Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 14 Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty - lue aloitusviesti!)

Vastaus: FIFA 14 - FUT

Kuinkas kauan noin MOTM kortit on pakoissa? Nostin ilmaispakasta rare gold Ochoan, ja eikös siitä tullut se MOTM kortti Brasilia pelin jälkeen? Ei ne taida olla ku 24h? Onhan siitä jo monta päivää toki...
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Hetkinen, onko joku muu huomannut että teidän pelaajanne overall olisi noussut? Mielestäni James Rodriguez oli vielä pari päivää sitten 83 ovr, eilen ku aloittelin pelaamaan niin overall oli 87! :)

Sama homma Oscarin suhteen, oli mielestäni 84, eilen overall 86!

Oisko Suarez parin päivän päästä 90 ovr? ;)

EDIT:

Ainakin Futheadin mukaan Majava on jo 92 overall woooooo!!!

Katso tuo minun 2 osa matkalla menestykseen sarjasta. Siinä on selitetty nuo ovr:n nousut. :)
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Tosi helvetin hienoa taas. Tokaa kertaa kokeilin pelata tota wc turnausta onlinessa, voitan puolivälierän 3-1 ja Ea päättää katkasta yhteyden ja tipun turnauksesta pois enkä saa minkäänlaista rewardia? On tää niin perhanan hienoa kun kerrankin menee hyvin niin ea päättää taas pilata koko homman..

Ja jos jotain positiivista ettii ,niin itellähän tuo Suarez löytyy wc kokoonpanosta. On kyllä hullu beast , varmaan 90% osumatarkkuudella tekee paikoista maalin.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Tuli tossa joo poistettua entinen tiimi ja luotua uusi - alottaen 10 divarista. Ensimmäinen peli pronssitiimillä meni mukavasti mutta sitten kun ostin muutaman kultapelaajan niin EA pistää mulle kyllä erikoisia tiimejä vastaan. Joissakin tiimeissä oli esimerkiksi Suarezia, Reus, IF Silva, Hazard... ja viimeisessä pelissä vastassa 4 totsia ja muutama informi. Voittosaldolla 4-1-1 mentiin odotetusti 9. divariin, ja tossa vikassa pelissä Benzema (joukkueeni ainoa helmi ja kultapelaaja siinä pelissä) nöyryytti kuudella maalillaan tuota totsitiimiä (6-2)...

On kyllä huvittavaa pelata kymppidivaria kun kerran siellä voi tulla ihan mitä vaan vastaa - pelaajien taso... kakaroita?
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

3 osa on tarjolla ja tänään puheenaiheena on 5 puolustuslinjat ja MM-kisojen yllätykset. Katsokaa, kuunnelkaa ja käykää jättämässä YouTuben puolella viestiä :) Viimeisimpiä päivityksiä ja tapahtumia voi seurata minun Facebook sivuiltani. https://www.facebook.com/Santuzzio

[video=youtube;gBuol0u6QZ0]http://www.youtube.com/watch?v=gBuol0u6QZ0[/video]
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

3 osa on tarjolla ja tänään puheenaiheena on 5 puolustuslinjat ja MM-kisojen yllätykset. Katsokaa, kuunnelkaa ja käykää jättämässä YouTuben puolella viestiä :) Viimeisimpiä päivityksiä ja tapahtumia voi seurata minun Facebook sivuiltani. https://www.facebook.com/Santuzzio

[video=youtube;gBuol0u6QZ0]http://www.youtube.com/watch?v=gBuol0u6QZ0[/video]

Hienoja videoita! Mukava katella välillä kun joku suomalainen jaksaa panostaa tähän touhuun kunnolla ja antaa hieman vinkkejä meille vähän huonommille pelaajille. :)

Omasta mielestäni ehdottomasti suosittelen sitä livekommentointia, paljon mukavampi katsoa kun eläydyt itse siinä pelissä ja kommentoit niitä epämääräisiä tilanteita omalta näkökannalta ja muutenkin haluan nähdä sitä kunnon tunnetta (esim.jos teet hienon maalin tai päästät jonkun hieman kyseenalasen maalin) niin mikä on se sun reaktio näihin :p

Ainakin kun katsoo näitä ulkomaalaisia twitchaajia esim. W2S niin mukava kattoo kun kaveri viskoo tuolia hävityn pelin jälkeen, niin tietää ettei ole ainoa jolla menee vähän tunteisiin nää pelit välillä :D
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Hienoja videoita! Mukava katella välillä kun joku suomalainen jaksaa panostaa tähän touhuun kunnolla ja antaa hieman vinkkejä meille vähän huonommille pelaajille. :)

