Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Käytetty Reus meni Hunter kortilla minuuteissa minimihinnalla...... Ei ollut ees attribute korttia päällä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mistä tuon EA:n chatin löytää? Voitin tosiaan maanantaina tuon Birthday cup-turnauksen online-puolella, mutten saanut kumpaakaan palkintoa... olisi kiva jutella vähän tuon asian tiimoilta. :D
Täältä pääsee chattailemaan, kunhan ensin täyttää perustiedot ongelmastaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt alkaa todenteolla palaa käpy tähän bday tournamenttiin.Pääsen yleensä semi-finaaliin jossa vastaan tulee sitten sellainen kone jolle ei ole mitään jakoa. Pelaan siis offlinessa, koska käsi ja vanha äijä jolle ei kaikki näppäinyhdistelmät ja hienoudet ihan taivu kätösiin nätisti ja online-moodi ei kiinnosta, koska mitä muutaman olen koittanut vastaan tulee näitä joille ei mahda yhtään mitään.
Perus dribbling on jotenkin hanskassa , mutta voisi olla paljon parempikin.
Syöttelen ja rakentelen maltilla paikkoja, mutta tuntuu että AI saa taklata miten tahtoo ja ei tahdo korttia / vaparia irrota. Samoin pallon pois saaminen on tuskaa välillä. Vielä sekin kismittää että näkee jo ennakkoon tilanteesta koska AI vain tekee sen maalin ja et vain voi pysäyttää sitä hyökkäystä millään.
Olen koittanut erilaisia formationeja ja säätöjä taktiikkaan ja team instructioneihin. 4-1-2-1-2 oli edellinen mitä koitin ja siinä tuntui että puolustaminen oli paljon hankalempaa kuin tällä nyt käytössä olevalla 4-2-3-1(2) formationilla.

Joukkueeni: http://www.futhead.com/15/squads/28294502/ josta näkee myös formationiin mitä käytän.
Saatan voittaa ensimmäisiä pelejä tyyliin 2-0 / 4-0 välillä mutta semissä tulee aina noutaja.

Mitäs hittoa tässä nyt pitäisi keksiä että alkaisi tuo tournamentti sujua ja yleensäkin World Classia vastaan rupeaisi homma toimimaan paremmin, professional taso on liika helppo ja pelistä tulee puuduttavaa kun ei ole oikein jännitystä voittaako vai ei. World classilla tuleekin sitten turpaan useimmiten.

Pelejä alla Fut 15 n.150 ottelua ja edellisiä Fifoja on tullut tahkottua reilusti enemmän ja siellä tuli pärjättyä paremmin AI:ta vastaan jopa Legendary/Ultimate tasoisille joukkueille.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei siinä oikein muuta voi kuin vaan yrittää uudestaan. Huomasin itsekin, että oli vaikeampaa voittaa offlinessa tuo turnaus ykkösmiehistölläni, josta löytyy aika kovia pelaajia ja korkeita kokonaisuuspisteitä. Ilmeisesti silloin tekoäly "huijaa" enemmän...Sitten kun sain väkisin sen voiton kaivettua ja rakentelin uuden squadin, joka oli juuri ja juuri 5 tähteä, niin jotenkin ne ottelut tuntuivat "helpommilta" ja tasaisemmilta, eikä tekoälyltä näkynyt juurikaan sellaisia "nyt minä tulen ja teen maalin, etkä sinä siellä ohjaimen päässä voi sille mitään"-maaleja. Jännä...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

näyttäs tulevan vähän enemmän nappulaa/matsi? lähemmäs tonnia irtoo ku voittaa, häviöstäkin jotai 700 helposti.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Syöttelen ja rakentelen maltilla paikkoja, mutta tuntuu että AI saa taklata miten tahtoo ja ei tahdo korttia / vaparia irrota. Samoin pallon pois saaminen on tuskaa välillä. Vielä sekin kismittää että näkee jo ennakkoon tilanteesta koska AI vain tekee sen maalin ja et vain voi pysäyttää sitä hyökkäystä millään.

tuttu tunne :D yleensä kun vihu saa pallon boksiin niin voi suosiolla laskea ohjaimen käsistä, sillon soi, joka kerta. Eilen sain jopa purettua kerran pois boksista, mutta vihu palauttaa pitkällä boksiin, hyökkääjä selin kahden pakin välistä neppaa pallon alakulmaan tolpan kautta 15metristä....
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tervetuloa Kosta!

