Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jokke79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fight Night Round 3

Tuomarin keskeytys haaverin tullessa liian isoksi on ihan ok mutta mikälie bugi sen toteutuksessa. Homma loppuu siihen kun hanska osuu vaikkapa silmäkulmaan ja seuraava kuva onkin keskeytys päätöksestä kiukuttelevasta ottelijasta.. olisi nyt voinut hiukkasen paremmin tuon toteuttaa :(
2 online matsia kerkisin tänään ottaa ja molemmat voitin :) Ei tuntunut mitään lagia olevan ja vastapuolikaan ei ladellu kirouksia hävitessään.
 
Vastaus: Fight Night Round 3

Jogi sanoi:
Kantsis kattoa joskus oikeita nyrkkeily otteluita :) Kärkipään ukkelit lyö nopeesti ja kevyemmät, kuten demossa, vieläkin nopeemmin virkeinä :) Toki tässä odotellaan lopullista versiota ja katsotaan tilannetta nopeuden osalta sitten.

Raskassarjalaiset voivat kyllä olla e-r-i-t-t-ä-i-n hitaita.

Tuli testailtua kaksinpelillä tätä yhden ottelun verran ja kieltämättä tuntui varsin pätevältä paketilta. Aikaisempia Fight Nighteja ei ole tullut pelattua, joten aika vaikea tuosta mitään yksityiskohtaista on sanoa. Viimeksi tuli hakattua Knockout Kings 2001:stä PS2:lla, joka oli selvästi sen sarjan paras osa, mutta kyllähän tuo Fight Night huomattavan paljon intuitiivisemmalle ja modernimmille vaikutti. Animaatio näytti aluksi hassulta siinä suhteessa kuinka hyvältä hahmojen mallit näyttävät, mutta ohjaimiin päästyäni tuota ei juuri havainnut. Päinvastoin, sillä peli tuntui hyvin sujuvalta. Järkyttävän komea peli on kyllä kyseessä.
 
Aloitinpa tästä ketjun kun en löytänyt. Kyselisin niiltä jotka asiasta paremmin tietää että onko Euroopassa nettipeliä kyseiseen peliin? VPD:n sivuilta peliä katsoin ja sain sellaisen kuvan. PS2 versiossa ei ollut, mutta tietääkseni esim. USA:ssa nettipeli löytyy myös PS2 versiosta. Kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: Fight Night Round 3

Tulipa ostettua tää peli. Omistan kyseisen pelin myös ps2:lle.
Kuinka monelle peli oli täysi pettymys? Ainakin itsellä loppu kiinostus parin matsin jälkeen.
Ainoa uudistus jonka huomas oli uusi kuvakulma harjoitteluun. Ei muuta.

"Puhu suusi puhtaaksi: Hanki kiivaita kilpakumppaneita pelottelemalla vastustajiasi ennen tärkeitä matseja. Täytä lehdistötilaisuudet uholla ja pröystäilyllä sekä aloita tappeluita punnituksen aikana."
Missäs kohtaa yllämainittu asia käy toteen? En kyllä ole kovi pitkälle peliä pelannu, muttei mitään
ton tyylistä ole vastaan tullu.

"Suunnittele oma ottelijasi: Luo oma taistelijasi valitsemalla omasi yli 700 puolustus-, isku- ja liikkumistyylistä."
Täähän on täyttä paskapuhetta. Nyrkkeilijän luominen oli täysin samallainen, kuin ps2:sen versiossa,
eli ei lähellekään noin kattava...

Muille jäänyt positiivisempi kuva pelistä, kun käytetään ps2:sen versiota vertailukohtana?
 
Vastaus: Fight Night Round 3

Itse hankin kyseisen pelin. En ole aikaisempiin osiin koskaan tutustunut, joten vertailukohtia ei ole. Ohjaimet ovat vielä hakusessa (varsinkin alalyönnit ovat täysin hakusessa ja ohjekira ei osaa auttaa asiassa). Graffat ovat tietysti nättejä varsinkin hidastuksissa ja äänimailma ihan kohtalaista. Hakkaaminen ja huitominen on kokonaisuudessaa erittäin hauskaa, varsinkin kun viidestä ensimmäisestä ottelusta voitin tyrmäysvoitolla jokaisen.
 
Vastaus: Fight Night Round 3

EA:lla on kyllä paljon parannettavaa tuossa Fight Night sarjassa. Peliä pelanneet tietävät että kontrollit ovat loistavat, ei siinä mitään. Mutta saisivat lisätä seuraavat parannukset kun seuraava "erä" tulee:

- Ensinnäkin kuuluttajan pitäisi sanoa ottelijoiden pituus ja paino, ja kun on mestaruusottelu kuuluttaja sanoo, kuka on haastaja ja kuka puolustaa mestaruuttaan, ja kuuluttaja pitäisi näkyä kehässä alun esittelyiden aikana.

- Toinen asia on tuomari jonka pitäisi myös näkyä kehässä ja jos pelaajat sitovat niin tuomari erottaa heidät jne.

- Ja jos ennen erätaukoa ottelija tyrmätään ja Saved by the bell on päällä, ottelija ei heti nouse ylös vaan kulmamiehet raahaavat tajuttoman kaverin kulmaan jossa heillä on se puoli minuuttia aikaa saada ottelija siihen kuntoon että ottelu jatkuu tai sitten tuomari keskeyttää ottelun

- Harjoitusmoodeja saisi olla nykyisten lisäksi vaikka speed bagin hakkaaminen, vatsalihakset, juoksulenkit, naruhyppely jne. jotka toteutettaisi vaikka rytmipelien tapaan.
 
Vastaus: Fight Night Round 3

Kaikestahan näkyy että PS3-versio on juosten kustu hätäporttaus launchia varten. Levy runksuttaa melkein joka napinpainalluksen jälkeen pitkään ja hartaasti, manuaali ja "not signed in online" pelissä viittaavat nettiominaisuuksiin vaikka mitään sellaisia ei ole ja niin edelleen. Get in the Ring -fps-moodi on sentään yllättävän hyvin tehty ja fiilistä tuova lisäys, ja siitä tuleekin nykyään pelattua kaikki matsit.

Itse nyrkkeily on onneksi niin koukuttavaa ja toimivaa, että lukuisat ärsyttävyydet kestää jotenkin. Seuraavaan osaan olisi silti tosiaan syytä tulla paljon uutuuksia ja parannuksia. Erityisesti minipelit pitäisi tehdä täysin uusiksi - sitä helppoa mutta äärettömän tylsää painojen nostelua ja combo dummyä ei todellakaan jaksa ennen joka matsia, varsinkaan kun latailu kestää ikuisuuden. Fight storen käyttöliittymästä en sitten sanokaan enää mitään ettei verenpaine nouse.
 
Vastaus: Fight Night Round 3

Fang sanoi:
Kaikestahan näkyy että PS3-versio on juosten kustu hätäporttaus launchia varten. Levy runksuttaa melkein joka napinpainalluksen jälkeen pitkään ja hartaasti, manuaali ja "not signed in online" pelissä viittaavat nettiominaisuuksiin vaikka mitään sellaisia ei ole ja niin edelleen. Get in the Ring -fps-moodi on sentään yllättävän hyvin tehty ja fiilistä tuova lisäys, ja siitä tuleekin nykyään pelattua kaikki matsit.

Itse nyrkkeily on onneksi niin koukuttavaa ja toimivaa, että lukuisat ärsyttävyydet kestää jotenkin. Seuraavaan osaan olisi silti tosiaan syytä tulla paljon uutuuksia ja parannuksia. Erityisesti minipelit pitäisi tehdä täysin uusiksi - sitä helppoa mutta äärettömän tylsää painojen nostelua ja combo dummyä ei todellakaan jaksa ennen joka matsia, varsinkaan kun latailu kestää ikuisuuden. Fight storen käyttöliittymästä en sitten sanokaan enää mitään ettei verenpaine nouse.

Olen samaa mieltä kanssasi paitsi yhdestä asiasta. Nettipeli nimittäin löytyy, kurkkaappas Game Modes valikon alle. :P Vähän typerästi kyllä laitettu. Joskus sitä miettii että ovatko pelin tekijät nähneet vilaustakaan urheilusta mitä yrittävät simuloida. Tässä tapauksessa tulee mieleen juuri nuo nyrkkeilijöiden esittelyt, ei tuomaria kehässä ja se miten mestaruusottelut hoidetaan. Saisivat katsoa Klitscko (anteeksi jos kirjoitin väärin) vs. Austin ottelun joka niin monesti on urheilukanavalla uusittu. Näkisivät että miten tuo kehään tuleminen ja esittelyt tehdään kunnolla.
 
Vastaus: Fight Night Round 3

Aleksi sanoi:
Olen samaa mieltä kanssasi paitsi yhdestä asiasta. Nettipeli nimittäin löytyy, kurkkaappas Game Modes valikon alle. :P Vähän typerästi kyllä laitettu. Joskus sitä miettii että ovatko pelin tekijät nähneet vilaustakaan urheilusta mitä yrittävät simuloida. Tässä tapauksessa tulee mieleen juuri nuo nyrkkeilijöiden esittelyt, ei tuomaria kehässä ja se miten mestaruusottelut hoidetaan. Saisivat katsoa Klitscko (anteeksi jos kirjoitin väärin) vs. Austin ottelun joka niin monesti on urheilukanavalla uusittu. Näkisivät että miten tuo kehään tuleminen ja esittelyt tehdään kunnolla.

Hupsista, no kuseminen on sitten tehty hitusen maltillisemmasta juoksusta. Eipä tullut kiinnitettyä huomiota kun nettipelin idea ei tässä lajissa niin ole houkutellut. :o

FNR2:ssa taisi olla vähän enemmän säätövaraa ja maustetta kehään tulemisessa, ilotulitteita ja lasereita sai ostella ja kehätyttöjä vaihdella. Yleensähän nuo pätkät tulee saman tien skipattua että pääsee itse asiaan, mutta jossain mestaruusottelussa toki tekee mieli vähän fiilistellä. Nyt kaupasta löytyy vaan peruskamojen lisäksi "illegal head punches" ja "illegal body punches". Kas kun ei ole omaa harjoittelumoodia niiden käyttöön ja hanskoihin sujautettavia lisäpainoja.
 
Vastaus: Fight Night Round 3

Joskus kun saisi pelin suunnitella.... Luulisi ainakin että nykykonsoleilla (siis PS3 X360) riittää tehot siihen että tuomari on kehässä ja muihin edellä mainitsemiini asioihin. Rocky: Legends peliä PS2:lla pelanneena voin kyllä sanoa että nuo harjoitusmoodit oli toteuttu paljon paremmin ja variaatiota oli, speed bagista kanan kiinniottamiseen. :)
 
Vastaus: Fight Night Round 3

Aleksi sanoi:
Joskus kun saisi pelin suunnitella.... Luulisi ainakin että nykykonsoleilla (siis PS3 X360) riittää tehot siihen että tuomari on kehässä ja muihin edellä mainitsemiini asioihin. Rocky: Legends peliä PS2:lla pelanneena voin kyllä sanoa että nuo harjoitusmoodit oli toteuttu paljon paremmin ja variaatiota oli, speed bagista kanan kiinniottamiseen. :)
Varmasti tehoa löytyy, mutta taitoa tuon tehon käyttöön tuskin vielä ihan niinpaljoa on vielä olemassa. Uskoisin, että jokaisessa ps3 pelissä on jouduttu tekemään kompromisseja, koska pelitalot eivät vielä osaa käyttää kaikkia tehoja hyväkseen. Ja edelleen omasta mielestäni on parempi, että se itse peli laitetaan ensin toimimaan hyvin ja nätisti ja sitten aletaan lisäämään noita visuaalisia herkkuja (kuten tuomari).
 
Vastaus: Fight Night Round 3

lostis sanoi:
Varmasti tehoa löytyy, mutta taitoa tuon tehon käyttöön tuskin vielä ihan niinpaljoa on vielä olemassa. Uskoisin, että jokaisessa ps3 pelissä on jouduttu tekemään kompromisseja, koska pelitalot eivät vielä osaa käyttää kaikkia tehoja hyväkseen. Ja edelleen omasta mielestäni on parempi, että se itse peli laitetaan ensin toimimaan hyvin ja nätisti ja sitten aletaan lisäämään noita visuaalisia herkkuja (kuten tuomari).

Muutenhan peli toimii, kontrollit ovat loistavat ja kun ne oppii peliä on nautinto pelata. Tuomari kehässä taas pitäisi olla itsestäänselvyys eikä pelkkä visuaalinen herkku, mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. PS2 versio on kyllä identtinen tämän PS3 version kanssa, ei tietenkään grafiikan osalta mutta muuten kyseessä on sama peli. Kun Round 4 tulee PS3:lle, toivottavasti tekevät pelin alusta loppuun PS3:sen ehdoilla. Myös se että kun ura moodia pelaa, parempi olisi mielestäni ranking lista jossa noustaisiin ylöspäin kohti ykköshaastajan asemaa, eikä nykyinen "sign contract" tyylinen juttu joka saa vain uran tuntumaan, merkityksettömältä matsilta matsin perään. Muistaakseni FNR2:sessa oli tuo ranking homma, että kun aloitti uran, aloitti sijalta 50 ja siitä sai sitten rueta kipuamaan "ladderia" ylöspäin.
 
