Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

1. jep, todella huonosti puolustettu, mutta toi veskan toiminta oli taas jotain niin naurettavaa. Pallo tulee päin niin se heittää tommosen pulkan tohon.
2. tässä tosiaan botti vippas ton pallon tohon keskelle, muuta en kerenny tehdä kun yrittää tossa maalin edessä purkaa kunnes mokke pistää miehen kumoon

ja tosiaan randomia on aina niinkuin irl, mutta tuntuu että nämä taas kertyy. Jos vertaa vaikka viikko sitten niin lähinnä vastaavaa sattui toisessa päässä :)

Toihan oli just sitä perus kakkaa mitä peli on täynnä. Maalivahti kyllä väistää lahjakkaasti tossa ykkösessä. Kakkosesta ei voi taas edes mitään sanoa... onneks in your head osasto jo antoiki oman näkemyksensä.


Koitin pelata kaks peliä ja ei vaan lähde, molemmat ihan hirveetä sontaa... enkä edes hävinny kumpaakaan.Toisessa pelasin 90min bussia vastaan ja oli todella kivaa.. toinen 5 pakin ultra defence.. siinä sain 88 minuttia hakata päätä seinään kunnes sain maalin. Kaveri yritti kovasti roiskia Gervinholle mutta kun ei vaan onnistunu onneks sentään ai hoitaa noiden puolustuksen niin pärjää nekin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Fitness tiimiin kaipaisin viihdykettä. Oisko kellään tarjolla halpaa, siis puhutaan oikeasti alle 10k hintaluokassa olevaa squadia? Sweaty saa olla, mut ei nyt mitään pelkkää juoksupasketta 65 shooting arvolla!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Siitä lähtee: http://www.futbin.com/16/squad/60988

Tosin menee hitusen yli kympin

Thanks, tuo nykynen fitness squad on RPL jengi, ja turkin liiga kyllä on vaan niin nähty. Ainoo mitä tuossa tekis tavallaan mieli testailla on tuo Yilmaz, muuten aika meh. :)

Mulla on kyllä liian vaativa maku alkaa ruinaamaan toisilta squadeja, jos nyt ihan rehellisiä ollaan. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Siinä on yks parhaita cdm:mmiä koko pelissä. Topal on ässä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Thanks, tuo nykynen fitness squad on RPL jengi, ja turkin liiga kyllä on vaan niin nähty. Ainoo mitä tuossa tekis tavallaan mieli testailla on tuo Yilmaz, muuten aika meh. :)

Mulla on kyllä liian vaativa maku alkaa ruinaamaan toisilta squadeja, jos nyt ihan rehellisiä ollaan. :)

No tosta: http://www.futbin.com/16/squad/61128

Tota Stochia kantsii kyl kokeilla Turkista, tukkakin on kohdillaa
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Siinä on yks parhaita cdm:mmiä koko pelissä. Topal on ässä.

Mä olen vähän skeptinen kyllä tuon kaverin laukauksen suhteen... Meikäläisen CDM:n ku pitäisi pystyä pistämään paikoista sisään jos niitä siunautuu. Lars Bender muuten taas teki maalin mulla tänään! Sillä on nyt viiteentoista peliin 4 maalia! :)
 
Fitness tiimiin kaipaisin viihdykettä. Oisko kellään tarjolla halpaa, siis puhutaan oikeasti alle 10k hintaluokassa olevaa squadia? Sweaty saa olla, mut ei nyt mitään pelkkää juoksupasketta 65 shooting arvolla!

