Vastaus: Fight Night Round 3
Fight Night Round 2 Gamecube version innoittamana ostin Ps2 version Round kolmosesta ja nyt PS3 aikaan siirtyessäni omistan myös kyseisen version. Mielestäni PS3 version pelattavuus on jotenkin paremman tuntuista, voi tosin johtua uudesta ohjaimestakin, vaikkei mikään PS2 ohjaimeni rikki olekaan tai muutenkaan vajaatoimintainen.
Ja kyllä parannuksia olisi listata vaikka miten paljon mielestäni, tässä kuitenkin muutamia:
Syvempi uramoodi. Hakkaat vain sällejä vasemmalta ja oikealta ja välillä saat pokaalin. Juoni voisi olla hieno lisä. Muokattavuus kuten esimerkiksi Smackdown Vs. Raw pelisarjassa. Otatko vastaan tämän haasteen tältä haastajalta vai tahdotko mieluummin tähdätä uraasi huipulle unohtaen välihaasteet jne jne, vain mielikuvitus on rajana
Hahmon liikkeiden muokaaminen laajemmin. En käsitä mistä tämä yli "satoja satoja" erilaisia tyylejä asia koostuu? Valikosta valittavissa vain muutama tyyli ja siinä se, missä ovat ne sadat ja sadat tyylit? Vai enko ole pelin läpi pelaamalla saanut kaikkia tyylejä? Ottaen mukaan ESPN classic matsitkin.
Graafiikka on mielestäni pirun kaunista. Hieman vain pistää silmään naamojen turpoamattomuus. Jotenkin tuntuisi että Fight Night Round 2 pelissä naama turposi ja Round 3 pelissä ei turpoa. Tai jos turpoaa niin en minä sitä sitten rekisteröi turpoamiseksi tai ruhjoutuneeksi. Samaan kiinnitin jo PS2 versiossa huomiota.
Sisääntulon muokkaamista kaipaan TODELLA paljon. En kestä katsoa että kuolemanvakava soturini tanssii kuin idiootti kavutessaan rappusia ylös kehään ja jatkaa samaa pelletanssia kehässä.
Treenaus on kohtalaisen mitäänsanomatonta mutta pakollista. Hakkaa säkkiä ylös tai alas, hakkaa torsonukkea määrättyihin kohtiin tai nosta painoja ylös ja alas ja pysäytä ne oikeisiin kohtiin ettei suorituksesi keskeydy. Jos aivan unelmiin uppoudun ja alan miettimään millainen mielestäni treenauksen pitäisi ko pelissä olla niin pääsen tälläiseen tulokseen. Scouttaat vastustajasi hyviä ja huonoja puolia. Scouttais tehty ja kaveri on staminan ja voiman lähettiläs. Alat treenaamaan itsellesi lisää staminaa ja voimaa. Ja mahdollista uutta tyyliä nyrkkeillä joka on tehokas vastustajasi tyyli nimeltä nönnönnöötä vastaan. Periaatteessahan tämä on nyttenkin mahdollista ko pelissä, mutta syvyyttä puuttuu mielestäni.
Tässä muutamia asioita joihin toivon seuraavassa pelissä muutosta. Sitä tuskin tulee mutta toivossa on hyvä elää. Ja on tämä ehdotonta nyrkkeilyn eliittiä, sitä en kiistä. Nautin pelin pelaamisesta, vaikka siinä vikoja onkin.
Fight Night Round 2 Gamecube version innoittamana ostin Ps2 version Round kolmosesta ja nyt PS3 aikaan siirtyessäni omistan myös kyseisen version. Mielestäni PS3 version pelattavuus on jotenkin paremman tuntuista, voi tosin johtua uudesta ohjaimestakin, vaikkei mikään PS2 ohjaimeni rikki olekaan tai muutenkaan vajaatoimintainen.
Ja kyllä parannuksia olisi listata vaikka miten paljon mielestäni, tässä kuitenkin muutamia:
Syvempi uramoodi. Hakkaat vain sällejä vasemmalta ja oikealta ja välillä saat pokaalin. Juoni voisi olla hieno lisä. Muokattavuus kuten esimerkiksi Smackdown Vs. Raw pelisarjassa. Otatko vastaan tämän haasteen tältä haastajalta vai tahdotko mieluummin tähdätä uraasi huipulle unohtaen välihaasteet jne jne, vain mielikuvitus on rajana
Hahmon liikkeiden muokaaminen laajemmin. En käsitä mistä tämä yli "satoja satoja" erilaisia tyylejä asia koostuu? Valikosta valittavissa vain muutama tyyli ja siinä se, missä ovat ne sadat ja sadat tyylit? Vai enko ole pelin läpi pelaamalla saanut kaikkia tyylejä? Ottaen mukaan ESPN classic matsitkin.
Graafiikka on mielestäni pirun kaunista. Hieman vain pistää silmään naamojen turpoamattomuus. Jotenkin tuntuisi että Fight Night Round 2 pelissä naama turposi ja Round 3 pelissä ei turpoa. Tai jos turpoaa niin en minä sitä sitten rekisteröi turpoamiseksi tai ruhjoutuneeksi. Samaan kiinnitin jo PS2 versiossa huomiota.
Sisääntulon muokkaamista kaipaan TODELLA paljon. En kestä katsoa että kuolemanvakava soturini tanssii kuin idiootti kavutessaan rappusia ylös kehään ja jatkaa samaa pelletanssia kehässä.
Treenaus on kohtalaisen mitäänsanomatonta mutta pakollista. Hakkaa säkkiä ylös tai alas, hakkaa torsonukkea määrättyihin kohtiin tai nosta painoja ylös ja alas ja pysäytä ne oikeisiin kohtiin ettei suorituksesi keskeydy. Jos aivan unelmiin uppoudun ja alan miettimään millainen mielestäni treenauksen pitäisi ko pelissä olla niin pääsen tälläiseen tulokseen. Scouttaat vastustajasi hyviä ja huonoja puolia. Scouttais tehty ja kaveri on staminan ja voiman lähettiläs. Alat treenaamaan itsellesi lisää staminaa ja voimaa. Ja mahdollista uutta tyyliä nyrkkeillä joka on tehokas vastustajasi tyyli nimeltä nönnönnöötä vastaan. Periaatteessahan tämä on nyttenkin mahdollista ko pelissä, mutta syvyyttä puuttuu mielestäni.
Tässä muutamia asioita joihin toivon seuraavassa pelissä muutosta. Sitä tuskin tulee mutta toivossa on hyvä elää. Ja on tämä ehdotonta nyrkkeilyn eliittiä, sitä en kiistä. Nautin pelin pelaamisesta, vaikka siinä vikoja onkin.