Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla vois hetemaj tulla. En oo vielä tänää sitä saanutkaa.
Noniin, nyt meni jo revittelyn puolelle. Tarkkuutta jumalauta, eihän tuosta saa taas mitään selvää. Kyseessä All Rare palkintopaketti ja käsittääkseni Hetemaj on nonrare kortti. En ymmärrä miten Hetemajn nosto olisi mahdollista tuosta palkintopaketista?

E: Pussista. Palkintopussista.

Trollface-small-normal2pl7-1.png
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noniin, nyt meni jo revittelyn puolelle. Tarkkuutta jumalauta, eihän tuosta saa taas mitään selvää. Kyseessä All Rare palkintopaketti ja käsittääkseni Hetemaj on nonrare kortti. En ymmärrä miten Hetemajn nosto olisi mahdollista tuosta palkintopaketista?










Trollface-small-normal2pl7-1.png
No pirulainen :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noniin, nyt meni jo revittelyn puolelle. Tarkkuutta jumalauta, eihän tuosta saa taas mitään selvää. Kyseessä All Rare palkintopaketti ja käsittääkseni Hetemaj on nonrare kortti. En ymmärrä miten Hetemajn nosto olisi mahdollista tuosta palkintopaketista?

E: Pussista. Palkintopussista.

Trollface-small-normal2pl7-1.png


Koska €a niiin kaikki on mahdollista :) Futmasilla pojat aukas 50k pakan niin näytölle levis 11 silveriä :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On teillä kyllä väsyneet jutut ... mutta asiaan. Minulle selvisi viimein mikä tämä FUTin taika on... miksi hopea joukkue voi pärjätä kultaisia vastaan. Hmm.. FIFA 15 UT on lähes täydellinen kun ei ole lagia ja pelin tempona "normal" ... ai että.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Koska €a niiin kaikki on mahdollista :) Futmasilla pojat aukas 50k pakan niin näytölle levis 11 silveriä :D
Kuulostaa ihan hyvältä. :)

Olikos kukaan koeajanu TOTS Bravoa vielä? Hirvittää ajatus 90 overall "inform" maalivahdista. Lukenut kauheuksia TOTS De Geasta, meneekö Bravo samaan kastiin?

Ylipäätään, mikä on paras BBVA veskari? Ite vannonut Casillaksen nimeen mut se on vähän tylsähkö jo...

On teillä kyllä väsyneet jutut ... mutta asiaan. Minulle selvisi viimein mikä tämä FUTin taika on... miksi hopea joukkue voi pärjätä kultaisia vastaan. Hmm.. FIFA 15 UT on lähes täydellinen kun ei ole lagia ja pelin tempona "normal" ... ai että.
Ja väsyneitä on kyllä miehetkin. ;)

Leikki leikkinä, vähän pitää rookieta nokitella aina. Joo siis kyllä niillä hopeajengeillä pystyy vastaamaan perus kultajengiä vastaan jos osaa pelata. Laukausvoimassa ja viimeistelyssä on jäljessä aika paljon mut tikitakaa ja possessionpeliä niin kaikki on mahdollista. Ja hopeisilla voittaminen, se jos mikä on palkitsevaa!

Useasti hopeajengit saa myös EA:lta apuja hiukan, lähinnä huomaa kultajengin AI pelaajien prässin vähyyden ja sijoittumisen huonoiden, kun taas se hopeajengi on iholla jatkuvasti.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

hopeajengeillä pystyy vastaamaan perus kultajengiä vastaan jos osaa pelata. Laukausvoimassa ja viimeistelyssä on jäljessä aika paljon mut tikitakaa ja possessionpeliä niin kaikki on mahdollista. Ja hopeisilla voittaminen, se jos mikä on palkitsevaa!

Naulan kantaan niin että kilahti! :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kuulostaa ihan hyvältä. :)

Olikos kukaan koeajanu TOTS Bravoa vielä? Hirvittää ajatus 90 overall "inform" maalivahdista. Lukenut kauheuksia TOTS De Geasta, meneekö Bravo samaan kastiin?

