Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Psst, kun puhuin pienistä voitoista niin tarkoitin 1-5k profiitista ja isot voitot yli 10k.
:D

Opinkohan mä ikinä. Tämä on kysymys itselleni että älkää ottako tätä silleen vakavasti vaan huumorilla :D


Mä oon sen verran turhautunut itseeni että saan olla tyytyväinen jo 1k voittoon verojen jälkeen


Eli jos alin bin on esim 1500 niin mä laitan maks 1600-1700?

Mä taas aattelin olla se halvin myyjä mutta kuitenki voitolle jäävä. Eli tuossa tapauksessa 1400


Okei. Hupsista. Mä laitoin Mascheranolle hiukan liikaa sit. 1900 > 4400

Noo.. korjataan huomenna :)
 
Viimeksi muokattu:
Kokeile varovasti korottamalla hintojasi, niin huomaat/opit missä saat hyvät profiit/pv. (Ei tarvitse olla paras, kunhan jotenkin kortit liikkuu)

Esim ite kartoitin kassaani 84 pelaajilla (Burki, Falcao, Horn jne) ostamalla alle 3k hintaan (alin BIN 3k tiennoilla) ja pistin 11kpl 4800 BIN myyntiin. Toisin sanoen se 1-2k profit per kortti. Välillä myy useampi päivässä ja välillä ei juurikaan. Mutta pokerinaamalla jatkoin ja sain se 200-300k kassaan, IF treidaukseen. Nyt istuskelee 120kpl IF korttien päällä.

Sun kysymykseen niin biddaat pelaajia alle BIN hintaan ja täräytät massasi alin BINin katsottuna 1-2k ylihinnalla. Eli kun maksoit alle 1,5k niin listaat massasi 2,5-3,5k.

Kärsivällisyyttä ja mieti vaikka tätä treidausta enemmänkin bonus/sijoitus tapana, että kivaa peliä pelatessa napsahtaa välillä tilille lisää rahaa pienellä vaivalla kuin stressailet koko ajan että miksei nyt tällä tunnin kierroksella myynyt mitään ja heittelee kortit saman tien quick sellillä kaivoon.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä kaikki tapahtui ottamalla selvää alimmasta buy now hinnasta ja biddaamalla kortteja sopivaan hintaan. Kaipa se tästä lähtee!

Jep. Se on yksinkertaisesti juurikin noin yksinkertaista. Massabiddaa vain runsaasti samaa pelaajaa jonkun verran halvemmalla kuin kortin sen hetkinen alin yleinen BuyItNow-hinta on. Aina sieltä jää jotain katiskaan, ellei nyt ihan överi alas aseta omaa biddiä korteille. Suuntaa sen hetkiseen "oikeaan" bid:iin löytää vastavasti sillä tavoin, että säätää haun max bid arvoa niin, että ensimmäiset löytyvät kortit ovat kääntyneet viimeisellä minuutille.
 
Kokeile varovasti korottamalla hintojasi, niin huomaat/opit missä saat parhaiten profiit/pv.

Esim ite kartoitin kassaani 83 pelaajilla (Burki, Falcao, Horn jne) ostamalla alle 3k hintaan (alin BIN 3k tiennoilla) ja pistin 11kpl 4800 BIN myyntiin. Toisin sanoen se 1-2k profit per kortti. Välillä myy useampi päivässä ja välillä ei juurikaan. Mutta pokerinaamalla jatkoin ja sain se 200-300k kassaan, IF treidaukseen. Nyt istuskelee 120kpl IF korttien päällä.

Sun kysymykseen niin biddaat pelaajia alle BIN hintaan ja täräytät massasi alin BINin katsottuna 1-2k ylihinnalla. Eli kun maksoit alle 1,5k niin listaat massasi 2,5-3,5k.


Okei. No mä aattelin pelata varmanpäälle. Eli esim clyne...ero oston ja myynnin välillä just se 450. Hitaasti mutta varmasti

Meinaan kokemusta on liian suurista hinnoista. Esim yks pelaaja ei liikkunut mihinkää kunnea laskin hintaa niin johan alkoi liikkumaan. Tosin lasku oli kyllä aika roima :D 600c
 
Kyllä "pientä" riskiä saa ottaa ja ei se 1-2k ylihintaa ole oikeasti juurikaan mitään. 2-3 pelillä saa sellaiset rahat jo kasaan, että kyllä ne nuoret Jonnet ostaa sun korttejasi, jos on varsinkin se haluttu kortti. Mitä nyt niitä tykitetty sivu kaupalla. ;)

Plus tätä peliä aina silloin tällöin tulee alennukseen = uusia pelaajia, jolla on vähän rahaa = halvat halutut pelaajat kysyntää pysyy hyvällä tasolla = rahaa sinun lompakkoon.

Ps. Muokkailin vielä edellistä viesiä, että kannattaa lukea uudelleen. Nyt nukkumaan->
 
Viimeksi muokattu:
Joskus vaan osuu myynnit. Ei tuota Bartraa ollu tarkoitus myydä vaan olla tallessa tuleviin buffeihin max hinnalla. Itseä varten niin saa tehtyä iconi sbc:n. Joutuu varmaan uuden ostamaan tilaa viemään mutta ei anneta sen haitata. :D Ei nuo pari muutakaan huonolla hinnalla mennyt.

Muokataan nyt vielä että näköjään max hintaa nostettu jossain vaiheesssa. No kuitenkin uus ostettu alle 30k ja laitettu 69,5k/70k pyynnillä odottamaan tulevaisuuutta.
 

Liitetiedostot

  • IMG_20171212_023826.png
    IMG_20171212_023826.png
    298,6 KB · Lukukerrat: 28
Viimeksi muokattu:
Raastavaa lukea miten muut tienaa niin helposti niin paljon. Itselläki mennyt kaupaksi tässä 8 tunnin sillä varmaan 30kpl mutta ei näy kolikoissa. Tosin mä sijoitin kyllä just mascheranoon johon meni about 10k. Elikkäs 159k sijaan olisi 169k. :D

Mascheranon ja xmasin odotanki tuovan koliloita sen verran että lähestyn jotain 180k yhteismäärää :)


Eiku laitoin mä häneen sittenki 19k :)
 
Viimeksi muokattu:
Ihan näin btw. Mulla on kakkos käyttäjällä about 150k coinsseja ja haluaisin siirtää ne pää käyttäjälle. Oon kuullu juttua, että EA on jakanut aika helposti bännejä. Ainakin viime fifassa ekana sai varotuksen ja sitten coinssit vietiin jos niitä oli jälellä ja toisella kerralla napsahti bännit. Mahtaakohan tässä fifassa olla sama systeemi, koska bännejä ei huvittaa ottaa :D Meinasin siis siirtää esim 50k päivässä ettei EA huomais niin helposti. Kertokaa onko worth it ottaa riskiä? :D
 
Ihan näin btw. Mulla on kakkos käyttäjällä about 150k coinsseja ja haluaisin siirtää ne pää käyttäjälle. Oon kuullu juttua, että EA on jakanut aika helposti bännejä. Ainakin viime fifassa ekana sai varotuksen ja sitten coinssit vietiin jos niitä oli jälellä ja toisella kerralla napsahti bännit. Mahtaakohan tässä fifassa olla sama systeemi, koska bännejä ei huvittaa ottaa :D Meinasin siis siirtää esim 50k päivässä ettei EA huomais niin helposti. Kertokaa onko worth it ottaa riskiä? :D

Ei ole.

Ea hoitaa nuo automaatilla ja kohtuu tehokkaasti näinä päivinä. Varotuksiakaan eivät taida pahemmin jaella. En ainakaan itse ottaisi riskiä... enää en edes käytä toista tiliä.
 
Raastavaa lukea miten muut tienaa niin helposti niin paljon. Itselläki mennyt kaupaksi tässä 8 tunnin sillä varmaan 30kpl mutta ei näy kolikoissa. Tosin mä sijoitin kyllä just mascheranoon johon meni about 10k. Elikkäs 159k sijaan olisi 169k. :D

Mascheranon ja xmasin odotanki tuovan koliloita sen verran että lähestyn jotain 180k yhteismäärää :)


Eiku laitoin mä häneen sittenki 19k :)

FUTMASin aikaan saisit vähintään tuplattua son kolikot jos haluaisit. esim. just mascheranolla
 
Siis tänäänhän on taas Markkupäivä!!
Täällä on ollu nii rajusti juttua tuosta ostamisen ja myymisen filososofiasta, et jääny noi markut tyystin toiselle sijalle!
Olikos mitään käryä, et mitä mahdollisia pelejä olis tarjolla?? Onks taas joku Ipswich vs. Mboron kaltainen kolikonsyöjäottelu tuloillaan? Todennäköisesti...:)!
 
Siis tänäänhän on taas Markkupäivä!!
Täällä on ollu nii rajusti juttua tuosta ostamisen ja myymisen filososofiasta, et jääny noi markut tyystin toiselle sijalle!
Olikos mitään käryä, et mitä mahdollisia pelejä olis tarjolla?? Onks taas joku Ipswich vs. Mboron kaltainen kolikonsyöjäottelu tuloillaan? Todennäköisesti...:)!

Eiköhän sieltä kolikon syöjä tas tule :D Bayer-Dordmund aika varma
 
Krakovan derby olisi huomenna, ja sunnuntaina Lyon-Marseille, joka myös jonkinasteinen derby. Mutta eiköhän ea taas pallokorvista jotain turhia matseja siihen iske.
 
Nyt löytyy myynnistä 93 kpl. Niistä varmaan n.30 odottaa futmasia. Sitten pieni osuus odottaa iltaa ja suurinosuus on sellaista ns normaalimyyntiä.

Mites täällä porukkaa jakaa noita noita myynnissä olevia pelaajia :)


Tänään on käynyt SB:ssä tosi huono tuuri. Ja nyt voin puhua siinä mielessä tuurista että eka loukkaantui Kruse, sitten seuraavassa pelissä Rodriguez ja nyt viimeisessä Sane.
 
Viimeksi muokattu:
Mangala (City)
Kamara (Columbus)
Burgstaller (Schalke)
Luiz Adriano (Spartak)
Darmian (United)
Defrel (Roma)
Inan (Galatasaray)
N Zonzi (Sevilla)
Perez Garcia (Tigre)
Kalinic (Kaa Gent)



Voi.... :S. Menin sitten myymään

Tein sellaisen liikkeen että ensiksi valitsin vaan nopeasti jonku joukkueen ja hain sieltä bin now hinnalla alle 1k ja laitin sitten n.2k lisää

Sen jälkeen lähdin katsomaan mitä pelaajia multa löytyy. Yksi pelaaja lähti samantie kun sain myyntiin. Arsenalin peliä löytyi muutama niin niille heitin sitten n.5k

Eikös ole näin että jos on vaan konsolilla sillä hetkellä kun markut vaihtuu niin on vielä mahdollisuuksia nopeasti saada halvalla ja sitten myyntiin. En tiedä teinkö väärin mutta kokeilin tuota.

En mä siinä paljon menettänyt koska transferlista oli 90 kohdalla sillonkun markut vaihtui


Nyt täytyy kyllä sanoa että käy tuuria mulla. Ostin piruuttani Cazorlaa siihen futmassiin päivällä ja huomasin että sehän on Arsenalin mies :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi.... :S. Menin sitten myymään

Tein sellaisen liikkeen että ensiksi valitsin vaan nopeasti jonku joukkueen ja hain sieltä bin now hinnalla alle 1k ja laitin sitten n.2k lisää

Sen jälkeen lähdin katsomaan mitä pelaajia multa löytyy. Yksi pelaaja lähti samantie kun sain myyntiin. Arsenalin peliä löytyi muutama niin niille heitin sitten n.5k

Eikös ole näin että jos on vaan konsolilla sillä hetkellä kun markut vaihtuu niin on vielä mahdollisuuksia nopeasti saada halvalla ja sitten myyntiin. En tiedä teinkö väärin mutta kokeilin tuota.

En mä siinä paljon menettänyt koska transferlista oli 90 kohdalla sillonkun markut vaihtui


Nyt täytyy kyllä sanoa että käy tuuria mulla. Ostin piruuttani Cazorlaa siihen futmassiin päivällä ja huomasin että sehän on Arsenalin mies :)

saiks Troyesiä ja Amienssia? Myin viimiset pari tuntia sitten semihalvalla... nyt on vähän kalliimpaa

toi Belgiliiga osu kivasti, mul on kummatkin tiimit kokonaan clubissa
 
saiks Troyesiä ja Amienssia? Myin viimiset pari tuntia sitten semihalvalla... nyt on vähän kalliimpaa

toi Belgiliiga osu kivasti, mul on kummatkin tiimit kokonaan clubissa


En mä niitä saanut. Kokeilin Schalken Meyeriä ja Konoplyankaa


Mun markkuhistoria... Tää oli nyt kolmas

2/4
1/4
0/4

eli vähän on väärä suunta :D


Mutta minkäs teet kun EA:lla on ihan oma logiikkansa noissa otteluvalinnoissa
 
Alkaa olemaan vähän kaukana Marqueista nämä peliparit, mutta €A on €A. Newcastle kokonaisuudessaan, kuten myös Brügge ja Anderlecht rosterissa. Amiensia ja Troyesiakin monta tallessa vielä. Pakoista nyt tuli sitä tuttua totaalikuraa. Willian Jose parhaana pelaajana.
 
Yllättävän mukavasti on lähtenyt SB:t käyntiin kun pitkästä aikaa olen jaksanut pelata. 9/9, 3 voittoa Legendaryllä, 3 Semi-Prolla ja 4 Professionalilla. Suurin osa suhteellisen nihkeitä voittoja, mutta Elite 1 tasolla oltiin ainakin pari tuntia sitten. Harmi vaan, kun jää väkisinkin viikonloppuna pelit pelaamatta.
 
Olipas surkeat markut. Pari Troyes pronssia löyty ylimääräisenä niin niistä 5,9k/kpl. Nostoina kahdet taulut Rulli ja Lopes... eli melkoista huttua. Näinköhä minun 11 viikon totw noston putki katkeaa tähän... ehkä vielä pari pakkaa kerkeen profiteilla aukoa.

Pelistä pakko hehkuttaa Maldinia... ihan huikea pakki. Siinä ei Jeesukset pahemmin juoksentele kun Paolo ottaa luulot pois. Melkoisia pallonriistoja legenda tekee. Tehokas kulmissa vaikka jalat pysyykin maassa... ja all attack nousuissa.. Varmoissa peleissä on vielä viime minuuteilla sen verran staminaa että saa kokeilla pari nousua ja onhan tuo muutaman maalin pistänyt sisään.
 
Ylös Bottom