Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Fifakansa! Mitä formationeita olette tottuneet käyttämään? Kertokaahan vähän vinkkejä, itse olen vain ja ainoastaan pelannut neljä kolme kolmosella, olen huomannut että läheltä nää syöttöpaikat siinä aina löytyy

Mun mielestä ratkaisevin tekijä on se tykkääkö pelata yhdellä vai kahdella strikerilla.

Omat vaihtoehdot on kahdelle ST 4-1-2-1-2 tai sit 4-2-2-2 ja yhdelle strikerille 4-3-3 (4) tai (2). Formationin valinta kahdelle kärjelle perustuu siihen et onko laitureita vai tykkääkö enemmän siirtää CAM pelaajia laidalle, sillon toi 4-2-2-2 on hyvä koska se tosiaan levittää noi kaks CAM paikkaa vähän enempi laitaviivaa kohden.

Yhdellä kärjellä se on yleisemmin toi 4-3-3 joku niistä, myös False 9 eli (5) on hyvä vaihtoehto vähän hitaammilla kärjille tai sit hyökkäävän CAM:in siirtämiseksi laitureiden keskeen, esim James.

Eniten mulla silti on käytössä 4-3-2-1 jossa wingerit tulee enemmän keskelle jolloin peli hieman puuroutuu mutta laitureilla on helpompi hyökätä suoraan keskeltä.

Toi 4-3-3 (3) on itellä täysin testaamaton ja tarviikin koeajaa se jollain tiimillä.

Rondonista ei mitään hajua mitä lie ollut. Myynyt tänään fitness ja healing kortteja tonnin pala, reilu 100k tullu niistä. Siistii. :)

Lauantain kierros ei varmistanut ku tasan yhden saletin IF, joka on Vallecanon Bueno.

SIF Rooney maybe? Voisko toivoo Dortmundilta jotain? Reus? Mkhitaryan? SIF Hummels? Kattoko kukaan tuota peliä? Muista sakemanni tiimeistä ehkä Meier 2+0 ja Rolfes joka teki ainoan maalin pelissä ja on CDM... Sit toki eilisestä pelistä vois arpoo joko Riberyn tai Sian jotka molemmat teki 1+1. Robben teki 1+2 mut ei ole enää vaihtoehto.

Serie B:n Sansovini teki kolme mut ei taida löytyy koko pelistä ja on muutenkin turhake.

Viikonloppu menee yölöysissä ni tuuppasin kaljarahat Milanille, pitäkää peukkuja jos sieltä tulis yksi saletti IF ja mulle vähän kyhnyä. ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Taitaa toty Di Maria kadota seuraavana marketista, ei yhtään alle 14m binillä tällä hetkellä marketissa.
Ihan vain vinkkinä jos jollain ostoslistalla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toi MOTM Rondon on nyt laskenu parin tunnin aikana 200k:sta 150k:hon. Sain siitä diilin 140k:lla, mut päätin myydä nyt ja sain siitä 150k. Näyttää sen verran kovaa laskevan, että ei uskaltanu pitää. Aamulla sit jännitystä, että minkä hintane se on. 250k vai 80k:D. FutFocus näytti ainakin, että oli eilen siellä 60k-80k paikkeilla niin toivotaan, että tippuu sinne.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Taitaa toty Di Maria kadota seuraavana marketista, ei yhtään alle 14m binillä tällä hetkellä marketissa.
Ihan vain vinkkinä jos jollain ostoslistalla.


Toi on kyllä NIIN sairas markkina toi sonyn puoli, toki koko FIFA15 marketti on sekasin, mut jestas sentään...

Ostin Marjatan pari päivää sitten 4,5M täällä toisella puolella aitaa, jossa ruohokin on vihreämpää, pelaajat halvempia ja aina välillä LB+Y:n perään kirmaakin Ibarbon ja Doumbian tilalla Weah ja Pele.


Tohon Rondoniin vissiin vaikutti aika paljon jonkun juutuupparin video jossa hehkutti sekä Rondoa että Viettoa
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jes!Tänään kun selailin pelaajiani löysin RM iF Rodriguezin jonka arvo on 2,2M:).Aattelin rakentaa jotain tällasta http://www.futhead.com/15/squads/25518917/ Osaa tääkin peli olla mahtava:) Squadiin saa toki antaa parannusehdotuksia jos jotain kannattaa vaihtaa.

Toi IF Piszxcszezxs on muistaakseni poskettoman kallis? perusmalli+ miljoona säästöön?

IF Bisquitsin taas saat halvalla tohon mukaan
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toi IF Piszxcszezxs on muistaakseni poskettoman kallis? perusmalli+ miljoona säästöön?

