HideoMiyamoto
Well-Known Member
Toivottavasti nää kovat pixel remasterin myynnit sais SE tekemään kunnon remasterit myös 7-9 ja 13 trilogiaan.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No 13 trilogia on käytännössä remaster jos sitä pelaa xbox one x:lla tai series x:lla.
Ei varmaan se vastaus mikä miellyttää, mutta jos välttämättä haluaa nuo pelata paremman näköisenä uudestaan niin ratkaisu on jo olemassa.
Eipä mulla hirveästi tule mieleen muita asioita joita nuo kaipaisi.
Ehkä jotain helpotuksia ja lightning returnsin kohdalla erillinen valinta vaikeustasolle ja sille aikamekaniikalle.
Helpoimmalla kun tuo ei ole edes mainittava ongelma, mutta monet ei halua pelata helpoimmalla.
Samoin perus 13 kohdalla vois tuoda sen easy vaikeustason kaikille joka oli vain pelin international versiossa jonka itsekin ostin boxin marketplacelta, mutta en tiedä onko se enää tarjolla. Perus pal / ntsc versioissa sitä ei ole.
Missä se ysin remaster viipyy? Joko saatais virallinen julkistus, huhuja kuunneltu jo monta vuotta
Pystyyko miten ps5 pelaamaan FF13Minusta XIII-trilogia on graafisesti edelleen todella nättejä pelejä. Ei ne mitään remasteria kyllä tarvitse, vaan oikeat julkaisut nykypleikkareille. Oikeastaan ainoa asia jota kaipaisin on XIII:n taisteluissa Paradigm Shift-animaation poiston. Sen joutui joka taistelussa katsomaan ainakin sen kerran. Tämä kyllä fiksattiin XIII-2:ssa, joten tuskin olisi mikään mahdottomuus. Niin, ja paremman kartan! Se oli kyllä kyllä niin syvältä.
XIII-2 on kyllä ihan huippu. Se Pokemon-tyyli oli vain niin pirun hauska! Ja se colosseum! Se tunne kun sai Valkyrie Lightningin omaan tiimiin. Ihan parasta ikinä.
Lightning Returns ei kyllä sitten kolahtanut ollenkaan. Pelasinkohan edes läpi. Tämä oli kuin mikäkin Barbie-simulaattori. Mutta Snow on kyllä äijä.
Ei mitenkään.Pystyyko miten ps5 pelaamaan FF13
Eikös sitä voisi juhlistaa jotenkin, emmä tiedä, vaikka joku...Täysin uusi 25 vuotis juhla sivusto avattu FF IX.
![]()
『ファイナルファンタジーIX』25周年記念特設ページ | ファイナルファンタジーポータルサイト | SQUARE ENIX
「ファイナルファンタジー」シリーズ第9弾『ファイナルファンタジーIX』(FF9)は2025年7月7日に発売25周年を迎えます。25周年記念のグッズやコラボレーションなどの情報をお届けします!jp.finalfantasy.com
Täällä huudettiin: "MINÄHÄN SANOIN, MINÄHÄN SANOIN!!!!"Lankesko kukaan samaan kuin itse. Tämä kuva kun pärähti ruutuun niin hetken aikaa olin et "Hetkinen!!" Mutta se olikin vain Bravely Default.
Näytä liitetiedosto 18855