Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ootko peeze mitä tykänny Yedderistä? Mä en saanu sillä mitään aikaan aluksi, olin jo palaamassa totgs korttiin kun muistin että siihen oli lyöty finisher kylkeen. Laitoin saman tohon motm lappuun ja huh, taas menee joka kuti sisään. Ihme homma..
Ja ptb tiimejä vastaan yksinäisenä kärkenä aika turha, isot pakit jyrää sen heti. Pitäs varmaan semmosia vastaan ottaa joku DCosta varulta penkille että voi vaihtaa.
 
Ootko peeze mitä tykänny Yedderistä? Mä en saanu sillä mitään aikaan aluksi, olin jo palaamassa totgs korttiin kun muistin että siihen oli lyöty finisher kylkeen. Laitoin saman tohon motm lappuun ja huh, taas menee joka kuti sisään. Ihme homma..
Ja ptb tiimejä vastaan yksinäisenä kärkenä aika turha, isot pakit jyrää sen heti. Pitäs varmaan semmosia vastaan ottaa joku DCosta varulta penkille että voi vaihtaa.

Yedder on ihan näppärän oloinen. Viimeistelee tosi varmasti jos saa paikan. Laidalla on ihan riittävän vahva vääntämään. Pitäisi olla myös pääpalloissa yllättävän hyvä. Niitä en oo kauheasti vielä testannut, vaikka pelaan monesti takatolpalle niitä kesoja.
 
Tein tuon base icon sbc ja sielt tuli Kluivert. Ei mitään odotuksia sen suhteen onko miten hyvä pelissä, mut pitää testata toimisko Larssonin vieressä kärjessä.
 
kerkesi jatkaa DKOta kun sählyyn ei ollut porukkaa.
toisella kierroksella pääsin helpolla, melkolailla 30min pyöritin ja kun sain maalin niin kaveri quittas.

Semit kutsui siis jälleen. Töpeksin heti alkuun kaverin yksin läpi ja 1-0 taululle.. harvinaisen hyvin luki mun syötöt, aina peitti oikean miehen. Alkoi tuntua että se nuoli näkyy mihin yritän syöttää.. ei ollut 2-0 tappiokaan lähellä siinä sähellyksessä. Sitten aloin pelata vähän erilai ja pidin aina palloa pitempään niin se juoksi ukkonsa tilanteesta ohi ja tilaa syntyi. Ei mennyt kauaa niin 1-1. No ei mene kauaa niin helähtää omissa ja 1-2.. Toisella puolikkaalla pitkä painostus jälleen ja kaverin Boateng taklaa takaa päin ja joutuu suihkuun 60min paikkeilla. Siitä ei mene kuin hetki niin jo on vastustaja laidalta läpi, Fährman saa jalkaa vedon eteen ja mun Boateng hoitaa pallon viivalta pois, huh. Seuraavasta hyökkäyksestä Yayalta jäätävä ylänurkkapommi ja 2-2. Haisee jo jatkoaika mutta 90min KdB karkaa Lacan syötöstä ja 3-2. Aloituksesta soi pilli ja finaali kutsuu.

Pienet kuumotukset finaaliin lähtiessä, pystyy jännittää jotain peliä :D
unelma-alku tietysti. Kulmasta kaverin Romero seikkailee ja Casemiro pukkaa tyhjiin. Siinä vaiheessa ois pitäny rauhottaa kun prässi oli kovaa vaan ei kun yritin jotain pitkiä läpisyöttöjä ja aina menetys ja paine omaan päähän. Ei kauaa menekkään kun kaveri parilla hyvällä seinällä pistää pallon yläkulmaan jossain 20min paikkeilla. Sen jälkeen olin melko mankelissa halffin loppuun ja ihme että pysy lukemat tasoissa.
Toiselle puolikkaalle sain vähän rauhoitettua ja alkoi tilanteita syntyä. Romero torjui käsittämättömästi kaksi Messin, yhden Ronaldon ja BenYedderin kudin, kunnes 80min kohdilla Rolle ottaa roolia ja painaa jäätävän kudin alapesään boksin reunalta.
Viimeisen kympin saan pidettyä kaverin pois paikoilta melko hyvin ja WL kutsuu :)

Sopivasti pääsiäinen, jossei ihan jäätäviä pilkkikelejä ole niin kerkeää pelata jopa kaikki matsit kun emäntäkin on pari päivää kotonaan käymässä.
 
Markut ulkona, Juventuksen pelaajat menee maksimeilla. Eipä tarvi harkita vielä tekemistä siis.

Ukot myyntiin.
 
Sijotin joskus tyyliin marraskuussa baseliin :D
No niistäpä ei saa mitään. Ehkä tonnin hyvällä tuurilla kappale.

Miten helvetissä Juven ukot on 9k? Mä en jumankauta ymmärrä, Milanin äijät 1.5k. Onko Juven peruskultaisia sitten niin paljon vähemmän?
 
Jaa eipä tullu katottua ku Ruganin lykkäsin markkuun. De Siglio tais sentää olla untreadable.
Ja tosiaan pakoista neljät taulut, pastore, mustafi, ruotsalainen!! voe perrr forsberg ja if albiol. Voip olla tyytyväinen.
 
Jaa eipä tullu katottua ku Ruganin lykkäsin markkuun. De Siglio tais sentää olla untreadable.
Ja tosiaan pakoista neljät taulut, pastore, mustafi, ruotsalainen!! voe perrr forsberg ja if albiol. Voip olla tyytyväinen.
Juu siis ehdottomasti Markut tekoon ennen Icon SBC:n loppumista, saa max tuoton.
 
Hieman joutui Juvea snaippaamaan, kun niitä ei ollut just nyt yhtään. Muista joukkueista oli hyvin extraa, mutta ei Baselin ukoilla paljon voittoa tehty. Noh onneksi yksi noista 3 raren pelaajapakoista antoi Özilin ja Hamsikin! Ensin taulut ja pakasta vielä mukava yllätys.

Jää ADP:n keräily suosiolla ensi viikolle.
 
Ei voi kuin toivoa että kasilta tulee jotain kivaa ja Juven ukot laskee, pakkohan nuo on tänään vääntää valmiiksi. Huomenna vika päivä kun porukka vääntää noita Iconeita ja hinnat alkavat varmasti laskemaan.
 
2 x base icon -> 2 x Kluivert. Really? o_O

Ei yllätä yhtään, koska EA on niin puukottanut ton pack weightin.

Hyvinkin tyypillistä, että voit saada jonku normikortin kaksi kertaa peräkkäisistä pakoista. Todennäköisyyshän tälle pitäisi olla yhtä iso kuin, että sieltä tulee Prime Ronaldo.
 
Ei yllätä yhtään, koska EA on niin puukottanut ton pack weightin.

Hyvinkin tyypillistä, että voit saada jonku normikortin kaksi kertaa peräkkäisistä pakoista. Todennäköisyyshän tälle pitäisi olla yhtä iso kuin, että sieltä tulee Prime Ronaldo.

Hah, tämä on kyllä niin totta.

Yksi viikonloppu tuli kaverin kanssa draftailtua kera olutpullojen n. 6 draftin verran ja avauksien jälkeen duplikaatti-pelaajat siirreltyä transferlistille odottelemaan selväpäisempiä hinnoitteluja. Aamulla siellä odotti useampaa jantteria 2kpl ja kaiken kruununa 4kpl Haritia (oli tällöin vielä se ranskalainen kortti pakoissa).
 
Ylös Bottom