IF Bisquitsin taas saat halvalla tohon mukaan
Joo siis IF Piszczek alin bin 2,7M, itse kyllä jos omistaisin tuon ni ottasin hillot talteen. Aivan naurettava hinta laitapakista, varsinkin kun toi IF kortti on aivan samantuntuinen ku se NIF:kin.

Futfocuksen myötä on taas mahdollista tsekkailla tiimien hintoja ja tällä hetkellä mun clubin arvo ~36,7M, eli aikalailla sama mitä se oli ennen tuota web appin poistumista ja market cräshiä.

TOTY Robben ja Di Maria muodostaa lähes 3/4 clubin hinnasta. Robben on ja pysyy ens versioon asti mut Martta on varmaankin SE kortti joka lähtee lihoiksi kun hinta on 15M, jotta on sit mitä työntää niihin haaleampiin sinisiin kunhan aika koittaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oman klubin arvo jotain 25-30mil tällä hetkellä. Naurettavaa, että hädintuskin riittää kolikot messiin ja ronaldoon.

Äsken ajankuluksi innostuin ostelemaan 300k packeja, 2x courtois + götze jäi haaviin. Ei ihan omille päästy, mutta ihan positiivisesti jotain tuli takaisinkin välillä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oman klubin arvo jotain 25-30mil tällä hetkellä. Naurettavaa, että hädintuskin riittää kolikot messiin ja ronaldoon.

Äsken ajankuluksi innostuin ostelemaan 300k packeja, 2x courtois + götze jäi haaviin. Ei ihan omille päästy, mutta ihan positiivisesti jotain tuli takaisinkin välillä.
Jaa mitä 300k packejä?

Tarkoititko "backeja", eli jostain kortista jää 300k haaviin jälleenmyynnin jälkeen? Ei jymmärrä? Ei storess mitään ennenkuulumatonta ainakaan mulla ollu... :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaa mitä 300k packejä?

Tarkoititko "backeja", eli jostain kortista jää 300k haaviin jälleenmyynnin jälkeen? Ei jymmärrä? Ei storess mitään ennenkuulumatonta ainakaan mulla ollu... :)

Ehkä vähän huonosti muotoilin lauseeni :rolleyes:

Eli siis 7,5k pakkoja ostelin 300k edestä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En tiedä, itsellä on 5 tähteä, mutta kemiat ei ole koskaan ollut yli 60. 5 divarissa olen enimillään käynyt. Kokeilin alussa 100 kemioita, mutta eihän siitä mitään tullut. Itse yritän voittaa nuo pelit taktiikoita muuttelemalla tilanteen mukaan. Esimerkiksi, aina kun vastustajalla on Neymar ja Aguero, niin park the bus ja sitten vähän tilanteen mukaan. Yhden kerran vastustajalle riitti, kun ei päässytkään Neymarilla juoksemaan alueelle ja lopetti kesken.
Park the bus = asshole
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Fifakansa! Mitä formationeita olette tottuneet käyttämään? Kertokaahan vähän vinkkejä, itse olen vain ja ainoastaan pelannut neljä kolme kolmosella, olen huomannut että läheltä nää syöttöpaikat siinä aina löytyy

5-2-1-2, toimii todella hyvin ainakin minulla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toi IF Piszxcszezxs on muistaakseni poskettoman kallis? perusmalli+ miljoona säästöön?

IF Bisquitsin taas saat halvalla tohon mukaan

Joo tarkotulsena oli laittaa NiF piszczek mutta kun puhelimella rakensin ton ja se on aikas kömpelöö niin en viittiny vaihtaa.
Kiitti tosta iF Bisquits vinkistä laitan sen ainaki.

Mä muuten uskon että di marian TOTYstä ei tuu samanlaista mitä TOTY messistä ja TOTY rollesta enemmänki robbenin kaltanen että jos nyt sen 15M ylihinnan haluaa maksaa niin sitä tulee koko ajan bidattavaks.Sinänsä harmi en todennäköisesti ikinä saa sitä korttia BPL tiimiin juoksentelemaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

5-2-1-2, toimii todella hyvin ainakin minulla.
Tuo on kyllä vihonviimenen formation mikä voi vastaan tulla, park the bus kaverilla vielä päällä ja kärjessä Ibarbo ja Doumbia... Voitte vaan kuvitella mitä lobpalloa tulee kokoajan. Snadisti hikistä touhua oli se peli kyllä! :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tässä on jäänyt mm. intin takia pelailu aika vähälle ja tänään kun katselin huvikseni noita marketin hintoja niin mietin mitä ihmettä noille hinnoille on tapahtunut. Kokoelmasta löytyvien Neuerin, Neymarin ja Ibrahimovicin hinnat näköjään kaksinkertaistuneet. Kovimman "shokin" koin kun katsoin inform Lacazetten (84ovr.) hintaa, joka oli yli kymmenkertaistunut. Ostin sen joskus 100k ja nyt siitä maksetaan reilusti yli miljoona.......:rolleyes: Voisiko joku viisaampi selittää mitä näille hinnoille on tapahtunut :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tässä on jäänyt mm. intin takia pelailu aika vähälle ja tänään kun katselin huvikseni noita marketin hintoja niin mietin mitä ihmettä noille hinnoille on tapahtunut. Kokoelmasta löytyvien Neuerin, Neymarin ja Ibrahimovicin hinnat näköjään kaksinkertaistuneet. Kovimman "shokin" koin kun katsoin inform Lacazetten (84ovr.) hintaa, joka oli yli kymmenkertaistunut. Ostin sen joskus 100k ja nyt siitä maksetaan reilusti yli miljoona.......:rolleyes: Voisiko joku viisaampi selittää mitä näille hinnoille on tapahtunut :D


Selitän tämän kaiken yhdellä sanalla: coinikauppa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täytyy tulla kehumaan muutamaa pelaajaa(korttia), joita on nyt ehtinyt käyttämään muutaman ottelun. Pikkurahallakin saa laatua, kunhan tietää, mitä ostaa ja osaa pelata ;)

Ensinnäkin Carlos Tevezin peruskortti! On täällä varmaan joku muukin jo todennut, että on se vaan kova! Pallo pysyy jalassa, vauhtia on, tekniikkaa on, laukaisutaitoa on ja ennen kaikkea se fysiikka, mikä tuon kokoiselta pelaajalta löytyy, niin on se vaan hurjaa. Pari päämaaliakin jo syntynyt vajaassa kymmenessä pelissä. 9 ottelun statsit 8+1! Maksoin 4000 kolikkoa ja koen, että melkoinen ryöstö oli tuohon hintaan!

Samaan henkäykseen voin antaa kehut myös tälle uudelle päivitetylle Iscon 84 ovr kortille, jossa oli kai nostettu skillejä yhdellä tähdellä. Ryöstin sellaisenkin koskemattomana marketista 3200 kolikolla ja 3 pelin jälkeen on tehoja 2+1. Löytyy niin syöttötaidossa, pallokontrollissa ja laukauskin on yllättävänkin hyvä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Fifakansa! Mitä formationeita olette tottuneet käyttämään? Kertokaahan vähän vinkkejä, itse olen vain ja ainoastaan pelannut neljä kolme kolmosella, olen huomannut että läheltä nää syöttöpaikat siinä aina löytyy

Oma suosikki on ehdottomasti 4-3-3 (5) eli false 9 formatio. Siinä saa hyvin hallittua palloa ja pelaajat on (ainakin yleensä) aina siellä missä pitää. CF:ksi kannattaa hommata hyvä viimeistelijä, esimerkiksi Van Persie toimii uskomattoman hyvin tuolla formationilla. Jos rahaa löytyy, niin sitten esim Suarez on jotain sanoinkuvaamatonta täydellisyyttä tuossa muodostelmassa.
Muita hyviä on 4-3-3 (3) ja 4-3-3 (4). Kyllä noi 4-3-3 formationit on tän pelin juttu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täytyy tulla kehumaan muutamaa pelaajaa(korttia), joita on nyt ehtinyt käyttämään muutaman ottelun. Pikkurahallakin saa laatua, kunhan tietää, mitä ostaa ja osaa pelata ;)

Ensinnäkin Carlos Tevezin peruskortti! On täällä varmaan joku muukin jo todennut, että on se vaan kova! Pallo pysyy jalassa, vauhtia on, tekniikkaa on, laukaisutaitoa on ja ennen kaikkea se fysiikka, mikä tuon kokoiselta pelaajalta löytyy, niin on se vaan hurjaa. Pari päämaaliakin jo syntynyt vajaassa kymmenessä pelissä. 9 ottelun statsit 8+1! Maksoin 4000 kolikkoa ja koen, että melkoinen ryöstö oli tuohon hintaan!

Samaan henkäykseen voin antaa kehut myös tälle uudelle päivitetylle Iscon 84 ovr kortille, jossa oli kai nostettu skillejä yhdellä tähdellä. Ryöstin sellaisenkin koskemattomana marketista 3200 kolikolla ja 3 pelin jälkeen on tehoja 2+1. Löytyy niin syöttötaidossa, pallokontrollissa ja laukauskin on yllättävänkin hyvä.

Kyllä! Tevezin hintalaatusuhde on uskomaton. Itse ostin normaalin kortin 2 tonnilla ja tehnyt 18 peliin 25 maalia ja syötänyt 10. Onkos teillä muuten vinkkejä kannattaako myydä Young nyt vai myöhemmin?
 
Ylös Bottom