Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

hjaa semmonen offlinecup. Lie 15 tehtyä, 1 omiin lipsahti vahingossa finaalissa ku johdin 5-0. Paskaa toi professional, voi tehä maalin millon haluaa. Mukava hakea näyttäviä osumia.
Pakka ei ollu ees paska, santi, cuadrado(tää pitäny monesti hankkia, ei tartte enää) matic ja cavani. Alottelijalle toi pakka niin ois premieristä vasen ja oikea laita kuosiin ja vielä keskikentän pohjakin :)
oisin silti voinu noi vaihtaa yhteen totsiin. Ja siitä puhe mistä puute: tots azpi ois varmaan kova luu ?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Online turnee kyllä parin testin jälkeen vaikuttaa just niin hikiseltä ku olettaa saattoi... Vastaan tulee sen sweaty settiä. Ekalta kierrokselta voitto joten riittäköön tältä päivää. Kolikoilla ostanu nyt 3:ssa päivässä 4 pakkaa... 3x Defour. Pitää muistaa siis huomenna lotota :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miten voisi arvioida pelaajan hinnan kehitystä? Kerään rahaa ja Payetin hinta vain nousee, onko edes järkeä laittaa kaikkia säästöjäni 74,000 yhteen pelaajaan???
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

hjaa semmonen offlinecup. Lie 15 tehtyä, 1 omiin lipsahti vahingossa finaalissa ku johdin 5-0. Paskaa toi professional, voi tehä maalin millon haluaa. Mukava hakea näyttäviä osumia.
Pakka ei ollu ees paska, santi, cuadrado(tää pitäny monesti hankkia, ei tartte enää) matic ja cavani. Alottelijalle toi pakka niin ois premieristä vasen ja oikea laita kuosiin ja vielä keskikentän pohjakin :)
oisin silti voinu noi vaihtaa yhteen totsiin. Ja siitä puhe mistä puute: tots azpi ois varmaan kova luu ?

Puolustus suuntaan todella varma.. oikeassa paikassa ja löytyy voimaa. Ei Auba hypi silmille.. hyökkäyksessä ei paras vaihtoehto mutta kyllä tuo crossit heittää jos sinne joskus eksyy.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miten voisi arvioida pelaajan hinnan kehitystä? Kerään rahaa ja Payetin hinta vain nousee, onko edes järkeä laittaa kaikkia säästöjäni 74,000 yhteen pelaajaan???

Viikonloppuna kun on 50k ja 100k pussit niin saattaa tippua. Tosin näyttää card weight olevan niiiiiiiiin pienellä niin ei tolle takeita voi antaa.. 74k Payetin tasoisesta pelaajasta ei ole yhtään mitään. Joten jättisin turhan miettimisen ja kävisin ostamassa saman tien :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Viikonloppuna kun on 50k ja 100k pussit niin saattaa tippua. Tosin näyttää card weight olevan niiiiiiiiin pienellä niin ei tolle takeita voi antaa.. 74k Payetin tasoisesta pelaajasta ei ole yhtään mitään. Joten jättisin turhan miettimisen ja kävisin ostamassa saman tien :)

No... mitenköhän tuo nyt meni.... olin hankkimassa mutta ajattelin että 60k liikaa ja mitä sitten tapahtuikaan, nousi 70k ja sitten 80k .... tänään joku maksoi 110k ... huh huijaa ... olin äsken erittäin lähellä edetä EA Cupissa 4-parhaan joukkoon, mutta joku laukaisuvoimainen tyyppi siitä puuttui .. minulla siis Payet normi kortti.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No... mitenköhän tuo nyt meni.... olin hankkimassa mutta ajattelin että 60k liikaa ja mitä sitten tapahtuikaan, nousi 70k ja sitten 80k .... tänään joku maksoi 110k ... huh huijaa ... olin äsken erittäin lähellä edetä EA Cupissa 4-parhaan joukkoon, mutta joku laukaisuvoimainen tyyppi siitä puuttui .. minulla siis Payet normi kortti.

Niin kylläjän sitä max. Hinnalla menee jatkuvasti, treidaajat ostaa halvalla, myy vähemmän halvalla ja vatipäät ostaa.

Vielä kerkeet mukaan turneen kakkoskaudelle..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Spencer alotti uuden RTG:n!

[video=youtube;uOJv2LlVrJM]https://www.youtube.com/watch?v=uOJv2LlVrJM[/video]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

OHHHOH!

Tänään klo 21.00 meidän aikaa tärähtää jotain UUTTA FUT:tiin.

ChuBoi oli höpöttänyt striimissään siitä hetki sitten.

Nyt veikkaillaan joko pinkkejä kortteja, TAI paikan vaihtoja laidalta keskelle(Rob Hodson twiittas jotain tohon liittyvää pari viikkoa sitten)

Tai vielä speziaali VKL TOTS?

Chuboi vinkkas että on sit Hikinen juttu...


-------------------------------------------------

Ton seinäsyöttönapin selviäminen muuten Hivenen helpotti peliä:

http://xboxclips.com/PopulousLyric2/3d090dff-125a-4aed-858f-07f85df27682
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos toi Laidalta keskeen position kortti ilmaantuu niin käytännössä ST Ronaldo, ST Walcott, ST Schurrle etc menettää täysin oman arvonsa. Kuka haluaisi RB 97 Ronaldon, kun TOTY 99 Ronaldon saa konvertoitua strikeriksi? Melko hikinen uudistus olisi kyllä! En tiedä tykkäisinkö... :)

- - - - - -

Enkä ole varma tykkäänkö tuosta Spencerin uudesta sarjastakaan. Hieman tylsähkö idea, mutta toisaalta eipä noita ideoita ole helppoa keksiä ihan tuosta vain. Katson silti jokaisen jakson.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Paikanvaihtoja jotta saan David Luizille vihreän pallon hyökkäjänä. +10 dopingit on pysyviä ja niitä saa laittaa niin monta ku haluaa...Sukellus boxissa kortti olis kans oiva lisä. Sama kirjekuori kortti jolla voi lahjoa seuravan pelin tuomarin... Vai että lisää sweatyä sehän tästä pelistä puuttuikin...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Paikanvaihtoja jotta saan David Luizille vihreän pallon hyökkäjänä. +10 dopingit on pysyviä ja niitä saa laittaa niin monta ku haluaa...Sukellus boxissa kortti olis kans oiva lisä. Sama kirjekuori kortti jolla voi lahjoa seuravan pelin tuomarin... Vai että lisää sweatyä sehän tästä pelistä puuttuikin...

Tää tulis kyllä just hyvään aikaan, ku totesin et mun Argentiina tiimin oikea laitapakki taitaa jatkossa olla IF Eduardo Salvio(Zabaletalla ei oo ... Shot poweria)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joku undulaatti osti minulta tämän pelaajan 5,000 kolikolla: http://www.futbin.com/player/11040/john-marquis

SOCCER ACADEMY kiittää, nyt Clubin pankkitilillä 80k.

Tämmöistä squadia oon rakentamassa
http://www.futhead.com/15/squads/35349370/
Mietteitä?

Minusta on suorastaan upeata, että kaatuilija Neymar ei ole vasemmassa laidassa vaan Lazion mies Anderson, muutenkin mielenkiintoisia nimiä. Voisiko hopea korteista löytyä ketään mielenkiintoista Brassia... Kaikki aidot Brasilialaiset: http://sofifa.com/players/?hl=en-GB&tp=all&na[]=54&hc=0

Toki esim. Ronaldinho on todella huonosti mallinnettu, näyttää ihan järkyttävältä mustalta murjaanilta, arabi, mikä lie.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ihan normi settiä... noita pronseseja ja hopeisia niin vähän liikenteessä välillä joten sehän on saattanu olla ainoa kortti markkinoilla.

Ainoa kortti markkinoilla? Hmm.. luulen että jollain on hieman enemmän rahaa kuin minulla, ehkä jopa miljoona kolikkoa.

Ton seinäsyöttönapin selviäminen muuten Hivenen helpotti peliä:

http://xboxclips.com/PopulousLyric2/3d090dff-125a-4aed-858f-07f85df27682

Ymmärsinkö oikein että opit juuri ensimmäistä seinäsyötön FIFA-peleissä??? Ei hyvänen aika sentään tätä touhua, 90 % pelaajista ei tiedä edes perus toimintoja, jotka näkee pelin valikoista löytyvistä ohjeista.
 
Ylös Bottom