Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Koskahan tuo Roberto Carlos nyt sitten kannattaisi tehdä? 83-91 kortteja riittää rosterissa, mutta vähän nyt mietin että myisin noita pois ja ostaisin sitten takaisin kun tää hiton iconhössötys menee ohi. Iconin ostan ainoastaan nyt ja avaan 100k pakan.

Lisäksi odotan perjantaihin (taas kerran) varmaan, jos tulee (tuli ja moi) La Liga SBC. Mutta onko järkevää?

Edit: Niin ja kannattaa vissiin ennemmin tehdä tuo Base Icon SBC? 350k halvin Icon marketista, FUTBIN:n mukaan 245k tuo iconsetti.
 
Koskahan tuo Roberto Carlos nyt sitten kannattaisi tehdä? 83-91 kortteja riittää rosterissa, mutta vähän nyt mietin että myisin noita pois ja ostaisin sitten takaisin kun tää hiton iconhössötys menee ohi. Iconin ostan ainoastaan nyt ja avaan 100k pakan.

Lisäksi odotan perjantaihin (taas kerran) varmaan, jos tulee (tuli ja moi) La Liga SBC. Mutta onko järkevää?

Edit: Niin ja kannattaa vissiin ennemmin tehdä tuo Base Icon SBC? 350k halvin Icon marketista, FUTBIN:n mukaan 245k tuo iconsetti.

Eikös nuo ole osassa sidottu tuohon pelipaikkaan? Eli jos tarvitset puolustaja Iconin, niin riskihän tuohon settiin sisältyy. Kannattaa katsoa onko pelipaikka vaatimusta. Illalla / yöllä ainakin 84 - 85 korttien hinnat oli tulleet alaspäin. Ostin nuo muutamat Realin pelaajat, jotka laitoin aiemmin laitoin Rijkaardiin. Nyt olisi La Liga senkin puolesta valmiina. EA:lla ei taida olla mitään syytä olla julkaisematta League SBC:tä ensi viikonlopuksi.

Itsekin tuota La Liga settiä odotan, jos ei tule niin sitten kaikki La Ligan 82-86 pelaajat ainakin lähtee johonkin Iconiin. On sitten taas kuukausi aikaa keräillä takaisin. Kyllähän tuo noiden korttien päällä istuminen hieman ärsyttää.

Itse mietin kovasti tässä tuota CAMia, kun siinä olisi isoin päivityksen paikka. Osin jo noita Litmas setin helpoimpia luukkuja aukaisin, samoin kun tein aiemmin Puyolin kanssa. Käänsin silloin huomion Rijkaardiin ja nyt tuntuu että Del Piero olisi järkevämpi kuin Litmanen. Hieman ärsyttää nuo tuhlatut kortit. En oikein osaa enää perustella itselleni Puyolin tekemistä, vaikka ikisuosikki onkin. IF Nacho & Ramos topparipari pelaa todella hyvin ja laitapakkeihin olen tyytyväinen. Juanfran ja Alba toimii. Kemioiden takia en tarvitse Iconia puolustukseen.

Oikeastihan tuohon CAM paikalle haluaisi Ronaldinhon, mutta on kyllä ihan liian kallis sekä 91 versio & Prime setti.
 
Lottosin. Del Piero tuli. En oo pistämässä SBC:hen.

Teen uuden hieman myöhemmin noista seteistä, kortit laskussa nyt hinnoissaan.

Sehän osui oikein mukavasti! Tuommoista nostoa olisin itsekin kaivannut aiemmin, mutta ei ainakaan ole tunnon tuskia kun tunkee tuon Rui Costan Baby Iconin esim. Del Pieroon.

Tuskaa odottaa taas perjantaita, kun tekisi mieli lähteä jotain settiä kasaamaan. Luultavasti taas pettyy, kun EA keksii jonkun syyn olla laittamatta tuo League SBC:tä.

Valioliigakin olisi parempi kuin tämä turha odottelu.
 
Hinnat kävi vissiin pohjilla. Vai onko tää normaalia että ne nousee iltaa myöden? Mustafin hinta noussut aamusta tonnilla ja esim Cesc 3k.

Edit: Kyl siä on ainakin osa korteista lähteny nousuun, saan nyt pienen voiton osasta korteista jo
(siis nää 87+ jne.).
 
Viimeksi muokattu:
Miten untradeable-kortit saa parhaiten realisoitua kolikoiksi? Base Iconin saisi tehtyä noilla ilmaiseksi, mutta onko niin, että tuosta pakasta vedettyä pelaajaa ei saa realisoitua 100k pikamyynniksi? Mikäli näin on, niin mitkä SBC:t kannattaisi pakkojen takia tehdä?
 
Tän viikonlopun wl:t pelailtu. Testissä oli baby ferdinand. Pääosin näkymätön heppu, joutava ellen jopa sanoisi. Vielä kuitenkin houkuttaisi koeajaa 87 desailly.
 
Miten untradeable-kortit saa parhaiten realisoitua kolikoiksi? Base Iconin saisi tehtyä noilla ilmaiseksi, mutta onko niin, että tuosta pakasta vedettyä pelaajaa ei saa realisoitua 100k pikamyynniksi? Mikäli näin on, niin mitkä SBC:t kannattaisi pakkojen takia tehdä?

Saat työnnettyä sen base iconin sit sbchen mistä saat 100k tradable pakan
 
Iteltä ihan moti hukassa, ei jaksa ees listailla kortteja, ja WLkin jäi pelaamatta... ehkä TOTSit herättää, ja se Worl Cup mode sit viimistään. Ens kerralla en työnnä 3-4 milliä untrade iksuihin
 
Synttärihaasteet loppui siihen. Upgradet on päällä vielä 3pv ja Kaka päivän verran. Olisihan tuota vielä yhden SBC:n ottanut. Toivottavasti tämä nyt tietää sitä, että ensin viikolla tulisi se League SBC, kun oletettavasti muita kamppiksia ei ole päällä. Toki varmaan joku Easter Bunny rieha saadaan aikaan.

Jäi viikolla melkein kaikki Squad Battlet pelaamatta, kun olin reissussa mutta niin sitä vaan pääosin viikonlopun pelaamisella pääsin Elite 2 tasolle.
 
Iteltä ihan moti hukassa, ei jaksa ees listailla kortteja, ja WLkin jäi pelaamatta... ehkä TOTSit herättää, ja se Worl Cup mode sit viimistään. Ens kerralla en työnnä 3-4 milliä untrade iksuihin
Samat fiilikset, jauhaa niin samaa kaavaa tämä fut. Vähän uusia special kortteja pakkoihin, quarantee totw-sbc:t yms, eikä oikein online-matsitkaan jaksa innostaa. Mietin jopa että skippaisi koko TOTS ajan ja palailisi MM-kisoihin, mutta saa nähdä. Pikku breikki ainakin paikallaan.
 
Jos meinasitte tehdä Icon SBC:itä halvemmalla, niin se hetki meni 2 päivää sitten. :)

Nyt on hinnat nousseet jo kovasti ja itse myyn kaiken pois ainakin peruskorteista, pieni voittokin tulee tehtyä jos kortit nyt toki sitten myy. Kannatti odottaa.
 
Jos meinasitte tehdä Icon SBC:itä halvemmalla, niin se hetki meni 2 päivää sitten. :)

Nyt on hinnat nousseet jo kovasti ja itse myyn kaiken pois ainakin peruskorteista, pieni voittokin tulee tehtyä jos kortit nyt toki sitten myy. Kannatti odottaa.
No höh, meinasi vielä hankkia tänään base iconista klubiin viidennen iconin ja istua niiden päällä kunnes saa lisää rahhoo R9. :/
 
Pitkästä aikaa kerkes vähän enemmän pelailla. E2 paketista Verratti. Kolikot kelpaa kun niitä on nyt törsäilly ympäriinsä.
 
Kaikkien aikojen bugi tuli myös eilen kun kokeilin pari matsia online seasonia. Jäi tosiaan pariin otteluun sen skeidan takia.
Mun kulman jälkeen kaveri pääsee juoksee aika vapaasti. 2 pakkia vastassa ja mä juoksen sitä itte kii Alballa eli aika iisi 3v1 tilanne kuitenkin mulle. Just kun alan olla iholla niin kaveri ottaa liian pitkän tatsin ja mun tietskariukko tulee irtopalloa vastaan. Todella helppoa.
Mutta se tietskariukko juokseekin pallon ohi ja taklaa mut tilanteesta ulos... Sitten kaveri onkin yksin läpi ja menee 1-0 johtoon.
Siinä muutama perkele pääsi ja kaippa virpojat sen kuuli rapussa kun muutaman sekunnin päästä ovikello soi aika varovaisesti :D
 
Ylös Bottom