Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy (keskustelua pelisarjasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gurmeliini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu, joku referenssi tai kommentti olisi hyvä. Selkeä teaser tuo on mutta mulla kesti ainaki hetki tajuta mistä kyse. Se on kans huono että noita ei pääse tarkemmin tarkasteleen kun ei ole tiliä olemassa.

FF9 remake on kyllä jo aika ilmiselvä mutta millaisessa muodossa, on mielenkiintoisempi kysymys. FF7 trilogian budjettia tuskin, eikä kokoluokkaa. Mikä olisi ainakin minusta hyvä juttu. Niin paljon kuin tykkäsinkin Remakesta ja Rebirthistä niin onhan tuo kolmen peli mitta ihan turhan suuruuden hullu. Ja valitettavasti se todennäköisesti heijasteli jo noissa Rebirthin myyntiluvuissa, ei jengi ole enää niin innoissaan.

Final Fantasy XI on saanut vihdoin rodun vaihto ominaisuuden, maksaa 11€ ja sinulla on 14 päivää aikaa muuttaa sitä kunnes olet tyytyväinen. Itse olen juuri pari päivää sitten palannut pelin pariin ja sen hahmoeditori on suurin skämmi ikinä pelissä koska se on täysin eri moottorilla tehty ja hahmot näyttää 10x paremmilta kuin itse pelissä joten onhan tällainen ihan mukava ominaisuus vaikka vähän maksaakin jos ei ole tyytyväinen miltä hahmo näyttää tai mikä rotu olet.

Tuon XI:n ympärillä tapahtuu muutenkin kummia. Se sai tässä jokin aika sitten ison päivityksen, jossa esim. peliä voi pelata npc-hahmojen kanssa. Joku uusi eventtikin taisi peliin tulla.

Ehkä siihen toivomaani konsoliversioon olisi vielä mahdollisuus, vaikka eihän tämä vielä kerro mitään.

Tuon XI:n ympärillä tapahtuu muutenkin kummia. Se sai tässä jokin aika sitten ison päivityksen, jossa esim. peliä voi pelata npc-hahmojen kanssa. Joku uusi eventtikin taisi peliin tulla.

Ehkä siihen toivomaani konsoliversioon olisi vielä mahdollisuus, vaikka eihän tämä vielä kerro mitään.

NPC hahmojen kanssa tätä on voinut pelata jo vuodesta 2013. Konsoli version ei pitäisi sinänsä olla mikään ongelma koska FF XI on alunperin suunniteltu PS2 ja sitä on aivan kamala pelata hiiri+näppis combolla. 90 ajasta silloinkin käytät vain näppäimistöä.

jännä ettei tästä oo ollu mitään keskustelua, tai edes mainintaa tällä, on kyllä tyylikkään näköisiä kortteja, X:ssähän ne niitä julkaisee aina tietyin väliajoin, harmillisesti julkaistaan vaan Poe 1 huge expansionin kanssa samoihin aikoihin, niin jää testaaminen myöhemmälle.

Onhan nuo siistejä ja näin vanhana Mtg casuaali keräilijänä ja FF fanina himotus on kova vaikka tiedostaa järjellä millaista rahastus-kusetus meininkiä WotC nykyisin on. Keksii kyllä rahalle järkevämpääkin käyttöä.

Ehkä muutaman boosterin vois os... perkele!!

MTG on tehnyt viime vuosina muidenkin tunnettujen IP:den kanssa tällaisia teemasettejä. Kortteja on niin paljon nurkissa, ettei vaan keräilymielessä viitsi ostaa. Toisaalta jos setissä on jotain käyttistä esim. Highlanderiin, niin silloin saattaa vähän kiinnostaa. Pelkän Final Fantasyn takia ei niinkään.

Ylös Bottom