Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja finaali kirous jatkuu... Ruotsin poika sai 5 vetoa maalia päin ja 4 meni sisään, ei taas kiinnostanu mun pelaajia pätkän vertaa :(
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Viihdettä koko rahan edestä... Sen aikaa mitä täällä on ollu niin tää on loistava yhteisö. Paljon hyvää asiaa sun muuta....
Yksi jannu on kuitenkin pystyny leppoisan ilmapiirin kääntämään varsin negatiiviseksi... Olet DPK pyytäny apua monessa itsestään selvässä asiassa ja sitä on sulle tarjottu.. silti päädyt jostain syystä sinua neuvovalle toverille vi****lemaan.

Huom! Sinun henk koht näkemys asiasta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

piti ottaa toinenkin offlinepakka talteen, "paras" toulalan, loput kakkaa.
nyt sitten kauhunsekaisin tuntein vois illan ratoksi testata online kimpoilua, jos vaikka sais sieltäkin pakan talteen. Saapahan rauhassa huutaa ku emäntä lähti vklopuksi kotonaan käymään :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huom! Sinun henk koht näkemys asiasta.

Kyllä se natsaa aika pitkälti yhteisön mielipiteen kanssa, meillä ei juurikaan ollut vittuilua tai ylimääräistä vääntöä ennen vanhaan. Tyylisi ja asenteesi ON ehkä pikkuriikkisen ylimielinen ja alentuva
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

piti ottaa toinenkin offlinepakka talteen, "paras" toulalan, loput kakkaa.
nyt sitten kauhunsekaisin tuntein vois illan ratoksi testata online kimpoilua, jos vaikka sais sieltäkin pakan talteen. Saapahan rauhassa huutaa ku emäntä lähti vklopuksi kotonaan käymään :D

Kannattaa jotain cooleria hommata... :) on nimittäin sen verran hikinen turnee...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voisko joku rakennella minulle jonkunlaisen hybridin hintahaarukka 70-80k. Itsellä alkaa olla hieman ideat lopussa:( . Minkäänlaisia toiveita ei oli mutta olisin tyytyväinen jos saisin edes yhden ehdotuksen tähän viestiin:). Tällä hetkellä 6pelin tappioputki meneillään joten äsken lähti kaikki pelaajat markettiin:D
Uskoisin että tuo menee aika lähelle hintahaarukkaa, maun mukaan voi tuonne lw:ksi laittaa sitten myös gervinhon tai asamoahin mutta ainaki omaan silmään näyttää kyllä hyvältä ja kaikki nuo on testattu. Penkille vielä guarin tai yaya antaan lisää tulivoimaa jos kassa kestää (y)

Niin joo ja suurimmalla osalla nuista taitaa vielä olla if:t että niillähän tuota pääsis päivittään jos jää coinsseja yli.
http://www.futhead.com/15/squads/35397331/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No nyt toit itse tämän asian esille, itse mietin että miten jaksatte sellaisia pelejä kun toinen koko ajan iholla:

- harhautukset
- puolenvaihdot
- viikate??? sekin voisi nimittäin toimia, kunnon niitti tai rajusti jalat alta 10-paidalta



Hmm.... ....Eli näin vale-lääkärini suosittelisin että vaihdat nykyiset lääkkeesi nopeasti uusiin, red pill / blue pill ... tiedät varmaan miten se jänis juttu toimii ... mutta se että alat nyt jäljittää minua ja suosittelet venäläistä rulettia niin ... mene ulos välillä, vaikka sienestämään tai jotain ... olemme FUTin maailmassa, puhumme pelistä, joka on ihmeellinen ja näin.

Niin puhutaan futista ja sä alat leikkii lääkäriä, vittuako mun lääkkeet sulle kuuluu. Mulla on agressio ongelma ollut viimeset 25 vuotta suunnillee.. Nykyset hermokipulääkkeet buustaa agressiota noin kymmenkertaiseksi ja kyllä, olen maininnut siitä omalle lääkärilleni, ei sanonut siihen mitään. Että pidä se naama kii, ellet oikeasti halua saada tosta mun 53 senttisestä puumailasta polviin kunnolla.

Just tulin ulkoa, etten sillä mailalla pistänyt kotona tavaraa paskaksi, kun onnistuit kyllä siinä, mitä tänne foorumille olet tullut tekemään, trollaan muita raivon partaalle.

Futiin liittyen.. Jos pelais vähä fifaa lasten kaa..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä se natsaa aika pitkälti yhteisön mielipiteen kanssa, meillä ei juurikaan ollut vittuilua tai ylimääräistä vääntöä ennen vanhaan. Tyylisi ja asenteesi ON ehkä pikkuriikkisen ylimielinen ja alentuva

Näinhän se vähän on. Kyselet täällä mikä tarkoittaa range tai treidaus ym. ja sitten kun joku ei tiedä esim. jotain seinäsyöttä minkä sinä tiedät niin sitten tulee tekstiä ylimieliseen sävyyn.

Kyllä täällä on melko rauhalliseen sävyyn keskusteltu ennen.



