Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Haha voi helkkari kyllähän tuosta enlargementin videosta selkeesti huomaa että assistedeilla tulee tehtyä paljon kaikkea mitä manuaaleilla ei vaan pysty tekemään. Lisäksi, aika paljon tuossa tuhlaantui näköjään maalipaikkojakin mitkä ois semi asetuksilla olleet aika varmasti sisässä. Emmä oikein itse kyllä jaksaisi intoutua noihin full manual elitistien joukkoon... :o

Parin päivän takainen TOTS KDB:n myynti oli näköjään ihan hyvä ratkaisu, sen hinta jysähtänyt minimiin, niinkuin monen muunkin Dream Team kortin hinta. Muutenkin, tuo KDB ei juuri mun käsissä eroa SIF Kagawasta niin sama antaa Shinjille peliaikaa ja käyttää kolikoita treidiin.

Kolikkosaldo tällä hetkellä 300k coinsia, ja treidipakassa ukkoja myynnissä maxeilla joista saa heti 150k lisää jos laittaa marketin mukaiset hinnat. SIF Lewandowskin hinnanpudotusta odotellessa. Ylijäämillä hankin varmaankin TOTS Bravon testiin. BBVA jengin maalissa toiminut Ter Stegen ja kyllä tuossa heti huomaa sen eron esim Neueriin. Paraatipelastukset loistaa poissaolollaan ja aggressiivisuutta toivoisin enemmän. Aika paljon pitää itse komentaa tuota Ter Stegeniä tulemaan vastaan.

Pakkoja avasin 70k edestä äsken ja nousi sieltä sentään yksi yli 80ovr pelaaja. Pedro. No ei kyllä ollut odotuksetkaan korkealla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos nyt sattuu Tomppa52 tätä lukemaan, ni GUGGUBALLO EI ole se oikea ratkaisu joka #%tun hyökkäykseen(Ja ragequitti 85. minuutilla on vähän, turhahkoa?)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos nyt sattuu Tomppa52 tätä lukemaan, ni GUGGUBALLO EI ole se oikea ratkaisu joku #%tun hyökkäykseen(Ja ragequitti 85. minuutilla on vähän, turhahkoa?)

Jälleen viesti jonka sisältöä vaikea ymmärtää.

- - - - -

Tällainen pelitempo on FIFA 15 UT:n syöpä. Karmean nopeaa, en voi sietää:

[video=youtube;IriyFrdJ52w]https://www.youtube.com/watch?v=IriyFrdJ52w[/video]

Itse lähdin pelaamaan hopea-korteilla ja vastassa kultaisia-kortteja, mitä tekee peli? Nostaa minun onnettomien peruspelaajien osaamista / nopeutta. Lopetin pelin seinään. Parhaat pelit pelaan aina "normal" nopeudella FUT. En etana vauhdissa, enkä tuossa videossa näkyvässä AD-HD-sekasotkussa. Arcadea hirveimmillään.

FIFA 15 parhaimmillaan, pelin tempo ja yksi hienoimpia maaleja mitä vastaan tullut. Animaation taso vetää hiljaiseksi, kiitos EA:

[video=youtube;fjyTv5oppqg]https://www.youtube.com/watch?v=fjyTv5oppqg[/video]

ASSISTED-robotit vauhdissa, tuo Robbenin maali kuvastaa karmealla tavalla sitä kun joka ikinen syöttö napsuu täydellisesti suoraan jalkaan, mutta eikö futiksessa syötetä usein vähän eteen tai taakse jopa yli .... magneetteja kentällä:

[video=youtube;1A1fEvEwsF0]https://www.youtube.com/watch?v=1A1fEvEwsF0[/video]

HUOM!!!

Jos jaksatte katsokaa kohdasta 2:00 eteenpäin mitä on tulossa, jos ette näe eroa niin sitten antaa olla:

[video=youtube;YPPD83Fhc3o]https://www.youtube.com/watch?v=YPPD83Fhc3o[/video]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis mitä ihmettä? Tuossa videossa missä puhut magneeteista niin eteenhän suurinosa noistakin syötöistä menee. Monta kertaa enlargementti otti pelaajan haltuun ja joutui menemään palloa vastaan kun syöttö jäi hieman taakse tai tuli eteen!!

