Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Etoopa hyvinkin :D vedin äsken semifinaaleissa milania vastaan pilkuille. Siellä oli muuri maalissa. Onneks cillesseeni oli parempi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Myin taas vähän roskia pois(totesin että TOTS Depay on ylihintanen, ja kun kerran siitä sai 70K voittoa, ni...)

ja rakentelin sitä mein turneeta varten tommosen:

pitch-2392854.jpg


Nyt mietin et jos myis brassipoppoon pois ni sais ton TOTS Agunaattorin ostettua kans... olis aika lysti joukkue sit


Toi Vangioni olis magee, mut eipä näy marketissa

E:taidan laittaa Hollannin pojat kokonaan alas lankulta ja napata pitkästä aikaa ton TOTY Marjatan
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olen palannut !
Tosiaan ostin nyt plussan toiselle tilille ja vannon ettei kolikkokauppiailta tule enään ostettua mitään. Olisiko nyt jollai heittää treidaus vinkkiä kun rahaa tarvisin kipeästi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

341d938b1f5ef4c8791c45d7443f6d84.jpg


Mites ne kusipussit.

OOOÄMGEEEEE!!! DI SANTO! WOWZIES!

-----------------------------------------------

SKIM, ainakin tuolla EA:n foorumilla IN-Form ja TOTS-treidaus on ihan liekeissä, ostaa minimillä, myy maxilla. Hinkkaat vaan enste muutaman kympin starttikassaa
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Super helppo 50k pakka tiedossa!



Jeij! World class olikin jo turhan hikihatussa vääntämistä kun en itse nauti tietokonetta vastaan pelaamisesta.

Helppopa hyvinkin! Turnaus takana ykkösmiehistöillä puolivaloilla pelaten, välillä kännykän räpläystä, jätski toisessa kädessä yms. Olisihan vaikeusasteen voinut world classille laittaa, mutta halusin tuon palkinnon :D Ottelut:
FCK - Real Sociedad 5-1
FCK - Real Madrid 5-0
FCK - Tottenham Hotspurs 4-0
FCK - Bayern München 3-1

TOTS Santi aivan ÄLYTTÖMÄN kova. 2 peliä takana, ekassa pelissä rating 9.6, toisessa 9.6! Tuli tehtyä kaukovedolla, kaukovedolla vaparista, nättejä syöttöjä, AI-pakkien pujottelua, DAAM!

Pakasta tuli sitten parhaina Isco, Pepe ja Sokratis[emoji4]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

341d938b1f5ef4c8791c45d7443f6d84.jpg


Mites ne kusipussit.
Tässä on aika hyvin kuvattuna jokainen palkintopakkapakettipussini (nyt kukaan ei niin mieltään pahoita paitsi korkeintaan järjestyksestä sanoissa) mitä EA on mulle suonut noista helvetin turnauksista. Mutta silti jaksan vaan yrittää. Niistä yhden viikoin ilmaisista pakkapakettipusseista nyt tosin tuli yhdellä tilillä Di Maria ja ykköstililä Dzagoev inform, joten nuo oli ok nostot, vaikka Dzagoevilla itsellään nyt juuri mitään tee ja vielä vähemmän sinä puolustavana keskikenttänä, joksi mies on merkitty. Muuten sitten parhaat olleet Pisczhczecek, Alaba, James Rodrigues ja Dani Alves peruskorttien osalta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Helppopa hyvinkin! Turnaus takana ykkösmiehistöillä puolivaloilla pelaten, välillä kännykän räpläystä, jätski toisessa kädessä yms. Olisihan vaikeusasteen voinut world classille laittaa, mutta halusin tuon palkinnon :D Ottelut:
FCK - Real Sociedad 5-1
FCK - Real Madrid 5-0
FCK - Tottenham Hotspurs 4-0
FCK - Bayern München 3-1

TOTS Santi aivan ÄLYTTÖMÄN kova. 2 peliä takana, ekassa pelissä rating 9.6, toisessa 9.6! Tuli tehtyä kaukovedolla, kaukovedolla vaparista, nättejä syöttöjä, AI-pakkien pujottelua, DAAM!

Pakasta tuli sitten parhaina Isco, Pepe ja Sokratis[emoji4]

Minähä sanoin että Santi ei petä...


Helppo ja helppo... eka turnaus heittämällä läpi. Toisessa toisella keirroksella Chelsealta pataan :) 90 Minuttia jauhoin Courtoisia vastaan ja sit ai heittää vaparin omasta päästä boksiin josta se pomppii tottaikai maaliin... Minä haluan tuon 25k pakan...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Minähä sanoin että Santi ei petä...


