Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tuli ostettua valmiiksi Saksan, Italian ja Englannin joukkueet noita mahdollisia turnauksia varten. Saa nähdä pistääkö EA jokaisesta isomman liigan maasta noita FUT:n.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ei ole kyllä professional tasoa nähnytkään tuo spanski turnee! Ihan täyden työn takana oli että finaaliin sain grindattua tuon rupusakin.

Vastaan tulee Barca ja toivottavasti kerkiän pelata tuon finaalin vielä tänään ennenkuin turnee poistuu.


Mut joo, aikamoista syöttöpeliä paikoitellen kone pyörittää ja 15:sta tutut handicapit on totta! Pelaajat ei liiku eikä nouse, kaikki pitää itse käskeä. Mut ei siinä mitään, ihan viihdyttävää peliä sinänsä. Vähän vaan kumma kun tuo taso muistuttaa enemmän world classiä ku pro tasoa. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Joo. Mulla kurkkas Huntelaar.

Tasan ei mee onnenlahjat.

oli eka kunnon nosto tässä painoksessa, black fridayn aikaan ostin kuitenkin aika paljon pakkoja niin ainoat mainittavat on JMartinez, Konoplankka ja Jordi Alba. Kaikki paitsi Alba löyty ennestään ja Albakin on turha koska mul on Gaya :)
34k häipy vanha Vidal tänään listalta, kelpaa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ei ole kyllä professional tasoa nähnytkään tuo spanski turnee! Ihan täyden työn takana oli että finaaliin sain grindattua tuon rupusakin.

Vastaan tulee Barca ja toivottavasti kerkiän pelata tuon finaalin vielä tänään ennenkuin turnee poistuu.


Mut joo, aikamoista syöttöpeliä paikoitellen kone pyörittää ja 15:sta tutut handicapit on totta! Pelaajat ei liiku eikä nouse, kaikki pitää itse käskeä. Mut ei siinä mitään, ihan viihdyttävää peliä sinänsä. Vähän vaan kumma kun tuo taso muistuttaa enemmän world classiä ku pro tasoa. :)

mun mielestä tää oli ehkä helpompi kuin se ranskan cuppi. Ainut joka aiheutti "ongelmia" oli Granada finaalissa, pyörittivät melkosta tikitakaa mutta 2 laukausta ja 0 kohti maalia jäi saldoksi siinä tietskarilla.
Tuntuu että tässä on professional paljon helpompi kuin fifa15. Toinen vaihtoehto on se että oon vähän oppinu pelaa...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Barca kaatui finaalissa 2-1 ja palkintopakasta roskaa, sekä Sturrikka! Kelpaa! :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kolmosessa säilytty jännällä recordilla 2-6-1. Johtoasemassa pelaamiseen pitää saada jatkossa lisää rutiinia, mutta muutoin puolustuspelaaminen on parantanut, kun olen oppinut olemaan rynnimättä ohi tilanteista ja käyttämään jockeyta. Vain yksi tappio yhdeksään peliin on noin muuten kiitettävä suoritus ja seuraavalla kaudella koitetaan sitten nousta ylöspäin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

vitosesta pihalle mielenkiintoisella saldolla 1-4-5... :) 2 viimestä matsia, voitto riitti. Ensimmäisessä jäin heti alussa jyrän alle, 20min pelattu ja 2-0 taulussa. Puoliajan molemmin puolin ladoin 3 byyriä n. 10minsaan. Sen jälkeen kaveri tulee aivan järkyttävällä höngällä päälle, en pääse yli puolen kentän käytännössä ollenkaan. Kaveri tasoittaa vaparista 90minsan kohdalla. Jäi vähän kaihertamaan kun 3-2 tilanteessa olin yksin läpi, mokke tuli boksista ulos vastaan ja kun tsippaan niin se torjuu pallon käsillä pään yläpuolelta.... noh joka tapauksessa pakkovoitto viimeseen.
Siinä tulikin 3-0 kuokkaan, ei kyllä mikään onnistunu, syöttöpeli jostain syystä aivan jäissä. Kaveri teki pari paskaa maalia, torju mun pilkun ja siivoili yhden pallon viivalta niin haetaan ny sit vauhtia kutosesta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Uusi turnaus: The last change. 2x Arsu/Chelsea/Roma ja Möchengladbach.

