Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No kävin katsomassa paljon esim Suarez oli. Niin minimeilla siellä oli Hunterilla 10 sivua herraa myynissä. Toi attribute kortti taitaa kyllä olla ainoa keino saada mitään myydyksi (hyvällä tuurilla), kun sitä kaikki ei vaivaudu pistämään noille pelaajille.

Tiistai on ilmeisesti päivä jolloin Ranget vaihtuu aina? Mitään ei ole oikestaan järkevä ostaa siis, koska pelaajat laskee kokoajan ja TOTS:it on vielä kaiken lisäksi tulossa.

Kyllähän niillekin nyt joku pohja tulee vastaan. Nyt jo boksipuolen foorumeilla havainnut et kiinnostusta ostoksiin esim. legendoissa on paljonkin, hinta vaan täytyy olla sopiva. Itsellä ainakin taitaa taas kajahtaa kaikki kolikot kiinni pelaajiin, kun ei vaan PYSTY oleen ostamatta kun halvalla saa. Myin Robbenin pois 500K(band oli 600K), äsken sovein että ostan sen toiselta jampalta hintaan 280K. Voiko oikeesti tollanen kuponki mennä ton alle? Nyt hakusessa Vieri ja Inzaghi kärkeen, täytyy vaan odotella että joku panikoi taas sopivasti

Pelaajat jonkun verran kyllä liikkuu, kun eilinen Riberyn osto(120K) meni sen takia vihkoon et joku nappas sen markettihinnalla...

Ite myin TIF Silvan 120K pois, ja sit perhana marketista meni ne mun loput TIF Silvat yhtäkkiä 210K bandilla molemmat. Jouduin sit ostamaan sen takas, tarjosin Ribery+TIF Silva 250K, ehdein saada Silvan kautta 90K cashbackiä ja sit toi Ribery menikin sivu suun. Sovein myyjän kanssa et nappaan siltä UP Gotzen ja Lewan Min Bandilla ni ollaan sujut. TIF Silva, Lewa, UP gotze= 162,5K, ei paha


Jannut muuten odottelee että tänään tulis bandin pudotus taas, kattellaan. Boksilla julkaistaan uus legenda, ja viime viikollakin oli useampia droppeja, ni saas nähä


---------------------

Onko toi SIF Benzema muuten käyttökelponen, kattelen jos parillasataa sais napattua sen, olis sit patonkia kerrakseen,tossahan joutuu laittaan 4-2-2-2 et saa SIF MeneZ, TIF Grz,SIF Benz, SIF Laca kerralla kentälle, sit vielä SIF Pogba ja IF MaTweedy ni on komia

Jumatsukka muuten että on Pogban TOTS-kuponki kova sit kun se tulee
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko toi SIF Benzema muuten käyttökelponen, kattelen jos parillasataa sais napattua sen, olis sit patonkia kerrakseen,tossahan joutuu laittaan 4-2-2-2 et saa SIF MeneZ, TIF Grz,SIF Benz, SIF Laca kerralla kentälle, sit vielä SIF Pogba ja IF MaTweedy ni on komia

Jumatsukka muuten että on Pogban TOTS-kuponki kova sit kun se tulee

Sif Benzema on hyvä. Välillä vähän jalottelee mutta useimmiten on oikeassa paikassa. Erittäin tasainen kortti mutta liike on sulavampaa kuin niffissä. Minulla ainakin vei Griezmannin paikan Lacan kaverina.. sillä vaikka Griezmann onkin hyvä niin sillä ei ole voimaa mitä Benzemalta taas löytyy.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No kävin katsomassa paljon esim Suarez oli. Niin minimeilla siellä oli Hunterilla 10 sivua herraa myynissä. Toi attribute kortti taitaa kyllä olla ainoa keino saada mitään myydyksi (hyvällä tuurilla), kun sitä kaikki ei vaivaudu pistämään noille pelaajille.

Tiistai on ilmeisesti päivä jolloin Ranget vaihtuu aina? Mitään ei ole oikestaan järkevä ostaa siis, koska pelaajat laskee kokoajan ja TOTS:it on vielä kaiken lisäksi tulossa.
Tottakai, ku kokoajan niitä nousee lisää. Mut ihan samalla tavalla ne myös myy. Toiset ottaa kauemmin, toiset menee nopeemmin. Ei munkaan kortit ykskään ekalla listauksella menny, mut kertaakaan en kolmea kertaa useammin ole relistannut. En millään tavalla puolustele, olen edelleen minimien poistamisen kannalla, don't get me wrong. Mut ei se tilanne ihan niin toivoton kyllä ole mitä kirjoituksista saa ymmärtää.

Tai sit mulla vaan on parempi tsägä korttienkin myynnissä. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tottakai, ku kokoajan niitä nousee lisää. Mut ihan samalla tavalla ne myös myy. Toiset ottaa kauemmin, toiset menee nopeemmin. Ei munkaan kortit ykskään ekalla listauksella menny, mut kertaakaan en kolmea kertaa useammin ole relistannut. En millään tavalla puolustele, olen edelleen minimien poistamisen kannalla, don't get me wrong. Mut ei se tilanne ihan niin toivoton kyllä ole mitä kirjoituksista saa ymmärtää.

Tai sit mulla vaan on parempi tsägä korttienkin myynnissä. :D

No hei, munkkimies on munkkimies.

Sillai kai
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tottakai, ku kokoajan niitä nousee lisää. Mut ihan samalla tavalla ne myös myy. Toiset ottaa kauemmin, toiset menee nopeemmin. Ei munkaan kortit ykskään ekalla listauksella menny, mut kertaakaan en kolmea kertaa useammin ole relistannut. En millään tavalla puolustele, olen edelleen minimien poistamisen kannalla, don't get me wrong. Mut ei se tilanne ihan niin toivoton kyllä ole mitä kirjoituksista saa ymmärtää.

Tai sit mulla vaan on parempi tsägä korttienkin myynnissä. :D

Kai noissa pelaajien myymisessä pitää olla sellaista periksiantamattomuutta ja hyvää tuuria. Noi UP:atut pelaajat on kyllä varmaan vaikeinta myytäviä, kun sen marginaalisesti heikompi normiversio on hinnaltaan niin paljon alempi.
Nyt oon yrittänyt myydä mun UP Götzeä n. kuukauden, mutta ei se vaan myy :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kai noissa pelaajien myymisessä pitää olla sellaista periksiantamattomuutta ja hyvää tuuria. Noi UP:atut pelaajat on kyllä varmaan vaikeinta myytäviä, kun sen marginaalisesti heikompi normiversio on hinnaltaan niin paljon alempi.
Nyt oon yrittänyt myydä mun UP Götzeä n. kuukauden, mutta ei se vaan myy :D
Myy EA:lle? Saat melkein 700 kolikkoa!

Sori, oli pakko. :D

I feel ya mate... :(
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Myy EA:lle? Saat melkein 700 kolikkoa!

Sori, oli pakko. :D

I feel ya mate... :(

Höpöhöpö

Myyt EA:n foorumeilla, saat 20-25K helposti.

Toi EA:n Help on kyllä lysti, nyt valitan chatissä kun ei saa loan playereitä jotka olen "ostanut"(sillai joku kuulemma sai puol milliä korvauksia). Copy/pasteä taas vastauksina.
Tai joku ***** botti. Pyysi nimeä, laitoin koko litanian, myös GT:n. Nyt 2 min siitä : May I have your Gamertag please?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miksiköhän EA ei vois pistää tota QS hintaa noille pelaajille samaksi mikä sen minimi on? Syynä varmaan ''teknisesti mahotonta'' tai jotain muuta paskapuhetta.
600 kolikkoa alkaa jo tuntumaan hyvältä idealta, kun aina alkaa masentaa ku nään ton Götzen :D

Offtopicina oon taas innostunut pelaaman BF 4:sta, kun nyt EA on saanu sen toimimaan hyvin. Että kyllä ne muissakin peleissä tyrii :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Höpöhöpö

Myyt EA:n foorumeilla, saat 20-25K helposti.

Toi EA:n Help on kyllä lysti, nyt valitan chatissä kun ei saa loan playereitä jotka olen "ostanut"(sillai joku kuulemma sai puol milliä korvauksia). Copy/pasteä taas vastauksina.
Tai joku ***** botti. Pyysi nimeä, laitoin koko litanian, myös GT:n. Nyt 2 min siitä : May I have your Gamertag please?

Ilmotteles miten käy.. minä en oo saanu lokakuun jälkeen katalogista mitään. Asiasta avannu muutaman keissin ja siellä spesialist team tutkii ja tutkii.. Yhden Silver pakan tosin sain:)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ilmotteles miten käy.. minä en oo saanu lokakuun jälkeen katalogista mitään. Asiasta avannu muutaman keissin ja siellä spesialist team tutkii ja tutkii.. Yhden Silver pakan tosin sain:)

EI JUMALISTE!

Valitin, tulos: lisäsi laina-Paredesin mun tilille..WTF? joskus sano etteivät pysty. Liittyyköhän tohon että jakelevat noita TOTY-kuponkeja jne.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

EI JUMALISTE!

Valitin, tulos: lisäsi laina-Paredesin mun tilille..WTF? joskus sano etteivät pysty. Liittyyköhän tohon että jakelevat noita TOTY-kuponkeja jne.

No EA sanoo mitä sanoo. Sanoihan ne että FIFA Pointsien hintojen alentaminen on teknisesti mahdotonta, mutta ne oli ilmeisesti hetken halvempia (tämä oli siis virhe), kuin normihinta.

Onkohan EA muuten nyt sen verran anteliaalla päällä että 50k ja 100k pakat tulis myös noissa ilmaisissa pakoissa? Ainakin tähän asti noi pakat on ollu erinlaisia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No EA sanoo mitä sanoo. Sanoihan ne että FIFA Pointsien hintojen alentaminen on teknisesti mahdotonta, mutta ne oli ilmeisesti hetken halvempia (tämä oli siis virhe), kuin normihinta.

Jooh,

Fifa pointsien hinnan alentaminen on mahdotonta, tosin mulle ne maksaa -10% kun on EA Access, ja kausikortilla ne maksaa -25%....

Tulihan sieltä se perinteinen valittajan kultainen kaveri, peruskultapakka.

PRKL, se oli untradeable! Mitä noituutta! Ja sieltä tuli Eto'o'o'o
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

EI JUMALISTE!

Valitin, tulos: lisäsi laina-Paredesin mun tilille..WTF? joskus sano etteivät pysty. Liittyyköhän tohon että jakelevat noita TOTY-kuponkeja jne.

Äijä sai päällikön!! Minä sain 2000 catalogi coinsia... oli pakko kysy chatissä onko kyseessä vitsi sillä en ole voinut ostaa katalogista 5 kuukauteen mitään...

Sinänsä chatti oli avulias ja kehotti minun kertovan asiani €a:n foorumilla että on kestänyt 5 kuukautta tuo korjaus.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Äijä sai päällikön!! Minä sain 2000 catalogi coinsia... oli pakko kysy chatissä onko kyseessä vitsi sillä en ole voinut ostaa katalogista 5 kuukauteen mitään...

Sinänsä chatti oli avulias ja kehotti minun kertovan asiani €a:n foorumilla että on kestänyt 5 kuukautta tuo korjaus.


Tää oli kyllä ihan paras.

Selosti että monille pelaajille on jo korjattu toi EASFC, ja pian myös lopuille...

paskapuhetta
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tää oli kyllä ihan paras.

Selosti että monille pelaajille on jo korjattu toi EASFC, ja pian myös lopuille...

paskapuhetta

Mulle kertoi että studio tekee kaikkensa että vika korjaantuu ja että muillakin on sama ongelma. Mutta ei kuulemma huolta sillä korjaus on tulossa pian. Kerroin että sain saman vastauksen marraskuussa.. ja Copy pastetin marraskuun keissistä tuon vastauksen. Silloin kehotti että laitan jutun tuonne foorumille.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juu ei ne ikinä mitään korjaa.

Mites onko jengi kokeillu If Mataa jo? Miten toi IF Pique on toiminu?

Ja ei, Fabren ei tarvi kertoa kuinka mahtava se tavallinen Mata on laiturina.
;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sain näköjään yhden pakankin. Siitä napsahti peräti Vela:eek: Minun paras nosto pariin kuukauteen :) Enkä ole korttia testannu joten saa toimia Feghoulin vaihtomiehenä.

Tänään saisivat laskea rajoja sillä ostoslistalla olisi varmoja tippujia. Smotm Higu, Motm Welbeck ja If Gibbs. If Chielliini ku lähtee jo 550k hinnalla niin tiputuksen jälkeen olis vara kaikkiin :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täällä odotellaan innolla nousuja. Kyllä, viini nousuja ja Ali nousuja. Laskut jos tulee kummastakaan niin helvetti on irti. :p
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eilisillä voittorahoilla ja säästöön jääneillä roposilla pieniä parannuksia valjujengiin ja uutta yritystä synttäricupissa, mutta tällä kertaa tuli finaalissa turpaan. Ei edes harmita, kun vastus oli Barcelona ja 1-2 numeroihin päättyneen finaalin maalintekijät Suarez ja Messi. Ne 7000 kolikkoa olis kyllä kelvannu, mutta ei jaksa olla vihainen, kun Barca on kuitenkin Barca :D Nyt näyttää porukka tältä, formaatiokin vaihtui keskikentän timanttiin eli 4-1-2-1-2, ja pelaa ihan hyvin.

--------------------Begovic-----------------------
-Coleman----Lovren------Sakho----Azpilicueta-
--------------------Fellaini------------------------
------------Mata---------------Fabregas---------
----------------------Özil-------------------------
-----------Balotelli-----------Rooney------------

Kohtuu halvalla pääsin taas, kun vahvistuksia ostelin. Koskematon Rooney oli vähän alle 13k, koskematon Özil 4k. Sakho ja Azpi taisivat maksaa 1400 kappale. Ihan kiva squadi pelata, kun hyökkäysviisikolla pysyy kaikilla pallo jalassa hyvin ja syntyy kivoja kuvioita. Varsin verraton pakkaus tuo Özil tossa CAM-paikalla, siitä jo pari maalia tullut. Wäinö ei ollut kyllä kallis tasoonsa nähden, karmea pommi lähtee jalasta ja syöttötaidot on sellaiset, että Super-Mario kiittää. Erikoistilanteisiin Wäinö tuo hyvän oikeajalkaisen vaihtoehdon Cescille, vasurit hoitavat sitten Mata taikka Özil. Eipä ole pacella pilattu porukka, mutta kyllä tilanteita syntyy silti. Edelleen täytyy tuota Fellainia kehua, ihan mahdottoman hyvä tuossa suojaavassa roolissa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

--------------------Begovic-----------------------
-Coleman----Lovren------Sakho----Azpilicueta-
--------------------Fellaini------------------------
------------Mata---------------Fabregas---------
----------------------Özil-------------------------
-----------Balotelli-----------Rooney------------

Kerro ihmeessä?
 
Ylös Bottom