Helppo ja helppo... eka turnaus heittämällä läpi. Toisessa toisella keirroksella Chelsealta pataan :) 90 Minuttia jauhoin Courtoisia vastaan ja sit ai heittää vaparin omasta päästä boksiin josta se pomppii tottaikai maaliin... Minä haluan tuon 25k pakan...

kele mä en oo ikinä voittanu yhtään turnausta offline tai online, ehkä nyt täytyy terästäytyä ja runtata toi läpitte illalla


Olisko muuten aika härski peluuttaa TOTY Di Mariaa ja TOTS Teveziä CDM:inä? Kummallakin ihan kohtuullisesti defenssiä
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

kele mä en oo ikinä voittanu yhtään turnausta offline tai online, ehkä nyt täytyy terästäytyä ja runtata toi läpitte illalla


Olisko muuten aika härski peluuttaa TOTY Di Mariaa ja TOTS Teveziä CDM:inä? Kummallakin ihan kohtuullisesti defenssiä

Ne mitään defenssiä tarvii niillä on.... :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Di maria ainakin niffinä oli parempi puolustamaan kun hyökkäämään cn paikalta imo:F
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

...shot poweria


:D

Just sitä! Pystyyvät sit omalta puolelta ampumaan :)




Shot powerista kun on puhetta... Minä aika huono ampumaan kaukaa maalej mutta Tots Kroosilla homma onnistuu. Se veto lähtee nopeesti voimalla ja melkein aina menee maalia kohti.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

EA TOTS -turnaus kairattu offlinessa. Parhaina paketista tulivat Lichsteiner ja Felipe Anderson. Saksan majulla hoitelin tuon turnauksen. Avausmatsi oli suht selvä, mutta toisessa olin jo 0-2 tappiolla Citya vastaan, kunnes nousin toisella puoliskolla ohi. Kolmas matsi taisi päättyä 1-0 voittoon, Reus rankoi 80' kohdilla voittomaalin. Finaalissa Pool kaatui 3-1. Hallitsin avausjaksoa, mutta vihu sai ainoasta paikastaan pilkun, vaikka rike tapahtui aivan 16 rajalla. Toisella puoliskolla piti sitten ottaa laina-Messi kehiin ja Klose vaihtoon ja se tuottikin tulosta.

Perään pelailin sitten pari matsia kolmosdirreä. Kolmesta pelistä oli saalistettava kaksi voittoa säilyäkseni sarjassa. Se onnistuikin, kun voitin heti kaksi putkeen. Ensimmäisessä kaatui vihu maalein 3-0. Reus-Müller akseli toimii tällä hetkellä todella ihanasti ja pojat löytävät toisensa usein takatolpilta. Lewandowski on tippunut maali per peli -tahdista ja ruvennut syöttelemään hieman useammin noita maaleja. Tehot ovat nyt luokkaa 170gp 160+35. TOTS Eremenkokin on tehoillut CAM:n tontilta hyvin. 37 gp 20+14. Olen tuolla tehnyt varmaan neljä vaparimaalia tässä parin päivän sisään, on se melkoinen peto noissa vapareissa. Ei väliä onko kaukaa vai läheltä, silti pallo on yläkulmassa. Neuer on pelannut myös mahtavasti ja antanut mahdollisuuden voittaa. Pari gamesaveria vähintään per matsi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eka turnaus ku voitettii. Tokan finaalissa barcalle takkiin rankkareissa. Plä. Oli muutenki psg:tä ja juvee vastassa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaran sormipenetraatiomuuvi on kyllä pakko saada sukeltamisineen fifa 16. Muuten puuttuu realistisuus.
 
FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noniin. Testailin tovin Ibra / Tevez kärkikaksikkoa (4222). Mutta sit ostin Depayn ja testasin Ibraa yksin 433(3) formaatissa ja peli vain klikkasi kohdalleen. Tässä sitten uusi tiimi, missä kaksi omaa lempi pelaajaa ;)

04fce82da4707f390cfc638615286452.jpg


Edit niin ja vaihdosta kolmas lempipelaaja oikeaan laitaan :)

Eli Neymar, Ibra ja Depay tuulettaa kärjessä. Kyllä on uskomaton tiimi, jos pelaajat vaan pelipäälle sattuu :O
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaran sormipenetraatiomuuvi on kyllä pakko saada sukeltamisineen fifa 16. Muuten puuttuu realistisuus.

Odottelinkin koska alkaa tulla ÄsPee-läppää! :D

Muutenkin hirmu vähän ollut tuosta turnauksesta löpinää, kukaan ei sanonut sanaakaan Neymarin punaisesta yms. Olikos ne löpinät nykyään kielletty tjms?

Palatakseni asiaan, multa oli päikkäreiden aikana ostettu käytännössä koko vaihtopakka tyhjäksi. :eek:

Piti ihan tarkistaa että onko jotain extinction juttua menossa mutta ei, olin vaan ihan puhtaasti pirun onnekas. Rakastan laiskoja ostelijoita. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näh, ei oikee copat nappaa. Vaikka yks oma lemppari onkin melkonen teatteritähti, niin menee noi latinot silti mun sietokynnyksen yli.
 
Ylös Bottom