Jos joku haluaa Xbox Onella lahjoittaa mulle Cazorlan lainakortin tai Arsu/Chelsea/Roma-ukkoja lainaan, niin lake79 GT:n saa lisätä Xbox Livessä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Uusi turnaus: The last change. 2x Arsu/Chelsea/Roma ja Möchengladbach.

Jos joku haluaa Xbox Onella lahjoittaa mulle Cazorlan lainakortin tai Arsu/Chelsea/Roma-ukkoja lainaan, niin lake79 GT:n saa lisätä Xbox Livessä.

Häh? Ei kai noita lainakortteja saa treidattua? Eikä toi ukkojen lainauskaan taida kauheen näppärästi hoitua kun ei oo trade offereita
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Neljäs peräkkäinen kausi kakkosessa takana. Kummasti kaikki nämä kaudetkin on mennyt viimeiseen peliin asti vaikka osa on lähtenyt liikkeelle 0-0-4 tai 3-1-0 :rolleyes:

Kakkosessa tuntuu olevan aika kirjavaa sakkia (juu, vastukset tulee +/- yhden divarin säteeltä). Muutamia vastaan on sellaista, ettei pääse mihinkään ja voi vain todeta toisen paremmaksi. Eilen Defoe paukutti ekaan puoliaikaan 5 maalia mua vastaan ja peli päättyi 9-2... Normaalisti vastustaja tekee 0-1 maalia. Taitaa keskiarvo olla päästetyissä muistaakseni 1,1 ja siinäkin sitten tuollaiset murskatappiot nostavat keskiarvoa. Omat tehdyt siellä n. 1,7-1,8.

Tämä onkin aika outoa, koska en pidä itseäni mitenkään hyvänä pelaajana. Aiemmissa Fifoissa paras saavutus on ollut vitosessa ja nyt on paikka ainakin jotenkin vakiintunut kakkoseen. Suurimpana erona näkisin miksi olen ns. pärjännyt on se, että oma maalintekotehokkuus on jostain syystä aivan eri planeetalta kuin vastustajalla. 16-rajalle tai boksiin kun saa pallon niin laukaus ja "tähtäys" tulee selkärangasta (lainausmerkeillä, koska en pelaa manuaaleilla) niin pallo löytää lähes aina tiensä verkkoon. Vastaavasti vastustajat räpeltävät pallon Cechin/Ruffierin/Lenon käsiin tai taivaisiin. Tähän väliin pitää sanoa, että Cech on ollut paras maalivahti ikinä. Harmi kun peleistä ei saa tarkempia tilastoja, mutta voisin väittää Cechin pitävän nollat väh 2/3 peleistä ja torjuntoja tulee n. 8 per matsi.

Omat squadit ei ole mitenkään erikoisia (enää tässä vaiheessa vuotta): Bundes, Valio, Ligue1, joissa 11 pelaajan yhteisarvo on n. 100k. Jos joku haluaa pelailla niin XOnelle saa lisäillä kaveriksi.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Topal tuli uusimman turnauksen pakasta. Eli jälleen totaalikasa paskaa.

Huoh...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Aika kiva TOTW! Viime viikosta viisastuneena noiden ostot jätän kyllä keskiviikolle. Tällä hetkellä marketin trendi tuntuu olevan hitaasti mutta varmasti laskusuuntainen.

Kortit jotka ostin flipattavaksi taitaakin jäädä mun haltuun vähän pitemmäksi aikaa, ei oikein innosta tappiollakaan noita myydä. Saa nähdä miten tää marketti tästä vielä romahtaa...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

On kyllä kiva kun ei pääse ees peliin... Fut draftissäki sain kasaa kovan tiimin mutta eipä löydy vastustajaa :mad:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Podolskin RM kortti tulee kyllä hankittua testiin Vollandin tilalle. Tuskin on hinnallakaan pilattu ja Klosen sekä Müllerin ansiosta saa ihan hyvät kemiat 4-1-2-1-2 formaatiossa. Oikeasta laidasta leikkaus sisään ja tykki maalia kohti. :) Ja toki onhan se nyt ihanaa saada Klose ja Podolski samaan kokoonpanoon, koska molempia on tullut seurattua viimeiset kymmenen vuotta ja oikeastaan 2006 MM-kisoista lähtien molemmat herrat ovat kuuluneet suosikkeihin, varsinkin Miro.
 
Ylös Bottom