Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ainoa kortti markkinoilla? Hmm.. luulen että jollain on hieman enemmän rahaa kuin minulla, ehkä jopa miljoona kolikkoa.



Ymmärsinkö oikein että opit juuri ensimmäistä seinäsyötön FIFA-peleissä??? Ei hyvänen aika sentään tätä touhua, 90 % pelaajista ei tiedä edes perus toimintoja, jotka näkee pelin valikoista löytyvistä ohjeista.


Nii niitä pronssi ja hopea korteeja on välillä aika vähän... sainhan itsekkin myytyä jonkun hopeisen espanjalaisen st kortin paskoilla arvoilla neljällä tuhannella.... en sen takia että kortti on niin haluttu ja arvokas vaan sen takia että niitä oli tasan 3 marketissa... Toisekseen jos jonkun kortin haluaa ja se maksaa vaan 5k niin ainoastaan idiootti jää odottamaan hinnan laskua.



Onneks meillä on oma Yoda johdattamassa, niin ehkä ollaan paremmin perillä ku 16 käynistyy....
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ainoa kortti markkinoilla? Hmm.. luulen että jollain on hieman enemmän rahaa kuin minulla, ehkä jopa miljoona kolikkoa.



Ymmärsinkö oikein että opit juuri ensimmäistä seinäsyötön FIFA-peleissä??? Ei hyvänen aika sentään tätä touhua, 90 % pelaajista ei tiedä edes perus toimintoja, jotka näkee pelin valikoista löytyvistä ohjeista.

Ei hyvänen aika sentään tätä touhua kun nyypät alkaa aukomaan päätään. Mulla on varmasti isompi virtuaalikikkeli ku sulla
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nää DPK:n viestit täällä ja Murossa on kyllä parasta viihdettä :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voisko joku rakennella minulle jonkunlaisen hybridin hintahaarukka 70-80k. Itsellä alkaa olla hieman ideat lopussa:( . Minkäänlaisia toiveita ei oli mutta olisin tyytyväinen jos saisin edes yhden ehdotuksen tähän viestiin:). Tällä hetkellä 6pelin tappioputki meneillään joten äsken lähti kaikki pelaajat markettiin:D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuli tossa pistettyä ligue1 tiimi lihoiks + motm Vidal, if pogba ja sif tevez (edelleen myynnissä). Että sais tän squadin kasattua.
http://www.futhead.com/15/squads/35384053/
Tevez ja Pogba kyllä varmaan parhaat pelaajat millä oon pelannu fifassa.
Handanovic vaihtuu Tots buffoniin kunhan rahat vaan saa kasaan.

Ps. edelleen sif tevez ja sif Matuidi myynnissä pleikan puolella jos jotain kiinnostaa
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voisko joku rakennella minulle jonkunlaisen hybridin hintahaarukka 70-80k. Itsellä alkaa olla hieman ideat lopussa:( . Minkäänlaisia toiveita ei oli mutta olisin tyytyväinen jos saisin edes yhden ehdotuksen tähän viestiin:). Tällä hetkellä 6pelin tappioputki meneillään joten äsken lähti kaikki pelaajat markettiin:D
Minä rakennan kunhat sanot mikä formation?

Eikä sillä formationillakaan niin väliä kun sen saa sit pelissä vaihdettua miksi haluaa ja kemiat säilyy, mut kaikki ei jaksa sitä tehdä. Kauheen raskasta se startin painaminen ja formationin muuttaminen. :)

Nii ja kerro ihmeessä et jos on joku pelaaja joka EI saa olla squadissa.

Täs ny muutama anyway:

4141 (~56k)

ZwGKzmM.jpg


433 (4) (~82k)

CxNybd4.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oisikohan tuo paljon hehkutettu 4141 hyvä? Itse en sitä vielä testannut joten se olisi varmaankin hyvä ajaa sisään :). Ketään semmoista pelaajaa ei oikeastaan ole jota ei saisi olla:D muutta kyllähän sinnä fiksuna ihmisenä et sinne mitäänn Ibarboja laita??:D:D . Ja iso kiitos ja kumarrus sinnne ämharrtille:)

EDIT: Tuo näyttää hyvältä tuo alempi täytynee katsellla kun pääsee illalla konsolille. KIITOS!:)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oisikohan tuo paljon hehkutettu 4141 hyvä? Itse en sitä vielä testannut joten se olisi varmaankin hyvä ajaa sisään :). Ketään semmoista pelaajaa ei oikeastaan ole jota ei saisi olla:D muutta kyllähän sinnä fiksuna ihmisenä et sinne mitäänn Ibarboja laita??:D:D . Ja iso kiitos ja kumarrus sinnne ämharrtille:)

EDIT: Tuo näyttää hyvältä tuo alempi täytynee katsellla kun pääsee illalla konsolille. KIITOS!:)
Ei mitään. Kannattaa ehkä ingame vaihtaa Khediran ja Sikatiikerin paikka. Nytkun tuolla saksan tiimillä vetänyt niin Khedira on kyllä aivan loistava. Ei pidä antaa alhaisen pacen hämätä tekew just sen mitä pitää ja ihan hyvät syötötkin on. Muutaman maalinkin se teki ku reenailin! Loistava CDM! :)

Eiku juu päädyit alempaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ainoa kortti markkinoilla? Hmm.. luulen että jollain on hieman enemmän rahaa kuin minulla, ehkä jopa miljoona kolikkoa.



Ymmärsinkö oikein että opit juuri ensimmäistä seinäsyötön FIFA-peleissä??? Ei hyvänen aika sentään tätä touhua, 90 % pelaajista ei tiedä edes perus toimintoja, jotka näkee pelin valikoista löytyvistä ohjeista.

Dpk kun oot niin pro. Missä kohtaa FIFA päävalikossa lukee seinösyötöstä jotain? Ja mielellään screenshot kun olen niin tyhmä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nää DPK:n viestit täällä ja Murossa on kyllä parasta viihdettä :D

On. Mutta kun välillä tekee mieli mennä etsimään sen kotiosoite, niin en tiedä. Onko se mielenterveydelleni hyväksi. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On. Mutta kun välillä tekee mieli mennä etsimään sen kotiosoite, niin en tiedä. Onko se mielenterveydelleni hyväksi. :)

Sinuna miettisin uuden lääkereseptin hakemista, mutta olet oikeassa ohjeissa ei ole seinäsyöttöä, kummallista.

- - - - -

Mutta asiaan... ihmettelen edelleenkin miten jaksatte pelata sellaista tali-aivoa vastaan joka prässää / juoksee 90 min. nuo pelit ovat itselle kaikista vaikeimpia koska koko ajan pitää väistellä. Olen miettinyt että alkaisi noita harhautuksia opettelemaan 1-kerralla. Ehkä näin saisi rauhaa, toinen hyvä on ollut puolten vaihdot...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oisikohan tuo paljon hehkutettu 4141 hyvä? Itse en sitä vielä testannut joten se olisi varmaankin hyvä ajaa sisään :). Ketään semmoista pelaajaa ei oikeastaan ole jota ei saisi olla:D muutta kyllähän sinnä fiksuna ihmisenä et sinne mitäänn Ibarboja laita??:D:D . Ja iso kiitos ja kumarrus sinnne ämharrtille:)

EDIT: Tuo näyttää hyvältä tuo alempi täytynee katsellla kun pääsee illalla konsolille. KIITOS!:)

Tossa tommone, Sow sopii tohon Turanin paikalle paremmin kyllä

pitch-2401664.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sinuna miettisin uuden lääkereseptin hakemista, mutta olet oikeassa ohjeissa ei ole seinäsyöttöä, kummallista.

- - - - -

Mutta asiaan... ihmettelen edelleenkin miten jaksatte pelata sellaista tali-aivoa vastaan joka prässää / juoksee 90 min. nuo pelit ovat itselle kaikista vaikeimpia koska koko ajan pitää väistellä. Olen miettinyt että alkaisi noita harhautuksia opettelemaan 1-kerralla. Ehkä näin saisi rauhaa, toinen hyvä on ollut puolten vaihdot...

Tässä ku ei hirveästi muunlaisia pelejä ole tarjolla normi online puolella... niin pelattava sitä mitä on tarjolla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sinuna miettisin uuden lääkereseptin hakemista, mutta olet oikeassa ohjeissa ei ole seinäsyöttöä, kummallista.

- - - - -

Mutta asiaan... ihmettelen edelleenkin miten jaksatte pelata sellaista tali-aivoa vastaan joka prässää / juoksee 90 min. nuo pelit ovat itselle kaikista vaikeimpia koska koko ajan pitää väistellä. Olen miettinyt että alkaisi noita harhautuksia opettelemaan 1-kerralla. Ehkä näin saisi rauhaa, toinen hyvä on ollut puolten vaihdot...

Opettelemaan harhautuksia? mitäs kummaa, etkä sä olekaan UBERPRO?

Kyllä tosiaan skilleillä saa kivasti tilaa, ja tyhjästä tuleekin yhtäkkiä maalintekotilanne. Itte tarvis opetella noita EXIT-moveja, oon aina ihan hukassa kun pysään pallon kanssa, ja vihu höökii päälle. Tiedän kyllä MITÄ pitäis tehdä, mut ei vaan muista et mihin suuntaan oikeaa tatti nylkäytettiin ja mihin vasenta
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Harmi kun ei ole poppareita.

- - - - -

Mun mielestä nuo yliprässäävät ja höntyilevät vastustajat on just parhaita. Antaa kaverin ravata vaan, kohta siellä onkin tilaa vaikka missä! Pallo liikkeelle ja ei virheitä. Toki noita vastaan pelaaminen niillä manuaaleilla on varmasti syöpää mut nää on ihan henkilökohtaisia valintoja.

Mä uskaltaisin näin hatusta vedettynä väittää että edustat ~10% FUT väestöstä, jotka jaksaa pakertaa manuaaleilla. Tuot melkein päivittäin esille oman kantasi assisted pelaajista ja siitä kuinka kaameaa ja nopeaa se pelaaminen on.

Mun henk.kohtainen kantani on se että tuollaiset manuaali elitistit ei kuulu FUT pelimuodon sisälle, NIIN PITKÄÄN kuin tarjolla ei ole mahdollisuutta käyttää manual/assisted filtteriä. Manual vs. assisted ei vaan toimi. Deal with it.

Edelleen, kyse on jokaisen omasta valinnasta, ja voisit tehdä esim jotain allaolevista:

- Kokeile itsekin assistedeja miltä se tuntuu
- Jatka manuaaleilla kakkoseen ottamista
- Vaihda pelimuotoa
- Ennenkaikkea, lopeta se itkeminen siitä miten huono pelimuoto on pelata, yms oheiskitinä vähän kaikesta.

Darnille myös, ei ollut hyvää tekstiä. Vaikka huulta heitätkin niin kotiosoitteen ettiminen yms. löpinä, not cool. Herrasmiehiä täällä ollaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mun henk.kohtainen kantani on se että tuollaiset manuaali elitistit ei kuulu FUT pelimuodon sisälle, NIIN PITKÄÄN kuin tarjolla ei ole mahdollisuutta käyttää manual/assisted filtteriä. Se paketti ei vaan toimi.

No nyt toit itse tämän asian esille, itse mietin että miten jaksatte sellaisia pelejä kun toinen koko ajan iholla:

- harhautukset
- puolenvaihdot
- viikate??? sekin voisi nimittäin toimia, kunnon niitti tai rajusti jalat alta 10-paidalta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Viihdettä koko rahan edestä... Sen aikaa mitä täällä on ollu niin tää on loistava yhteisö. Paljon hyvää asiaa sun muuta....
Yksi jannu on kuitenkin pystyny leppoisan ilmapiirin kääntämään varsin negatiiviseksi... Olet DPK pyytäny apua monessa itsestään selvässä asiassa ja sitä on sulle tarjottu.. silti päädyt jostain syystä sinua neuvovalle toverille vi****lemaan.
Ehkä kannattaa mennä hiukan itteensä ja miettiä sitä ulostus antiaan ennen seuraava viestiä!
http://m.youtube.com/watch?v=lbHUwiUiOhw
 
Ylös Bottom