Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy (keskustelua pelisarjasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gurmeliini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No 13 trilogia on käytännössä remaster jos sitä pelaa xbox one x:lla tai series x:lla.
Ei varmaan se vastaus mikä miellyttää, mutta jos välttämättä haluaa nuo pelata paremman näköisenä uudestaan niin ratkaisu on jo olemassa.

No 13 trilogia on käytännössä remaster jos sitä pelaa xbox one x:lla tai series x:lla.
Ei varmaan se vastaus mikä miellyttää, mutta jos välttämättä haluaa nuo pelata paremman näköisenä uudestaan niin ratkaisu on jo olemassa.

Niihin saa remasteroida muutakin kun isomman resoluution

Eipä mulla hirveästi tule mieleen muita asioita joita nuo kaipaisi.
Ehkä jotain helpotuksia ja lightning returnsin kohdalla erillinen valinta vaikeustasolle ja sille aikamekaniikalle.
Helpoimmalla kun tuo ei ole edes mainittava ongelma, mutta monet ei halua pelata helpoimmalla.
Samoin perus 13 kohdalla vois tuoda sen easy vaikeustason kaikille joka oli vain pelin international versiossa jonka itsekin ostin boxin marketplacelta, mutta en tiedä onko se enää tarjolla. Perus pal / ntsc versioissa sitä ei ole.

Eipä mulla hirveästi tule mieleen muita asioita joita nuo kaipaisi.
Ehkä jotain helpotuksia ja lightning returnsin kohdalla erillinen valinta vaikeustasolle ja sille aikamekaniikalle.
Helpoimmalla kun tuo ei ole edes mainittava ongelma, mutta monet ei halua pelata helpoimmalla.
Samoin perus 13 kohdalla vois tuoda sen easy vaikeustason kaikille joka oli vain pelin international versiossa jonka itsekin ostin boxin marketplacelta, mutta en tiedä onko se enää tarjolla. Perus pal / ntsc versioissa sitä ei ole.

No jos kelpaa niin pelaa niitä ihmeessä. Itse odottelen kunnon remastereita mielummin.

No kerro nyt ihmeessä mitä muuta niihin tarttis lisätä kun ei noissa vanhoissakaan ole kuin helpotukset + pelin nopeutus lähinnä ja sitä nopeutusta noissa ei tartte kun taistelut on muutenkin niin nopeita.
Nyt kuitenkin puhutaan remasterista eikä kunnon remakesta.

Mun mielestä FF13 trilogia kaipaisi ainakin jonkulaisen uusintajulkaisun nykysukupolven konsoleille. Mitään uusia ominaisuuksia tuskin kaipaa, pieniä teknisiä viilauksia ehkä mutta tärkeintä että olisi laajemman pelaajakunnan saatavilla. Playstation puolella noita ei kait mitenkään ilman ps3:sta pysty pelaamaan. Toki myös Switch versio olisi jeba. Ja 15 vuotta vanhoja pelejä, joten uuttakin yleisöä varmasti on kun markkinoidaan hiukan.

Itse olen odotellut jotain uusintajulkaisua FF13 koska ei jaksa alkaa ps3:sta viritteleen telkkariin, tekisi mieli pelata nuo uudestaan. Lightning Returns ja 13-2 vain kerran läpi molemmat, eka FF13 tuli pelattua ainakin kolme kertaa läpi. Hyviä pelejä vaikka saivat paljon kritiikkiä aikoinaan.

Minusta XIII-trilogia on graafisesti edelleen todella nättejä pelejä. Ei ne mitään remasteria kyllä tarvitse, vaan oikeat julkaisut nykypleikkareille. Oikeastaan ainoa asia jota kaipaisin on XIII:n taisteluissa Paradigm Shift-animaation poiston. Sen joutui joka taistelussa katsomaan ainakin sen kerran. Tämä kyllä fiksattiin XIII-2:ssa, joten tuskin olisi mikään mahdottomuus. Niin, ja paremman kartan! Se oli kyllä kyllä niin syvältä.

XIII-2 on kyllä ihan huippu. Se Pokemon-tyyli oli vain niin pirun hauska! Ja se colosseum! Se tunne kun sai Valkyrie Lightningin omaan tiimiin. Ihan parasta ikinä.

Lightning Returns ei kyllä sitten kolahtanut ollenkaan. Pelasinkohan edes läpi. Tämä oli kuin mikäkin Barbie-simulaattori. Mutta Snow on kyllä äijä.

Minusta XIII-trilogia on graafisesti edelleen todella nättejä pelejä. Ei ne mitään remasteria kyllä tarvitse, vaan oikeat julkaisut nykypleikkareille. Oikeastaan ainoa asia jota kaipaisin on XIII:n taisteluissa Paradigm Shift-animaation poiston. Sen joutui joka taistelussa katsomaan ainakin sen kerran. Tämä kyllä fiksattiin XIII-2:ssa, joten tuskin olisi mikään mahdottomuus. Niin, ja paremman kartan! Se oli kyllä kyllä niin syvältä.

XIII-2 on kyllä ihan huippu. Se Pokemon-tyyli oli vain niin pirun hauska! Ja se colosseum! Se tunne kun sai Valkyrie Lightningin omaan tiimiin. Ihan parasta ikinä.

Lightning Returns ei kyllä sitten kolahtanut ollenkaan. Pelasinkohan edes läpi. Tämä oli kuin mikäkin Barbie-simulaattori. Mutta Snow on kyllä äijä.
Pystyyko miten ps5 pelaamaan FF13

Tulipa saatua FF 9 taas päätökseen ja tällä kertaa ensimmäistä kertaa Moguri modin kanssa. Upeasti remasteroidut taustat tekoälyn avulla, 120 fps, widescreen.

Tämä on sellainen remaster kokemus ettei parempaa voisi toivoa. Rog Ally käsikoneella tuli pelattua ja pyöritti 120 fps ihan ongelmitta 10w silenced modissa.

Modi on todella helppo asentaa ja se tarjoa grafiikoiden lisäksi lukuisia pelattavuutta muokkaavia ominaisuuksia jotka voi ottaa helposti käyttöön.

Iso suositus jos tämän legendaarisen sarjan imo parhaan pelin haluas kokea paljon kauniimpana ja sulavempana. Sitten seuraavaksi X kimppuun ja jostain syystä ollut kova hinku tällä kertaa aloitaa kys. Peli.

Täysin uusi 25 vuotis juhla sivusto avattu FF IX.

Eikös sitä voisi juhlistaa jotenkin, emmä tiedä, vaikka joku...

575e225b3e927.jpeg

Lankesko kukaan samaan kuin itse. Tämä kuva kun pärähti ruutuun niin hetken aikaa olin et "Hetkinen!!" Mutta se olikin vain Bravely Default.

1743622005549.jpeg

Voisko noihin twiitteihin edes muutamalla sanalla kirjoittaa, että mistä tässä on kyse? Ihan turhia tämmöset. Jos en tietäis mistä pelistä tuo fontti on, niin en kyllä ymmärtäis koko twiittiä. Joo, varmaan taas joku huhu siitä IX:stä jota täälläkin on jauhettu jo pariin kertaan.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom