Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On mulla tuo ollu tiedossa mutta ei ne pahimmassa tapauksessa nouse siltikkään... siis hyökkääjät. Mutta stay back cm löytyy yleensä boxista noissa tilanteissa :) Tosin tuo jalottelu ei ole joulukuusessa haitannu niin paljoa ku lm/rm formaateiss.



Pidin Grizzin sillä ei jaksa yhtään kyttäillä miten käy... jos ei muuta niin pelatkoon cb:nä ja Luiz hyökkää :)

Just ton takia oon tykännyt joulukuusta käyttää! Osallistuu paljon paremmin peliin. Tota 4-1-4-1:stä kun aluksi kokeilin ilman instructioneita, niin oli jopa suht kamalaa, kun laiturit ihan pimennossa! Instructioneilla homma toimikin jo paljon paremmin.

DPK: Miksi TOTSin takia tulisi turnaus, jossa käytetään informeja?

Killosseum: L1/LB voi pyytää AI:ta tekemään juoksun, kun osoittaa pelaajaa tatilla. Harva näyttää tätä tietävän[emoji15] EA:lla jäänyt informointi tekemättä
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

CIRvz7NWcAAomNj.jpg


Mikä tämän joukkueen virallinen nimi on? Ja tuleeko nyt joku EA-turnaus sitten valittavaksi, jossa vain näitä In Form -kortteja?

Mun on nyt ihan pakko senseille mainita tuosta inform-sanavalinnasta. Sä et nyt vaan voi käyttää sanaa Inform kun puhutaan näistä sinisistä Team of the Season korteista. Joo - Tiedän, nämä ovat TAVALLAAN inform kortteja. Mut esim toi Robben tuosta. Sillä on NIF kortti, sit sillä on IF kortti, sit sillä on 2nd Inform kortti, helkkari vieköön, löytyy myös 3rd inform kortti. Ainiin ja sit vielä TOTY (Team of the Year) kortti. Tuo sininen tuossa kuvassa on TOTS kortti, eli Team of the Season kortti, ei mikään musta Inform kortti. Kannattaa oikeasti opetella ens versioon, puhutaan korttien oikeilla termeillä niin pysyy muutkin perässä, jottei tule tämmöisiä alla olevia turhia kyselyitä.

DPK: Miksi TOTSin takia tulisi turnaus, jossa käytetään informeja?

Joukkueen virallinen nimi on "EA Sports Team of the Season".

Foorumeilla tuntuu jengi käyttävän aika paljon "EASFC TOTS" nimeä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mun on nyt ihan pakko senseille mainita tuosta inform-sanavalinnasta. Sä et nyt vaan voi käyttää sanaa Inform kun puhutaan näistä sinisistä Team of the Season korteista. Joo - Tiedän, nämä ovat TAVALLAAN inform kortteja. Mut esim toi Robben tuosta. Sillä on NIF kortti, sit sillä on IF kortti, sit sillä on 2nd Inform kortti, helkkari vieköön, löytyy myös 3rd inform kortti. Ainiin ja sit vielä TOTY (Team of the Year) kortti. Tuo sininen tuossa kuvassa on TOTS kortti, eli Team of the Season kortti, ei mikään musta Inform kortti. Kannattaa oikeasti opetella ens versioon, puhutaan korttien oikeilla termeillä niin pysyy muutkin perässä.

Joukkueen virallinen nimi on "EA Sports Team of the Season".

UGH
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Katoiks mhartti mun pelit. Oon salee manuaalisensei kymmenen pelin jälkee .
Enhän minä niitä muistanu enää aamun jälkeen, pistän suosikkeihin ja kattelen aamupalaksi heti huomenissa. Nyt lähtee taju ku herännyt kukonlaulun aikaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Alkuperäinen pointtini oli se kun puhuttiin jotain että EA julkaisee jonkun Dream Teamin, niin sitä vaan että mikä logiikka noilla turnauksilla on kuka päättää milloin Ligue 1 loppuu ja mikä sitten alkaa ja miksi jne. ???