Joo Fabre tuossa jo ylempänä jakelikin vinkkejä.

Tietokonetta vastaan kaikki on sallittua, joten voihan sitä aina kokeilla jotain sweaty tiimiä/formationia, esim viiden linjaa kahdella strikerilla. Ompahan ainakin puolustuksessa miestä jos ei muuta.

Kieltämättä toi turnaus oli aika haastava kun sitä kokeilin. Eipä se auta ku painaa vaan uudestaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tervetuloa Kosta!

Joo Fabre tuossa jo ylempänä jakelikin vinkkejä.

Tietokonetta vastaan kaikki on sallittua, joten voihan sitä aina kokeilla jotain sweaty tiimiä/formationia, esim viiden linjaa kahdella strikerilla. Ompahan ainakin puolustuksessa miestä jos ei muuta.

Kieltämättä toi turnaus oli aika haastava kun sitä kokeilin. Eipä se auta ku painaa vaan uudestaan.

Kiitoksia vinkeistä!
Kyllä tuo joukkueen "huonontaminen" näköjään vaikutti. nyt kaatui PSG todella helposti edellisiin verrattuna. Voisi sanoa että p*ska scripti :D
On kyllä haastava turnee näin tällaselle amatöörille. Ehkä se tuosta vielä taittuu, pari pv jäljellä vielä voittoa haettaessa.
Vähän harmittaa jos peli noin käyttäytyy ja pitää kikkailla että sen voiton saisi aikaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kiitoksia vinkeistä!
Kyllä tuo joukkueen "huonontaminen" näköjään vaikutti. nyt kaatui PSG todella helposti edellisiin verrattuna. Voisi sanoa että p*ska scripti :D
On kyllä haastava turnee näin tällaselle amatöörille. Ehkä se tuosta vielä taittuu, pari pv jäljellä vielä voittoa haettaessa.
Vähän harmittaa jos peli noin käyttäytyy ja pitää kikkailla että sen voiton saisi aikaan.
Muuten, amatööreistä puhuen:

Tietokonetta vastaan aina silloin tällöin pelatessa pystyy seuraamaan omaa kehitystä pelaajana.

Aikaisemmin tän julkaisun alussa en pärjännyt World Class tasolla tietokoneelle.

Nyt kuitenkin pystyn jo taistelemaan sen kanssa ihan tasaväkisesti melko kovallakin joukkueella. Jotain kehitystä siis on todistetusti tapahtunut. :)

Ehkä tässä ei enää ihan niin amatööri olekaan mikä välillä totisesti tuntee olevansa.

Pakasta nostettu Kompany ei muuten myynyt minimillä. Testin vuoksi isken tuolle Shadow kortin ja katson myykö. Tiedän, tyhmää, tuohan kannattaisi jo tuohon hintaan pitää tiimissä, tai ainakin säästää ne Shadow kortit, mutta pakko saada mun "myyntiteorialle" todisteita. :D

E: Kompany möi seuraavalla rundilla ihan normaalina ittenään minimillä. Shadow kortti säästetty, hurah!

