Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jaaha, mahrez teki taas hatun..

Kato ynwa youtesta sen yhen englantia venäläisittäin murtaen sällin tekemä ohje niistä customeista. Varmaan on aikalailla katsotuimmissa videoissa kun etsit taktiikka juttuja.

varmaan Ovvy? :) tuolta otin itte customit ja oon niitä vielä viilaillu itelle sopivaksi.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

pelasin tänään elämäni paskimman fifapelin. Laginen matsi, vihu kuskas jotain typerää siksakkia ja siinä samalla vielä vetoharhautusta ihan koko ajan. High pressure ja ukkoa avuksi aina prässätessä.
Kävin heti peli alkuun ylärimassa huikeella tsipillä, kaveri tekee vähän ajan päästä 1-0, tasotan heti 1-1. Toisen halffin alkuun laittaa 2-1 ja mitä sitten tapahtuu... jonkinlaiset customit se oli viritelly koska yhtäkkiä sillä oli koko tiimi omassa päässä boksin ja keskiympyrän kaaren välissä ehkä apaut boksin leveyisessä sumpussa. Siinä sitten tikitakaa yhellä tatsilla. Mua vitutti niin paljon että vaikka se välillä mulle pallon tunaroikin niin emmä saanu mitään järkevää aikaan :D silmät sumeena vaan syöttöä heti ylöspäin ja sehän katkottiin ja sama hemmetin karuselli alko taas ja tottahan siinä v-käyrä vaan nousi ja nousi :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jaaha, mahrez teki taas hatun..

Kato ynwa youtesta sen yhen englantia venäläisittäin murtaen sällin tekemä ohje niistä customeista. Varmaan on aikalailla katsotuimmissa videoissa kun etsit taktiikka juttuja.

Tarkoitatko Krasia vai Ovvya? Niiden customit on aika lähellä toisiaan, mutta jännä sinänsä et itse, kun niitä kokeilin niin ei kyllä toiminu yhtään.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tarkoitatko Krasia vai Ovvya? Niiden customit on aika lähellä toisiaan, mutta jännä sinänsä et itse, kun niitä kokeilin niin ei kyllä toiminu yhtään.
Oiskoha se tää ovvy ollu. Mulla kyllä parani peli paljon kun aloin käyttään niitä, lisäsin vaan speediä hivenen lisää.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Oiskoha se tää ovvy ollu. Mulla kyllä parani peli paljon kun aloin käyttään niitä, lisäsin vaan speediä hivenen lisää.
Mullon vissii just ton Ovvyn customit ja todellakin parani peli. Keskikenttä toimii todella nätisti ja topparit pysyy aisoissa ja ainakin vihuilla ollut ongelmia tähän asti maalinteossa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mullon vissii just ton Ovvyn customit ja todellakin parani peli. Keskikenttä toimii todella nätisti ja topparit pysyy aisoissa ja ainakin vihuilla ollut ongelmia tähän asti maalinteossa.

Mä oon taas käyttänyt tätä, joka on melkein päinvastainen custom. -> http://fifaforums.easports.com/en/discussion/116017/liam9lfcs-4-2-3-1-formation-guide-ft-sokker14/p1

Pari cup höntsyä tuli laitettua tuossa hetki sitten, kun ehti tänään editoimaan noita varastoon jääneitä pätkiä. :)

Tässä olis!

[video=youtube;7FIswuXwGi8]http://www.youtube.com/watch?v=7FIswuXwGi8[/video]

[video=youtube;fZQPJ7SBJfo]http://www.youtube.com/watch?v=fZQPJ7SBJfo[/video]
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Se oli varmaan tuo Ovvy, kenen customei kattelin...jotenkin mua hirvittää tuo speedin nostaminen??
Ku tuntuu jo nyt, ettei kerkeä tekee mitään järkeviä liikkeitä kun vastustajan paine on monasti niin valtaisa??
Omassa pelissä on edelleen järkyttävä määrä harhasyöttöjä???? Ja pelaajien välit keskikentän ja hyökkäyksen välillä on välistä tolkuttoman pitkät...sekä usein keskikentän pystysyötöt menee seisovalle hyökkääjälle, joka on vielä selin maalia kohden? Noihin olisi kyllä fantsua saada parannusta?
Mut...jotain hyvää huomiota myös...tiputin avauksesta kaikki informit pois ja se on ainakin vaikuttanut siihen, et on alkanut saamaan merkintöjä myös voittosarakkeeseen!!! Tosin, se voi johtua siitä myös, et vastustajat ovat olleet muutoksen jälkeen paria pykälää köykäsempiä...mut silti, keskimäärin on paljon hauskempaa voittaa kun ottaa kuokkaan joka pelissä:)!!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Meikä vetää tikitakaa.. Ool todennu ton 5221 formaation parhaaksi omaan peliin. Vähän hyökkäävimmillä laitapakeilla. Alaba ja danilo nyt.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Terve taas! Sain eilen xbox onen ja olen saanut koottua 2 halpaa joukkuetta joista molemmat on otettu Matthdgamerin 5k team videosta
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Terve taas! Sain eilen xbox onen ja olen saanut koottua 2 halpaa joukkuetta joista molemmat on otettu Matthdgamerin 5k team videosta
No hyvä juttu, väärän konsolin vaan oot hommannu. ;)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