0c304db2a266d5fe34d989d87a7f4805.jpg

http://www.futhead.com/16/squads/4373575/
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tänään pari matsia ja onhan tämä aikamoista ai taistelua. Ensimmäisessä pelissä kaveri koitti puolustaa osittain itte ja siellä oli heti aukkoja joista pääsi rokottamaan 6-0 tuloksen. Toisessa vastassa 4-4-1-1 ultra defencellä ja pitkää Auballe. Helvetin hankala tollasta puolustusta on murtaa mutta onneks Pjanic ratkaisi vaparista. Oma puolustus on toiminu yllättävänkin hyvin kun vaan muistaa että ei nyvi pakkeihin vaan ohjaa ainoastaan keskikenttä ukkoja.. kivaa ei edelleenkään ole ku melko vaivattomasti pystyy täydellisen puolustuspeliin. Viidessätoista sentään joutui vähän tekemään puolustaessa itte jolloin niitä virheitäkin sattui puolin ja toisin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tänään pari matsia ja onhan tämä aikamoista ai taistelua. Ensimmäisessä pelissä kaveri koitti puolustaa osittain itte ja siellä oli heti aukkoja joista pääsi rokottamaan 6-0 tuloksen. Toisessa vastassa 4-4-1-1 ultra defencellä ja pitkää Auballe. Helvetin hankala tollasta puolustusta on murtaa mutta onneks Pjanic ratkaisi vaparista. Oma puolustus on toiminu yllättävänkin hyvin kun vaan muistaa että ei nyvi pakkeihin vaan ohjaa ainoastaan keskikenttä ukkoja.. kivaa ei edelleenkään ole ku melko vaivattomasti pystyy täydellisen puolustuspeliin. Viidessätoista sentään joutui vähän tekemään puolustaessa itte jolloin niitä virheitäkin sattui puolin ja toisin.
Joo ei tää mitenkään viihdyttävää kyllä ole. Ite kans pelailin tänään kymmenkunta peliä. Osa peleistä ihan jees, mut on se nyt perhana kun sain keskialueella pallon niin vihun äijiä ei näy missään. Vähän eteenpäin niin siellä on park the bus vastassa, ja vihun ohjaama pelaaja juoksee edestakaisin blokkaamassa mun syöttölinjaa. Pysäytin oman ukkoni ja varmaan 30 sekuntia se jatkoi sitä syöttölinjojen blokkaamista ja ravas edes takas siinä puolustusmassan edessä ja luotti siihen että lähden etenemään ja säpellän pallon tietokoneelle. No pakkohan sitä oli hyökätä ku 1-0 tappiolla...

En mä itteeni miksikään hyväksi pelaajaksi luokittele todellakaan, mut yks mun vahvuuksista oli viidessätoista just toi manuaalinen puolustuspelaaminen. Nytkun puolustamisesta on tehty kapula pöydälle mentaliteetilla toimiva kokonaisuus niin sekin pieni ilo vietiin pois. Itsellä kun on sen verran itsekunnioitusta kuitenkin että en viittis millään tuohon touhuun ruveta mutta kun sitä vähän tuossa yhdessä pelissä testailin niin kyllähän se alkoi vihukin olla aika aseeton kun itse otti vaan just keskikentän haltuun ja painoi team mate contain nappulaa pohjassa ja katteli kun tietokone hoiti homman. Ei se näin kyllä kuuluisi olla. :(

Jos tässä oikeesti haluisi pärjätä niin pakko ois perehtyä noihin hevon perseen custom taktiikoihin ja opetella tuo AI puolustaminen. Mut kun omasta mielestä ne on niin suurinta syöpää mitä tässä pelissä on niin kai sitä vaan on totuttava tuohon häviämiseen ihan urakalla.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Et sitten malttanut pitää tuota sisälläsi? :D
En [emoji14] koska 300 futtipelin jälkeen en juurikaan voi tuota allekirjottaa. Ehkä mulla on käyny vaan säkä. Suurinosa häkeistä mitä mulle uppoo on omasta puolustamisesta kiinni. Eikä toi vihujen puolustus oo mua mitenkään häirinnyt. Tottakai niitä random älyttömyyksiä tulee. Esim tänään kaverin voittomaali, keskitti suoraan varanea päähän ja palli meni siitä maaliin.

Tein tälläsen semisweatyn fitness porukan. Hintaa tais tulla joku 35k.

aa433ede35756dc03c7c9d7dcc9f043b.jpg
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ihanan paska TOTW! Ei mitää minkä oikeesti haluis, eikä mitään mihin sijoittas. Ehdotuksia? Nainggolan ja Mylläri varmaan ne parhaimmat ku vaan tietäs koska hinnat on pohjamudissa. Viime viikolla ainaki oli 35k pakkojen aikaan...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Voi ketun neymari taas. Konopliankka vois olla ihan jees. Mylläri tietty.

Siellä alkaa rb tontille oleen tunkua bundesista. Toi kortti ei vaan kyllä saa kikkeliä värähtämään yhtään.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onnistuneesti tökkäsin litmasen myyntii vahingossa mini bindillä ja max binillä. Toivottavasti en tee 100kiloo tappioo. Vitunperkele. Onneks se oli muutettu tohon, eikä enää mee minimeillä suoraan kun sitä tossa itkin.
 
Ylös Bottom