Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oisikohan tuo paljon hehkutettu 4141 hyvä? Itse en sitä vielä testannut joten se olisi varmaankin hyvä ajaa sisään :).

Oon testannut 4141:stä tässä Konsulifinin maajoukkueturnauksessa. Sopii hyvin mun syöttäen jauhavalle pelityylille ja muutenkin sattui olemaan noita espanjalaisia sopivasti maajoukkueen rungoksi. Sieltähän ei niitä kärkimiehiä muutenkaan juuri löydy, mutta keskikenttäpelaajia vaikka muille jakais.

En ole lukenut mitään oppaita tohon, mutta näkeehän sen, että koko keskikentällä siinä pitää hyökätä. Mutta puolustukseen päin toi keskikentän kolmio toimii myös. Normaalisti olen käyttänyt 41212:sta, ja siinä on mulla aika tavallista vetää laidoilta sisään ja boksissa on nopeissakin hyökkäyksissä ne kaksi kärkeä. 4141:ssä tuntuu toimivan paremmin keskeltä hitaasti etenevä hyökkäys, jossa jauhetaan jauhetaan jauhetaan ja haetaan sitä paikkaa joko päästä hyvään vetopaikkaan boksin ulkopuolelta tai sitten syöttöä boksiin jonne joko kärki tai ylemmät keskikenttäpelaajat leikkaa. En tiedä mitä viisaampien oppaat sanoo, mutta näin meillä.

Tällä porukalla on myös mukava pompotella loppupelissä keskialueella 1-0 johdossa palloa pitäen, kun ei ole mitään kiirettä luopua pallosta, mutta koko ajan on valmis vaaralliseen hyökkäykseen kun tilanne tulee. :)

Olisiko kellään heittää hybridi squadia jossa tots eremenko, forma mieluiten 433 (4) rahaa minulla on vain 79k joten sillä mennää.
Toki käy squadin jossa ei eremenkoa ole jos se on huippuhyvä

Kiitos tuulikselle Siintä treidausjutusta mutta itellä ei vaan toiminut:)
http://www.futhead.com/15/squads/35408749/
Siinä ois timantin kova 433(4) muutamalla cam-st hyperlinkki vaihtoeholla ja täysillä kemioilla. schurrle on kyllä ollu tässä pelissä älyttömän kova, itellä tällä hetkellä käytössä if-versio mutta oli tuossa edellisessä turneessa nif ja toimi kyllä seki hyvin. Riittävän vahva ja 4* 4* eli aivan bueno. Ite ottasin nuilla napeilla käyttöön tod näk tuon quintero-jackson parivaljakon, jackson oli kuitenki mun lempikortti 14:ssa ja hyvältä näyttää edelleen. Tötsi-eremenkosta sanottava että on kyllä n. 30 plein otannalla ihan mielettömän kova, pelaa mulla 4141 alempana cm:nä. Ketjuki joutu vissiin leikkauksen alle mutta hyvää settiä :D

Kiitos hyvistä squadi vinkeistä !

Päädyin sitte tälläseen http://www.futhead.com/15/squads/35408596/ kun muistin tuon martinezin totsin totsin, parin pelin jälkeen ihan hyvä ollut. Ainut heikkous tuntuu olevan Carvahalja Tello :/
http://www.futhead.com/15/squads/35408845/ tollaseen sitä yritetään parantaa.

Oisko mitään vinkkejä miten tulis parempi ?
http://www.futhead.com/15/squads/35409763/ IMO tuo quaresma näyttää paremmalta ku tello. Mullerista, Bravosta ja Piquesta totsitki tarjolla ;)

Joo just luin tämän uuden mullistavan idean.... Miten siistiä ku kaikki swety kortit saa informit... If Ibarbo on vihdoinkin totta.

1254883.jpg

Joo just luin tämän uuden mullistavan idean.... Miten siistiä ku kaikki swety kortit saa informit... If Ibarbo on vihdoinkin totta.

Tuskin äänestystaitoiset äänestää Ibarboa...
Ihan sama mitä tulee, ostan.

Ei herranjumala, eikö tämän pelin pitäny olla jo kuollu ja sitten ne pinkit kortit oliki varattu hikitiimille

Tuskin äänestystaitoiset äänestää Ibarboa...
Ihan sama mitä tulee, ostan.

Sieltähän tulee pelin parhaat kortit....

99 Ibarbo, Doumbia, Walker, Cuardado, Onouha, Gervinho, Sturri ketäs jäi puuttumaan :p

Minä oikeesti yllätyn jos noista löytyy jotain järkevää....

According to our data, Liverpool’s Daniel Sturridge is the top scorer in FIFA 15 Ultimate Team with over 80 million goals scored in total.
:)

Sieltähän tulee pelin parhaat kortit....

99 Ibarbo, Doumbia, Walker, Cuardado, Onouha, Gervinho, Sturri ketäs jäi puuttumaan :p

Minä oikeesti yllätyn jos noista löytyy jotain järkevää....

Pinkki Walker 500k hintalapulla, kiitosh. Sitä vois käyttääkin kun ei joka jonnella olis

Sanokaas jotain vähän huonompii maita joista saa rakenneltuu sellasen kivan n.10-15k joukkueen? Kun alan kokoomaan niitä näin fifan ehtoopuolella. Clubissa on jo yks "ykköstiimi" ja "hupitiimi", jossa on mm. If totti ja if pirlo. :)Ja siis mikä on toi pinkki sturre?

Sanokaas jotain vähän huonompii maita joista saa rakenneltuu sellasen kivan n.10-15k joukkueen? Kun alan kokoomaan niitä näin fifan ehtoopuolella. Clubissa on jo yks "ykköstiimi" ja "hupitiimi", jossa on mm. If totti ja if pirlo. :)Ja siis mikä on toi pinkki sturre?

Meksikosta saa kivan, Gullit ja Gallo keskikentälle ( Pena ja Vazquez).
Sturrikka on mainos #Futtie äänestys alkaa 01.07

Turkki, Uruguay, Sveitsi...

Kfinin Xbox Onen pelaajilla mielenkiintoa laittaa kesäksi jonkinlainen klubi pystyyn mitä voisi porukalla pelailla? Kävin laittamassa viestiä pro clubs ketjuun, mut eihän sitä kuitenkaan kukaan lue. :D Mitäs sanotte, jos silloin tällöin pistetään pelejä pystyyn ja katsotaan mitä yhteispelistä tulee?

Ylös Bottom