pelaajat liikkunu ihan hyvin tänään, first owner ifTrapp, jonka sain ennakkotilaajan gold-pakasta, hävis pari kiloo vaille maksimilla ja joku osti dani alvesin maximeilla..
samaten noita ranskanliigan ukkoja menee pikku voitolla mukavasti kun on tuo offline turnaus.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

pelaajat liikkunu ihan hyvin tänään, first owner ifTrapp, jonka sain ennakkotilaajan gold-pakasta, hävis pari kiloo vaille maksimilla ja joku osti dani alvesin maximeilla..
samaten noita ranskanliigan ukkoja menee pikku voitolla mukavasti kun on tuo offline turnaus.
Mitkä detailit tuossa turneessa on? Palkinnot? Taso? Vaatimukset?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mitkä detailit tuossa turneessa on? Palkinnot? Taso? Vaatimukset?

tasona professional, ligue1 ja 2 molemmista neljä peluria. Vastukset myös ligue1 ja 2 tiimejä. Palkintona 3k ja premium players pack tai joku tommonen. Tais mennä tänä iltana umpeen.
Hartin Joe nasahti omasta pakasta eli apaut kymppitonnin pakka kun myypi klubista vanhan poisa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

perhanan vitosdirre alko just samalai ku viimeksikin, mikään ei onnistu. Omat koomailee aivan käsittämättömästi, syötöt menee päin hanuria, kukaan ei saa palloja haltuun. Vedoissa sekunnin viive, samaten syötöissä. Ei vaan pysty pelaa. Hirveellä raastamisella 2 tasapeliä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

tasona professional, ligue1 ja 2 molemmista neljä peluria. Vastukset myös ligue1 ja 2 tiimejä. Palkintona 3k ja premium players pack tai joku tommonen. Tais mennä tänä iltana umpeen.
Hartin Joe nasahti omasta pakasta eli apaut kymppitonnin pakka kun myypi klubista vanhan poisa.
Itse sain Abbiatin ja totaalikasan paskaa tuosta. Mutta tulipahan tehtyä pienehkö voitto coinseissa nyt edes kun möin nuo ostamani kortit pois.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Itse sain Abbiatin ja totaalikasan paskaa tuosta. Mutta tulipahan tehtyä pienehkö voitto coinseissa nyt edes kun möin nuo ostamani kortit pois.

Itte sain Clynen ja Garayn.. Ilmasia niin eiköhä nuo joskus löydä ittensä jostain tiimistä.


Ostin Sif Higuainin ja olipas se parin pelin jälkeen melkoinen pettymys. Tosin vastustajat pelas molemmissa 5:llä pakilla ja park the bussilla..
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

iikkeri 45kiloo, tosta varmaan saa omat poisa millon vaan kun se poistuu pakoista. Pakko päästä testaa mustaa legendalappua ;)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onkos siellä tänään mitään uutta online tai offline turnausta, kun nyt on tämä turnausviikko menossa?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onkos siellä tänään mitään uutta online tai offline turnausta, kun nyt on tämä turnausviikko menossa?
Joku väsynyt Online 5k ja ei pakkaa- turnaus, jossa ei ole mitään kriteereitä osallistumiseen. Jää väliin tollaset ainakin omalta osaltani.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ai hitsi, Bundesligassa ei hirveästi ole inform tarjontaa ensi viikolle, joten se tarkoittanee että Mkhitaryan saa mustan kortin kahdesta syötöstä. Ellei se mene sitten Kagawalle joka pelasti BVB:lle kolme pistettä lisäajalla. Toi Mkhitaryan kelpais rahikaiselle kyllä...
 
Ylös Bottom