Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Itse käytän Fifassa co-op kameraa, jos pelaan Pro Clubs pelimuotoa ja Teleä kauaksi zoomattuna yksinpelissä.

Mutta eikö juuri tuo kamera-asetusten muuttaminen FIFA:ssa auttaisi tätä ongelmaa? Zoom 20. Oletko varma että et pelaa liian lähellä 47"/2m?

55":lla optimaalinen katseluetäisyys on noin 1,5m, jotta ihmissilmä erottaa fullhd tarkkuuden, eli periaatteessa se on liian kauana. Tuo ajopenkkin 42" on silleen et joutuu päätä kääntämään kun pelailee ja se on ihan sopivalla etäisyydellä. :)

Hyviä vinkkejä koska pelaaminen on myös välineistä kiinni. Tuo FIFAn peruskuvakulma (default) on siinä mielessä hyvä että pelaajat ovat selkeästi suurempia ja persoonallisempia. Koko kentän ja pelaajien hahmottamiseen täytyy käyttää radaria, mini-karttaa ja tietää missä muut pelaajat ovat ja miten liikkuvat.

Itselläni 40-tuumaa, Sony Bravia ja etäisyys 150 cm - 210 cm.

Lisäys vielä eli stadion vaikuttaa kuvakulmaan melkoisesti. Voitte kokeilla FIFAn perusasetuksilla onko mitään eroa: PSG (Parc des Princes) verrattuna Ajax (Amsterdam ArenA). Selvä ero ja kyllä Amsterdamin pyhättö erottuu edukseen.. ompahan upea stadion ja kuvakulma.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Laitanpa itse asiassa tähänkin ketjuun pyynnön, kun tästä ketjusta löytynee paremmin porukkaa jota ei tuo FUT kiinnosta. Eli jos jollain olisi lahjoittaa ylimääräinen FUT siirtolistan laajennus, niin ottaisin sellaisen mielelläni vastaan. Käytin omani, mutta jostain syystä mitään ei kuitenkaan tapahtunut vaan listan koko pysyi entisellään.

Laitanpa itse asiassa tähänkin ketjuun pyynnön, kun tästä ketjusta löytynee paremmin porukkaa jota ei tuo FUT kiinnosta. Eli jos jollain olisi lahjoittaa ylimääräinen FUT siirtolistan laajennus, niin ottaisin sellaisen mielelläni vastaan. Käytin omani, mutta jostain syystä mitään ei kuitenkaan tapahtunut vaan listan koko pysyi entisellään.

Sulla on sama vika kun mulla, sitä ei saa sulle enää lahjotettua, ylempiä tasoja voi kokeilla, mut tuskin toimii.

Tällä hetkellä en saa mitään muutakaan FUT-kamaa tuolta EASFC:ltä, 99-sopparitkin jäi saamatta(lahja), sit koitin lunastaa pelipaitoja, näyttää et ok, mut kortteja ei kuitenkaan tullu FUT:tiin.

Valita EA:n tukeen, eskaloivat jutun "asiantuntijoille", ja saat jollain aikavälillä jotain asteikolta vittuilua-5000000 coinssia korvaukseks

Onko tietoa siitä miksi Atletico Madridin pelaajilla ei ole nimiä paidassa? Olen siinä käsityksessä että Espanjan liiga olisi lisensoitu.

On nyt tuota FIFA 15 demoa tullut pelattua PS4 jokusen kuukauden. Ja pitkä aika siitä, kun olen viimmeksi pelannut mitään FIFA peliä tai ylipäätänsä seurannut jalkapalloa. Ja voin sanoa, että omasta mielestä tämä FIFA tuntuu paremmalta, kun nuo NHL pelit. En tiedä johtuuko siitä, että en ole pitkään aikaan pelannut FIFAA vaan enemmänkin NHL pelejä. En tiedä mikä vaikeustaso edes tuossa demossa on mutta vaihtelee aika paljon eli pelit voi olla todella tiukkoja tai helppoja tai sitten voi tulla turpaan ja kunnolla. Tosin, kun NHL 14 jos laittoi helpolle niin oli liian helppo ja vaikella sitten taas liian vaikea. Ei ollut sellaista sopivaa tasoa.

