Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ihan makoisia löytöjä tullut tässä aamun aikana, SIF David Silva 1.2 miljoonaa, IF Rooney 1.5 miljoonaa, MOTM Eriksen 500k. Reilusti yli 500k profitit vartissa :p
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Perkule kun osaisi nyt ennustaa. Tässon semmonen pieni muuttuva tekijä että ollaan lähdössä reissuunkin ens viikoks ni ne moovit ois tehtävä tänään meikäläisen kohdalla. Hinnat tulee laskemaan, mutta onko ne alhaalla vielä viikon päästä, kas siinäpä pulma. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Minä ainakin jatkan samaan malliin.. antaa muiden vetää panikki nappula pohjassa kohti crashia. Äskenkin Oskari 550k myyty.. tilalle uusi + williams, kolo, cabella ja 20 pakkaa.. ei siis huono diili:D


Nyt vaan ea tais ajaa ainakin ps4 servut alas..:confused:

Nyt voikin sit spekuloida mitä sieltä on tulossa ku servut palaa.. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Minä ainakin jatkan samaan malliin.. antaa muiden vetää panikki nappula pohjassa kohti crashia. Äskenkin Oskari 550k myyty.. tilalle uusi + williams, kolo, cabella ja 20 pakkaa.. ei siis huono diili:D


Nyt vaan ea tais ajaa ainakin ps4 servut alas..:confused:

Nyt voikin sit spekuloida mitä sieltä on tulossa ku servut palaa.. :)

Jep, NHL ja FIFA serverit alhaalla. Voiko olla sattumaa? Ettei vaan Kinuskit pistäs pientä pommitusta servereille kostona? :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

huhhuh, kyllä koettelee. Alkuviikosta kokeilin frenchcuppia legendarylla. Pari matsia kuokkaan, no ei mitää lopetin homman siihen ku oli ni vaikeaa niin sen jälkeen matsi kun matsi niin kuokkaan on tullut? iha sama onko singlee vai onlinee. Laidat seisoo, kärki seisoo, cam seisoo, keskikentän pohja kyllä hyökkää mutta siitähän ei seuraa muuta ku paha mieli. Sitä ennen kyllä voittoja ropisi, saldona oli jotain 90v 20h, nyt ehkä 95-40..
jotain lohtua niin serhhio ramos nousi pakasta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Koko origin kaatunu joten jotain on suunnittelematonta on meneillään:rolleyes:

Onx tää ny semmonen Cyber Warfare? :eek: :cool: :rolleyes:

Tuosta että keskikentä pohja hyökkää, ni mua rasittaa ehkä maailman eniten se kun omat äijät seisoo, sit niitä komentaa ylöspäin enemmän niin ainoa linja joka nousee on puolustuslinja. Sit ne jumalauta kaikki kymmenen ukkoa on sumpussa siinä keskiympyrässä. Todella hieno peli, alkaa kyrsimään päivä päivältä enemmän. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaa-a? Marketti taitaa hajota ihan kokonaan PS4. Eilen illalla ostin Falcaon tiimiin 17 250 buy now hintaan, nyt se menee noin 20k-25k hintaan.
(Monien muidenkin hinnat nousussa mm.James Rodriguez 20k, Boateng 25k...moemmat noussut melkei 10k täs parin tunnin sisään)
Onkohan tää ny joku hetkittäinen "räjähdys" hinnoissa vai onko koko FUT nyt sekaisin??

E:Boateng menee 35k välillä jopa 45k, Costa 35k, J.Rodriguez 30k, Dani Alves 50k, Benzema meni just 38k, Hummels 20k...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaa-a? Marketti taitaa hajota ihan kokonaan PS4. Eilen illalla ostin Falcaon tiimiin 17 250 buy now hintaan, nyt se menee noin 20k-25k hintaan.
(Monien muidenkin hinnat nousussa mm.James Rodriguez 20k, Boateng 25k...moemmat noussut melkei 10k täs parin tunnin sisään)
Onkohan tää ny joku hetkittäinen "räjähdys" hinnoissa vai onko koko FUT nyt sekaisin??

Kysyntää noillekkin korteille nyt enemmän kun tarjontaa.. huomasin saman kun aamulla 1,5k ostettu Mata hyppäs äkkiä 5k biniin.. Hamesia sai aamulla 8k..

Minä oon edelleen sitä mieltä että kysyntää riittää jatkossakin onhan ne meidän ylihintaset ostamu tähänki mennessä joku.
Se porukka ei tiedä edelleenkään mitä pelissä tapahtuu ku käynistävät sen kerran viikossa...

Nyt olis listoilla 20 williamsia 5 kolo 5 cabellaa taidan ottaa vielä 5 koloa lisää. Sen jälkeen ruveta kerämään panikissa myytyjä sijoitus informeja.. kuten Menez, De Bruyne jotka varmasti tipahtelee vielä mukavasti :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Parannus all injuries +4 menee 3k - 5k. Aivan huippua :)

Squad fitnesia 1,5k :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On tää marketti kyllä iha sekasi, heitin 30min sitten Weahin myyntiin 8,3m, halvin oli silloin 8,5m. Niin nyt on täs puolentunnin aikana laskenu melkee 7 milliin... Toivottavasti Ronaldokin laskee ni ei tuu tappioo niin paljo..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Millä hinnalla Williamseja, kolo toureja kannattaa laittaa myyntiin??
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitä mitä, marketti sekaisin yön aikana? Kiva, reissu ei sitten osunut hyvään ajankohtaan, Companion Appikaan ei päästä markettiin, voisko joku kertoa näitten jätkien hintoja? Bale, Robben, Neymar ja SIF Benzema?. Kiitollinen oisin jos joku kertoisi kun toi futbinikin flippailee. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitä mitä, marketti sekaisin yön aikana? Kiva, reissu ei sitten osunut hyvään ajankohtaan, Companion Appikaan ei päästä markettiin, voisko joku kertoa näitten jätkien hintoja? Bale, Robben, Neymar ja SIF Benzema?. Kiitollinen oisin jos joku kertoisi kun toi futbinikin flippailee. :)


Bale noin 1.1-1.2 milliä. Neymar reilu 500k, robben samassa haarukassa balen kanssa. Benzema näytti olevan samas hintaluokas balen ja Robbenin kanssa. Nämä siis pleikkarilla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Millä hinnalla Williamseja, kolo toureja kannattaa laittaa myyntiin??


Mulla williamsit 39k kolo 59k... kannattaa vilkasta hintatasoa aina ennen ku painaa relistiä. Jos haluaa nopempaa kiertoa niin sit vähän alemmaks binejä.. mulle riittää ku joku yli hintanen menee tunnissa kaupaks.

Onkohan ea huonontanu pakkoja entisestään jotta saa ylimääräsiä kolikoita pois markkinoilta. Siis onhan ne aina ollu ihan täynnä kökköä.. mutta nyt 150k ja Luiz Gustavo, Hart ja Lacazette ainoat pelaajat muut kunnon jätettä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla williamsit 39k kolo 59k... kannattaa vilkasta hintatasoa aina ennen ku painaa relistiä. Jos haluaa nopempaa kiertoa niin sit vähän alemmaks binejä.. mulle riittää ku joku yli hintanen menee tunnissa kaupaks.

Onkohan ea huonontanu pakkoja entisestään jotta saa ylimääräsiä kolikoita pois markkinoilta. Siis onhan ne aina ollu ihan täynnä kökköä.. mutta nyt 150k ja Luiz Gustavo, Hart ja Lacazette ainoat pelaajat muut kunnon jätettä.
Joo sama täällä, pakat tänään huonompia kuin ikinä. Tänään 500k olen laittanut pakkoihin ja paras Piszcek.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Muller 2+2, Götze 2+1, Son 3+0, Dost 4+0, Smalling aikasemmi 2+0, aineksii tulevaan totw?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tänään on ollut pelit kyllä uskomatonta pas***! Ei vaan omat pelaajat saa mitään syöttöjä kiinni. Ja tuntuu, että vastustajan pelaajat syöttelevät tarkemmin ja kovemmin kantapäällä kuin iniesta normaalisti :mad: Varmaan 15peliä tänään tullut pelattua ja muutama hikinin 2-1 voitto saatu, mutta muuten on kyllä tullut tappioita tai 1-1 tasureita. Viimeisin peli teki sen, että pakko laittaa boxi kiinni muutamaksi tunniksi. Tässä jotain tilastoja siitä pelistä. Ensin mainitut ovat omat tilastot.

Shots: 16(9) - 3(2)
Possession: 60 - 40
Corners: 4-0
Pass Accuracy: 75 - 46

Hävisin pelin 2-1!! Ja nuo omat vedot oli suurinosa boxin sisältä :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Divarin viimeset pelit taas kerran täyttä kuraa, mutta kovan taistelun tuloksena sain yhden voiton! Ja nousu rahoilla ostin pakan josta tuli Caceres!
 
Ylös Bottom