Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

Vastaus: FIFA10 [PS3]

Noinko on? Itse olen jo kahden kauden ajan käyttänyt hyväkseni tuota, pelaajien väsyessä simuloin muutaman matsin ja avot. Vai johtuuko siitä että apuvalmentaja jonka silloin laitan asetuksista päälle, tekee jotain mikä siihen vaikuttaisi?

Yhtäkaikki kunnot ovat tulleet ylös tuohon tapaan. Hölmö ratkaisuhan tuo on molemmissa tapauksissa, johon parannusta voisi toivoa.

Joo siis se hohtuu siit ku se apuvalmentaja pistää sitten niitä reservimiehiä kentälle, katopa kokoonpanoista alaspäin niin siellä on taas uupuneita miehiä täynnä..
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Noinko on? Itse olen jo kahden kauden ajan käyttänyt hyväkseni tuota, pelaajien väsyessä simuloin muutaman matsin ja avot. Vai johtuuko siitä että apuvalmentaja jonka silloin laitan asetuksista päälle, tekee jotain mikä siihen vaikuttaisi?

Yhtäkaikki kunnot ovat tulleet ylös tuohon tapaan. Hölmö ratkaisuhan tuo on molemmissa tapauksissa, johon parannusta voisi toivoa.

Jaa no enhän mä tajunnu että oot simuloinnu silloin kun sun pelaajat on ollu väsyjä. Mutta siis sillon kun simuloi kun pelaajien kuntomittari on täysillä niin sen jälkee ne kyllä ei ole enää niinkään täynnä. Mutta vois kokeilla tota sun juttua.

Edit. Joo mitä ******, pelasin äsken FA-cupin semejä Newcastlen kanssa Arsua vastaan. No ottelun alusta alkaen sain luotua tilanteita Arsun maalille mut maali jäi uupumaan. Sitten jossain 20min kohalla V.Persie iski. No koko ajan yritin tehdä sitä maalia mutta ei onnistunu. No loppujen lopuks pääsin tasoihin 70min kohalla. Ja sitten taas aloin painostaa, koko ajan vaan pallo pyöri Arsenalin maalilla. No sitten lisäajalla onnistuin iskemään voittomaalin. Helvetin hyvä fiilis tuli. Sitten pelin jälkeen siinä joka pelin jälkeen tulevassa ikkunassa lukee Reputation Loss. Mitenhän tää on mahollista kun onnistuin voittamaan suuren ja mahtavan Arsenalin? No, hällä väliä, innoissani kyllä ootin että saattaa vähän Reputationia tulla lisää jos Arsun pieksen. Mut pääsinpähän ainakin finaaliin Poolin kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Jaa no enhän mä tajunnu että oot simuloinnu silloin kun sun pelaajat on ollu väsyjä. Mutta siis sillon kun simuloi kun pelaajien kuntomittari on täysillä niin sen jälkee ne kyllä ei ole enää niinkään täynnä. Mutta vois kokeilla tota sun juttua.

Edit. Joo mitä ******, pelasin äsken FA-cupin semejä Newcastlen kanssa Arsua vastaan. No ottelun alusta alkaen sain luotua tilanteita Arsun maalille mut maali jäi uupumaan. Sitten jossain 20min kohalla V.Persie iski. No koko ajan yritin tehdä sitä maalia mutta ei onnistunu. No loppujen lopuks pääsin tasoihin 70min kohalla. Ja sitten taas aloin painostaa, koko ajan vaan pallo pyöri Arsenalin maalilla. No sitten lisäajalla onnistuin iskemään voittomaalin. Helvetin hyvä fiilis tuli. Sitten pelin jälkeen siinä joka pelin jälkeen tulevassa ikkunassa lukee Reputation Loss. Mitenhän tää on mahollista kun onnistuin voittamaan suuren ja mahtavan Arsenalin? No, hällä väliä, innoissani kyllä ootin että saattaa vähän Reputationia tulla lisää jos Arsun pieksen. Mut pääsinpähän ainakin finaaliin Poolin kanssa.

No nää on aika perusfifaa, esimerkiksi pelasin Sevillalla atletico Madridia vastaan pelin, jossa kaikki natsasi kohdalleen. Pyöritin peliä koko 90min, atl. Madridilla taisi olla 1 laukaus maalia kohti koko pelissä. No lopputulos 6-0. Ajattelin että nyt nousee reputation kun alla oli kolmen tappion putki (Real Madrid, Deportivo ja Espanyol jos oikein muistan), sitten tulee tämä mainitsemasi reputation lost! -juttu. No seuraavan pelin jälkeen sitten reputation nousi kun voitin Osasunan mutta noita tapahtuu aina välillä, ei pidä ottaa vaan liian tosissaan. :)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

No nää on aika perusfifaa, esimerkiksi pelasin Sevillalla atletico Madridia vastaan pelin, jossa kaikki natsasi kohdalleen. Pyöritin peliä koko 90min, atl. Madridilla taisi olla 1 laukaus maalia kohti koko pelissä. No lopputulos 6-0. Ajattelin että nyt nousee reputation kun alla oli kolmen tappion putki (Real Madrid, Deportivo ja Espanyol jos oikein muistan), sitten tulee tämä mainitsemasi reputation lost! -juttu. No seuraavan pelin jälkeen sitten reputation nousi kun voitin Osasunan mutta noita tapahtuu aina välillä, ei pidä ottaa vaan liian tosissaan. :)

Juu mullakin tuli sitte seuraavan pelin jälkeen se puol tähteä lisää siihen Reputationiin. Eihän se toki vakavaa ole.

Mainittakoon nyt vielä että ei toimi itelläni toi pelien simuloiminen sillä tavalla mitä DaVinski sanoi hänellä itsellään toimivan. Vaikka DaVinski väittikin että hänellä itsellään pelaajat "lepäävät" ottelun aikana, niin ei itelläni ainakaan. No mutta sekään ei ole niin vakavaa, aina ei vaan jaksas joka peliä Managerissa pelata.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Eiköhän tuo reputation juttu johdu siitä että sijoitus vaihtelee. Eli siis koska tavallaan pelataan muita jäljessä usein se oma ottelu, niin sijoitus on voinut huonontua teoriassa vaikka on voittanut. Tämä varsinkin jos on pelannut cuppia samaan aikaan kun muut painavat sarjassa ohitse(enemmillä otteluilla siis).

Tyhmästi tehty kyllä, mutta itse ainakin huomannut hyvin loogisen selityksen tälle.

Itse en kyllä viitsi simuloida kuin merkityksettömiä pelejä.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Joo siis se hohtuu siit ku se apuvalmentaja pistää sitten niitä reservimiehiä kentälle, katopa kokoonpanoista alaspäin niin siellä on taas uupuneita miehiä täynnä..

Mutta kun ei ole. Kunnot tasaisesti kaikilla korkeampia kuin ennen peliä. SIllä varauksella tuon sanon, etten nyt niin hirvittävän paljon ole tuota käyttänyt (muutamat matsit aina silloin tällöin), mutta sen verran usein kuitenkin että väittäisin tuolla olevan merkitystä. Enkä keksi muutakaan syytä mistä tuo voisi johtua.

Pelaan port valella alimmassa sarjassa. 7/10 tällähetkellä kuntotreenin taso.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Etusivulla olikin jo juttua tuosta uudesta päivityksestä joka on tuloillaan. Fixlist löytyy esim. täältä.

Pahimpia ongelmia näyttäisi korjaavan sentään.

Siis tuleeko tuo päivitys minä päivänä? Onko se tullut jo vai tuleeko esim. torstaina, kun en itse tekstistä kiireissäni löytänyt vastausta.

E: oho en lukenut sinunkaan tekstiä kunnolla tai tuo "tuloillaan" -sana taisi jäädä välistä pois :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Eikö tässä voi mitenkään vaimentaa noita mikkiin mölisijöitä nettipeleissä? Eikö ihmiset tajua kuinka vajaaälyisiltä ne kuulostaa ton mikin kautta..
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Hyvää ajanvietettä tämä, manager modea Newcastlella pelailen.

Muuten kaikki manuaalia paitsi laukaukset semillä, vaikeustaso Pro tuntuu näillä asetuksilla sopivalta. Mutta kylläpä menee välillä hermo kun tuntuu että joissain matseissa ei vain ole tarkoitus pärjätä. Edellisestä pelistä tuli kärkikamppailussa 4-1 voitto Middlesbroughia vastaan, niin eikös vaan seuraavassa Scunthorpe tee joka ikisestä hyökkäyksestä maalin, ja itse et saa mistään vaikka oli puolenkymmentä kertaa yksin maalivahtia vastaan ja saman verran suht avoimia puskupaikkoja keskityksistä. Puskut hyvä jos kulmalipulle menivät, olettaen että se pelaaja suostui edes puskemaan:)

Hirveällä prosentilla myös Pro tasolla Coca-Cola sarjan rupusakit viimeistelevät vapareista läheltä rankkarialueen rajaa, melkein joka kertaa kolahtaa jos ei sitten ylärimaan satu osumaan.

Mut hyvä peli silti ja varmaan tuo päivitys vielä parantaa sitä.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Kun yritän tehdä EA:n sivuilla Game Facea omasta kuvastani, pääsen loppuun asti kunnes minun pitää painaa sitä jotain generate nappia, sitten ruudulle tulee joku "XAML" tiedostotyyppinen "EASPORTSGFC-3.xpab" enkä saa sitä millään avattua.

