Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kalliin näköisiä tiimejä. Meikällä kävi vähän hassusti ja nyt 850k kiinni kortteissa. 90k ei juurikaan juhlita. :rolleyes:

Alkoi WL kyllä lupaavasti 5 voittoa ja 4 häviötä. Ainoastaan tuli 2 peppu raiskausta, vastustajan CAM Messi pisti minut kyllä takaisin maan pinnalle. Paras matsi taas oli Neymar/Mbappe klubia vastaan ja käänsin pelin 2-3 voitoksi. :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Oon pogbaa koittanut peluuttaa kaikissa rooleissa ja en tiie miksi se on itsellä niin näkymätön. Ei vaan oo käyttistä.
 
Huomasin semmosen jutun et se taitaa muuttaa noita game settingsejä sen mukaa jos vaihtaa vaikeustasoa esim squad battleen tai offline friendlyyn. Huomasin vaa ku tein objectiven beginnerillä ni asetukset oli sen jälkee iha väärät ku menin pelaamaa wl.
 
Griezmann ja reus untradeableja. Reus hemmetin hyvä kärki pelaaja vaikka nopeus ei päätä huimaa ja griezmann jumala camin paikalla.
 
Gold 3 saavutettu. 14 voittoa ja 1 peli jäljellä. Viimeinen voitto vielä tuli lisäajan comebackillä 3-4. :eek:

Menee kyllä nyt WL tauolle, pelkkää SB ja Rivalsia sopii paremmin viikko aikataululle eikä ole noin stressaavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Joku jannu tuli vastaan WL semmosel jengil millä oli menossa pelaamaan sitä rttf kounde friendlyä. Pikku moka. :D
 
Onko ea:lta tullu mitään ilmotusta minnekään liittyen noihin servuongelmiin sun muihin? Oli vaan jo nimittäin niin tönkköä peliä omaan makuun että pieni info vois olla paikallaan...
 
Perjantaina oli servut parhaimmillaan mutta nyt taas lauantai ja sunnuntai ni aikamoista viivepalloa on.. Tuomaritkin ja etenkin pilkkutilanteet ollu pätsin jälkeen niin rikki. Hyväku välillä tulee pilkkuja vaikka ei oo ollu edes mitään kontaktia.
 
Neljättä viikkoa putkeen Gold 2. Mahdollisuudet olisi ollut ehkä jopa Elite 3, sillä parhaimmillaan record oli 13-3, mutta sitten alkoi tulla sellaisia vastustajia ettei mitää jakoa.
 
Yhdellä pätsillä hyvästä pelistä paskimmaksi fifaksi mitä olen pelannut. Saavutus tämäkin. Hyvä asia oli nämä friendlyt mutta nekin pilattu vitun tylsällä pelillä kun juostaan, juostaan ja juostaan Mbapella... oikeastaan voisi jo tässä kohtaa tiputtautua sinne alimpaan divariin niin ei tarvii turhaan näitäkään hangata.
 
oikeastaan voisi jo tässä kohtaa tiputtautua sinne alimpaan divariin niin ei tarvii turhaan näitäkään hangata.
Kannattanee sitten tipputtaa vasta, kun on 30 pelit pelattuna? En tiiä onko bugi, mutta minulla näytti olevan vielä div 5 rank palkinnot vaikka olin div 6.
 
Kannattanee sitten tipputtaa vasta, kun on 30 pelit pelattuna? En tiiä onko bugi, mutta minulla näytti olevan vielä div 5 rank palkinnot vaikka olin div 6.

Joo tämän viikon pelit nelosessa ja sit viikon päätteeksi alas. Divari vaihtuu aina torstaisin kun rivalsit nollataan. Tuossa friendlyssä vastystajat tulee skill ratingin mukaan. Ei täällä nelosessa ja kolmosessa kukaan pelaa muuta kun drop backiä ja juoksua vasta iskuilla. Sen verran tylsäksi käyny että parempi höntsäillä jossain alhaalla.

Kuotosen kolmos rankilla taisi saada rare electrumin ja jonkun toisen päkin. Se on varsin riittävä setti ja ei montaa peliä viikossa tarvii.
 
