Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No höh, meinasi vielä hankkia tänään base iconista klubiin viidennen iconin ja istua niiden päällä kunnes saa lisää rahhoo R9. :/
Mun piti kans tehdä Roberto, mutta enpä nykyisillä hinnoilla edes harkitse. Tuli myytyä kortit, tosin jätin vielä La Ligan ja Valioliigan kehiin. 83+ kortit varmaan tarttis myydä, mutta mitähän hittoa noille Alboille, Cesceille, Krooseille ja Piqueille tekisi. Jos SBC tulee, hinnat pomppaa entisestään niiden osalta, jos ei, tukkaan tulee jos myyn tuolloin.

1.8 miljoonaa mulla nyt on. Omilleni siis pääsin, kun TOTW-kortit myin tappiolla. Toki sitten voitolle kääntyy, kun myyn Valioliigan TOTW- yms kortit. Mulla mm. siis Mahrezin TOTW, Stonesin TOTGS, van Dijkin OTW ja Martialin PTG. Seuraavaksi voisi alkaa sijoittelemaan halvimpiin PTG ja OTW-kortteihin, jos noilla hieman voittoa tekisi, kun katsoo sellaiset jotka ovat potentiaalisia nousijoita. Giuliano löytyy jo, mutta tarttee löytää pari korttia lisää ainakin.
 
Tän viikonlopun wl:t pelailtu. Testissä oli baby ferdinand. Pääosin näkymätön heppu, joutava ellen jopa sanoisi. Vielä kuitenkin houkuttaisi koeajaa 87 desailly.
Sain tuon 87 Desaillyn base icon pakasta, on todella hyvä.
Tuli siinä sitten myös R9 otettua base iconista. Kaverille Desailly ja Henry. Ihan kivasti osui.
 
Sain tuon 87 Desaillyn base icon pakasta, on todella hyvä.
Tuli siinä sitten myös R9 otettua base iconista. Kaverille Desailly ja Henry. Ihan kivasti osui.

Tällaisten kommenttien jälkeen tuo Base Iconin vastustaminen on todella vaikeaa, mutta pakko kai se on yrittää.

SB Mega Packista tuli IF Albiol, eli ihan hyvä osuma jälleen kerran. Viime viikolla sain Moratan ja Immobilen. On käynyt kyllä kaksi kertaa tuuri myös 84-87 pakan kanssa, kun sieltä on noussut Coutinho ja Insigne. Kai se täytyy olettaa että oma tuuri on jo käytetty.
 
Kovasti jäi kyllä kaipaamaan lisää SBC:itä peliin. Mitään ei nyt pariin päivään ole tullut ja tuskin ihan hetkeen tuleekaan. Huomenna Markut ja perjantaina EHKÄ Liiga SBC. TOTS seuraava, sitten vissiin ne pinkit kortit, mikä ny olikaan ja sitten voidaankin haudata FUT 18. Ihmettelen tosin kovasti, jos WC-modea ei tule peliin.
 
Ymmärtääkseni Crespo on yksi huonoimmista yhdessä Inzaghin, Rui Costan ja Schmeichelin kanssa. #hymiö
Crespo on itseasiassa yks parhaita hintaluokkansa legendoja. 87 on naurettavan halpa.

WC moodi tulee btw, siihen on selostajat nauhoittanu linejä jo.
 
Van Dijk teki maalin Hollannin pelissä. Kortti hyppäsi 30k. Ihan järjetöntä toi jonnepelaajien touhu.

Eihän mistään harkkamajupeleistä nyt TOTW-korttia tule. Tai ainakaan ei mun ymmärtääkseni pitäisi.
 
Van Dijk teki maalin Hollannin pelissä. Kortti hyppäsi 30k. Ihan järjetöntä toi jonnepelaajien touhu.

Eihän mistään harkkamajupeleistä nyt TOTW-korttia tule. Tai ainakaan ei mun ymmärtääkseni pitäisi.

Eikös TOTW oo nyt noista maajoukkue matseista ku ei niitä oikein muistakaan peleistä voi jakaa vai onko se mahdollista että team of the weekkia ei olis ollenkaan tällä viikolla? Vai onks siinä sit pelkkiä pikkusarjojen pelaajia. :D
 
Majupeleistä tulee TOTW kortit keskiviikkona, de Ligt syötti kaks ja jos saa kortin ni menee ostoon ja testiin.
 
Eikös TOTW oo nyt noista maajoukkue matseista ku ei niitä oikein muistakaan peleistä voi jakaa vai onko se mahdollista että team of the weekkia ei olis ollenkaan tällä viikolla? Vai onks siinä sit pelkkiä pikkusarjojen pelaajia. :D
Aivan juu. Taisi ne pikku-TOTW:t ollakin vain niihin aikoihin, kun isot sarjat menee kiinni.

Van Dijk nyt 120k. Tarttee varmaan myydä pois ja ostaa sitten takas kun hinta halpenee TOTW:n aikana.
 
Eilen illalla vähän DKOta. Semeihin pääsin ja siinä oli 92 De gea liikaa. Joku 15 kutia ja 0 maalia. Kaverilla ptb ja legendat alakerrassa. Ja yläkerrässä ronaldinhot ja neymarit. Pari paikkaa sai vastaiskuista ja siitä maalit. Ennen semejä oli nif de gea ja sillekkin oli melko tuskaa tehdä maalit. 1-0 tilanteesta nousin 2-1 voittoon.

Sitten uudella yrityksellä tuli tosiaan taas legendatiimi, ptb ja neuer maalissa. Sinnekki runnoin yli 20 kutia ja 90min Varane puski lyhyestä kulmasta lähietäisyydeltä helpottavan 2-1 voiton.
Edit: ton jälkeen piti painella nukkumaan kun kuumotteli siihen tahtiin noi veskat.. Tänää jatkuu, jos ehtii.
 
Tämän hetken tiimi on tämännäköinen.
upload_2018-3-27_12-9-10.png
Aloitan 4-3-3(3) formalla. Alba, Maldini, ja Ronaldinho saavat 7 kemian. Muille täydet.

Puolustuksessa Maldini-Rijkaard on toiminut ihan hyvin. Molemmat taklaa mun mielestä paremmin kuin Bailly, joka sopii kanssa tohon. Alba BT korttia voin suositella vasemman pakin paikalle. Sen laukausstatsit ei korru totuutta. Muutaman maalin oon jo tehnyt kaukolaukauksella.

Keskikentällä Blanc on joukkueen eniten pelejä pelannut pelaaja. Tilalle haluaisin jossain vaiheessa hankkia Vieiran 88 kortin, jos vaan saan kolikot riittämään siihen. Blanc 85 on sellainen, joka osaa vähän kaikkee muttei oo missään erityisen hyvä. Parasta kortissa on liikkuvuus ja ulottuvuus. Marcelon TOTY on yks parhaista pelaajista, mitä oon tässä FIFAssa käyttänyt keskikentällä. Voi pelaa LDM tai LCM roolissa, jos vaihdan formaa. Marcelo tekee kaikkea, ehtii joka paikkaan ja pallo tuntuu pysyvän liimattuna jalassa.

Hyökkäyksessä pakko hehkuttaa Ronaldinhoa, joka on ehkä paras CAM, mitä on tullut FUT:ssa käytettyä. TOTY Messi olis varmaan vähän parempi driblaamaan, mutta Ronaldinhon fyysisyys ja workratet tekee siitä itselle sopivamman.
 
Ylös Bottom