Näytä liitetiedosto 14458

- - - - -

Muuten ei varmaan kannata hankkia Payettia hinta noussut vain iltaa kohden...:o
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mun on nyt ihan pakko senseille mainita tuosta inform-sanavalinnasta. Sä et nyt vaan voi käyttää sanaa Inform kun puhutaan näistä sinisistä Team of the Season korteista. Joo - Tiedän, nämä ovat TAVALLAAN inform kortteja. Mut esim toi Robben tuosta. Sillä on NIF kortti, sit sillä on IF kortti, sit sillä on 2nd Inform kortti, helkkari vieköön, löytyy myös 3rd inform kortti. Ainiin ja sit vielä TOTY (Team of the Year) kortti. Tuo sininen tuossa kuvassa on TOTS kortti, eli Team of the Season kortti, ei mikään musta Inform kortti. Kannattaa oikeasti opetella ens versioon, puhutaan korttien oikeilla termeillä niin pysyy muutkin perässä, jottei tule tämmöisiä alla olevia turhia kyselyitä

Joo annoin itse asiassa mm. Tuuliksen kanssa Senseille tästä myös palautetta, ja koska asia ei ollut mennyt perille, muistutin siitä ironiseen sävyyn :D En olisi muuten vaivautunut spämmimään, mutta meni kätevästi muun asian yhteydessä.

Ihan kivasti olen saanut tehtyä hankintoja, vielä odottelen Maticin, Williamsin ja Kanen range-päivityksiä. Nyt on rahat niin tiukassa ja niin paljon kortteja joita haluan, että on pakko säästää jokainen mahdollinen killinki. Siksi esim. tuo Williams, vaikka saattaa tuntua naurettavalta. Coinsseja tehnyt tänäänkin Sanchezilla ja nyt myös TOTS Fährmannilla, jonka jätän itsellenikin heti kun IF Adler myy. Oli nimittäin sen verran paska kortti, etten suosittele kellekään. Vaikka jotenkin tuntuu, että molarit on ihan kummallisia tässä pelissä: toisilla Neuer on loistava, toisilla paska. Toisilla Leno on häikäisevä, toisilla kakkaa. Monet kehuvat Courtois'ta, jotkut ovat haukkuneet sysipeeksi. Mutta itse järkeilen, että mieluummin paska ja sininen kortit kuin paska ja NIF tai IF :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Alkuperäinen pointtini oli se kun puhuttiin jotain että EA julkaisee jonkun Dream Teamin, niin sitä vaan että mikä logiikka noilla turnauksilla on kuka päättää milloin Ligue 1 loppuu ja mikä sitten alkaa ja miksi jne. ???

Näytä liitetiedosto 14458

- - - - -

Muuten ei varmaan kannata hankkia Payettia hinta noussut vain iltaa kohden...:o

Noille on ihan järjestelmällinen aikajakso ollut jo pitemmän aikaa. Kello 24 julkaistaan uusi TOTS, ja vanha TOTS on myös pakoissa aina klo 3 asti aamuyöllä. Sen jälkeen vanha TOTS poistuu ja uusi TOTS on pakoissa taas viikon ajan + nuo 3h, jolloin vanha ja uusi TOTS on yhtäaikaa pakoissa.

Noista turnauksien alkuajoista en ole ihan varma mutta suurinpiirtein sama homma niilläkin taisi olla. Nyt herrat, öitä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

ootko miten peluuttanu tota Payetia?
hankin itte sen nif Pogban tilalle cam-tontille 2 kärjen taakse ja näin parin pelin perusteella oli selkeätä takapakkia. Vaparit on kyllä mainioita.
minimillä tuli nyt kotiutettua tots Parejo, saas nähdä viekö modrikkin avauspaikan laliigasta..

http://www.futhead.com/15/squads/35285584/
Tossa noin. Tosiaan tossa formaatiossahan CM on CAMina. Aivan loistavasti jakaa tosta ja pistää vetoja sisään todella kovalla prosentilla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Otti kupoliin kun ei ollut kun 9K tilillä, siivoilin vähäsen klubista turhakkeita pois, mm. kolumbian valkonenät ja muutaman ylijäämälegendan(Okocha jäi supersubiks), nyt on sit 800 kiloa onnea ja iloa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tajusin tänään että tämän hetken hinnoilla hunter chemistry on mun paras nosto ever koko pelissä. Revi siitä.

Minun nostot näyttää kerranki hyvältä :D





Tots Griezmannin pitäminen oli näköjään fiksu veto... Olis jääny kortit hankkimatta ku notkahdusta ei tullu niille korteille mitä olisin tarvinnu.
 
Vastaus: KonsuliFIN FUT interplatinary league, SEASON 2, Nations, 26.06-02.07. Ilmoittautuminen au

Mites tuulis, eikö ookki aika melkonen vekkuli toi TOTS Wijnaldumi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom