Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 20

Gameplay aika samaa, mitä aikaisemmat. Volta, House Rules ja ottelutyyppien vaihdot Kick offissa tehty lisäämään hiukan offline-puolen uudelleenpeluuarvoa. Sliderit kuntoon, ennen Careerin aloittamista.

Muulla ei väliä, kunhan EA saa rahaa FUT:sta.
 
Tuli mieleeni että voisi hankkia Pes 2020 pelin jos siinä on sama kamerakulma kuin Fifan Proo pelaajalle saa. Tietääkö joku tästä?

En ees osaa enää pelata muulla kuin tolla kuvakulmalla.
 
Tuli mieleeni että voisi hankkia Pes 2020 pelin jos siinä on sama kamerakulma kuin Fifan Proo pelaajalle saa. Tietääkö joku tästä?

En ees osaa enää pelata muulla kuin tolla kuvakulmalla.
Eipä taida olla, Pessissä on omat kamerakulmansa. Kysy ko.ketjusta, linkkasin aikasempaan viestiini.
 
Johan nyt, peli jääty In-Game menun Team Managment ruudussa. Ohjain päällä, kaikka muuten kunnossa, mutta ei regoi ympyrän komentoihin. Kaksi kertaa kotivalkon kautta käynnistetty, eikä auttanut.
 
Vihdoin Career Modessa menestystä. 10 kauden Irlannin sarjassa rämpimisen jälkeen tuloksena mestaruus. Sitten Itävaltaan Wolfsbergerin kautta RB Salzburgiin ja tuplamestaruus. Nyt Champioshipin Leeds tarjoaa sopparia.
 
Leedsin valmentajana taistelen paikasta Championshipin playoffeihin ja Fa Cupissa vuorossa peli Liverpoolia vastaan. Ikävästi pesti alkoi kaksiosaisen välieräsarjan tasurilla Middlesboroughia vastaan. 2-0 voitolla olisin päässyt taistelemaan noususta valioliigaan.
Tuorein patch, joka sisältää Etelä-Amerikan cupit loi bugin, joka ilmenee kokoonpanografiikoissa. Pelaajien nimiä ei näy ollenkaan.
 
Mikä on paras keino tässä FIFA:ssa saada pallo pois CPU:lta?Tuntunu aika vaikeelta itellä..

Pessissä on paljon helpompi saada pallo CPU:lta pois..
 
Suuntaa palloton pelaajasi kohti hyökkäävän juoksulinjaa ja paina neliötä (ympyrä, jos pelaat classic-ohjauksella)

Kyllä mä jotain tommosta aiemmissa FIFA-peleissä yritin ja tuotti välil tulosta,mut CPU hallitsi suurimman osan aina matseissa ja tappioita tuli..

FIFA 11 on viiminen FIFA,jossa oon pärjänny todella hyvin..siis tarkoittaen et vaikeustaso on joku World Class..
 
Mistä saa pois sen, että pelaajien viereen tulee ohje mitä mistäkin napista tapahtuu, oon kahlannut kaikki valikot läpi.
 
Ylös Bottom