Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ellei se mene sitten Kagawalle joka pelasti BVB:lle kolme pistettä lisäajalla. Toi Mkhitaryan kelpais rahikaiselle kyllä...
TIF Kagawa ei ole kyllä pahitteeksi. Peli räjähtää, kun kentällä on TIF Kruse ja Kagawa yhtä aikaa. Toisaalta kolme mustaa korttia bunde squadissa vois myös kokeilla.

Ps. 700k transfer profit rikki, vielä vähän matkaa...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onko teillä mielessä jotain hyviä suomalaisia Fifa youtubaajia/striimaajia? Oon kattonu monta vuotta ulkomaalaisien (W2S,CalFreezy,Castro1021,KSI,Behzinga,jne) Fifavideoita mutta ei oo tullu oikeen mitään muita suomalaisia kun jotain Lakkoo ja Mrjallua tullu katottua.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Oho. Peetterin Tsekki tuli viikkopakasta nro. 2. Kyllä noista vissiin ihan hyviäkin kortteja saa, etteivät ole jotain EA-editioita 7.5k pakoista. 9k + 1k Team gold Fitness kiitos.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onko teillä mielessä jotain hyviä suomalaisia Fifa youtubaajia/striimaajia? Oon kattonu monta vuotta ulkomaalaisien (W2S,CalFreezy,Castro1021,KSI,Behzinga,jne) Fifavideoita mutta ei oo tullu oikeen mitään muita suomalaisia kun jotain Lakkoo ja Mrjallua tullu katottua.
No eipä tollasia pakkapingejä taida olla. Mutta jos itse peli kiinnostaa niin santuzzioo kannattaa kattella.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No eipä tollasia pakkapingejä taida olla. Mutta jos itse peli kiinnostaa niin santuzzioo kannattaa kattella.
Joo Santtu on tampereen oma Itani! :D

Hyviä pelaaja-arvosteluja teki viime versiossa, nyt taitaa keskittyä enemmän gameplay puoleen mitä nyt tuntuu COD:n hakkaamiselta kerkeävän. ;)

Ainoa miinus et on Manu fani... :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onko teillä mielessä jotain hyviä suomalaisia Fifa youtubaajia/striimaajia? Oon kattonu monta vuotta ulkomaalaisien (W2S,CalFreezy,Castro1021,KSI,Behzinga,jne) Fifavideoita mutta ei oo tullu oikeen mitään muita suomalaisia kun jotain Lakkoo ja Mrjallua tullu katottua.
Youtuben puolella Santun lisäksi oon seuraillut SnipuxHD:ta, tekee ihan asiallisia videoita. Sitten löytyy jotain nuorempiakin kavereita, mutta videot taitaa lähinnä olla tarkoitettu peruskouluikäisille. [emoji3]

Twitchin puolella seuraillut Rrapsua, joka silloin tällöin Fifaakin pelailee. Ihan hauska kaveri. Santtu on kuitenkin se ykkönen, Herwoodin Itani[emoji6]
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ehdottomasti Santtun videoita katselemaan.



Niin pirun nihkeää online puoli että ei vaan pysty. Duunin jälkeen tekee mieli vetäistä vähän kevyempää niin eihä fifassa pysty.. Hetkeksi ku hölläät niin kaveri juoksee jo täysillä maalintekoon.
Onpa siis keskittynyt friendly matseihin ja pelaamalla offline seasoneita.


Sijotuksena hankin Sif Auban ja onhan tuo melko komea kortti.. oiskohan Auballe upgradea tarjolla?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Varmasti tulee, 14 peliä ja 17 maalia, johtaa bundesin maalipörssiä. Eiköhän siitä 84 lappu tule.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Varmasti tulee, 14 peliä ja 17 maalia, johtaa bundesin maalipörssiä. Eiköhän siitä 84 lappu tule.
Joo itekkin just tajusin että tuohan saa UP kortin varmaankin! No enää ei harmita niin paljon kun hätäpäissäni biddailin tuon kortin eilen 385k hintaan. Oli meinaan alin bin silloin nousussa, tais 399k olla alin bin kun voitin tuon kortin.

Mut tosiasiahan on että KAIKKI hinnat tulee rytisemällä alas ennen noita uppeja TOTY hässäkän aikaan joten joten... Pitänee katsoa mitä tuon kortin kanssa tekee. Jos se ottaa pienen nousun että saa pienellä profitilla matkaan niin taidan sen tehdä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tuli tehtyä eka TOTW-veikkaus ikinä. Nyt sitten peukuttamaan että menee oikein edes vähän alusta.