No suljin sen vain pois ja rupesin katsomaan sitten taas nettiä mutta mitään ei tapahdu, siinä on vain tyhjä ruutu ja kun sen napsasee pois sivu siirtyy taas sinne paikkaan josta aloitin, missä voi luoda oman naamansa "malleista" joita siinä nyt sattuu olemaan. Kun koitan uudestaan tulee ihan sama juttu, kuvia tai asetuksia ei tarvitse enää pistää vaan ne ovat jo valmiina kun yritän luoda ukkoa omasta kuvastani.

Mitä voin tehdä että saan oman naamani siihen, pitääkö tuo tiedosto avata jotenkin ??



Sitten sain pelin mukana koodin joka ohjeen mukaan pitää syöttää fifa storeen, mutta missään kohtaa storessa ei ole laatiokkoa johon syöttää koodia
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Kun yritän tehdä EA:n sivuilla Game Facea omasta kuvastani, pääsen loppuun asti kunnes minun pitää painaa sitä jotain generate nappia, sitten ruudulle tulee joku "XAML" tiedostotyyppinen "EASPORTSGFC-3.xpab" enkä saa sitä millään avattua.

Pelin omilta foorumeilta löyty tälläinen EASPORTSGFC.xbap fix - Electronic Arts UK Community ja jos et jaksa alkaa kikkailemaan niin eiköhän se sillä IE:llä toimi ;)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Pitää antaa myös positiivistakin palautetta, kun on tullut niin ahkerasti kritisoitua peliä. Mielenrauhan olen saavuttanut lopettamalla play ranked now -pelit kokonaan ja siirtynyt pelkkiin manual matseihin. Manuaalipeleissä tyydyttävää on, että jos häviän, niin voin myös todeta vastustajan olevan parempi. Toisaalta pari kertaa oon ottanu turpaan janarilta, joka valitsee väkisin Real Madridin (Arsenal, Chelsea, Barsa), ei syöttele ollenkaan, vaan jauhaa koko ajan läpisyöttöä + pressurea pohjaan ja toivoo, että voimakkaat kärjet saavat riistettyä mun pakeilta pallon. Yleensä lopetan nämä pelit ekan puoliajan aikana, eikä kaduta. Sitten nää brittivajukit lähettää perään "pusseii" viestejä, huoh.. Vastaavasti on tullut vastaan sellaisia tyyppejä, joiden kanssa on tullut pelattua 5-6 matsiakin peräkkäin, koska on vaan ollut niin hyvää peliä.

Hienoksi, manual matsit tekee, että voi nauttia jopa vastustajan maaleista. Kun joku muutaman syötön ja tarkan kudin kombinaatio onnistuu, voi todeta: "se teki sen ite", eikä niin, että hohhoijaa, se osas painaa kolmiota ja neliötä peräkkäin ja sitten AI hoiti kaiken..

Yritinkin tuonne Fifan viralliselle forumille ehdotella sellaista uudistusta, että pelkän play ranked now -matsin sijasta olisi

play ranked auto => kaikki avut päällä
play ranked semi => semit + through pass ja lob pass manual
play ranked manual => manuaalit

Sitten näille olis omat ranking listat yms.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Päätin kokeilla FIFAn online peliä. Pelannut nyt 3 peliä: 1 kesti loppuun ja voitin 4-1, kaks muuta on vastustaja lopettanu, ku oon päässy läpiajoihin 1-0 johdossa. Kävin sit kattoo mun tilastot ja nehän näyttää yhtä voittoa ja kahta häviötä. Eiks täs pelis mikään mode oikeesti voi toimia ilman et tulee karmasevaa vitutusta!!:mad:

Edit.
Pelasin viel matsin online team playta: Tein jengin ekan maalin ja mittari oli aivan tapissa vihreenä. Sen jälkeen syötin seuraavan maalin jonka jälkeen mittari putos yli puolet punaselle. Loppuratingeissa olin jengin paskin. NICE! Täs alkaa iteki toivoo et nää jutut ois vitsejä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA10 [PS3]

"Eiks täs pelis mikään mode oikeesti voi toimia ilman et tulee karmasevaa vitutusta!!"

Nyt on ilmestynyt se messiaallinen muutaman bugin korjaava päivitys. Toivottavasti auttaa asiaa.

En ole viitsinyt manager modea edes aloittaa, koska olen odotellut sen korjausta. Toivottavasti vihdoin pääsee nauttimaan myös offline-peleistä, pelkät näytösottelut pidemmän päälle tylsiä.

Ps. mitä Fifan forumin vinkumisesta voi päätellä - päivitys ei vieläkään korjannut verkosta tippumisen ongelmaa..
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Kun yritän avata tiedostoa Windows Presentation Foundation ohjelmalla se vain avaa tyhjän sivun mozillaani ja se sama avauskohta ilmestyy samaan paikkaan ????

Sitä ei ole tarkoitus avata tollasta ei pitäisi edes tulla. Kokeile sillä Internet Explorerilla.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Nyt kun noi päivitykset tuli, niin onko ne päivitykset käytössä jo aloitetussa manager modessa? Ei oikein tohtis alusta aloittaa :/
 
Ylös Bottom