Omasta mielestäni ehdottomasti suosittelen sitä livekommentointia, paljon mukavampi katsoa kun eläydyt itse siinä pelissä ja kommentoit niitä epämääräisiä tilanteita omalta näkökannalta ja muutenkin haluan nähdä sitä kunnon tunnetta (esim.jos teet hienon maalin tai päästät jonkun hieman kyseenalasen maalin) niin mikä on se sun reaktio näihin :p

Ainakin kun katsoo näitä ulkomaalaisia twitchaajia esim. W2S niin mukava kattoo kun kaveri viskoo tuolia hävityn pelin jälkeen, niin tietää ettei ole ainoa jolla menee vähän tunteisiin nää pelit välillä :D

Kiitoksia kiitoksia :) Yritetään ainakin panostaa, kyllähän Fifa on ollut viime vuosina suuri osa elämääni vaikka kuinka hölmöltä se ehkä joidenkin korvaan kuulostaakin :)

Livekommentointi on tosiaan Twitch puolen hommia, siellä sitä tunnetta on enemmän tarjolla. Olen kylläkin viime vuosina rauhoittunut sen verran, että tuolit ei enään lentele :D Rehellisesti sanottuna näihin YouTube puolen videoihin on vaikeampia saada tunnetta, koska ensin teen videot ja jälkeenpäin nauhoitan äänet siihen. Ymmärrätte varmasti, että siinä on vaikea eläytyä enään niihin tilanteisiin :) Yhteenvetona siis pidän YouTube puolen videot melko maltillisena ja Twitchin puolella puretaan sitten aikuisen suomalaisen miehen patoutumat! Tässäkään ei mitään ihan hirveitä ylilyöntejä viitsi kuitenkaan vetää, kun työskentelee nuorisotyöntekijänä ja varmasti aika moni katsojista osuu sinne alle 18-vuotiaisiin.

Twitchin puolella taas aktiivisemmin striimailen, kun saan tätä sarjaa paremmin alkuun eli luultavasti jo ensi viikon alusta on live striimejä tarjolla.

Mahtavaa saada positiivista palautetta tästä, koska rehellisesti sanottuna on sellainen pieni jännitys kuitenkin ollut kun lähtee noihin videoihin ääntä lisäämään. Joutuuhan siinä pohtimaan et millainen on anti, onko puhe kuinka luontevaa ja mikä puree sitten katsojiin. Lisäyksenä vielä, että jos tosiaan materiaali on tähän asti miellyttänyt niin käykää ihmeessä tilaamassa kanava ja tykkäämässä videoista. Niin pieneltä kun se ehkä saattaakin kuulostaa, mutta minä seuraan niitä lukuja päivittäin. Aina saa vähän lisää virtaa, kun näkee että numerot kasvaa :)
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Kiitoksia kiitoksia :) Yritetään ainakin panostaa, kyllähän Fifa on ollut viime vuosina suuri osa elämääni vaikka kuinka hölmöltä se ehkä joidenkin korvaan kuulostaakin :)

Livekommentointi on tosiaan Twitch puolen hommia, siellä sitä tunnetta on enemmän tarjolla. Olen kylläkin viime vuosina rauhoittunut sen verran, että tuolit ei enään lentele :D Rehellisesti sanottuna näihin YouTube puolen videoihin on vaikeampia saada tunnetta, koska ensin teen videot ja jälkeenpäin nauhoitan äänet siihen. Ymmärrätte varmasti, että siinä on vaikea eläytyä enään niihin tilanteisiin :) Yhteenvetona siis pidän YouTube puolen videot melko maltillisena ja Twitchin puolella puretaan sitten aikuisen suomalaisen miehen patoutumat! Tässäkään ei mitään ihan hirveitä ylilyöntejä viitsi kuitenkaan vetää, kun työskentelee nuorisotyöntekijänä ja varmasti aika moni katsojista osuu sinne alle 18-vuotiaisiin.

Twitchin puolella taas aktiivisemmin striimailen, kun saan tätä sarjaa paremmin alkuun eli luultavasti jo ensi viikon alusta on live striimejä tarjolla.