Millä perusteella tuonne yleensä otetaan mokke? Itse löin sen jonkun Milania vastaan nollapelin pelanneen janarin. Vid Belecin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Epsanja-turnaus FUT:ssa. 25k pakka taisi olla palkintona ja 4 pelaajaa La Ligasta ja 4 pelaajaa Adelantesta pitää olla tarkalleen.

Tuollainen tuli kasattua:

http://www.futhead.com/16/squads/5660356/

Griezmann on 10 peliä lainalla, Cartabian tilalle tulee vaikeisiin peleihin laina-Messi.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

tuli naputeltua spanski-turnee läpi illan ratoksi. Real eka matsi, ekan halffin jälkeen 5-0 taulussa niin sai läpsytellä kellon poisa toisella puolikkaalla, 5-1 päätty. Villareal 2-0 sen jälkeen, sitten Barca 3-0, jossa mun silver molke napsi kymmenisen torjuntaa, muutama aika huikee ja kulmapotkuissa siivosi joka pallon pois, aika kaukaakin maalilta. Finaalissa Granada, hirveetä tuskaa kunnes verkko pöllysi lopulta 86minuutilla ja sinetöin mestaruuden 90min maalilla, 2-0.
Pakka auki, cm, chile, bayer, voi prkl, ja sieltähän se artturi kurkkaa. Ja löytyy clubista eli jonkin sortin tiliä saapi tehtyä. Firmino oli myös pakassa, ei paha ollenkaan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Laitettu. Lähetän mun 3v kummipojan muiluttaan sua täältä, jos se onkin toi mun valinta!
Se voi olla sun veskas myös mahdollisesti, mun mielestä adrian pelas huippumatsin. Mut en mä mist mitää ymmärräkkää.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Iltaa, on taas aika kirjoitella kuulumisia. Kolmos- ja nelosdirren välillä sahataan online seasoneissa. Toki kausia olen vasta pelannut 12 muistaakseni, mutta tuohon kolmoseen tyssäsi toistaiseksi eteneminen. Mikä ei toki yllätä, koska viime FIFAssa käväisin vain kertaalleen kakkosdivarissa. Jokin aika sitten oli aika pahoja vaikeuksia päättää, että millä formaatiolla jatkan pelaamista. Aloitin tämän vuoden tuolla 4-1-4-1 formaatiolla, koska se toimi edellisen version lopussa mukavasti. Tässäkin se toimi aluksi hyvin, kun pelitempo oli vielä online matseissa matalampi, mutta sitten kyllästyin noihin vastaiskuihin, kun oma pakka oli todella levällään aina niissä. Kokeilin 4-2-3-1 muodostelmia ja niillä pelailin jonkin aikaa. Välillä homma toimi ja välillä ei. Sitten vaihdoin 4-3-3 variaatoihin ja nyt tällä hetkellä olen ensimmäistä kertaa sitten PSP-aikojen palannut silloiseen lempimuodostelmaani eli 4-1-2-1-2:een. Tällä hetkellä minulla on La Liga ja Bundesliiga squadi, jotka molemmat on koottu tuohon formaattiin. Bundeksessa on laiturit ja La Ligassa CM:ät CDM:n lisäksi keskikentällä.

Kolikoita on 70k ja vielä on myynnissä Douglas Costa, josta saa sen vajaat 40k, kun se vain menisi kaupaksi. Olen ajatellut nyt hetken aikaa säästää ja odottaa, että hinnat laskevat. Lewandowski lienee sitten se seuraava ostokohde. Olen pelaillut paljon noita offline-turnauksia ja toistaiseksi onneksi harjannut kaikki ensimmäisellä yrityksellä. Black Friday -viikonlopun aikana olin onneksi konsolin ääressä, kun oli muutama 8k arvoinen offline-turnaus ja niistä sai hyvin kolikoita talteen. Äsken puolestaan tuli tuo spanskicup haltuun, kun finaalissa kaatui Rellu 3-2. Noista turnausten voittopakoista on tullut yllättävän hyviä pelaajia. Marcelo on paras. Kerran sain Lichsteinerin ja Hernanesin ja tästä viimeisimmästä ei sitten tullut oikeastaan yhtään mitään paitsi Wijnaldum.