Mä alan olla vakavasti sitä mieltä, että sä teet piilossa jotain tutkielmaa siitä miten tiivis yhteisö alkaa käyttäytyä kun soppaan heitetään joku joka jauhaa puuta heinää, on olevinaan tietävinänsä asioita ja muutenkin vänkää vähän kaikesta. :D

Ja tuosta Tuuliksen guggupallojutusta, sehän on täysin selvää suomea ehkä snadisti höystettynä fut slangilla. Kyllä täysjärkinen tajuaa mistä siinä puhutaan. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis mitä ihmettä? Tuossa videossa missä puhut magneeteista niin eteenhän suurinosa noistakin syötöistä menee. Monta kertaa enlargementti otti pelaajan haltuun ja joutui menemään palloa vastaan kun syöttö jäi hieman taakse tai tuli eteen!!

Rautalanka loppu, kokeillaan kuparia. Eli syötetään ns. pelaajaa päin ei 5m eteen esimerkiksi tai 10m taakse.

Mä alan olla vakavasti sitä mieltä, että sä teet piilossa jotain tutkielmaa siitä miten tiivis yhteisö alkaa käyttäytyä kun soppaan heitetään joku joka jauhaa puuta heinää, on olevinaan tietävinänsä asioita ja muutenkin vänkää vähän kaikesta. :D

Foliohattuja liikkeellä.

ehkä snadisti höystettynä fut slangilla

Aikoinaan kun oli PES-sarja (PS2) niin pelisarja oli = kaikki futispelit. Pelin ympärille oli kehittynyt alakulttuuri joka eli kukoistuksessa. Pelaajat kertoivat kuinka piti ottaa heti aamusta pari peliä PESsiä ennen kuin lähti töihin. Niin koukussa porukka oli, tämän FIFA UT:n ympärillä alkaa vaikuttamaan kovin samalta. ..... tietenkin FUT-slangilla höystettynä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuota 5m eteen 10m taakse touhua varten on läpisyöttönappi. Sitäkin pystyy hyödyntämään paljon MYÖS assistedeilla kun tietää mitä tekee. Itse käytän sitä keskialueella paljon pienillä painalluksillä, sekä teen myös pitkiä syöttöjä painaen tattia joko täysin ylös tai alas, silloin se syöttö menee mukavasti esim laitapakille eteen. Aika turhaa touhua tän pelin näin perinpohjainen spekulointi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jälleen viesti jonka sisältöä vaikea ymmärtää.

- - - - -

Väännetäänpä harjateräksestä se suomennos myös sulle:

Jos nyt sattuu Tomppa52 tätä lukemaan, ni GUGGUBALLO EI ole se oikea ratkaisu joka #%tun hyökkäykseen(Ja ragequitti 85. minuutilla on vähän, turhahkoa?)

Tomppa52= vastustajana olleen jonnen GT
GUGGUBALLO= LB+Y,= korkea läpisyöttö, monesti selkä maaliinpäin sokkona suoraan hyökkääjän tassuun
ragequitti= se että lopettaa pelin kesken kun ei käpy kestä sitä ettei pärjää

Eli siis halusin hieman ns. fittuilla Tompalle että vois vaikka kokeilla jotain muutakin kun ainaista läpisyöttöä, ja kommentoida sitä että tuo ns. RAGE QUIT varsinkin pari minuuttia ennen loppua on aikas typerää, DNF laskee jne.

niin joo, DNF= DID NOT FINISH, se on kerroin joka vaikuttaa siihen paljon saat kolikkoja peleistä, tippuu rankasti kun jättää onlinematsin kesken, ja nousee sit pikkuhiljaa kun niitä pelaa loppuun asti
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No sanotaanko nyt näin että toi chelsean paidossa pelattu peli on mun ensimäisten pelien tuotoksia koko jalkapallopelistä yhteen kaveripiirin juttuun.