Nuo offline turnaukset on kyllä niin surkuhupaisia, tekoäly saa tulla suoraan nilkoille ilman rikettä ja kun se pysäyttää minun pallollisen pelaajan niin minä teen tilanteessa rikkeen. Tuntuu että pelaa vaan veskaria vastaan, kun ottaa melkein kaiken kiinni
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No nyt toit itse tämän asian esille, itse mietin että miten jaksatte sellaisia pelejä kun toinen koko ajan iholla:

- harhautukset
- puolenvaihdot
- viikate??? sekin voisi nimittäin toimia, kunnon niitti tai rajusti jalat alta 10-paidalta
- Harhautukset

Kyllä. Pelkkä ballroll riittää pirun pitkälle päin höntyilevää vastaan. Mut siitä onnistuneesta harhautuksesta on osattava hyötyä. Eli tyhjät pois ja sit sitä palloa liikkeelle.

- Puolenvaihdot

Kyllä. Ehdottomasti yks asia mitä pitää hyödyntää. Hikikarpaloita vuodattava vihu hajoaa kun pallo leijailee toiselle puolen kenttää ja sillä on omat miehet kaukana pallollisesta. Mentaalietua tuo tämä, sinne sohvan ja kapulan väliin u know

- Viikate

Edestäpäin oikeassa kohtaa kyllä, sekä sivulta jos kaveri painaa laitaa pitkin. Tuosta ei saa mitään muuta etua kuin sen että tilanne keskeytyy onnistuessaan. Itse käytän aika paljon Neliö napilla taklaamista edestäpäin ennen 16:sta rajaa. Kymppipaidan niittaamisesta ei ole mitään hyötyä.

Yleisohje munaravijengin voittoon on possession. Pudota alaspäin tarvittaessa, vältä pitkiä syöttöjä maata pitkin pystysuuntaan koska sweatjengi rankaisee tosi moneasti nopeista suunnanvaihdoista.

Mulla loppuu harmillisesti kännykästä akku ihan just ja muuta pääsyä foorumille ei ole, odotan innolla mitä tästä ketjusta löytyy ku pääsen himaan. Edelleenkään ei ole popkorneja mut olutta löytyy, eikös se aja melkein saman asian. Zemiä ny kundit, peliä tää vaan on! ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyselet täällä mikä tarkoittaa range tai treidaus ym. ja sitten kun joku ei tiedä esim. jotain seinäsyöttä minkä sinä tiedät niin sitten tulee tekstiä ylimieliseen sävyyn.

Jaa... minä yllätyin koska eka futispelini taisi olla joku Striker tai what ever MM-kisa peli, taisi olla PES 1 tai vielä aikaisempi vuodelta jotain 2000 kun ollut tuo seinäsyöttö futispeleissä. Pelistä toiseen sama idea. Se on kyllä yllättävää että ei löytynyt pelin valikkojen ohjeista tätä asiaa.

Mutta on minullekki "vittuiltu" kun olen kysynyt FUTista josta en ole tiennyt yhtään mitään. Tällaiset darnin ja mr. Jacksonin ja Tuuliksen hössötykset minä jätän kokonaan väliin. Heillä on ollut alusta saakka tasan yksi mielipide tästä koko pelistä. Ei tämä foorumi teidän ole, tämä on FIFA-yhteisö joka parhaillaan koostuu tuhansista ihmisistä. Teillä on vain ollut tapa omia koko tämä ketju itsellenne... kun joku ei miellytä niin porukalla kitistään että moderaattorit tälle kaverille bannia jne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olisiko kellään heittää hybridi squadia jossa tots eremenko, forma mieluiten 433 (4) rahaa minulla on vain 79k joten sillä mennää.
Toki käy squadin jossa ei eremenkoa ole jos se on huippuhyvä

Kiitos tuulikselle Siintä treidausjutusta mutta itellä ei vaan toiminut:)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olisiko kellään heittää hybridi squadia jossa tots eremenko, forma mieluiten 433 (4) rahaa minulla on vain 79k joten sillä mennää.
Toki käy squadin jossa ei eremenkoa ole jos se on huippuhyvä

Kiitos tuulikselle Siintä treidausjutusta mutta itellä ei vaan toiminut:)
Tällä nipulla olen vetänyt kolmosdirressä: http://www.futhead.com/15/squads/35403559/ Tuohon kun laittaa Löwin esimerkiksi koutsiksi niin kemia on muistaakseni 95. Ja jos vaikka Schmelzerin vaihtaa Rodrigueziin niin kemia nousee 98:aan tai vaihtaa Modricin johonkin Bundesliiga keskikenttäpelaajaan jne. Valinta on sinun.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olisiko kellään heittää hybridi squadia jossa tots eremenko, forma mieluiten 433 (4) rahaa minulla on vain 79k joten sillä mennää.
Toki käy squadin jossa ei eremenkoa ole jos se on huippuhyvä

Kiitos tuulikselle Siintä treidausjutusta mutta itellä ei vaan toiminut:)

Siinä olis kaikilla täydet kemiat:

pitch-2403237.jpg


Toi IF-treidaus vaatii aikaa, kärsivällisyyttä ja jatkuvia tunnin re-listauksia(toki myös tuuria)
 
Ylös Bottom