Ilmaispakasta Navas. Ekasta 35k promosta Ramos, muista schaibaa. Ramosiin ihan tyytyväinen, taidan pitää sen SPA maajoukkueen topparina, IF Piquen kaverina. On siinäkin kaksikko, jos aletaan tuijottamaan workrateja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Päivän ilmaispakka toi kolmannen IF Piquen. Nyt siis saan pitää vielä sellaisen itsellänikin :) Promoista ei mitään ihmeellistä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Päivän ilmaispakka toi kolmannen IF Piquen. Nyt siis saan pitää vielä sellaisen itsellänikin :) Promoista ei mitään ihmeellistä.

Ai että, toivottavasti menee käyttöön. Kyllä Inform-kortti on aina IF-kortti, vaikka ilmaispakasta.

Sen verran vaan tässä tulevaisuutta katsastelen, että jos tällaiset promot jatkuu vielä ensivuonna niin onhan nämä hienoja hetkiä monille pelaajille. Pisteet EA:lle että koittaavat vähän pelastaan mainettaan, kunhan eivät vaan jätä sitä vielä tähän. En ole unohtanut, enkä unohda ihan hetkeen. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tämä EA:n ns. synttäriviikko taitaa olla vaan yksi monesta yrityksestä saada pelaajien loputkin coinssit upotettua pakkoihin et TOTY:n aikaan saisivat myytyä pointseja. Olen nyt tällä viikolla ostellu yli 4000k edestä promopakkoja ja eikä yhtään TOTW pelaajaa ole noussu ja korkein ovr pelaaja Van Persie 88 :confused: Nytkin 35k promoista Pirlo 84 paras ja arvokkain kortti harjoituskortti +10 kaikkiin kenttäpelaajalle. Ei voi muutako todeta et voi vi..u mitä paskaa!!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tämä EA:n ns. synttäriviikko taitaa olla vaan yksi monesta yrityksestä saada pelaajien loputkin coinssit upotettua pakkoihin et TOTY:n aikaan saisivat myytyä pointseja. Olen nyt tällä viikolla ostellu yli 4000k edestä promopakkoja ja eikä yhtään TOTW pelaajaa ole noussu ja korkein ovr pelaaja Van Persie 88 :confused: Nytkin 35k promoista Pirlo 84 paras ja arvokkain kortti harjoituskortti +10 kaikkiin kenttäpelaajalle. Ei voi muutako todeta et voi vi..u mitä paskaa!!


Tämä on tämän hienon hekuman suurin syy.. Kolikoita ovat kyllä hyvin tuhonneet jo muutenkin nyt otetaan viimesiä löysiä :)


Enkä nyt sanois että nämä ihanat promot ainakaan minun mieltä hirveästi lämmitä. Tänään paras Zengin ♡
Tosin minä oon luovuttanu täysin pakkojen suhteen sillä ei niissä ole ku muutama kortti mitä tarviin. Niihin kortteihin pääsen helpommin käsiks ku jätän pakat ostamatta. Online turnaus sentään sujunu sen verran hyvin että olisi illalle finaalia tarjolla :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tämä EA:n ns. synttäriviikko taitaa olla vaan yksi monesta yrityksestä saada pelaajien loputkin coinssit upotettua pakkoihin et TOTY:n aikaan saisivat myytyä pointseja. Olen nyt tällä viikolla ostellu yli 4000k edestä promopakkoja ja eikä yhtään TOTW pelaajaa ole noussu ja korkein ovr pelaaja Van Persie 88 :confused: Nytkin 35k promoista Pirlo 84 paras ja arvokkain kortti harjoituskortti +10 kaikkiin kenttäpelaajalle. Ei voi muutako todeta et voi vi..u mitä paskaa!!
Joo siis tottahan tuokin on. Mutta, ne pelaajat jotka on pusertaneen verta perseestä kolikoiden eteen eikä aika riitä treidaamiseen, niin niille tämä voi olla hyvää aikaa. Itsellä on mennyt kaikki promot, ja joku VAIN 100k tuohon 15k pakettiin mikä tuolla jatkuvasti on. En sentään ala haaskaamaan kun ei tuo ole kuin yks rare kortti normipakan päälle. Mut siis puhutaan varmaan kohta miljoonasta coinsista mikä on toki paljon tähän tilanteenseen nähden mutta ei omassa, elävässä kolikkosaldossa tunnu missään.

