Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Viihdettä koko rahan edestä... Sen aikaa mitä täällä on ollu niin tää on loistava yhteisö. Paljon hyvää asiaa sun muuta....
Yksi jannu on kuitenkin pystyny leppoisan ilmapiirin kääntämään varsin negatiiviseksi... Olet DPK pyytäny apua monessa itsestään selvässä asiassa ja sitä on sulle tarjottu.. silti päädyt jostain syystä sinua neuvovalle toverille vi****lemaan.
Huom! Sinun henk koht näkemys asiasta.
piti ottaa toinenkin offlinepakka talteen, "paras" toulalan, loput kakkaa.
nyt sitten kauhunsekaisin tuntein vois illan ratoksi testata online kimpoilua, jos vaikka sais sieltäkin pakan talteen. Saapahan rauhassa huutaa ku emäntä lähti vklopuksi kotonaan käymään
Huom! Sinun henk koht näkemys asiasta.
Uskoisin että tuo menee aika lähelle hintahaarukkaa, maun mukaan voi tuonne lw:ksi laittaa sitten myös gervinhon tai asamoahin mutta ainaki omaan silmään näyttää kyllä hyvältä ja kaikki nuo on testattu. Penkille vielä guarin tai yaya antaan lisää tulivoimaa jos kassa kestää (y)Voisko joku rakennella minulle jonkunlaisen hybridin hintahaarukka 70-80k. Itsellä alkaa olla hieman ideat lopussa . Minkäänlaisia toiveita ei oli mutta olisin tyytyväinen jos saisin edes yhden ehdotuksen tähän viestiin. Tällä hetkellä 6pelin tappioputki meneillään joten äsken lähti kaikki pelaajat markettiin
No nyt toit itse tämän asian esille, itse mietin että miten jaksatte sellaisia pelejä kun toinen koko ajan iholla:
- harhautukset
- puolenvaihdot
- viikate??? sekin voisi nimittäin toimia, kunnon niitti tai rajusti jalat alta 10-paidalta
Hmm.... ....Eli näin vale-lääkärini suosittelisin että vaihdat nykyiset lääkkeesi nopeasti uusiin, red pill / blue pill ... tiedät varmaan miten se jänis juttu toimii ... mutta se että alat nyt jäljittää minua ja suosittelet venäläistä rulettia niin ... mene ulos välillä, vaikka sienestämään tai jotain ... olemme FUTin maailmassa, puhumme pelistä, joka on ihmeellinen ja näin.
Ihan minun oma!
Kyllä se natsaa aika pitkälti yhteisön mielipiteen kanssa, meillä ei juurikaan ollut vittuilua tai ylimääräistä vääntöä ennen vanhaan. Tyylisi ja asenteesi ON ehkä pikkuriikkisen ylimielinen ja alentuva
- HarhautuksetNo nyt toit itse tämän asian esille, itse mietin että miten jaksatte sellaisia pelejä kun toinen koko ajan iholla:
- harhautukset
- puolenvaihdot
- viikate??? sekin voisi nimittäin toimia, kunnon niitti tai rajusti jalat alta 10-paidalta
Kyselet täällä mikä tarkoittaa range tai treidaus ym. ja sitten kun joku ei tiedä esim. jotain seinäsyöttä minkä sinä tiedät niin sitten tulee tekstiä ylimieliseen sävyyn.
Tällä nipulla olen vetänyt kolmosdirressä: http://www.futhead.com/15/squads/35403559/ Tuohon kun laittaa Löwin esimerkiksi koutsiksi niin kemia on muistaakseni 95. Ja jos vaikka Schmelzerin vaihtaa Rodrigueziin niin kemia nousee 98:aan tai vaihtaa Modricin johonkin Bundesliiga keskikenttäpelaajaan jne. Valinta on sinun.Olisiko kellään heittää hybridi squadia jossa tots eremenko, forma mieluiten 433 (4) rahaa minulla on vain 79k joten sillä mennää.
Toki käy squadin jossa ei eremenkoa ole jos se on huippuhyvä
Kiitos tuulikselle Siintä treidausjutusta mutta itellä ei vaan toiminut
Olisiko kellään heittää hybridi squadia jossa tots eremenko, forma mieluiten 433 (4) rahaa minulla on vain 79k joten sillä mennää.
Toki käy squadin jossa ei eremenkoa ole jos se on huippuhyvä
Kiitos tuulikselle Siintä treidausjutusta mutta itellä ei vaan toiminut
Tuli nysvättyä toi offline turnaus ja oli kyl sen arvosta...
Näytä liitetiedosto 14466
Olen hyvin hikinen mies.
Hei mäkin sain sen tosta palkintopakasta.... Dzekon nimittäin...
Toi Lacazette niminen RANSKALAINEN (<3) on muuten ihan hyvä hidden gemi. Kannattaa testata.
Toi Lacazette niminen RANSKALAINEN (<3) on muuten ihan hyvä hidden gemi. Kannattaa testata.