Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jokke79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fight Night Round 3

Eli.. Nyt tuntuu itselläkin, että peli on tehty aivan liian helpoksi vaikeimmallakin tasolla. Nyt on tilastot 29-0-0 29KO. Eli sillälailla.
Mutta nyt seuraavassa ottelussani lukee, että saan 100 000$, jos HÄVIÄN otteluni tyrmäyksellä? Mitähän hittoa tämä tarkoittaa? Eikö minun muka kannattaisi lähtä hakemaan voittoa ottelusta?

Onhan se nyrkkeilyelokuvistakin tuttua että joku maksaa häviämisestä. Kysymys onkin tarvitsetko 100.000 $ oletko valmis häviämään tarkoituksella :)

Miten tässä vaihdetaan controller configia online matseihin?
Se tuputtaa väkisin cfg 1:stä vaikka olen kuinka cfg 3 valinnut sieltä alun optineista ja savettanut... Toimii kyllä yksinpelissä muttei moninpelissä :mad:

Kaveri osti Round 2:n PS2:lle, ihastuin samantien, ja nyt Round 3 PS3:lle tilattuna Puokkareista :cool:

Pelin mainoksessa mainitaan:
"Puhu suusi puhtaaksi: Hanki kiivaita kilpakumppaneita pelottelemalla vastustajiasi ennen tärkeitä matseja. Täytä lehdistötilaisuudet uholla ja pröystäilyllä sekä aloita tappeluita punnituksen aikana."
Mitkä hiton lehdistötilaisuudet? En ole ainakaan vielä moisiin törmännyt.. vai tulevatko nuo mukaan vasta ihan huipulla otellessa?

Onkos muuten muut törmännyt ilmiöön, että omatekoisen ottelijan hiukset eivät pysy sellaisena kuin on valittu? Olen esim. valinnut hahmolleni lyhyehköt hiukset, mutta kehään mennessä tukka on jostain syystä kadonnut.. Noh, kai se on vaan sitä luonnollista kaljuuntumista.

Splinky sanoi:
Mitkä hiton lehdistötilaisuudet?
..
Onkos muuten muut törmännyt ilmiöön, että omatekoisen ottelijan hiukset eivät pysy sellaisena kuin on valittu? Olen esim. valinnut hahmolleni lyhyehköt hiukset, mutta kehään mennessä tukka on jostain syystä kadonnut.. Noh, kai se on vaan sitä luonnollista kaljuuntumista.

Mulle on käyny myös noin, outoa kyllä. Ja lehdistötilaisuutta tai muuta vastaavaa en oo viel nähny, noin 25 ottelua takana middleweightiä. On muuten perseestä kun vastustaja puskee päällänsä mua otsalohkoon 3 kertaa, ja sitten kun annan vähän kyynärpäätä takasin, nii eiköhän mun diskata. Pari tasuriakin oon onnistunu tahkomaan. Hieno peli kyllä kerrassaan, käytettynä ostin viimeinkin.

Ei mulle ole käynyt vielä noin ja mestariksi hakkasin itseni silloin kun ostin tän.
Lehdistötilausuuksia oli muutama, mut niissä ei pystyny ku torjumaan vastustajan lyöntejä. :mad:

Locust sanoi:
Ei mulle ole käynyt vielä noin ja mestariksi hakkasin itseni silloin kun ostin tän.
Lehdistötilausuuksia oli muutama, mut niissä ei pystyny ku torjumaan vastustajan lyöntejä. :mad:
Eli niitä tulee kuitenkin.. Tuleekos ne ihan vasta siellä huipulla?

Punnitus tuli missä torjuin lyöntejä niin varmaa 20-30 ottelun välillä, sain viel päähänikin ku ekaa kertaa torjuin siit paskakuvakulmasta...
Tais olla kolmas "kohtaaminen" se rivalin kanssa ku tuli...

Kukaan tehny Amin Asikaista peliin? :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko kellään tietoa, että onko tästä tulossa uutta versioo ja koska? Ura modia sais kyllä parantaa ja reilusti! hahmon muokkauskin oli ottanut taka pakki Round 2:sta.

Jokke79 sanoi:
Onko kellään tietoa, että onko tästä tulossa uutta versioo ja koska? Ura modia sais kyllä parantaa ja reilusti! hahmon muokkauskin oli ottanut taka pakki Round 2:sta.

Ei taida ihan lähiaikoina tulla uutta. Minkään tasoista huhuakaan ei ole ollut liikkeellä. 2 vuotta menee ainakin todennäköisesti.

Tulevatkos nuo achievmentit vasta raskaammansarjan otteluissa, tai muuta vastaavaa? Juuri nousin Middleweight sarjaan, eikä ole vielä saavutuksia tullut. Onhan tämä mainio peli, vaikka ei ole ennen sarjaan tutustunut.

Eikös ne tule ihan missä painoluokassa tahansa, kunhan on oikee matsi vaan achievementtiä varten...

Blaazi sanoi:
Eikös ne tule ihan missä painoluokassa tahansa, kunhan on oikee matsi vaan achievementtiä varten...

Näin luulisi joo. Mielestäni on tullut jo muutamat sellaiset matsit vedettyäkin, kuten tuo AM luokan finaali, jossa ainakin höpötettiin kovasti Everlastin mukanaolosta.

Äskenkin selostaja moneen kertaan sanoi "This fight is sponsored by Dodge", mutta eipä tullut mitään vaikka oli selvä voitto.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ite tuli ostettua tuo peli maanantaina ja olen ollut tyytyväinen. Onlinesta ei ole kokemuksia.

Ylös Bottom