Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy VII Remake

Final Trailer, kuulemma näyttää paljon uutta joten itse skippaan tämän näin viikko ennen julkaisua, haluan kokea ne itse pelaamalla.




Laskuri laskee maanantaihin klo 13 arvosteluille.

 
Viimeksi muokattu:
^ Koska se demo hävitti kaiken innostuksen tätä peliä kohtaan, niin uskalsin katsoa trailerin. Voin todeta, että tuo spoilaa aivan julkean paljon. Todella todella paljon, ei kannata katsoa, mikäli aikoo pelin ostaa ja kokea lähiaikoina.

Samalla tuon trailerin viimeiset sekunnit ovat vähän kysymysmerkkinä itselle. En osaa yhtään hahmottaa, että mitä tuossa näkyy.
 
^ Koska se demo hävitti kaiken innostuksen tätä peliä kohtaan, niin uskalsin katsoa trailerin. Voin todeta, että tuo spoilaa aivan julkean paljon. Todella todella paljon, ei kannata katsoa, mikäli aikoo pelin ostaa ja kokea lähiaikoina.

Samalla tuon trailerin viimeiset sekunnit ovat vähän kysymysmerkkinä itselle. En osaa yhtään hahmottaa, että mitä tuossa näkyy.
En nyt ihan päässyt kiinni, mitä tuo traileri spoilaa? Sekava oli kuin mikä, ja kaikki pätkät oli ainakin jossakin muodossa tunnistettavissa alkuperäisestä pelistä. Toki jos ei alkuperäistä ole koskaan pelannut, niin voi ehkä ajatella, että jotain kai sitten spoilaa. Niin sekava ja lyhyitä pätkiä täynnä tuo kuitenkin oli, etten näe kovin suuria spoilauksia edes silloin, jos alkuperäistä peliä ei ole koskaan pelannut.

Graafisesti on kyllä uskomatonta tykitystä! Mutta hitto soikoon, että tuo Cloud on tehty nyt ällöttäväksi ja epäsympaattiseksi tähän remakeen! Yöks!!!
 
En nyt ihan päässyt kiinni, mitä tuo traileri spoilaa? Sekava oli kuin mikä, ja kaikki pätkät oli ainakin jossakin muodossa tunnistettavissa alkuperäisestä pelistä. Toki jos ei alkuperäistä ole koskaan pelannut, niin voi ehkä ajatella, että jotain kai sitten spoilaa. Niin sekava ja lyhyitä pätkiä täynnä tuo kuitenkin oli, etten näe kovin suuria spoilauksia edes silloin, jos alkuperäistä peliä ei ole koskaan pelannut.

Monta uutta hahmoa, monta uutta kohtausta, ainakin pari juonellisestikin oleelliselta näyttävää, vieläpä sieltä täältä ympäri koko peliä. Toki ovat ilman mitään kontekstia, mutta kyllä sitä pelatessa odottaa, että koskahan se ja tuo trailerissa nähty kohtaus tapahtuu. Kyllä itse tuota aika spoilerintäytteiseksi kutsuisin. Tuossahan näytetään todnäk ihan lopustakin jotain. Olen kyllä alkuperäisen pelannut, mutta siitä huolimatta olen vähän yllättynyt miten paljon tuossa näkyy kaikenmoista.
 
Eikä se että pelin on joskus kokenut alkuperäisessä muodossa tarkoita sitä että ei voi spoilaantua, asiat on tehty hyvin erilailla ja kun tekninen toteutuskin on 3 konsolisukupolvea parempi niin se myös näyttää hyvin erilaiselta. Kaiken kokeminen itse pelissä tuo paljon paremman fiiliksen kuin että sen näkee trailerissä ja myöhemmin on vaan "Ai jaa se on tää kohta".
 
Tuota peliä saa jo myydä tänään maahan tuoja oli ilmoittanyt gamestop ja muihin peli liikeisiin mutta sitä ei saa laitaa hyllyille näkymään näin oli peli liikeitä ohjeistettu
 
Tuota peliä saa jo myydä tänään maahan tuoja oli ilmoittanyt gamestop ja muihin peli liikeisiin mutta sitä ei saa laitaa hyllyille näkymään näin oli peli liikeitä ohjeistettu
Jaaha pitääpä lähteä samantien poistamaan yksi kappale itselleni.
 
Gamestop ei saanyt sitä peliä oulussa ainakaan tänään mutta nekin sai sen tiedön että myydä saa mutta hyllyyn esille ei saa laitaa näin sanottiin
 
Tuota peliä saa jo myydä tänään maahan tuoja oli ilmoittanyt gamestop ja muihin peli liikeisiin mutta sitä ei saa laitaa hyllyille näkymään näin oli peli liikeitä ohjeistettu
Paska homma, niille jotka ostivat diginä, kun joutuvat odottamaan viikon vielä :)
 
Kävin juuri hakemassa oman kappaleen paikallisesta peliliikkeestä. Nyt vaan odotetaan asennuksen päätymistä. Olipas mukava uutinen näin perjantaille että peliä saa jo myydä.
 
Turun Itäharjun prismas on hyllys deluxea ja normiversiota, nappasin itelleni deluxen. Jäljellä 1 deluxe ja 3 normaalia.
 
Minä kysyin CDonin aspalta, että miten he menettelevät pelin toimituksen suhteen niin vastaus oli, että toimittavat ajoissa että ehtii ajoissa. Vastasin takaisin, että se on hyvä sillä ensi perjantaina työviikon päätteeksi aion pelata kyseistä peliä. Joko heidän toimittamaansa tai sitten digiversiota jolloin paketti palautuu lähettäjälleen.
 
joulu täälläkin etuajassa :) itelle kaikkien aikojen all time top 1, niin tässähän ihan kädet tärisee, ei ollu mitenkään varautunu tähä et ku kävelee giganttiin niin sieltä löytyy tämmösiä :)
 

Liitetiedostot

  • IMG_20200403_184242.jpg
    IMG_20200403_184242.jpg
    2,3 MB · Lukukerrat: 32
No nyt kun täälläkin on porukalla peliä jo hyppysissä niin antakaas spoileri-vapaata kommenttia miltä peli vaikuttaa? Ajattelin itse odotella tuonne maanantai iltapäivään jolloin arviot tulee pihalle ja laitan sitten digiversion latautumaan jos saa hyvän vastaanoton. Demosta ainakin tykkäsin kovasti. :)
 
Erittäin hyvältä omaan makuun on tuntunut. Hieman pääsin demoa pidemmälle eilen ja tosi hyvältä tuntuu ja näyttää. Äänet on oikeastaan isoin miinus, sillä puhetta ei välillä kuule kunnolla, enkä tiedä mistä johtuupi. Tai siis välivideoissa toimii, mutta kävellessä ei.

Uutta sisältöä ja puuhaa löytyy versus original, niin kyllähän tällä keinolla sitä lisämittaa hyvin saa.

Ääniraidan saa muuten ite valita enkku/japani ilman että tarvii koneen kieltä vaihtaa. Tästä plussa.
 
Perkele kun on hiljasta kuin lakkautetussa huopatossutehtaassa koronan aikana konsanaan, joten joutui itsekin käydä heti aamutoimiksi Gigantista pelin poistamassa. Tosin taisi jäädä nuo ennakkotilaajamatskut eli choco summit saamatta, vai miten tämä lunastetaan?

Remakesta olen yhden E3-trailerin nähnyt, jossa oli vähän pelikuvaa mukana, se riitti jo ostopäätökseen. Muuten olen pyrkinyt olemaan täysin uutispimennossa pelin suhteen ja välttänyt kaikkea peliin liittyvää trailerimatskua/videoita. Hypetyksen perusteella kyseessä pitäisi olla kaikkien aikojen paras FF-tarina, ja kun otetaan huomioon, että itselle FF-pelisarja on tarjonnut ehkä ne ikimuistoisimmat pelihetket kautta aikojen niin odotukset ovat todella kovat vaikka vain pintaraapasu koko pelin tarinasta onkin kyseessä.
 
Siinä se nyt komeilee. Monien mutkien jälkeen. Tilasin eilen lähimmästä Gigantista ku nettikaupan mukaan siellä pitäisi olla jo varastossa. Aamulöa tuli viestiä, että pelin boi hakea. Pääsin paikan päälle, kännykkään tuli viesti, että ovat mokanneet siellä. Eöi eipä ollut peliä. Käväsin sit Powerista kyselee. Myyjä sanoi tienneensä, että peliä saa myydä, mutta niille ei oo tullut varastoon. Viiminen vaihtoehto pn viereinen Prisma! No siellä oli pilvin pimein! Meinasin saada sydärin. Äkkiä peli kainaloon ja kassalle! Helkkari! Meiän lähin Prisma mihin ei ikinä tule uusia pelejä!
 

Liitetiedostot

  • IMG_20200404_114250.jpg
    IMG_20200404_114250.jpg
    2,8 MB · Lukukerrat: 13
Ylös Bottom