pyytämäsi 80e kun myyt jollekkin online fut-coins kaupalle kolikkosi. Ei siinä muuten mitään, mutta haiskahtaa puhtaalta kusetukselta.

"Kun rahat näkyvät tilillä voit lunastaa miljoona coinssia." Oikea raha > FUT-Coins
 
Vastaus: FIFA 13

Mikä teidän mielestä on pelin paras veskari. Itse ainakin pidän Neuerista.
 
Vastaus: FIFA 13

Tässäkin ketjussa on ollut aikaisemmin mainintaa asiasta, mutta vasta eilen tajusin, että Creation Centerin kautta on mahdollista hankkia peliin Veikkausliiga! Tähän asti olen pelannut lähinnä moninpeliä ja liveotteluita, mutta nyt oli pakko aloittaa Career Mode TPS:llä.

Pystyykö noilla Veikkausliigajoukkueilla pelaamaan online-turnauksia? Veikkausliigajoukkueilla pelattavaan turnaukseen voisin mielelläni ottaa osaa.
 
Vastaus: FIFA 13

20 tonnia olis varmaan ihan hyvä osallistumismaksu tuohon turnaukseen. Jos ens vkl saatais käyntiin vihdoin? :D
 
Vastaus: FIFA 13

20 tonnia olis varmaan ihan hyvä osallistumismaksu tuohon turnaukseen. Jos ens vkl saatais käyntiin vihdoin? :D

20 tuhatta on ollut toivottu summa. joed ja hernerokka eivät ole asiaa kommentoineet. Laitan tämän päivän aikana kaikille yv:nä pelaajan, joka tulee ostaa 20k buy now:lla. Seuraavan päivän aikana julkaisen sitten otteluohjelmaa ja aikataulua. Jos pelejä ei saada pelattua tiettyyn aika rajaan mennessä (pari kohtainen) molemmille 0 pistettä.

Jos pari ei suostu pelaamaan, tai on vaikeasti tavoitettavasti (esim ettei vastaa yv viesteihin täällä kfin:issä) saa vastustaja 3 pistessä ja tämä hankalampi persoona pyöreät nolla pistettä.

Tuloksia pitää sitten laitella minulle kierroksen otteluista ja päivitän ne sarjataulukkoon. (linkki tulee ensinmäisen kierroksen jälkeen).

HUOM: ensinmäistä kierrosta ei saa pelata ennen kuin on maksanut osallistumismaksun. Julkaisen tänne ennen ensinmäisen kierroksen alkua tarkan infoviestin, joka sisältää kaiken oleellisen ja tarpeellisen.
 
Vastaus: FIFA 13

Tietääkö joku saako jostain asetuksista uudet kokoonpanot noihin Online Friendlies matseihin eli kavereita vastaan kun pelaa ? Esimerkiksi PSG:ssä ei ole Lucasia ja Sturridge on vielä Chelseassa jne.. Vai pitääkö niitä sitten vaan pelata vanhoilla kokoonpanoilla `?


Edit. Löyty.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 13

Onko joku onnistunut pelaamaan Seasons-pelimuotoa co-oppina guestin kanssa? Vieraana sisäänkirjautuminen kyllä onnistuu ja joukkuetta valitessa näkyy ilmoitus, että pelissä olisi toinen pelaaja mukana. Pelin alkaessa kuitenkin vain pääprofiili on pelissä mukana, eikä valikoistakaan löydy select sides -vaihtoehtoa. Achievementtikin guestilla pelaamisesta pitäisi tulla, joten luulisi olevan mahdollista.

Googlailemalla löysin jotain vastaavanlaisia keskusteluita, mutta ymmärsin kyseisen bugin jo olevan korjattu. Xboxilla emme kuitenkaan onnistuneet kaksinpelinä pelailemaan.
 
Vastaus: FIFA 13

Ois 100 000 FUT coinssii vaihdos NHL:n EA puckseihin jos löytyy täältä entisiä änäripelureita joilla pucksei n. 150 000 koska marketeissa pieni ero niin laittakaa YV:tä tai lisätkää PSN: karwa22 ...niin vaihtokaupan teko voi alkaa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 13

2 miltsiä olisi coinsseja kaupan. Jos kiinnostusta ni laitelkaa viestiä.... lähtee kerralla tai osissa. Ja tosiaan PS3.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom