Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/28227392/ tällä joukkueella pelaillu tota synttäricuppia, if paloschi tuli yhdestä ilmaispakasta. Sitä on pakko kehua, ei muuten vaikuta kauheen kummoiselta, mutta boksin sisältä 90% vedoista maaliin. Positioning 90, finishing 89, jumping 89. Todella hyvä pyöritellä palloa keskikentällä kunnes saa syöttöpaikan joko paloschille tai laitaan. Varela kanssa varteenotettava vaihtoehto LW paikalle serie Assa. Jää noi nr kortit usein testaamatta :) nii ja jos se syöttöpaikan ei oikein avaudu nii löytyy tulivoimaa vetää kauempaakin :p
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitkäs ovat teidän suosikkituomarinne? Itse suorastaan hypin riemusta aina kun huomaan erään Riberyn näköisen tuomarin (Fuad Al-Rishani) astelevan kentälle. Mitä nyt äskenkin sain 2 naurettavaa punaista ja itse sain 2 pilkkua joissa toisessa vastustajan maalivahti ajettiin ulos. Hermo menee tuollaisiin tuomareihin. Toinen on sitten Mehmet Yldiraz joka osaa myös tuhota monia otteluita. Sitten on vielä Pedro Montekia, en osaa kirjoittaa tuota oikein. Tää ilmetty Ribery on kyllä ylivoimaisesti hirvein ja yllätys yllätys puolissa mun otteluissa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Päivän pakasta Reus. Saa yrittää myydä tuota omaa pois sitten.

Promoista IF Fernando ja kauhee läjä kaikkee kuraukkoa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitkäs ovat teidän suosikkituomarinne? Itse suorastaan hypin riemusta aina kun huomaan erään Riberyn näköisen tuomarin (Fuad Al-Rishani) astelevan kentälle. Mitä nyt äskenkin sain 2 naurettavaa punaista ja itse sain 2 pilkkua joissa toisessa vastustajan maalivahti ajettiin ulos. Hermo menee tuollaisiin tuomareihin. Toinen on sitten Mehmet Yldiraz joka osaa myös tuhota monia otteluita. Sitten on vielä Pedro Montekia, en osaa kirjoittaa tuota oikein. Tää ilmetty Ribery on kyllä ylivoimaisesti hirvein ja yllätys yllätys puolissa mun otteluissa.

Älä nyt oikeasti sano, että eri tuomarit vislaa eri tavalla? :D Enpä ole ainakaan ikinä kiinnittänyt huomiota...:rolleyes: Mutta se, mikä itseäni kaivelee tuomareissa ja paljon, on linjatuomarin veemäinen "silmän iskeminen" (oikeasti siis vain jonkinlainen poskilihaksen liike). Ärsyttää, kun joka kerta liputuksen jälkeen kaveri oikein vittuillakseen vinkkaa vielä silmää päälle. Aaargghhh... Niin joo, tän päivän pakasta Kagawa! :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

tjooh, pakkoja availlu, ei oo tullu vielä mitään, hyvä jos kultapelureita on edes ollu..
kaiken kruunas vielä jotain 4matsia putkeen tekemättä maaliakaan, ei vaan älyä, mikään ei toimi, kukaan ei liiku ja jos DCosta sai paikan tai ihan kuka tahansa muu niin ei se osu edes maalia kohti. Ja jos vahingossa sattui osumaan niin siinä oli joku pakki edessä. Tästä masentuneena marketista schwein, reus, lewa, lahm ja bundesporukkaan päivitystä(nythän nuo sai samaan hintaan ku ennen ois pelkän reusin ostellu). Heti 4-0 taululle ja peli rullas. Ranskan majun vielä virittelin, siihen löytykin ihan hyvin janppoja, if Mandandan kävin ostaa poisa vielä luukulle.(ollu varmaan 2vk if Ruffier myynnissä, just meni joku tunti sitten ku sitä ois tarvinnu ny.. :D) joo ja tosiaan sillä otin matsin, jatkuvaa ryöpytystä 2-0 taululla kun vihu quittaa.. kairaillaan nyt sitten noilla niin kauan ku homma rullaa.
Tämmöistä tänään :)
edit:
http://www.futhead.com/15/squads/28238549/
http://www.futhead.com/15/squads/28238804/
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tän päivän ilmasesta pakasta Neymar! Taitaa EA antaa vähän paremmalla prosentilla hyviä pelaajia näistä pakoista (sama tais olla viime versiossa), kun ei pysty myymään. Eipä niitä muutenkaan sais myytyä...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tän päivän ilmasesta pakasta Neymar! Taitaa EA antaa vähän paremmalla prosentilla hyviä pelaajia näistä pakoista (sama tais olla viime versiossa), kun ei pysty myymään. Eipä niitä muutenkaan sais myytyä...

No enpä nyt tuosta paremmasta prosentista sano mitää.. :)


Eli tässä on joku bugi millä saa toiselta yhteyden poikki:rolleyes: Turnaus matsi jotain ruotsalaista idioottia vastaan.. menin johtoon niin kaveri löi pelin kolme taukoa putkeen jonka jälkeen yhteys servereihin katkes..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei stna. Nyt ei kyllä enää yhtään oo kiinnostusta UT:hen. Eilen voitin ton Birthday Online cupin semi finaalin 5-0. Kikkaa ulos heti ja turnaus restartannu :mad:. Se oli just ku uus TOTW tuli ulos ja serverit meni alas. Nyt sitten Career Mode pystyyn Tottenhamilla. Ja on muuten viihdyttävä pelimuoto toi, offline pelit tossa aika hyviä. Tuntuu ihan erilaisilta ku UT offline pelit.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Omalle kohdalle kans tänään kelpo ilmaispakka, Romao, Kondogbia, IF Maxim ja Agüero

Eilisestä tuli pari Spurs pelaajaa, olisko Lamela ja Stambouli

Edellispäivältä muistuu Schürrle ja Sam
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tän päivän ilmasesta Ramos, olis kyllä kolikot kelvannu ko. herrasta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tän päivän ilmasesta Ramos, olis kyllä kolikot kelvannu ko. herrasta.

No eihän sitä tuolta marketista ois saanu muutenkaan myytyä. Kun kattoo tota markettia, niin minimihintaan on melkein jokaista normikorttia monta sivua marketti pullollaan.

Muistelin että joku sano että tota minimiä ei oo EA poistamassa? Mun mielestä toi olis pakko poistaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No eihän sitä tuolta marketista ois saanu muutenkaan myytyä. Kun kattoo tota markettia, niin minimihintaan on melkein jokaista normikorttia monta sivua marketti pullollaan.

Muistelin että joku sano että tota minimiä ei oo EA poistamassa? Mun mielestä toi olis pakko poistaa.
Ei ne sitä poista. Muuten, mä olen tähän asti saanut myytyä kaikki kortit mitä olen yrittänyt myydä. Hintahaitari aina 400-7M Oon myynyt minimeillä esim Hazardin, Neymarin, Touren, Di Marian nyt jotain mainitakseni. Ja nämä möin ennen kahta viimesintä cap alennusta.

Salainen ase on kaikkien tiedossa mutta harva sitä tuntuu käyttävän. Hunter chemistry + kultainen 10 training kortti päälle. Ja jos ei myy ni fitnessit täysille ja kontrahtit täyteen.

Alibaban maailma näyttää edelleen tyhjältä, kelpaa mulle.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei ne sitä poista. Muuten, mä olen tähän asti saanut myytyä kaikki kortit mitä olen yrittänyt myydä. Hintahaitari aina 400-7M Oon myynyt minimeillä esim Hazardin, Neymarin, Touren, Di Marian nyt jotain mainitakseni. Ja nämä möin ennen kahta viimesintä cap alennusta.

Salainen ase on kaikkien tiedossa mutta harva sitä tuntuu käyttävän. Hunter chemistry + kultainen 10 training kortti päälle. Ja jos ei myy ni fitnessit täysille ja kontrahtit täyteen.

Alibaban maailma näyttää edelleen tyhjältä, kelpaa mulle.

Eilen oli Chuboin vastauksia tähän muutokseen ja siinäkin oli että minimi ei tule poistumaan.
Avaa kuulemma portin kolikko kauppiaille.. Ja siinä sivussa lopettaa myös treidauksen. 16 saa tosiaan nakuttaa aika paljon tunteja tai visaa jotta pääsee samaan tilanteesen ku nyt. Myyminen on kyllä nyt ihan tuurista kiinni
En esimerkiks mitenkään älyä että miten ihmeessä pääsin 10 coutinhosta eroon niin kivuttomasti. Toisaalta Tif Silva on pyörinyt 2-3 viikkoa. Mutta eipähän silläkään niin väliä kun sen saa tungettua sekalaiseen premier IF tiimiin kuhan vielä welbeckin rajaa laskevat.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei ne sitä poista. Muuten, mä olen tähän asti saanut myytyä kaikki kortit mitä olen yrittänyt myydä. Hintahaitari aina 400-7M Oon myynyt minimeillä esim Hazardin, Neymarin, Touren, Di Marian nyt jotain mainitakseni. Ja nämä möin ennen kahta viimesintä cap alennusta.

Salainen ase on kaikkien tiedossa mutta harva sitä tuntuu käyttävän. Hunter chemistry + kultainen 10 training kortti päälle. Ja jos ei myy ni fitnessit täysille ja kontrahtit täyteen.

Alibaban maailma näyttää edelleen tyhjältä, kelpaa mulle.

No kävin katsomassa paljon esim Suarez oli. Niin minimeilla siellä oli Hunterilla 10 sivua herraa myynissä. Toi attribute kortti taitaa kyllä olla ainoa keino saada mitään myydyksi (hyvällä tuurilla), kun sitä kaikki ei vaivaudu pistämään noille pelaajille.

Tiistai on ilmeisesti päivä jolloin Ranget vaihtuu aina? Mitään ei ole oikestaan järkevä ostaa siis, koska pelaajat laskee kokoajan ja TOTS:it on vielä kaiken lisäksi tulossa.
 
Ylös Bottom