Mahtavaa saada positiivista palautetta tästä, koska rehellisesti sanottuna on sellainen pieni jännitys kuitenkin ollut kun lähtee noihin videoihin ääntä lisäämään. Joutuuhan siinä pohtimaan et millainen on anti, onko puhe kuinka luontevaa ja mikä puree sitten katsojiin. Lisäyksenä vielä, että jos tosiaan materiaali on tähän asti miellyttänyt niin käykää ihmeessä tilaamassa kanava ja tykkäämässä videoista. Niin pieneltä kun se ehkä saattaakin kuulostaa, mutta minä seuraan niitä lukuja päivittäin. Aina saa vähän lisää virtaa, kun näkee että numerot kasvaa :)

Noniin hyvältä kuulostaa! :) Itse ainakin innolla tsiigailen noita sun videoitas ja koitan ottaa oppia paremmalta. Ei vaan tosta dribblauksesta tuu yhtään mitään, niin pitää koittaa tikitaka-taktiikalla murtaa vastustajan puolustus ja toivoa, että paikat aukeaa. :D

Yks juttu pistäny silmään tosta sun WC- pelaamisesta. Yrität aika paljon päästä maalin läheltä tekemään häkkejä, mutta suosittelisin tossa modessa ainakin kokeilemaan enemmän niitä kaukolaukauksia. Tai ainakin itse teen jollain 78 tason äijilläkin jostain 30metristä ihme ripuli vedoilla paljon maaleja, jotka ei tossa normifutissa menisi koskaan edes maalille asti. Muutenkin long shotsit menee vähän paremmillakin pelaajilla tosi kovalla prosentilla sisään verrattuna normifuttiin. :)
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Noniin hyvältä kuulostaa! :) Itse ainakin innolla tsiigailen noita sun videoitas ja koitan ottaa oppia paremmalta. Ei vaan tosta dribblauksesta tuu yhtään mitään, niin pitää koittaa tikitaka-taktiikalla murtaa vastustajan puolustus ja toivoa, että paikat aukeaa. :D

Yks juttu pistäny silmään tosta sun WC- pelaamisesta. Yrität aika paljon päästä maalin läheltä tekemään häkkejä, mutta suosittelisin tossa modessa ainakin kokeilemaan enemmän niitä kaukolaukauksia. Tai ainakin itse teen jollain 78 tason äijilläkin jostain 30metristä ihme ripuli vedoilla paljon maaleja, jotka ei tossa normifutissa menisi koskaan edes maalille asti. Muutenkin long shotsit menee vähän paremmillakin pelaajilla tosi kovalla prosentilla sisään verrattuna normifuttiin. :)

Olen itseasiassa tietoinen, että long shotit ovat tehostetumpia tässä versiossa. Itsellä tulee vaan tuo pelitapa selkärangasta, paljon dribblailua, jotain tiki takan tynkää välillä ja loppujen lopuks huomaan, että olen 5 metrin päässä maalista 4 vastustajan keskellä :) Mulla on aika pitkälti myös custom taktiikat säädetty niin, että pelaajat ei hirveästi hae riskisyöttöjä tai vetopaikkoja. Pelaajat hakeutuu paikkoihin johon heille voi heittää safety syöttöä, jolloin mun pelini menee siihen et etenen pikkuhiljaa kohti maalia ja herkästi syntyy näitä tilanteita et hakeudun liian lähelle maalia.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Olen itseasiassa tietoinen, että long shotit ovat tehostetumpia tässä versiossa. Itsellä tulee vaan tuo pelitapa selkärangasta, paljon dribblailua, jotain tiki takan tynkää välillä ja loppujen lopuks huomaan, että olen 5 metrin päässä maalista 4 vastustajan keskellä :) Mulla on aika pitkälti myös custom taktiikat säädetty niin, että pelaajat ei hirveästi hae riskisyöttöjä tai vetopaikkoja. Pelaajat hakeutuu paikkoihin johon heille voi heittää safety syöttöä, jolloin mun pelini menee siihen et etenen pikkuhiljaa kohti maalia ja herkästi syntyy näitä tilanteita et hakeudun liian lähelle maalia.



Oorrait selvä homma! Itse vedän ihan normiasetuksilla enkä oo mitään noita pelikuviotsydeemejä koskaan ees aatellut. Välillä kyllä huomaa kun toisessa pelissä omat botit liikkuu lähes täydellisesti vapaisiin paikkoihin ja kaikki onnistuu ja sitten seuraavassa matsissa tuntuu siltä, että omat ei haluu saada sitä palloa itelleen, vaan juoksee suurinpirtein karkuun ja jos sattuu juuri olemaan alimmalla kaverilla tollasessa tilanteessa niin yleensä tulee kunnon paniikkiratkasuja ja omissa soi.. :/
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Matkalla menestykseen sarjassa ollaan edetty osaan numero 4!

