Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hohhoh. Rajua hommaa tyhjätä clubia. Reilu 2k kulutuskortteja vielä jälellä + about 600 club itemeitä. Onneks sain transeferlistin 80 paikkaseks. Nyt 180k kasassa kun eilisillasta noita alkanu taas hakkaamaan. Noi hopeiset healilingit meni hulluilla hinnoilla kaupaks. +2 kneetä koko lista 700-900. Kun kultasesta +4 kaikkiin saa sitö 500 kolikkoo:D w000t

Luuleekohan porukka että hopeiset käy vaa hopeisii jne.
 
FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noniin ostin sit minimi binillä 2.301M boxilla TOTS Ibran, menee vielä 2.8M korvil bidillä :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noniin. Ostin sit SIF Rondon Doumbian tilalle niin Tosic kemiat tipahti :/ eipä tullu katottua tarkkaan... No sinne meni 14k vaihtopenkille :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Dream team julkaistu. Pienenä yllätyksenä Ibran ja Suarezin sekä laitapakkien uupuminen. Muutenhan toi on nätti. DPK saa varmasti Payetin minimillä kun se on tuossa tiimissä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Dream team julkaistu. Pienenä yllätyksenä Ibran ja Suarezin sekä laitapakkien uupuminen. Muutenhan toi on nätti. DPK saa varmasti Payetin minimillä kun se on tuossa tiimissä.

Ois kyl ollu hauskempi kun ois tullut vielä jotain uusia kuponkeja
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ugh, taas meni täydellinen maalintekotilanne persiilleen kun assisted through pass ei ollut lainkaan kiinnostunut laittamaan sitä palloa vapaalle miehelle. Musta PESsissä tämä toimi paremmin, myös avustettu syöttö otti tatin suunnan ja kolmion painamisen pituuden ihan hyvin huomioon. Nyt lähti sitten manual through pass ja semi pass koeponnistukseen. Ekan pelin fiilis on, että suunnat on nyt paremmin oikein, mutta voiman käyttö on hakusessa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ugh, taas meni täydellinen maalintekotilanne persiilleen kun assisted through pass ei ollut lainkaan kiinnostunut laittamaan sitä palloa vapaalle miehelle. Musta PESsissä tämä toimi paremmin, myös avustettu syöttö otti tatin suunnan ja kolmion painamisen pituuden ihan hyvin huomioon. Nyt lähti sitten manual through pass ja semi pass koeponnistukseen. Ekan pelin fiilis on, että suunnat on nyt paremmin oikein, mutta voiman käyttö on hakusessa.

Minulla meni 6 kk oppia manuaali-asetukset, mutta vedot pidän tarkoituksella assisted koska se tarkoittaa että jos pelaaja sivuttain maalia kohden niin kun vetää, pallo suuntautuu kohti maalia. Se ei tarkoita etteikö pallo voisi silti mennä ohi. Myös vedon suunta pitää itse määrittää. Sitten kun nuo asetukset tulevat selkärangasta niin ei ole enään paluuta assisted-arcade-pelleilyyn josta ei saa mitään palkintoa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis mä sanon pojat että toi eilinen uusi opittu asia mullisti mun pelaamisen täysin. On aivan eriskummallisen nautinnollista pelata, kun pelaajan saa liikkeelle ilman että tarvitsee käyttää seinäsyöttöä kaverilla. Loistavaa kun saa pallo keskialueella ni eikun käskyt laitureille ja kattelemaan mitä vihu tekee. Moni lähtee seuraamaan niitä sillä ohjattavalla pelaajalla, joten sit voi itse kuletella palloa lähemmäs maalia. Jos taas vihu syöksyy päälle kuin raivohärkä niin voi driblata tai kokeilla läpisyöttöä. Ai että. <3

Tässä senseille kuva, linkkejä en ala kaivelemaan. Ja jos on liian pieni kuva ni etsi suurennuslasi apuohjelmista.

CIRvz7NWcAAomNj.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hienoa, että opitte uutta! Itsekin esimerkiksi uusia kikkoja opin aika ajoin. Silti tuntuu hassulta, miten porukka ei ole tuhannen pelin jälkeenkään tiennyt mulle itselleni aivan perusjuttua. En siis pahalla sano, enkä vittuillenkaan, tuntuu vaan hassulta. Joku muu asia taas varmasti toisella hallussa hyvin, josta itse en edes tiedä.