Noista tattien asennosta on sellainen kysymys, että vaikuttaako niitten asento. Muussa, kun tuossa rankkari potkussa. Eli jos normaalissa tilanteessa potkaisen palloa ympyrästä ja vasentatti on ylhäällä niin meneekö se aina yli. Ei ole tullut paljoa katsottua missä kohdassa tuo tatti on silloin, kun tulee potkaistua. Noissa vapareissa se vissiin vaikuttaa se tatin asento, kun niistä ei meinaan saa millään ikänä maalia tehtyä. Olen youtubesta katsonut noita ohjeita ja niissä nuo vaparit näyttää niin helpoilta. Mutta itse en ole ikänä niistä saanut maalia.

Ei kai se oo muutakun ruveta harjoittelemaan niin pitäisi onnistua. Olenkin noita videoita katsonut youtubesta mutta näköjään olen käyttänyt kierrepotkussa L1 tuon R1 sijaan. Ei ihme jos ei onnistu.

No ei täs nyt miksikään maailmanmestariksi tartte tulla. Mutta kattotaan jos noista videoista jotain vinkkejä löytyisi.

Onko muilla ollut tänään ongelmia kokoonpanojen kanssa fifassa? Toi valittaa koko ajan jotain että uusia kokoonpanoja ei ole tarjolla, vaikka se pitäs ladata ne uusimmat aina ennen ku alotan career moden uudella joukkueella. Ja ei suostu livessäkä pelaa ku jotain valittaa että, ongelmia uusimpien kokoonpanojen kanssa.

Oiskos täällä pro clubs jengiä vailla pelaajaa? Ihan sillä saattaisin pelin vielä hankkia.
Edit. Alustana PS4.

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mites muuten pystyn fifassa vaihtamaan origin accountin
joo vähän OT

Miten tämä liittyy juuri FIFAan, itse olisin kiinnostunut tietämään pätkiikö netti-peli????

Harjoittelen pelaamaan kaikki asetukset manuaalilla ja parin päivän skill games treenien jälkeen luulin edes vähän jo oppineeni. Matseissa ei kuitenkaan tunnu yhtään onnistuvan. Onko skill gameseissa jotkin assistentit joka tapauksessa käytössä vaikka manuaalilla näyttäis ohjaimen asetuksissa olevan?

Joskus tekisi mieli hajottaa levy säpäleiksi. Tänään on taas se päivä. Minä, joka Real Madrid careerissa olin ennen tätä päivää voittanut jokaisen liigapelin pelaan muka kaksi 3-3 tasapeliä sarjan kahden viimeisen joukkueen kanssa? Yhtäkkiä Levantekin oli liigan paras joukkue ettei mitään voinut tehdä maaleille. Just voitin Barcelonan ja nyt tulee kyl tasureita näiden paskojen kanssa.

Nyt kyrsii ja pahasti! Ostin eilen Fifa 15 xbox360 ja juuri rupesin sitä pelailemaan. Ongelmana on se kun aloitat vaikka pikapelin niin kaikkien pelaajien kengät eivät näy, eikä näy edes aloitustilassa kun paitoja valitaan tai kun joukkueet saapuvat kentälle. Toinen ongelma oli kun aloitin pelaamaan kautta real madridin kanssa taas sama homma, mitä edellä mainitsin sen lisäksi palloa ei näy lainkaan! Onko muilla ollut samoja ongelmia???? Onko tähän ollut päivitystä???

Nyt kyrsii ja pahasti! Ostin eilen Fifa 15 xbox360 ja juuri rupesin sitä pelailemaan. Ongelmana on se kun aloitat vaikka pikapelin niin kaikkien pelaajien kengät eivät näy, eikä näy edes aloitustilassa kun paitoja valitaan tai kun joukkueet saapuvat kentälle. Toinen ongelma oli kun aloitin pelaamaan kautta real madridin kanssa taas sama homma, mitä edellä mainitsin sen lisäksi palloa ei näy lainkaan! Onko muilla ollut samoja ongelmia???? Onko tähän ollut päivitystä???

Juurikin samat bugit PS3:lla. Yhdessä pelissä ei ole näkynyt palloa ja joka pelissä Real Careerissa kengät puuttuu.

Ylös Bottom