Tähän asti olen joka viikko pelannut G3 asti, mutta nyt taitaa jäädä rank silver ykköseen. WL on mennyt tuloksien puolesta ihan hyvin, sillä recordi on tällä hetkellä 11-1. Kolme voittoa pitäisi vain hakea, mutta ei kiinnosta yhtään käydä pelaamassa noita pelejä. Melkeinpä jokaisen vastustajan taktiikkana on ollu drop back ja läpisyöttöjen hakeminen. Helppohan nuo tuollaiset vastustajat on voittaa, mutta ei siitä hirveästi jää käteen, kun melkein koko peli menee siinä, että syöttelet vastustajan boxin ulkopuolella ja etsit sitä murtavaa syöttöä. Ekoilla viikoilla tuli vielä maalirikkaita pelejä, mutta tänä viikonloppuna yleisin tulos on ollut tyyliin 2-0 voitto.
 
Mulla 3/4 pelistä johdin alkuun 0-3 tms. Ja vikalla vartilla unohdin aina miten pelataan ja kaikki päästin ohjaimesta irti. Turpaan tuli niin että tukka heilui.
 
Nyt tais pakkatuurit palata normaali tasolle. Elite 2: Strakosha ja discard IF.

That's better, 5kpl 81+ UCL Upgrade SBC ja tähän on hyvä lopettaa:
Capture.PNG
 
Viimeksi muokattu:
Itselläni oli myös lähellä tänään, että pakkatuuri olisi kääntynyt. Walkout, Argentiina, RW ja sen jälkeen ruutuun lävähti PSG:n logo. Onhan tuo Di Maria kaikesta huolimatta paras nosto itselleni moneen viikkoon, mutta olisihan eräs toinen argentiinalainen RW maistunut vähän paremmin. Kounde-objectiven jostain untrade pakasta tuli Sane ja 50 WL-voiton jumbo rare players packista Kimmich. En tee noilla muuten mitään, mutta jos myöhemmin tulee jotain FO Bundesliiga tai Saksa objectiveja, niin nuo ovat todella käyttökelpoisia kavereita.
 
Tossa ois untradeja mitä on varastossa + rttf Mount, oli niin paljon 85 kortteja että tein "ilmaisena" testiin sen vaikka aika turha varmaan tulee olemaankin. Noiden lisäksi olisi about 1milj coinssia enkä oikein enää keksi mitä ihmettä siihen ympärille rakentaisi, Wernerin haluaisin pitää. Enkä oikein osaa laitureita käyttää, vaikka varmaan pitäisi opetella niin pärjäisi paremmin. Heittäkäähän joku fiksumpi mulle hyvä ehdotelma millainen tiimi voisi olla kiva.
 

Liitetiedostot

  • PS_App_20201109_074312.jpeg
    PS_App_20201109_074312.jpeg
    449,6 KB · Lukukerrat: 28
Tossa ois untradeja mitä on varastossa + rttf Mount, oli niin paljon 85 kortteja että tein "ilmaisena" testiin sen vaikka aika turha varmaan tulee olemaankin. Noiden lisäksi olisi about 1milj coinssia enkä oikein enää keksi mitä ihmettä siihen ympärille rakentaisi, Wernerin haluaisin pitää. Enkä oikein osaa laitureita käyttää, vaikka varmaan pitäisi opetella niin pärjäisi paremmin. Heittäkäähän joku fiksumpi mulle hyvä ehdotelma millainen tiimi voisi olla kiva.


Tuo 442 ois aika hyvä mut jos haluut kapeella pelata ni sit laittasin tollei ne https://www.futbin.com/21/squad/2693522
 
Tossa ois untradeja mitä on varastossa + rttf Mount, oli niin paljon 85 kortteja että tein "ilmaisena" testiin sen vaikka aika turha varmaan tulee olemaankin. Noiden lisäksi olisi about 1milj coinssia enkä oikein enää keksi mitä ihmettä siihen ympärille rakentaisi, Wernerin haluaisin pitää. Enkä oikein osaa laitureita käyttää, vaikka varmaan pitäisi opetella niin pärjäisi paremmin. Heittäkäähän joku fiksumpi mulle hyvä ehdotelma millainen tiimi voisi olla kiva.

Itse miettisin ehkä tuollaista, jos haluat hyödyntää mahdollisimman montaa jo joukkueessa olevaa pelaajaa. Delaney ja Ben Yedder jäävät vähän off chemille tuossa, mutta eipä se juurikaan haittaa etenkin kun loyaltylla ja oikealla managerilla saa nuo ihan kelvollisiksi. Karvan verran yli miljoonan maksaisi nuo hankittavat pelaajat ja jos et laitureista tykkää, niin ingame tuon voisi pyöräyttää muotoon:

Ben Yedder - Werner
Reus
Mollet - Delaney
Kante
Mendy - Koscielny - Denayer - Mukiele
Lopes
 
Ylös Bottom