Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!
On nyt tuota FIFA 15 demoa tullut pelattua PS4 jokusen kuukauden. Ja pitkä aika siitä, kun olen viimmeksi pelannut mitään FIFA peliä tai ylipäätänsä seurannut jalkapalloa. Ja voin sanoa, että omasta mielestä tämä FIFA tuntuu paremmalta, kun nuo NHL pelit. En tiedä johtuuko siitä, että en ole pitkään aikaan pelannut FIFAA vaan enemmänkin NHL pelejä. En tiedä mikä vaikeustaso edes tuossa demossa on mutta vaihtelee aika paljon eli pelit voi olla todella tiukkoja tai helppoja tai sitten voi tulla turpaan ja kunnolla. Tosin, kun NHL 14 jos laittoi helpolle niin oli liian helppo ja vaikella sitten taas liian vaikea. Ei ollut sellaista sopivaa tasoa.
Noista tattien asennosta on sellainen kysymys, että vaikuttaako niitten asento. Muussa, kun tuossa rankkari potkussa. Eli jos normaalissa tilanteessa potkaisen palloa ympyrästä ja vasentatti on ylhäällä niin meneekö se aina yli. Ei ole tullut paljoa katsottua missä kohdassa tuo tatti on silloin, kun tulee potkaistua. Noissa vapareissa se vissiin vaikuttaa se tatin asento, kun niistä ei meinaan saa millään ikänä maalia tehtyä. Olen youtubesta katsonut noita ohjeita ja niissä nuo vaparit näyttää niin helpoilta. Mutta itse en ole ikänä niistä saanut maalia.