"Elävästä saldosta" puhuen, pitäs varmaan alkaa pikkuhiljaa reagoimaan tuohon markettitilanteeseen kun noita informejakin alkaa olla kohta varmaan kymmenen sivullista ja tunkea noita myyntiin. Mut suurimmalle osalle on jokin käyttötarkoitus niin vähän ahdistaa.

Ehkä mä tseggaan ton Ali-kortin tilanteen ja panikoin vasta sitten jos todella on aihetta.

Korjataan sen verran että ei Informeja ole kuin vajaa kuusi sivullista, ja muutenkin suurinosa käytännön arvottomia. Klubin eilinen hinta oli vain joku 20M ja laskee laskemistaan. Mut kalliita kortteja en todellakaan myy koska ne näyttelee suurta osaa mun season peleissä joten loppupeleissä aivan helvetin sama tässä vaiheessa. Totsiukkelit kun tulee niin niistä pakostakin saan sen mitä tarviin ja sillä sipuli.

Snadisti katkerana tässä kirjottelen, ennen näitä range uudistuksia oisin saanut täyden sinisen tiimin mutta nyt siihen ei varmaan ole mahdollisuutta ilman että luopuu jostain rakkaasta kortista. Mutta elämä jatkuu, olen sitä mieltä että vaikka FUT-elämä onkin nyt monelle vaikeaa, niin kyllä se siitä vielä kirkkaammaksi muuttuu ensi versiossa.

Skidit ei välttämättä saa sitä Rollea ekalla viikolla tiimiinsä, mutta se joka sen nostaa voi oikeasti nauttia siitä sitten täysin siemauksin. Ja niin se kuuluukin olla. Vaikka elämässä rahalla saa ja hevosella pääsee, on silti hyvä että edes virtuaalielämä ei ole ihan niin yksinkertaista. Toivottavasti, tulevaisuudessa.

Viinipullo on kohta tyhjä, jos sitä mietit. :D :D :D

Enkä nyt sanois että nämä ihanat promot ainakaan minun mieltä hirveästi lämmitä. Tänään paras Zengin ♡

Ja vielä sen verran että selväähän se on että ei nämä promot porvareiden mieltä lämmitä pätkääkään. Mulle on käytännön IHAN SAMA mitä noista tulee. Vaikka tulsi Rollo, niin sille tulis semmonen 20 kpl pelejä alle ja se siitä. Omat intressit on Bundesliigassa ja sieltä on jo kaikki ja tarvittava. Toki se mieltä lämmittäs mut loppupeleisssä kun siitä ei pelimerkkejä saa ni ihan sama.

Kyse onkin näistä kavereista jotka pelailee peliä, miettii että miten helkkarissa mä ton Di Marian saan tiimiini kun suurin osa coinseista menee soppareihin jotta saa jatkaa pelejä. Niille tämmösillä jutuilla on merkitystä.

Saxonillakin on tasan tarkkaan tarvittavat palikat sen tiimin kasaamiseen minkä haluat, voi olla että jotain myönnytyksiä joutuu tekemään mutta emmä näe sitä pahana. Kyllähän se vituttaa, kaikki ne tunnit mitä on käytetty treidaamiseen. Sillon ku web app treidaus onnistui, mulla pyöri tavaraa lähes 24/7. Välillä nukuttuun mut heti aamusta relist ja uusia metsästyksiä kehiin. Työnantaja hirttäs palleista jos tietäs mitä mä suurimman osan touhusin ku palkka juoksi. :)

Se ei auta ku imeä huiviin tää homma. Mut mietitääs hetki. Miltä tuntui se eka kunnon nosto, mistä sai kalkkua tai sen sai jopa parhaassa tapauksessa suoraan laittaa tiimiin? Pirun hyvällehän se oli. Parasta mitä tää peli voi tarjota IMO. Itellä kaks viimesintä kovaa nostoa, IF Suarez x 2. Eka oli toki että perhan jee, nyt on ainakin sit lisää kolikkoa TOTSeihin. Toinen oli jo sit vaan että kappas, toinen, mikähän sen arvo mahtaa enää edes olla jne. Varallisuus puuduttaa. Kun kaikki on mahdollista se ei enää olekaan enää niin siistiä. Toki on kiva painaa meneen sillä porukalla millä haluaa, mut tavallaan se hohto on kadonnut hieman. Mä en oo varmaan viikkoon enää edes jaksanut selata treidikortteja, saati listailla yhtään mitään. Ihan puutunut koko touhuun. Pelaaminen on toki ihan jees. 'tu mikä romaani tästäkin taas tuli. Koittakaa löytää se punainen lanka tuolta jostain.

Ja sen verran sanon että jos jotenkin ois mahdollista tehdä jonkun sortin helpohko "giveaway" tälle foorumin sakille niin sen tekisin. Share the wealth in harsh times jne. Kauheen hankalaa sekin nykysin, ku ei edes jumasviidu tiedä kelle ne oikeasti menee 100% varmuudella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

pakoista ei tule mitään, kaiken taas kruunasi se kun etsin vastustajaa online cupin finaaliin niin futti potkii pihalle. Takas peliin niin oli nollaantunu meikäläisen cup. Aiempi cuppihan kosahti finaalissa siihen kun veskari oli liimautunut viivalle..
pitänee vielä vissiin yrittää, jos tuo fifa lopettas tuon vittuilun jossain välissä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

pakoista ei tule mitään, kaiken taas kruunasi se kun etsin vastustajaa online cupin finaaliin niin futti potkii pihalle. Takas peliin niin oli nollaantunu meikäläisen cup. Aiempi cuppihan kosahti finaalissa siihen kun veskari oli liimautunut viivalle..
pitänee vielä vissiin yrittää, jos tuo fifa lopettas tuon vittuilun jossain välissä.

Tuosta oli joku vinkki että jos tuntuu että se vastustaja ei löydy, niin backout aina ihan siihen futin menu screeniin ja taas uudestaan haku päälle. Tuolleen se cup ei ainakaan pitäs resetoitua.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mhartille ku ei saa lainausta... :)

Siis kaikesta nurinasta huolimatta niin minä oon varsin tyytyväinen omaan tilanteeseen. Kolikoilla ei sinänsä ole missään välissä ollu mitään merkitystä vaan minä oon työntäny kaiken alusta asti joukkueisiin millä on kiva pelata. Ja onhan noissa nyt valinnan varaa ja ainoa kortti minkä todella haluan on Messi. Rajojen jälkeen kuiteski saanu kasattua kaks pirun hauskaa tiimiä eli Italian ja Espanjan. Nyt on melkein valmis premier iffi ja sekin näyttää ihan hyvältä. Mutta niinku sanoit niin tuo fiilis ku pakasta vetäset jonku siistin kortin on kuiteski varsin mukava... niin sitä fiilistä ei ole pariin kuukauteen tullu ja onhan tuona aikana pakkoihinki uponnu se 5 milliä.. joilla nyt ois se Messi :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ai että, toivottavasti menee käyttöön. Kyllä Inform-kortti on aina IF-kortti, vaikka ilmaispakasta

Toki käyttöön menee, loput 2 myyty maksimihinnalla. Aika harvinaista joka päivä tähän mennessä saada sama IF.

Oma tiimi tällä hetkellä: http://www.futhead.com/15/squads/28320266/

Ja joku kun kysyi pari sivua sitten niin kyllä tuomarit ovat erilaisia.
 
Ylös Bottom