Ei ehkä fiksuinta katsoa Saksa-Ghana peliä ja nauhoittaa samaan aikaan äänet videolle, mut olipahan aivan huikea matsi!

Tänään aiheena 433 taktiikat.

[video=youtube;m_cYTImYpEA]http://www.youtube.com/watch?v=m_cYTImYpEA[/video]
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Loppu tähänki EA paskaan mielenkiinto joten 2,5miljoonaa coinsia kaupan. Tarjotkaa!
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Olisin kiinnostunut ostamaan 100 000 coinsia. PS4 puolella pelailen, 5 euroa maksan mielelläni. Voi toki muullakin hinnalla tarjota, yksityisviestillä tavoittaa. Pankkina OP, että saman pankin puolelta saadaan tehtyä pikakaupat.

Olisi kiva buustata tuota World Cup puolen joukkuetta, kun euroopan puolella joukkue on Iniestaa ja Hummelsia lukuun ottamatta tylsä, hidas ja tasapaksu. Etelä-amerikan puolella onkin sitten vieläkin isompia aukkoja. Jäänyt tänä vuonna FUTin pelaaminen niin vähälle, ettei coinseja ole paljoa ehtinyt kertymään.

Onko tuon moodin puolella tosiaan vain yksi squad slotti käytössä? Hieman hirttää kiinni siirrellä ukkoja yksi kerrallaan...
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Olisin kiinnostunut ostamaan 100 000 coinsia. PS4 puolella pelailen, 5 euroa maksan mielelläni. Voi toki muullakin hinnalla tarjota, yksityisviestillä tavoittaa. Pankkina OP, että saman pankin puolelta saadaan tehtyä pikakaupat.

Olisi kiva buustata tuota World Cup puolen joukkuetta, kun euroopan puolella joukkue on Iniestaa ja Hummelsia lukuun ottamatta tylsä, hidas ja tasapaksu. Etelä-amerikan puolella onkin sitten vieläkin isompia aukkoja. Jäänyt tänä vuonna FUTin pelaaminen niin vähälle, ettei coinseja ole paljoa ehtinyt kertymään.

Onko tuon moodin puolella tosiaan vain yksi squad slotti käytössä? Hieman hirttää kiinni siirrellä ukkoja yksi kerrallaan...

http://www.mmoga.com/FIFA-Coins/FUT-Coins-PS3,FIFA-14/

Jos ei kukaan lämpee tuolla 5€ hinnalla niin tilaa tuolta euron kalliimmalla. Tulee 5 minuutissa nuo coinsit.
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Sarjassa matkalla menestykseen ollaan päästy jo kuudenteen osaan.

5 jaksossa aiheena on 433-5 taktiikka ja kuinka sillä mielestäni kuuluu pelata ja millaisia pelaajia käyttää CF:nä.

6 jaksossa on rakennettu Venäjän maajoukkue ja kerron miksi valitsin sille taktiikaksi 4231 (2), sekä lopussa pikainen mielipide pelimuodoista.

[video=youtube;YIc0aiJ7cas]http://www.youtube.com/watch?v=YIc0aiJ7cas[/video]

[video=youtube;Btq3QqQphPs]http://www.youtube.com/watch?v=Btq3QqQphPs[/video]
 
Vastaus: FIFA 14 - FUT

Joo itelläkin alkaa mennä tähän touhuun. Päätin sitten kunnolla availla pakkoja, eli noin 240k meni muutamassa minuutissa pakkoihin. Ostin 3x 35k promopakkoja ja lopuilla sitten noita 7.5k pakkoja. Siis ei jumalauta mitä kuraa tää paskalafka antaa joka kerta. "Paras" pelaaja oli 84kok MV Adler ja kallein pelaaja varmaan just se max 2k arvonen... Viime vuonna käytin myös n. 500k pakkoihin putkeen ja niistä paras pelaaja oli Ramires, josta sai sillon just ehkä 5k jos edes sitäkään.

On tää kyllä perseestä kun ei edes voi mitään edes vähän arvokkaampaa antaa, vaan pelkkiä noita arvottomia rupupelaajia tulee tuutin täydeltä.
 
Vastaus: FIFA 14 Ultimate Team

Matkalla menestykseen osassa numero 7 on tarjolla omia näkemyksiäni mitä vikoja löytyy Fifa 14 ja mitä voisi parantaa seuraavaan versioon. Aiheesta olisi varmasti voinut puhua pitempään, mutta ajattelin että se saa jäädä yhden videon mittaiseksi.

[video=youtube;aDvJYWZEPk0]http://www.youtube.com/watch?v=aDvJYWZEPk0[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom