Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 14 Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty - lue aloitusviesti!)

Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

1: http://www.futwiz.com/en/squad/1780327

2: http://www.futwiz.com/en/squad/1780459

molemmat testattu ja kakkonen on parempi, jos vaan coinssit riittää ^^, molemmat kyllä kokeilemisen arvoisia :), oon miettiny että vois tehdä squadbuildereita youtubeen, kun on coinssejakin ja osaan tehdä hybrideitä/silvereitä/liigajengejä, ja kaikkea melkein testattu ^^
Ihan hyvänäkösiä tiimejä, sääli että kerkesin tässä vielä yhden älynvälähdyksen tekemään, kärki MLS-liigasta ja pohja luotettavasta Serie A:sta. Liiderinä tietenkin Eddie Jonhson :D

Ja ilman muuta ryhdy tekemään noita Squad Buildereita. Niitä ei ole ikinä liikaa, ei varsinkaan suomalaisia.

Toimiskohan ihan muuten vaan Celtic linkki IMOTM Samaras -
Pukki kuinka hyvin? Pukki kun nimittäin oli suomitiimini ykköstykki ja iski 7 peliin 8 maalia :eek: Siinä tiimissä ainoa synti oli suomen puolustus Moisanderia lukuunottamatta, mutta nyt Löytyy Pukille kunnon linkki ja saa sitten ainakin sen kutoskemian :D
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Transfer market oli aivan helvetin sekaisin TOTS:ien aikaan. Jonka johdosta Robbeneita ja muita pelaajia myytiin naurettavan halvalla. Nyt on marketti taas tasaantunut normaalimman oloiseksi.
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Mites täällä on osa porukasta saanut noita robbeneita tohon sajantonnin pintaa ku ite oon kattonu et halvimmat ois sen 250k?

Kannattaako tuota siis ostaa noilla hinnoilla? :)


kyllä mä veikkaan että kannattaa, jos sulla tiimi on, Robbenihan on pelissä helvetin hyvä, heikkoimpana lenkkinä sanoisin 2* weak footin, mutta silti kova tykki.
enkä usko että laskee enään yli 20k ainakaan.
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Tänää pamahti gold packistä tuo vihreä toni kroos, myin 195k paransin squadejani ja tein kolmannen squadin serie a pelaajista.. Bpl ja bundesliiga parempii ja 3 squadii ei oikein toimi joten alan nyt myymään squadin pelaajia :)


Tälläsiä ois


Buffon lähtö 2,5k
Radu lähtö 600
Chiellini lähtö 3k
Barzagli lähtö 600
Maicon lähtö 600
Kaká(cm) lähtö 1k
Vidal(86) lähtö 4k
Pogba(81) lähtö 4k
El Shaarawy lähtö 1,5k
Balotelli lähtö 3k
Cerci(rw) lähtö 1,5k


Tarjokaa ps4:) 1h jäljel
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Kuinka moni tääl pelailee FUT 14 ps4? :) ite pelaan mul on 3. "virallista" squadia: BPL, Bundesliiga ja sellane mis o kaka balotelli el shaarawy ja sit kahen muun squadin pelaajii mixattu nii et kemia on mahollisimman hyvä :) ja pari muuta mixii mis o hyvä kemia


Alotin viikko sitte oon käyttäny 35€ (20€ Tnää player packkii :D ja loput yheen megaan ja sit premium gold jumboihi) parhaat pullit cavani, james, jesus navas ja özil... Vois olla siis parempiki onni mut ok alkuun et saa rahaa..:)


Joo mut nii jos joku haluu pelaa mua vastaa hupipelei (en lähe vagnereihi ku oon aika huono:D) tai olla nii mukava et vaihtaa huntelaarin lewandowskii xD :D nii ilmottakaa vaik täs tai lisätkää heti psn Hemmoli99 (joo:D) ja lähettäkää siit viestii :)

Jos meinaat tässä vaiheessa vielä tunkee rahaa peliin niin suosittelen tsekkaamaan saitin mmoga.com.

Sieltä lähtee suht halvalla coinseja millä voi sit ostella joko paketteja tai sit ihan vaan pelaajia/sälää.

Jos on pakkahimot niin on yli puolet halvempaa hommata coinsit tuolta ekaks...

Esimerkkinä, EA:lla oli tuo 100k all gold players paketti myynnissä, niin EA:lta ostaessasi FIFA pointseja 1000 kpl maksat niistä 10€, tuolta tilattaessa 100k coinseja se maksaa PS4:lle huikeat 3,87€... Toki tuossa lähtee 5k veroja mut on se silti sen väärti. Coinsit tulleet mulle joka kerta 5 minuutissa poislukien yks kerta kun oli reilu 12h viive.

Ja itseasiassa kun nyt muistelen niin eikös se paketti ollut 2000 pointsin / 100k coinsin arvoinen, eli tuo on lähes 5 kertaa halvempaa ostaa ne coinsit tuolta ja sit avata ne paketit kuin että ostaisit pointsit EA:lta! ;)
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Jos meinaat tässä vaiheessa vielä tunkee rahaa peliin niin suosittelen tsekkaamaan saitin mmoga.com.

Sieltä lähtee suht halvalla coinseja millä voi sit ostella joko paketteja tai sit ihan vaan pelaajia/sälää.

Jos on pakkahimot niin on yli puolet halvempaa hommata coinsit tuolta ekaks...

Esimerkkinä, EA:lla oli tuo 100k all gold players paketti myynnissä, niin EA:lta ostaessasi FIFA pointseja 1000 kpl maksat niistä 10€, tuolta tilattaessa 100k coinseja se maksaa PS4:lle huikeat 3,87€... Toki tuossa lähtee 5k veroja mut on se silti sen väärti. Coinsit tulleet mulle joka kerta 5 minuutissa poislukien yks kerta kun oli reilu 12h viive.

Ja itseasiassa kun nyt muistelen niin eikös se paketti ollut 2000 pointsin / 100k coinsin arvoinen, eli tuo on lähes 5 kertaa halvempaa ostaa ne coinsit tuolta ja sit avata ne paketit kuin että ostaisit pointsit EA:lta! ;)
Kiva, mut ny en välttiist tarvii enää ku sain sen vihreen kroosin pakast ja myin 195k :)
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Jos meinaat tässä vaiheessa vielä tunkee rahaa peliin niin suosittelen tsekkaamaan saitin mmoga.com.

Sieltä lähtee suht halvalla coinseja millä voi sit ostella joko paketteja tai sit ihan vaan pelaajia/sälää.

Jos on pakkahimot niin on yli puolet halvempaa hommata coinsit tuolta ekaks...

Esimerkkinä, EA:lla oli tuo 100k all gold players paketti myynnissä, niin EA:lta ostaessasi FIFA pointseja 1000 kpl maksat niistä 10€, tuolta tilattaessa 100k coinseja se maksaa PS4:lle huikeat 3,87€... Toki tuossa lähtee 5k veroja mut on se silti sen väärti. Coinsit tulleet mulle joka kerta 5 minuutissa poislukien yks kerta kun oli reilu 12h viive.

Ja itseasiassa kun nyt muistelen niin eikös se paketti ollut 2000 pointsin / 100k coinsin arvoinen, eli tuo on lähes 5 kertaa halvempaa ostaa ne coinsit tuolta ja sit avata ne paketit kuin että ostaisit pointsit EA:lta! ;)
Vaikuttaa muuten hyvältä :) toimiiko? Ootko ite ostanu tai joku muu onko käyttäny? :)
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Vaikuttaa muuten hyvältä :) toimiiko? Ootko ite ostanu tai joku muu onko käyttäny? :)

Joo siis joku kymmenkunta kertaa oon tuolta ostanu ja niinkuin kirjoitin niin aina tullut viidessä minuutissa poislukien yks kerta kun meni joku 12h ennenkuin tuli coinsit.
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Vieläkin puolet halvemmalla saa parilta muulta sivulta kun tuolta mmoga. Emmä silti hirveesti tajuu miks joku enään ostelis mitään.
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Vieläkin puolet halvemmalla saa parilta muulta sivulta kun tuolta mmoga. Emmä silti hirveesti tajuu miks joku enään ostelis mitään.

Linkkejä saa toki jakaa. Ne mitä itse olen googlettanut niin ollut aikalailla samoissa nuo hinnat, muutamien kymmenien senttien heittoja olleet hintaerot...
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Onpa nuo World Cup puolen pelit menneet tylsiksi. Ei tuolla tule enään vastaan kun Suarez, Hazard, James, Klose, Neymar ja Cuadrado. Ei siinä vielä mitään, mutta kaikkien sankareiden pelikirja tuntuu perustuvan pitkiin juoksuihin laitoja kohti kulmalippuja, jonka jälkeen lentelee "toivotaan toivotaan osaston" keskityspallot. Vastustajat vetelee 50-60% syöttöprosentilla, kun toinen hyökkäystapa on sitten pitkät roikkupallot. Harmi, kun tähän pelimuotoon ei tehty vaihtoehtoa, että voisi pelata pronssi tai hopea jengeillä. Hakisi vastustajat tähtien mukaan, kuten vaikkapa online single matseissa normaali ultimate teamin puolella. Ikävän nopeasti kuoli kyllä tämä pelimuoto.

Eilen rakentelin normaali ut:n puolelle silver Argentiina joukkueen ja johan oli sitten taas hauskaa. En muista, että olisin Fifasta vielä tänä vuonna niin paljon nauttinut kuin nyt. Hitaampi pelitempo, kun silverit kyseessä, monipuolisia pelitapoja ja ennenkaikkea monipuolisia squadeja. Oli Costa Ricaa, Kolumbian ja Mexicon hybridia, tuli skotteja, tuli vaikka mitä! World cup näkemiin, silverbussi lähti nyt matkaan.
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

[video=youtube;dgw_ra2dnHM]https://www.youtube.com/watch?v=dgw_ra2dnHM[/video]

Siinäpä olisi meitin ensimmäinen squad builderi video, en tosiaan ole capturecardia hommannut, toivottavasti pääsen hommaamaan, riippuu tietenkin palautteesta ja suosiosta.
Katsokaahan ja sanokaa miten voisin parantaa videoitani, oisko seuraavaksi pakkojen availua vai toinen builderi ? Ehdotelkaa toki liigoja ja voin kyllä tehdä builderin pelkästään kun ehdotatte jotain summaa esim. (100k) yms.
Kiitos ja kuitti!
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Jos jotain coinssit kiinnostaa niin täältä saa 3€/100k. :) 5 miljoonaa ylimääräistä kolikkoa ois saatavilla.

Aiemmin myynyt kfiniläisille NHL 13-14 yhteensä jonkun 10 miljoonaa kiekkoa eikä tietääkseni kellään ole ollut valittamista kaupoista tuolla änärin puolella :)
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Jos jotain coinssit kiinnostaa niin täältä saa 3€/100k. :) 5 miljoonaa ylimääräistä kolikkoa ois saatavilla.

Aiemmin myynyt kfiniläisille NHL 13-14 yhteensä jonkun 10 miljoonaa kiekkoa eikä tietääkseni kellään ole ollut valittamista kaupoista tuolla änärin puolella :)

Kiinnostaa
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Onko porukka tilannut coinsseja tälläseltä sivulta: http://www.eafifa14coins.com/

Vaikuttaa aika halvalta niin ois mukava tietää onko luotettava...

Itse aikoinaan ostelin täältä...

http://www.thegamekeys.co.uk/index.php?route=product/category&path=78_80

reilu 6€/100k :D

Tuosta sun linkkaamasta saitista paha mennä sanomaan, jotenkin on semmoinen fiilis et paljon on scammereita liikkellä kun kauppojen hinnat eroaa noin paljon toisistaan.
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Voin antaa joillekin halukkaille omat fut-kortit ilmaiseksi. Kultakortit bpl (mm. Kompany, Rooney). Hopeatiimi kasattu Meksikon liigasta ja pronssitiimi Korean liigasta. Trokarien turha vaivautua, kortit annan vain niille joille ovat tarpeen. Laita yv jos kiinnostaa, laita mukaan omat statsit ja oma joukkue.

Alustana Xbox360.
 
Ylös Bottom