Vastaus: Fight Night Round 3

Tänään tuli peli, mutta mikä noista configeista on paras? Ottaa aivoon kun periaatteessa tuon pitäisi olla helppo peli, mutta turpaan tulee koko ajan. Niin.. Ja mikä lyönneistä on kaikkein tehokkain?
 
Vastaus: Fight Night Round 3

Otkor sanoi:
Tänään tuli peli, mutta mikä noista configeista on paras? Ottaa aivoon kun periaatteessa tuon pitäisi olla helppo peli, mutta turpaan tulee koko ajan. Niin.. Ja mikä lyönneistä on kaikkein tehokkain?

Ite pidän/pidin config 5 tai siis sitä toisiksi viimesintä muistaakseni niitä oli 6 vaihtoehtoo.
lyöntei kannattaa tehä vähän sillee vuorokäsin eli vasen oikee sit taas torjut vastustajan yrityksen ja taas vasen oikee tai oikee vasen. Sit jos saat sillee torjuttuu et vastustaja "hidastuu" eli torjut niin että lyöt sen vastustajan lyöntikäden alas ja saa itse vapaan lyönti hetken, niin ei muuta kuin signature lyöntii tai haymakerii kehiin vaan, ohjekirjassa muistaakseni luki miten ne haymakerit tehtiin mut se oli jotain esim, vie tatti oikealle sivulle pyöräytä tattia myötäpäivää puolikierrosta ja sitten vastapäivää 3/4 kierrosta. Kyllä noilla iskuilla ukot tippuu, tietysti vaikeusastee alentaminenkin voi helpottaa.
 
Vastaus: Fight Night Round 3

Juu, mut nopot pelaa nappia hakkaamalla. Peli on tarkotettu pelaamaan tatilla, ei niin et ukko huiskii X, kolmio jne takomalla.
 
Vastaus: Fight Night Round 3

ShotcowS sanoi:
Juu, mut nopot pelaa nappia hakkaamalla. Peli on tarkotettu pelaamaan tatilla, ei niin et ukko huiskii X, kolmio jne takomalla.

No tuli nyt kuitenki "neuvottuu" tota tatilla pelaamista. Ihmiset pelatkoon napeilla tai tateilla miten kukakin parhaaksi näkee....
 
Vastaus: Fight Night Round 3

Välillä pelin latausruudullakin lukee, että "no button masher's allowed" tms. Pistää ihmettelemään et miks helvetissä toi ominaisuus on pelissä. On se vaan niin nautinnollista tatilla vedellä niitä uppareita vastustajan leukaperiin. Ja harvoin peliä on vaikeaksi sanottu, pikemminkin päinvastoin. Itseänikin vähän häiritsee pelin helppous. Careerissa Arturo Gattilla record 24-0-0 24KO ja parhaimmillaan vastustaja on selvinny kuudenteen erään. Kyllähän se Gatti on yks kovimmista nyrkkeilijöistä koskaan, mut ei nyt ihan noin kova.:p
 
Vastaus: Fight Night Round 3

LoZo sanoi:
Välillä pelin latausruudullakin lukee, että "no button masher's allowed" tms. Pistää ihmettelemään et miks helvetissä toi ominaisuus on pelissä. On se vaan niin nautinnollista tatilla vedellä niitä uppareita vastustajan leukaperiin. Ja harvoin peliä on vaikeaksi sanottu, pikemminkin päinvastoin. Itseänikin vähän häiritsee pelin helppous. Careerissa Arturo Gattilla record 24-0-0 24KO ja parhaimmillaan vastustaja on selvinny kuudenteen erään. Kyllähän se Gatti on yks kovimmista nyrkkeilijöistä koskaan, mut ei nyt ihan noin kova.:p

joo kyllähän sen yksinpelin läpäisee ainakin sillä normal tasolla aika helposti, ainaki ku vetelee noit vasen oikee sarjoi, en sit tiiä hardilla ku ei ikinä tullu testattuu ja pelikin on jo ajat sitten vaihdettu pois...... :(

Täytyy kyllä myöntää että ostettaessa peli oli hyvinkin addiktiivinen ja läpipeluun jälkeenkin kaverin kanssa jakso kyllä tahkota, livessäkin kävin vähän kokeilemassa mutta tuntu että jonkin verran lagi haittasi live otteluita, muistaakseni saldoksi livestä jäi joku noin 10 voittoa / noin 10 häviötä, en kyl muista ihan tarkasti.
 
Vastaus: Fight Night Round 3

Kiitos neuvoista! Tuo vasen/oikea/suoja taktiikka on tappava :p
Nythän tuosta pelaamisesta tuli todella nautittavaa!
 
Ylös Bottom