Ylipäätään, mikä on paras BBVA veskari? Ite vannonut Casillaksen nimeen mut se on vähän tylsähkö jo...

Jatketaan väsyneillä jutuilla... Oli sellanen wtf fiilis. Kunnes selvis että normi bugi joka silmänräpäyksessä vaihtaa nuo starter pakat ja promot kesken aukaisun. En muuten ole vieläkään saanu fifa pointseja tuosta takasin...


La liga niin sif Alves.. mikään mokke ottanu niin hyvin. Tots veriso vaikuttaa ihan paskalta siffiin verrattuna.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

150 kiloa pakkoihin... paras kortti Thiago... perhana, ei koskaan sais pitää kolikoita tilillä


Nyt pitäis ostaa jotain 600 kilolla äkkiä

Messi,

Kasa TOTSeja?


Onks ketään koittanut TOTS Hulkia?

sopis tohon brassiporukkaan nätisti
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

150 kiloa pakkoihin... paras kortti Thiago... perhana, ei koskaan sais pitää kolikoita tilillä


Nyt pitäis ostaa jotain 600 kilolla äkkiä

Messi,

Kasa TOTSeja?


Onks ketään koittanut TOTS Hulkia?

sopis tohon brassiporukkaan nätisti
Ite sijoittaisin halpoihin low risk TOTS kortteihin. Niihin missä on jo nyt varaa hinnan noista ennenkuin tulee hintakatto vastaan.

Tämä siis siksi kun mulla on jo Messi. Se on ihan älytön. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite sijoittaisin halpoihin low risk TOTS kortteihin. Niihin missä on jo nyt varaa hinnan noista ennenkuin tulee hintakatto vastaan.

Tämä siis siksi kun mulla on jo Messi. Se on ihan älytön. :)

Kai se täytyy Messi napata taas porukkaan mukaan
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei tässä vaiheessa enää sijotella ja odoteta kuukautta... :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei tässä vaiheessa enää sijotella ja odoteta kuukautta... :)
Juu ei enää. Sillä mainitsinkin että kannattaa melkein pelaaja isolla Peellä ostaa. Kyllä mulla silti tuo ns.varmistusrinki pyörii vaihtopakassa kun muutama hankinta vielä tekemättä ja kolikot tunnetusti polttaa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/35313172/

Tuossapa rosteri tuohon EA TOTS-turnaukseen ja samalla aikalailla myös se viimeinen rosteri mitä tätä peliä pelailen. Mikäli jotain pikkuturnauksia vielä tuohon tulee, niin sitten ukkoa myyntiin sitä mukaa mitä tarvitsee.

Valmentajaksi Ferri ja tuolle Valioliigan kortti, niin kivasti kemiat täysiin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juu ei enää. Sillä mainitsinkin että kannattaa melkein pelaaja isolla Peellä ostaa. Kyllä mulla silti tuo ns.varmistusrinki pyörii vaihtopakassa kun muutama hankinta vielä tekemättä ja kolikot tunnetusti polttaa...

Jep. Mulla tilanne että ei ole tarvetta muulle ku pakka kolikoille ny ku Tots Buffon on hankittu... Toisaalta en minä noita pakka kolikoitakaan mihinkään tarvii... offline 50k Pjanic parhaana :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huokuu muuten kiukkua tämä viesti! :D

Itteekin alkoi kiinnostaa et minkä takia kiristää. :)


Eikä?! Vähän ärsyttää jo valmiiksi, itellä varmasti joku Cavani taas tupsahtaa tjms...


Just largen kanssa kelattiin että voiko paskempaa sisältöä tohon laittaa :D Lichtsteiner, Gourcouff, Schäfer, trolli Dos Santos, Trolli Boateng, Mollo, Fernando, Callejon, Pabon, Keita ja Etoooooooo
 
Ylös Bottom