Tossa maalivahtimokassa yritän vetää pelaajaa pois menemästä maalille, botti haluaa väkisin. Ja kolmanneks, ei ne manuaalit tee autuaaksi. Mä en pelaa tätä peliä sen takia että voisin hävitä 600 peliä putkeen, vaan ihan oman hyvän mielen pitämiseksi. Joka ei kylläkään aina onnistu. Noista nyt ei saa täysin sitä kuvaa miten mä pelaan. Mun taktiikka on sumputtaa puolustuksessa pallollinen pelaaja ja estää sen syöttöpaikat sekä riistää pallo. Muutamalla nopeella liikkeellä olenkin vastahyökkäyksessä kaverin boxissa pallon kanssa. Joskus kuullu villiä huhua että niin tekee oikeessakin elämässä jotkut joukkueet eikö vaan ala munimaan sitä palloa. Voinen kuvitella että huomasit sen itekkin kuinka helppo mua vastaan on tehdä maali.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eli siis halusin hieman ns. fittuilla Tompalle että vois vaikka kokeilla jotain muutakin kun ainaista läpisyöttöä, ja kommentoida sitä että tuo ns. RAGE QUIT varsinkin pari minuuttia ennen loppua on aikas typerää, DNF laskee jne.

niin joo, DNF= DID NOT FINISH, se on kerroin joka vaikuttaa siihen paljon saat kolikkoja peleistä, tippuu rankasti kun jättää onlinematsin kesken, ja nousee sit pikkuhiljaa kun niitä pelaa loppuun asti

Okei, tässä oli jo paljon uutta. No ei ihme että saan sitten per matsi tuon 350 FUT Coinsia, koska en todellakaan jaksa pelejä, jotka lagaavat. Vihreät palkit eivät tarkoita aina lagitonta peliä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Okei, tässä oli jo paljon uutta. No ei ihme että saan sitten per matsi tuon 350 FUT Coinsia, koska en todellakaan jaksa pelejä, jotka lagaavat. Vihreät palkit eivät tarkoita aina lagitonta peliä.

Kato seuraavaks kun matsi loppuu, se erittely, siinä lukee DNF modifier. Se ei vaikuta ihan koko kolikkopottiin, mut hiukan kuitenkin


---------------------------------------------

Mulle on tullut manuaalimatseissa nyt pari kertaa vastaan sellanen että syöttö lähtee ihan eri suuntaan ja nopeudella kun mitä oon tähdännyt, ei välttämättä huonommin(yks tällanen meni boksiin suoraan oman pelaajan koipeen), mut tuntuu tosi oudolta, niinkun olis assarit vauhdissa. Ehken se ei olekaan ihan FULL MANUAL?

Largen kanssa oli hauska ottaa manuaalimatsi, kukkupallonkin heitti hyvillä mielin kun tiesi et jos se sattuu onnistumaan, ni se on omaa taitoa(tuuria), eikä koneen tähtäystä, mut kyl mä kans pysyn pääosin assistedeissa. Vastaan tulee ELO:n takia sen verran härskiä jannua, et ei voi antaa tasotusta jos haluaa edes yrittää pärjätä
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Super helppo 50k pakka tiedossa!

EA TOTS


7,000 Coins
1 Rare Players Pack (50,000)


Professional


Gold in the squad's Starting 11 and Subs
Exact Team Chemistry - 100
Exact Team Star Rating - 5

Jeij! World class olikin jo turhan hikihatussa vääntämistä kun en itse nauti tietokonetta vastaan pelaamisesta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei pitäisi ikinä pelata näitä ryssiä vastaan kun niillä niin järkyttävän paskat nettiyhteydet. Tänään, ehkä tuon tuulen vuoksi jokaisessa ottelussa ollut lagia.

EA-turnaus:
- 601 FUT Coins
- DNF Multiplier x 0.36

Pass Accuracy % antoi huikeat 80 kolikkoa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tilillä 4k joten onhan se pakko pelata... tosin jostain syystä nuo 7k kiinostaa enemmän ku pussi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Äläs nyt manaile siellä! :D

Mikäs sen mukavampaa kuin ilmainen Kiesling clubin pohjalla jollottamassa! :D

Kiesling löytyy jo... nyt olis tarvetta Jardelille joka on vieraillu pakoissa viimeaikoina säänöllisesti..
 
Ylös Bottom