Palatakseni tuohon kahden kärjen taktiikkaan, se on nyt toiminut ihan mukavasti. Hallinta on hieman pienempi kuin muilla formaateilla, mutta maalipaikkoja syntyy enemmän ja keskikenttäkin tuntuu auttavan alakertaa paremmin. Laitapakeille olen laittanut Stay Back While Attacking ja tuo ainakin auttoi siihen, että Bundessquadissa Schurrle ja Volland eivät jää liian alas laidoilla, vaan ovat mukana paljon aktiivisemmin hyökkäyksissä. Suosittelen kokeilemaan, jos laiturit tuntuvat olevan pelin ulkopuolella hyökätessä. Hyökkäysvoimaa on tosiaan tullut lisää formaation vaihdon seurauksena ja se on hieno asia.

Bundesliigajoukkueeni maalissa on toistaiseksi Benaglio. Puolustuslinja Kolasinac-Benatia-Toprak-Opare. CDM itseoikeutetusti Gustavo. LM ja RM tulikin jo kerrottua. CAM on Müller ja kärjessä dominoi Miroslav Klose yhdessä SIF Krusen kanssa. Klose on noista ollut tehokkaampi toistaiseksi. Krusella on erinomainen pallotatsi, mutta en ole vielä saanut miehestä parasta irti. Espanjan liigaa olen kasannut alusta asti ja maalissa pelaa IF Navas. Puolustuslinja Tremoulinas-Varane-Pique-Carvajal. Marceloa ei ole vielä tarvinnut kokeilla LB:nä. CDM Busquets ja sitten CM:nä Kroos ja Modric. CAM:n paikalle pitäisi hommata James, mutta odotan, että hinta laskee. Eremenko ja Konoplyanka ovat tuossa vuorotelleet nyt toistaiseksi kemioista huolimatta. Kärjessä hyökkää Karimin kanssa testissä oleva Ben Yedder. Köyhän miehen Benzemaltahan tuo Ben Yedder vaikuttaa, mutta ei juuri ole siis huonompi. Toki Benzema on silti tietysti kovempi ukko ja pysyy tuossa toisena kärkenä loppuun asti. Griezmann jollain aikavälillä tullee testiin tuohon.

Treidaamista en ole jaksanut harrastaa alun jälkeen, mutta toisaalta nuo coin boostit kestivät itsellä vielä viime viikkoon asti, koska änäri vei osan peliajasta. Katsotaan, josko tuota ruljanssia jaksaisi aloittaa taas isommalla volyymilla. Eipä tässä tällä kertaa muuta, jatketaan hinkkaamista ja eiköhän tuo nousu kakkoseen tule jossain vaiheessa ajankohtaiseksi, kun kaikki menee putkeen ja pääsee tuohon kahden kärjen hyödyntämiseen vielä paremmin syvälle. Custom taktiikat ovat sopineet alusta asti hyvin. Speed-upia olen nostanut about 60:een ja sen alla olevaa passing-arvoa laskenut 30-40 välille. Seuraavat kolme arvoa vedän 30-35 tienoille. Pressurea lasken 60:sta hieman 50:n tienoille. Aggressiivisuutta samoin sellaiset kymmenen pykälää 50 -> 40 ja width-arvoa myös 40:n hujakoille. Hieman samansuuntaiset customit kuin viime vuonna 4-1-4-1 formaatiossa siis. Noilla on homma toistaiseksi toiminut mallikkaasti ja toivottavasti toimii myös jatkossa.

E: Klosesta vielä sen verran, että mies toimii tänä vuonna paljon paremmin kuin viime versiossa, koska pacella ei kuitenkaan ihan niin suurta merkitystä ole toistaiseksi ollut. Tai sitten vaan olen oppinut hyödyntämään häntä paremmin. Tällä viikolla sain vihdoin kunnolla haltuun pelitilanteessa myös ball rollin käytön ja sekin on tietysti helpottanut maalipaikkojen luomista.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Edit: Toimii
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pakka auki, cm, chile, bayer, voi prkl, ja sieltähän se artturi kurkkaa. Ja löytyy clubista eli jonkin sortin tiliä saapi tehtyä. Firmino oli myös pakassa, ei paha ollenkaan.
Joo. Mulla kurkkas Huntelaar.

Tasan ei mee onnenlahjat.
 
Ylös Bottom