Mulla on joskus käynyt mielessä kysyä, että käytättekö tuota juoksupyyntöä, kun olette valitelleet pelaajien seisoskelua. En vain ole kehdannut. Olisi selvästi kannattanut[emoji28] Eikös tuo ole kuitenkin monta vuotta vanha juttu, varmaan 3-4 vuotta?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Katoiks mhartti mun pelit. Oon salee manuaalisensei kymmenen pelin jälkee .
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kävipä säkä että Ibra ei ollu tässä uudessa TOTSissa. Rakensin äsken sen ympärille tiimin. Jäi vielä reilu miljoona rahaa, kun oli Ibraa varten varattu. Mitähän sillä tekis :)

37ea007e42dfdbe894a5c881fe3a050c.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hienoa, että opitte uutta! Itsekin esimerkiksi uusia kikkoja opin aika ajoin. Silti tuntuu hassulta, miten porukka ei ole tuhannen pelin jälkeenkään tiennyt mulle itselleni aivan perusjuttua. En siis pahalla sano, enkä vittuillenkaan, tuntuu vaan hassulta. Joku muu asia taas varmasti toisella hallussa hyvin, josta itse en edes tiedä.

Mulla on joskus käynyt mielessä kysyä, että käytättekö tuota juoksupyyntöä, kun olette valitelleet pelaajien seisoskelua. En vain ole kehdannut. Olisi selvästi kannattanut[emoji28] Eikös tuo ole kuitenkin monta vuotta vanha juttu, varmaan 3-4 vuotta?
Sitä mäkin mietin eilen et kumma kun kukaan ei ole sanonut vaikka aika ajoin siitä valitettu on! :) Tosiaan tää on meikän eka kokonainen fifa vuosi, viime versiossa tulin joskus joulun jälkeen kuvioihin kun alkoi änäri kyllästyttää ja sille tielle jäätiin!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sitä mäkin mietin eilen et kumma kun kukaan ei ole sanonut vaikka aika ajoin siitä valitettu on! :) Tosiaan tää on meikän eka kokonainen fifa vuosi, viime versiossa tulin joskus joulun jälkeen kuvioihin kun alkoi änäri kyllästyttää ja sille tielle jäätiin!

Mutta tosiaan toihan ei poista sitä tosiasiaa et kyllä niiden pelaajien pitäisi juosta ilman pyytämistäkin! Lieventää vaan vähän. Eikä sitä tattia helppo ole osoitella kaikissa tilanteissa. Enemmän itse käytän L1+X seinäsyöttöä, siitä lähtee kuitenkin kivasti AI ylöspäin ja vetää ainakin sen pakin mukanaan jos ei muuta. Tuokin menee sitten toki niin, että AI juoksee ihan naurettavan pitkälle paitsioon eikä varo yhtään paitsiolinjaa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

CIRvz7NWcAAomNj.jpg


Mikä tämän joukkueen virallinen nimi on? Ja tuleeko nyt joku EA-turnaus sitten valittavaksi, jossa vain näitä In Form -kortteja?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kävipä säkä että Ibra ei ollu tässä uudessa TOTSissa. Rakensin äsken sen ympärille tiimin. Jäi vielä reilu miljoona rahaa, kun oli Ibraa varten varattu. Mitähän sillä tekis :)

37ea007e42dfdbe894a5c881fe3a050c.jpg
Ostat pakkoja tietenkin [emoji57] Ja on muuten komia tiimi, kerrohan Tevezistä mielipide, kun olet testannut![emoji4]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mutta tosiaan toihan ei poista sitä tosiasiaa et kyllä niiden pelaajien pitäisi juosta ilman pyytämistäkin! Lieventää vaan vähän. Eikä sitä tattia helppo ole osoitella kaikissa tilanteissa. Enemmän itse käytän L1+X seinäsyöttöä, siitä lähtee kuitenkin kivasti AI ylöspäin ja vetää ainakin sen pakin mukanaan jos ei muuta. Tuokin menee sitten toki niin, että AI juoksee ihan naurettavan pitkälle paitsioon eikä varo yhtään paitsiolinjaa...

On mulla tuo ollu tiedossa mutta ei ne pahimmassa tapauksessa nouse siltikkään... siis hyökkääjät. Mutta stay back cm löytyy yleensä boxista noissa tilanteissa :) Tosin tuo jalottelu ei ole joulukuusessa haitannu niin paljoa ku lm/rm formaateiss.



Pidin Grizzin sillä ei jaksa yhtään kyttäillä miten käy... jos ei muuta niin pelatkoon cb:nä ja Luiz hyökkää :)
 
Ylös Bottom